Köszi a tippet, holnap +nezetem.
Ma sikerült 7 perc alatt zöldkartyat csinaltatnom. 1500 penz volt, de ez a gyorsasag az igazi kiszolgalas. Igaz a vizsgalat ennyi volt: Jo a kipu? je. Akkor +irom a papirt. Szvsz jo az autom, nincs vele semmi gond, szerintem ezt a zöldkartya dolgot eleg lenne öregebb autokra bevezetni, dehat allam bacsi akkor miböl kaszalna?
Szerintem nézesd meg a féket a jobb első keréknél. Ha balra húz, akkor a jobb első féked nem dolgozik. Vagy beállt a munkahenger vagy az olajjal van gond. Ha az olaj folyik, akkor azt a keréken meglátod.
Van 4 db hasznalt lengescsillapitom Mondeohoz. Ha erdekel valakit, szoljon. Jutanyos aron adom, mivel annak idelyen en is igen jutanyos aron tudtam sportlengescsillapitokat szerezni es azokat szereltettem be( meg 98 elejen ), de akkoriban a sok eszemmel ugy elraktam a fater pincejeben, hogy most lett meg.
Az mitöl lehet, hogy fekezeskor balra huz az autom? Ha felengedem a feket, akkor visszater a regi kerekvagasba, szoval jo lesz.
Granadat majd legközelebb. Most 1 kis Mustang. Az öreg Henry igen jo kis gepeket krealtatott. Mar 18-30 ezer DM-ert vesztegetni ilyen jokiallasu peldanyokat:
Csak információként mondom, hogy annak idején sikerült megcsuknom a Sierra-m elejét, és ezt a két első lámpa bánta. Meg én... Összetörött a műanyag rész is, úgyhogy mindenképpen komplett lámpát kellet cserélnem. Körülnéztem bontókban, de háááát... nem igazán volt színvonalas használt lámpa. Ezek után szólt egyik haver, hogy tud szerezni taiwani utángyártottat. Meg is hozta a két lámpát, ha jól emléxem 18-20e volt darabja. Beépítettük. Müködött. De ilyet nem vegyél!!! Mint két gyertya. Nem tudom hol szúrták el a taiwaniak. A foncsor jól nézett ki, lehet hogy a búrán a prizma volt rosszul tervezve. Akinek eladtam a mai napig panaszkodik a világítás teljesítményére. :-)
Ennyi
Nagyon korrektül néz ki. :))) Vajon mit tudhat, hogy ennyibe kerül? :)
Egy hatalmas Ford emblémát én is szivesen látnék az enyémen - a többit sajna nem tudnám fedezni anyagilag. :)
Ha csak a búra van megrepedve, miért akarsz komplett lámpát venni? Bár lehet, hogy a komplett olcsóbb a bontóban, mint a szaküzletben a búra. :) Ha esetleg vakult és egy picit értesz hozzá, könnyen csinálhatsz a 4ből 2 használhatót.Egyébként pedig úgy tudom, valahol vállalnak foncsorozást is. Szóval a lehetőségek tárháza végtelen, a választás a Tied. :)))
Ismerek egy jó boltot Óbudán. Ők egyébként bontott alkatrészeket is forgalmaznak, nem csak újat. Utcanév, telefonszám megy emilben.
Kb. egy éve vettem egy 4 ajtós Sierra 2.0i Ghia-t. 10 évesen vettem (svájci volt, sosem volt törve, nem rohad, nem fogyasz olajat, rendszeres szervizelve volt stb...), azóta mentem vele 30.000 Km-t és folyamatosan imádom, leszámítva a városi 12 literes fogyasztását, ami valószínűleg az automata váltó miatt ilyen sok. Nagyon sokat járok autópályán, sajnos az M7-en is, aminek esik szét a betonja, kis kavicsok lesznek belőle, azt meg az előttem haladó rendszeresen felveri. Mindkét fényszóróm be van repedve emiatt, és szeretném kicserélni őket. Tudom, hogy a bontó kézenfekvő, de azok a lámpák általában már vakultak, én meg látni szeretnék. Ha valaki tud egy olyan márkát és boltot amit/ahol érdemes megvenni segítsen nekem!
