Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154620

Messze van, de a fojtószelep miatt úgyis megyek lefotózom majd.

 

Az Ebay-en nézegettem de ott nem bontanak bal kormányos autót és az utasoldalinak pont a tükörképét árulják :-) a vezetőoldalinak meg hiányzik a csatlakozója.... van baj! :-)

Előzmény: cam aro (154619)
cam aro Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154619

 nekem van rajta 2 aljzat""

 

arrol kellett volna kep. 

 

ha formara egyforma a ket -lengo- aljzat csak a szinuk mas,  (sarga/kek. sarga/narancs. stb ) akkor valoszinu 2 fokozatu legzsakod volt. 

illetve az airbag/body controllerben is kilehet olvasni a konfigot. 

talan ez lenne  a legbiztosabb. 

 

Előzmény: C20NE (154618)
C20NE Creative Commons License 2016.11.02 0 0 154618

Sziasztok!

 

Vett már le valaki 2004-es Ford Fusion kormánylégzsákot? Hány csatlakozó van rajta? Az enyémet jó régen ellopták most döntöttem úgy, hogy veszek rá, de elég zavaró, hogy nekem van rajta 2 aljzat de amit árulnak annak csak 1 csatlakozója van. Simán lehet, hogy elég azt bedugni és a másik olyan kormányokhoz van amik a rádiót is vezérlik de nem szeretnék lyukra futni. Ha kép is lenne az lenne a legjobb.

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154617

neem, ez valami mas -is- lesz.. avagy nem ertelek. 

ezt a kapun belepo rendszam felismerest akar az autodata is tudhatna.

ez csak szoftver kerdes. 

az hogy auto  hany kapun lep be, es ott elotted mik tortentek.. az mar mas.. 

 

az RB key. ..eddig ugy tunik hogy a boschnak egy belso hasznalatu kod rendszere.

de a lenyegére - igy online- meg nem birtam rajonni. 

 

mondok peldat. 

automata vin kiolvasas. 

hozza a tipust, tegyuk fel minden stimmel, meg motorszam is /ez vwre nem jellemzo / ..de az RB key-bol van 4 fajta. 

 

manual valasztas. 

vegig megy, mert vegig viszed,  de bizonytalan az eredmeny. 

vezerlo verziokat tobbnyire nem tud. ahoz system scan kell. 

 

RB key valasztas. (hasrapacsi alapon, hisz nem tudom mit jelent. ) 

nincs valasztas.

elotted van az az egy tipus, az az egy verzio -miegyeb -.. ami csak, es kizarolag ahoz az RB keyhez tartozik. 

...es ezt tudja jarmu kapcsolat nelkul is..

tehat nem  az auto mondja meg hogy mi van benne,

hanem az RB key, hogy mi van az autoban.,  

 

utannezek.

ez feher folt nekem.

=================== 

 

 

 

Előzmény: novothauto (154616)
novothauto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154616

Tènyleg az I key-ugrott be.

Ennek az az értelme, ha visszatérő ügyfél és fel van vezetve valahova,

akkor másodpercek alatt dolgozhatsz is.

Nèmet Bosch szervizekben tesztelik a rendszert, ami akkor èlesedik,

ha az ügyfél behajt a kapun, és felismeri a rendszámot a kamera.

Mire a munkafelvètelre èr már be van töltve minden adat, èrtsd akár

a KTS-re, fèkpadra, klímagèpre, stb...

Előzmény: cam aro (154615)
cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154615

jav.kov. 

 

tudnam akkor minek keri - opcionalis - az azonositasi fazisban.. ""

 

Előzmény: cam aro (154614)
cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154614

megvan. 

ez valami bosch specific kodolas, nem gyartoi oldalrol jon.  

tudnam akkor minek keri az azonositasi fazisban.. 

 

 

 

 

RB key. 

Robert Bosch. 

 

 

Előzmény: cam aro (154613)
cam aro Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154613

az I -keyre gondolhatsz, az a short kodja a szerzodesnek. 

de az RB key az a jarmuvek tipus azonositoja, csak nem tudom mibol derul ez ki. 

 

 

(fonok egy usb drivert nem tud bedugni.

egyebkent most jott dvd-s update,  mar hibalistabol is lehet torloni..plusz van 1-2 pozitiv valtozas.

tobbek kozt hogy nem akad. :) 

 

Előzmény: novothauto (154612)
novothauto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154612

Rajta van a szerződèsen, kérd el a főnöködtől.

 

 

Előzmény: cam aro (154583)
novothauto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154611

energotest.hu

Én innen veszem a vizsgálófolyadèkot és az uht-t is.

