Szóval.... Az MS440 fórumtársunkkal értékegyeztetéssel elcserélt Kis Husqvarna 136-osom első videója.
Gyakorlatilag működött,de a karburátor hibája miatt nem lehetett finomhangolni korábban. &rash kolléga jóvoltából kapott egy másik karburátort,valamint átnézés,beállítás,javítás után újra remek bőrben van.
Próbálom megérteni amit írtál, de isten bizi nem megy. Szóval te vettél egy McCullochot, és ettől Tech kollega dolmarja megússza ? Aztán meg MITŐL sokkal nagyobb teljesítményű ? Mert ugye az nem mindegy . :-)
Meg aszongya azonos szerviz háttér. Hát ez sirály. A La Ferrari és a Fiat Topolino is közös szerviz háttér.
Ránézésre arra fogadnék, hogy egy költséghatékony Oleomac amit vettél.
Az ezzel a baj, hogy csak és kizárolag a vásárlo szava a szent. ... 15 napra akarják emelni az elállási jogot is, ez már lassan a vicc kategória.
Szétver egy gépet, szar olajjal és még én bizonygassam, hogy a gép nem tehet róla. Mivel az, hogy én ezt megállapitom, nem elég, 100ezerért irassak egy szakvéleményt, ami igazat ad nekem,. Majd A kedves vásárló persze nem fizet, ekkor pereljem be, majd... nagy ez a vicc, nagyon nagy :)
Az elállási jogról meg inkább nem fogalmazok meg olvasható gondolatokat :)
Tudom, mindez más és más mindekét oldalról közelitve. De ha feljött a téma, én meg itt jelen vagyok, gondoltam a másik oldalról is képet kaphatnak páran. Talán változna a morál egyszer :)
Néha elgondolkozok miért is nem vettem nagyobb láncfűrészt...vagyis aminek vettem pont jó csipkebokor kinyesni:-) :-) Kezdem megszeretni tankoláskor mindig lefujom sűrített levegővel a tanksapka,olajsapka környékét nehogy valami mocsok eldugja.
Egy furcsa dologra figyeltem fel .egy tank benzin után letettem (nem is vágtam többet vele sose egyszerre) és másnap mikor akartam gyújtani úgy érzésből nem tudtam kirántani a berántó zsinort ..csak harmadikra pörgött könnyen. Olyan érzésem vo,t mintha meg lett volna szorulva a csapágyazás vagy valami.
Mintha nagyobb lett volna a kompresszió ( ms181) ,mondták a boltbanhogy 5 -6 tank után éri el végleges erejét ezen most már túl vagyok.
Most kéne beburrantsan kiváncsi vagyok ujra csinálja e ...valakinek ötlete ? Mi okozhassa ?
Amit vettem Mccullochot viszonylag olcsó és sokkal nagyobb teljesítményű, meg fém, mint a hasonló árú husik, és ugyanaz a szervízháttér. Bolt 5 km-re van hozzám, ahol szervíz is van és nem nehéz gép.
A homeopátiás "gyógyszer" konkrétan placebo, ha nem az lenne akkor már nem homeopátiás, a homeopátia lényege, hogy addig kell hígítani a hatóanyagot amig az már nincs is a szerben, akkor jó. Egy garantált előnye van bármilyen gyógyszerrel szemben, hogy - mivel nincs semmi hatása - igy mellékhatása sincs.
Ha a berántó fedélen az embléma nincs megkopva akkor valóban nem sokat ment hacsak ki nem cserélték. Ha van rá lehetőség le kell venni a kipufogót és megnézni a dugót , teljesen sérülésmentesnek és nem feketének kell lennie. Ha hidegen melegen egyformán szép alapjárata van akkor az valószínű hogy rendben van motorikusan. Ha bemelegedett alapjáraton is indulnia kell egy rántásra. A 310-es jó fűrész a 290-es kisebb és a 390-es nagyobb testvérével együtt.