Messze van, de a fojtószelep miatt úgyis megyek lefotózom majd.
Az Ebay-en nézegettem de ott nem bontanak bal kormányos autót és az utasoldalinak pont a tükörképét árulják :-) a vezetőoldalinak meg hiányzik a csatlakozója.... van baj! :-)
Vett már le valaki 2004-es Ford Fusion kormánylégzsákot? Hány csatlakozó van rajta? Az enyémet jó régen ellopták most döntöttem úgy, hogy veszek rá, de elég zavaró, hogy nekem van rajta 2 aljzat de amit árulnak annak csak 1 csatlakozója van. Simán lehet, hogy elég azt bedugni és a másik olyan kormányokhoz van amik a rádiót is vezérlik de nem szeretnék lyukra futni. Ha kép is lenne az lenne a legjobb.
Az ac pumpának minden gyujtás rá adás után felkell nyomni a rendszert?
Van két 1.0 yaris ugyan az mindkettő,csak az egyik még japán .
A francia minden gyujtás ráadáskor búg,a japán nem,sőt sosem,ill akkor hallottam mikor picit rátekertettem de nem indítottam be, utána gyujtás le, fel és búgott.Ennyire jol megtartaná a nyomást a japán hogy pl egy nap után se hallani gyujtás ráadáskor az ac-t ?
Szeretném kérdezni hogy injektor ultrahangos tisztítóval való mosásához milyen mosófolyadékot érdemes használni? Bízom benne van ebben innen valaki(k)nek tapasztala.
Igazából az a gond, hogy az alapjárat a kocsiban nagyon random. :D Álatlában hidegen nincs aztán ha meleg az autó akkor megjön és és egy darabig normális majd hosszabb táv után magas meg véletlenszerű gázfröccsöket ad. Több szerelőnél is volt már és nem tudták megcsinálni. Már itthon én is elkezdtem átméregetni multiméterrel a lehetséges okokat de sajnos a motorvezérlőt nem tudtam kimérni mert ahhoz kellene valami break out box és azt vagy csinálnom kellene vagy beszerezni egyet és arra nem sok esélyt látok. Az egyik szerelő azt mondta hogy a műszere nem kommunikál a motorral ilyen hogy bal oldali övfeszítőt meg fékeket látja de a motort azt nem. Ebből arra merek gondolni, hogy lehet h ez az ecu lehet a ludas. Ezért kellene, valami megoldás hogy ideiglenesen megnézném egy másik vezérlővel hátha tényleg az a baja. De akkor kb ez is kilőve mert macerás nagyon. Esetleg ha van valakinek valami ötlete azt szívesen várom.
Be lehet állítani a súly helyét, hogy hova kerül, peremre, vagy beljebb, igazából annyi a jelentősége, hogy a gép az alapján számolja, hány gramm kell majd, de ha nem jó, úgyis jelez(8 éve gumiztam utoljára, lehet tévedek).
nehezen tudom kiszűrni, hogy honnan ered )
Lehet a hátsók sem tökéletesek már, hiába rakod előre, az is üt, csak kevésbé.
Én már próbáltam mindenhogy, kimentem vele új útra, hajtott/gurulós/tolóüzemben, üresben, járó motorral emelt fordulaton, hogy ne rázza a kasznit, leállított motorral(forgalommentes helyen, mielőtt valaki szóvátenné), kisebb-nagyobb keréknyomással, még tán egyedül hátrafelé nem, de macerás volna ötvennel tolatni:-D, és nem lehet pontosan behatárolni, hogy melyik kerék.
Ha aláteszem a görgőt, és arra az agyra(0,01mm axiálisan, azt én jónak minősíteném) felteszem egyesével az összes kereket, meghajtatom, akkor mind üt:-(
Jellemzően 90-100 körül csinálja, alatt, fölötte nem.
Ráadásul olyan kattanásom van, hogy acélfelnire kivűlről ragasztott súlyokat szeretek, belülre mehet a kalapálós. :-)
Na ezzel nem mindenki szeret bíbelődni, mert talán máshogy kell állítani ilyenkor a gépet is.
---Erről tudsz valamit?---
Most van az, hogy a muszájból hirtelen megvett két első Taurus gumiktól megválok, nyáron meg kap valami normálisat.
( érdekes módon, a Nokian gumikkal nem csinálta, csak lett egy szálszakadásom a 10 éves gumin, gyorsan kellett előre 2 db. Azóta kínlódok. A felni nekem sem üt, a gumik viszont fura módon ütnek. Cseréltem az elsőt a hátsóval nem lett jobb, csak más. Egyszerűen remeg az egész autó, de nehezen tudom kiszűrni, hogy honnan ered )
Bocs, azt hittem telepített data van(abban lehet).
Nemtudom mi az az RB key, választasz egy autómárkát, lemész a motorkódhoz, kiadja az összeset, kiválasztod, utána kiadja a listát, hogy milyen autókba szerelték(de gondolom ezt kend is tudja:-))
Nem mind ilyen a gépen se, de csak terhelés alatt jön ki, hogy üt-e vagy sem.
Nemtudom van-e mm tűrés megadva, énszerintem egy kerékre/görgőre állított autót nem szabadna, hogy billegtessen semennyire sem a gumi, mert ha igen, akkor biztos lesz olyan kerékfordulatszám, ahol "belengeti" az autót(nálam 40-50km/h, az olyan 7 kerékfordulat/másodperc(185/60 R14), városban pont nem tudom elkerülni).*
Légnyomásfüggő is, ha túlfújom 4-5 tizeddel, nem annyira érezni.
Mondjuk nekem patikamérleg érzékenységű hátsóm van, más lehet észre sem veszi, vagy betudja úthibának.
Statikus gumihibát hiába egyensúlyoztatsz hagyományos gépen, azon egy kockát is ki lehet egyensúlyozni, fenn az autón mégsem lesz jó, érthető okokból.
*nem, nem üt a kerékagy, kióráztam, 0,01, a gumi a felnihez képest szemre is tojás