Elhiszem, hogy Füzitő és Egom között nem lehetséges. Te meg hidd el, hogy a Búzavirág úti átjáró a Tatabánya-Oroszlány vonalon van, és én heti rutin szerint hordtam az unokámat rajta keresztül, többször tapasztaltam a jelenséget, mire meg mertem ide írni (bátorkodom kijelenteni, hogy szinte heti rendszerességgel). Egy átjáróval kijjebb volt a nevezetes buszbaleset nem sokkal előtte.
Írtam, hogy láttam a kijelzőn, hogy a 4. vágányt írta. Még száz ember szintén a 4. vágánynál várta azt a vonatot. Más írta, hogy látott ő is olyat, hogy a 4. vágányra írták ki. Ezek után azt írod, hogy "szinte kizárható". Gratulálok.
Néhány hete/hónapja én is írtam erről az átjáróról itt: egy-két impulzusnyi piros jelzés után visszaváltott fehérre. Akkor az irányváltással magyarázták a hozzáértők. Romlott a helyzet?
Tudom. Csak az utasszámot nézed még rosszabb kb. 20-80 az arány a gumikerék javára.
Mivel rövidebb utakat tesznek busszal mint vonattal IGy ez megtévesztő a teljesítményt az utas km ezt jobban visszaadja. Távolabbra vonattal, közelre kis távra busszal mennek.
Szerintem az hogy a nyári menetrendben közlekedö "Balaton Expresszekre" sem lehet pót-helyjegyet kapni az ugyanennyire gáz,pedig addig már csak 11 nap van hátra!
És az is szinte kizárható, hogy a 4.-re volt írva. 14-re, esetleg...
Ne haragudj, igazán nem akarok veszekedni, csak mivel túl erősnek érzem a véleményed megfogalmazásának a "kizárható" szavát, kénytelennek érzem ismételten leírni, hogy én is láttam a saját szememmel kiírni ilyen vonatot a 4.-re régebben, amit 1 perc elteltével javított valaki 14.-re, miután a lent várakozó tömeg felment a 4. peronjára. Ebből a tényből azt a következtetést vonom le, hogy ez a kiírás nem automatikus, ami össze lenne kötve a forgalomirányító pult vágányútvezérlésével, hanem egy ember írja be kézzel.
Ebből következően a "kizárható" természetszerűleg érvénytelen állítás, mert amit ember csinál, abban semmilyen körülmények között nem zárható ki a hiba. A kiírás hibái az azt végző ember nem kellően körültekintő munkavégzéséből adódnak.
tisztelettel, szerintem ne etesd, úgy tűnik újabban, vpetit akarja ellensúlyozni a másik oldalróll :')
ON: Mai IC 201, Agram, Zágráb-Kapronca között 7 kocsi, aztán Kapronca-Gyékényes között egyetlen osztott 1. és 2. osztályú kocsi. Már a határ innenső oldalán jegyvizsgáló elmondása szerint napok óta így megy, Gyékényesen meg álldogáll a kisorozott 2. osztályú IC kocsi szomorúan. A nyári szezonra feltámadó nemzetközi forgalom meg csodálkozott az egyetlen kocsin, főleg vasárnap...
(Egyébként a vonat Zágrábban megvárja a Rijeka felől érkező gyorsvonatot, akkor is, ha az óránál többet késik, és aminek a minden kocsija Eszék felé megy tovább Kaproncától, mert közös menetvonalon van a végig belföldi Rijeka-Eszék gyors és az Agram a Zágráb-Kapronca szakaszon. A mai napon a hétfői kisebb utasmennyiség, a gyors hatáellenőrzés és a meglepően olajozottan és nagyszerűen működő Szántód-Lepsény pótlásnak hála a +40-es indulásból tökéletesen pontos érkezés lett Kelenföldön.)