Előzmény: david667 (154605)
mj620di Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154610

Remélem,csak érdekes hogy ugyan az az évjárat csak az egyik váltás előtti japán ,mondjuk van eltérés apró  dolgokban de azok kopó alkatrészek inkább.

Mondjuk ha rosz lenne nem is indulna.ill mondjuk nekem kicsit lomhábbnak tünik az említett japán.

Előzmény: Törölt nick (154609)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154609

A "rendszertelenség" a vezérlőegységből és annak szoftveréből jön, feltehetően igencsak más a két autóban.

 

 

Előzmény: mj620di (154608)
mj620di Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154608

akkor mi alapján van benne ez a rendszertelenség?

Előzmény: 409 (154607)
409 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154607

 

 Semmi köze a nyomáshoz a pumpa indulásának. Így van bekötve.

Előzmény: mj620di (154606)
mj620di Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154606

Sziasztok.

Az ac pumpának minden gyujtás rá adás után felkell nyomni a rendszert?

Van két 1.0  yaris ugyan az mindkettő,csak az egyik még japán .

A francia minden gyujtás ráadáskor búg,a japán nem,sőt sosem,ill akkor hallottam mikor picit rátekertettem de nem indítottam be, utána gyujtás le, fel és búgott.Ennyire jol megtartaná a nyomást a japán hogy pl egy nap után se hallani gyujtás ráadáskor az ac-t ?

david667 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154605

Sziasztok!

 

Szeretném kérdezni hogy injektor ultrahangos tisztítóval való mosásához milyen mosófolyadékot érdemes használni? Bízom benne van ebben innen valaki(k)nek tapasztala.

Köszönöm!

 

Üdv.: Dávid

Bohócapu Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154604

Köszönöm szépen neked is!

Előzmény: Quattroman (154602)
Bohócapu Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154603

Köszönöm szépen!

Előzmény: Kisa (154601)
Quattroman Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154602

Bosch LH Jetronic  továbbfejlesztett változata

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_700_Series

Előzmény: Bohócapu (154600)
Kisa Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154601

Semmiképp nem K, hiszen az mechanikus, teljesen más rendszer.

 

Motronic 2.x lehet, mivel már hőfilmes a légtömegmérő, ez az L-jetro utódjának tekinthető.

Előzmény: Bohócapu (154600)
Bohócapu Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154600

http://www.hasznaltauto.hu/galeria/5460-10527377-4095-0-0-0-10                                                                                                                                                                                                                        Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy ebben a Volvoban milyen befecskendező rendszer van így kép alapján? KE-Jet, vagy valami modernebb? 

Motorszámot sajnos nem tudok...

ferixa Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154599

Hello!

 

Én ilyet Vectra C - re raktam fel, és a dombóvári augusztosok illesztették. Így a középkonzolon kijelzi.

Előzmény: Hyuing-II (154597)
oszi_91 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 154598

Szia!
Köszi a választ, válaszokat!

Igazából az a gond, hogy az alapjárat a kocsiban nagyon random. :D Álatlában hidegen nincs aztán ha meleg az autó akkor megjön és és egy darabig normális majd hosszabb táv után magas meg véletlenszerű gázfröccsöket ad. Több szerelőnél is volt már és nem tudták megcsinálni. Már itthon én is elkezdtem átméregetni multiméterrel a lehetséges okokat de sajnos a motorvezérlőt nem tudtam kimérni mert ahhoz kellene valami break out box és azt vagy csinálnom kellene vagy beszerezni egyet és arra nem sok esélyt látok. Az egyik szerelő azt mondta hogy a műszere nem kommunikál a motorral ilyen hogy bal oldali övfeszítőt meg fékeket látja de a motort azt nem. Ebből arra merek gondolni, hogy lehet h ez az ecu lehet a ludas. Ezért kellene, valami megoldás hogy ideiglenesen megnézném egy másik vezérlővel hátha tényleg az a baja. De akkor kb ez is kilőve mert macerás nagyon. Esetleg ha van valakinek valami ötlete azt szívesen várom.

Előre is köszi!

Előzmény: Törölt nick (154555)
Hyuing-II Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154597

Jó Estét Urak!    A BOSAL   can -buszos utánfutó visszajelző hogyan tudatja  azt, hogy az ufó valamelyik villogója nem működik?

RÉMES Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154596

Még annyit:

 

Próbáltam úgy is, hogy megemeltem a kocsi bal elejét, a lengőkarnál, nem az alváznál.