A gáz tényleg jó megoldás, csupán azzal kell számolni, hogy időnként benzinnel is kell járni, ha nem akarod tönkrevágni a motort. A fogyasztás picit több, a teljesítmény picit kevesebb, de az ár lényegesen kevesebb! Viszont be is kell szereltetni...
A sierrás barátom esküszik a svájci autókra ( az övé 2.0i, szereti a vw-s csirkéket szivatni vele, hehe... ), azok mindig megkíméltek. Erre csak rátehet egy lapáttal, ha az itteni gazdáját is ismered. Ő bizonyos mértékig garanciát is jelent.
Gázzal nincs tapasztalatom, de engem nem is vonz.
Az első gazdis, svájci tulajdonsága sokat nyom a latba. Azok még tényleg jók.
Viszont arra készülj, hogy az üzembentartási költsége több, mint a golfé. :))
Nos Mason-nal egyetertek arban, de az expressz kicsit dragabb, igy az ott latott arakat egy picit csokkensd, persze valoban szamit az allapot.
Gazuzemmel kapcsolatban most nemtom mennyiert szerelik be sajnos de akitol hallottam az azt mondta hogy kb fel ev alatt behozza az arat, szerintem ha komolyak a szandekaid akkor jarj utana a beszereles aranak. Amikor en erdeklodtem akkor 50-60 kozott volt a beszereles es akkor adta vissza az arat fel ev alatt.
Kösz.. meg fogom nézni ott is az árakat. Egyébként tényleg jó állapotban van, mert m.o.-on első gazdis, svájci autó. Az itteni gazdáját jól ismerem, jó kezekben van a gép. Egyébként nem vennék autót, mert van egy régi golf-om, de most lecserélném evvel. Gondolkodom rajta, hogy beteszem a gázt, jó ötlet? Van tapasztalatod?
Látatlanul ezt elég nehéz megmondani, de 350-400-nál többet semmi szín alatt sem. Hacsak az elmúlt hónapokban el nem szaladtak az árak. :))) Javaslom, vegyél egy Expressz újságot, onnan megtudhatod az aktuális árfolyamot.
Csatlakoznék a társasághoz. :) Boldog tulajdonosa vagyok egy Sierra-nak. 1984-es évjáratú, 1.6L-es, 75 pacis, világoskék és gyönyörű. :)) Három éve van velünk az autó, ebből az utolsó két évben szinte csak én használtam. Ez idő alatt nem sok gond volt vele. Ami mégis, az nem volt olcsó mulatság. :) A hátsó sárvédőívek szokásos rohadását már javítottuk, ill. a kormánymű és a kuplungszet lett eddig cserélve rajta.
10-12 litert eszik, évszaktól függően.
szerepke, látod, nem hiába vagyunk fordtársak, itt is összefutottunk. :)))
Orulok, hogy a ford mint tema felmerult. Szeretnem egyeni velemenyemet elmondani. Nekem egy '86-os Ford Escort 1.6D van es csak jot tudok mondani rola. Lassan 2 eve van a tulajdonomban es eme ido alatt nagyon keveset kellett javitattni szerencsere, mert bevallom nem vagyok penzeszsak. Emellett imadok vezetni es szerencsere ez a ket teny talalkozott ebben az autoban. Fogyasztasa rendkivul barati, varosban elmegyek vele 4.8-4.9-el es barmijen hihetetlen 170km/h vege van az autonak. Magam is meglepodtem hazafele a balatonrol ezt latvan. Nos ezek utan ha engem kerdez valaki a ford-okrol akkor csak jot tudok mondani, kezdve az elterjedese altal olcsobb alkatreszekrol es ne feledkezzunk meg hogy tavaly Ford-okbol loptak el a legkevesebbet, mar a nyugati tipusok kozul.
Nekem is Fordom van, immar masfel eve, Ford Granada 2.0L, 1981-bol :)
Es van egy masik, kb. 1 eve, ugyancsak Granada, 2.8i, 1982-bol, ez meg most nincs teljesen kesz, eddig penzhiany, mostanaban idohiany miatt nem igazan halad. Talan majd nyaron... :)
Remelem vannak meg rajtam kivul itt Granada tulajok! Fenn vagyok egy Granada listan (angol), meg amugy is eleg regota foglalkozom a tipussal, ha valakinek kerdese van, irjon nyugodtan!
Meg ha nincs, akkor is! :)
gabriel
PS: Szerintem ez volt az utolso normalis europai Ford tipus ... :)
Nem vagyok Ford örült (bocsi, nemet billentyüzet-helyesiräsi hibäk...), csak veletlen, de mär 3 Fordom volt ( van 2 ), erdekel valakit?
Taunus V4 1,7 70LE ´66 (csak hasznältam)
Escort 1,6D ´84
Escort XR3i 1,6 `88
Mondeo 1,8 TD ´96 1.tulaja vagyok, mär 261000-et mentem vele...
Egyebkent örülök ennek a rovatnak. A haverom tiszta Ford buzi ( 2.0i Sierra Sedan, ´87 ), csak egy kek szilvät lät, ha autorol van szo, majdnem maga alä vizelt, amikor megtudta, hogy Mondejot veszek!
Hali Fordosok!
A Focus-os témákhoz tudok csak hozzászólni, mivel nekem is az van. (Előtte egy négyajtós 1.6i Sierra-t nyúztam) A Focus is négy ajtós, 1.8i Ghia. Nagyon elégedett vagyok a kocsival, szerintem kívül-belül jól néz ki, műszaki tartalomról jók a tapasztalataim. Jól húz, fogyasztás 7 lityi körül mozog (bár többnyire városon kívül keverek), nagyon jó minőségűek a beltér anyagai is. Nem csörög-zörög semmi, a kapcsolók jó helyen vannak, az ülés ülőlapja hosszútávon is kényelmes, a háttámla ugyan kicsit lehetne "fotelesebb" (talán a Sierrában jobb volt), de azért nem rossz. A lábtér a Sierra-hoz képest sokkal jobb, mert abban a középkonzol szélessége és az állíthatóság ellenére alacsony kormány miatt "beszorult" a térdem. (196cm vagyok). Az ülést a legalacsonyabb állásban használom és így a fejem fölött van még kb. 7-8cm hely. A hátsó lábtér valamivel kisebb mint a Sierra-ban volt de a Focus eleve 8cm-el rövidebb kocsi. (viszont szélesebb és magasabb) A csomagtartó jó nagy, csak a nyílása kicsi, így a nagyobb dobozokat a hátsó ülés felhajtása után a padlóra szoktam pakolni. A rugózása nem éri el a Sierra-ét, annak hihetetlen jó szinte lengő rugózása volt, de cikáztam is szélben mint az istennyila mert emiatt nem volt a legstabilabb. A Focusé keményebb de így sokkal stabilabb az autó, hihetetlen ívmeneti tempókat lehet elérni! Az alapfelszereltségen kívül légkondit, ködlámpát és 5 funkciós computert rendeltem a Focusba mely jópofa dolgokat tud. Talán két dolog van ami nem tetszik az új gépben. Az egyik a tetőkárpit minősége. Lehet hogy hülyeség, de ilyen jó minőségű anyagokból megépített autóba nem illik az az ITATÓSPAPÍR jellegű és tapintású vacak tető. A másik, a zaj. Városban és kisebb sebességnél semmi gond. Szinte hangtalan. Kb. 3000 fodulatig minden ok, de ha az ember jobbal tolja, vagy ha sztrádán megyek, akkor szokatlanul hangos a Sierra után. Bár megjegyzem, összehasonlítva azért halkabb mint a vele egy kategóriájú Opel, Golf, Mazda, stb. Ezt igazolta valamelyik AutóPiac-i teszt ahol 6 kocsit hasonlítottak össze. Ja, még valami. Mivel saját hifi-t akartam bele, a duplamagas gyári rádiósmagnót kivettem és egy gyári "szűkítő" műanyag lapot vettem a szimplamagas hifi beépítéséhez. Hááát emiatt egy kicsit gagyi lett a középkonzol, de nem vészes. Ennyi...
Sziasztok!
Lehet, hogy egy kicsit eltuloztam, de 150 huf biztosan lesz.
foleg, hogy most sikerult megrepeszteni a szelvedot is... :(((
Ez mind csak anyagkoltseg, mert a tobbit meg tudjuk csinalni
mi is...
Amig el nem kezdtuk csiszolni a regi festeket, addig
nem is gondoltam, hogy ilyen bazi nagy autó az escort...
Koszi a tanacsokat, megfogadom...