( azt látom ha beülök, kinyitom az ajtót, és alul kinézek )

 

Betettem 3.-ba, megpörgettem, majd 5.-be is. ( 180-at mutatott a km mutató :-) )

 

Akkor persze simán forgott, nem rángatta a futóművet. ( tehát súlyra jónak minősíteném )

 

Csak a diffit sajnáltam, gondolom nem örült neki, de túlélte. 

 

Akkor meg mi van?   Csak marad a tojás, terhelés alatt!

 

Vagynemtom...

 

Tavasszal új gumik, aztán lesz valami! 

 

De érdekes a téma!

 

Előzmény: kormi07 (154594)
mj620di Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154595

Passz.Hogy ellenőrizzem?

Előzmény: TonyBrasco (154589)
kormi07 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154594

máshogy kell állítani ilyenkor a gépet is.

 

Be lehet állítani a súly helyét, hogy hova kerül, peremre, vagy beljebb, igazából annyi a jelentősége, hogy a gép az alapján számolja, hány gramm kell majd, de ha nem jó, úgyis jelez(8 éve gumiztam utoljára, lehet tévedek).

 

nehezen tudom kiszűrni, hogy honnan ered  )

 

Lehet a hátsók sem tökéletesek már, hiába rakod előre, az is üt, csak kevésbé.

Én már próbáltam mindenhogy, kimentem vele új útra, hajtott/gurulós/tolóüzemben, üresben, járó motorral emelt fordulaton, hogy ne rázza a kasznit, leállított motorral(forgalommentes helyen, mielőtt valaki szóvátenné), kisebb-nagyobb keréknyomással, még tán egyedül hátrafelé nem, de macerás volna ötvennel tolatni:-D, és nem lehet pontosan behatárolni, hogy melyik kerék.

Ha aláteszem a görgőt, és arra az agyra(0,01mm axiálisan, azt én jónak minősíteném) felteszem egyesével az összes kereket, meghajtatom, akkor mind üt:-(

Előzmény: RÉMES (154593)
RÉMES Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154593

Ez a bajom nekem, is, hogy egy idő után idegesít.

 

Jellemzően 90-100 körül csinálja, alatt, fölötte nem.

 

Ráadásul olyan kattanásom van, hogy acélfelnire kivűlről ragasztott súlyokat szeretek, belülre mehet a kalapálós. :-) 

 

Na ezzel nem mindenki szeret bíbelődni, mert talán máshogy kell állítani ilyenkor a gépet is. 

 

---Erről tudsz valamit?--- 

 

Most van az, hogy a muszájból hirtelen megvett  két első Taurus gumiktól megválok, nyáron meg kap valami normálisat.

 

( érdekes módon, a Nokian gumikkal nem csinálta, csak lett egy szálszakadásom a 10 éves gumin, gyorsan kellett előre 2 db. Azóta kínlódok. A felni nekem sem üt, a gumik viszont fura módon ütnek. Cseréltem az elsőt a hátsóval nem lett jobb, csak más. Egyszerűen remeg az egész autó, de nehezen tudom kiszűrni, hogy honnan ered  )

 

 

köszi: T 

Előzmény: kormi07 (154591)
kormi07 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154592

nincs erre opcio -online- autodataban.

esiben lehet, de azt meg en nem ertem.

mi az az RB key ? 

 

Bocs, azt hittem telepített data van(abban lehet).

 

Nemtudom mi az az RB key, választasz egy autómárkát, lemész a motorkódhoz, kiadja az összeset, kiválasztod, utána kiadja a listát, hogy milyen autókba szerelték(de gondolom ezt kend is tudja:-))

Előzmény: cam aro (154583)
kormi07 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 154591

Nem mind ilyen a gépen se, de csak terhelés alatt jön ki, hogy üt-e vagy sem.

Nemtudom van-e mm tűrés megadva, énszerintem egy kerékre/görgőre állított autót nem szabadna, hogy billegtessen semennyire sem a gumi, mert ha igen, akkor biztos lesz olyan kerékfordulatszám, ahol "belengeti" az autót(nálam 40-50km/h, az olyan 7 kerékfordulat/másodperc(185/60 R14), városban pont nem tudom elkerülni).*

Légnyomásfüggő is, ha túlfújom 4-5 tizeddel, nem annyira érezni.

Mondjuk nekem patikamérleg érzékenységű hátsóm van, más lehet észre sem veszi, vagy betudja úthibának.

 

Statikus gumihibát hiába egyensúlyoztatsz hagyományos gépen, azon egy kockát is ki lehet egyensúlyozni, fenn az autón mégsem lesz jó, érthető okokból.

 

*nem, nem üt a kerékagy, kióráztam, 0,01, a gumi a felnihez képest szemre is tojás

Előzmény: RÉMES (154587)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!