Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 0 2 64641

Az áruszállításban megteheti a járműüzemeltető, hogy nem fogadja el az ajánlatot és nem áll ki.

A Flixbusznak pusztán egy adott országbeli partnerre van szüksége az üzemeltetéshez, ő is megteheti, hogy leszarja a veszteséges járatokat.

Ha így működne a nagybetűs tömegközlekedés is, akkor csak a nagyvárosok között és azok zsíros agglomerációjában lenne tömegközlekedés, rugalmas tarifával és megélne az fuvarszervező és a fuvaros is szinbiozisban. Ehelyett felesleges követelőzéssel, előírásokkal drágítjuk az amúgy is veszteséges szolgáltatást.

Értem én, hogy szép dolog az új busz és 3 éves átlagéletkor, szigorú előírások meg Alsókutyapisálástól Felsőföldkupacig a 10 perces ütemes menetrend... ha van aki kifizeti. 

Ha nincs aki kifizesse a zenészt, akkor jön a 30+ -os járművek, nyugati hulladékok, szükségtelen az ütemes menetrend.

Előzmény: kbn (64639)
torqmatic Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64640

Hát átfesteni max azokat fogják, amik éppen felújításra kerülnek; most is rengeteg busz van még, ami a Volános, vagy az eredeti külföldi üzemeltető színét viseli...

Előzmény: -Smiley- (64636)
kbn Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64639

Az irányt elméletben nem tartom rossznak, a közlekedésben mindenhol egyre inkább szétválik a hálózat- és járműüzemeltetés (BKK, Flixbus, áruszállításban a speditőrök térnyerése stb.)

 

Az egységes országos szolgáltató szerintem inkább előny lenne, mint hátrány, persze ennek üzemeltetésben együtt kell járnia az alsó szint (üzemegységek) nagyobb önállóságával (akár privatizációjával is).

Előzmény: torqmatic (64627)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64638

Szimplán egységes utastájékoztató rendszerrel kérte a Buszpark és a Volánbusz logós lett a kezdőlap. Volt olyan eresztés is, ahol alapból a BKK logó futott a monitoron.

Előzmény: Törölt nick (64630)
bendeguz90 Creative Commons License 2019.02.28 -1 0 64637

Mondjuk nekem a sárga színnel sok bajom nincs.

Előzmény: -Smiley- (64636)
-Smiley- Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64636

Akkor lehet újra átfesteni sárgára az összes buszt, meg új logót rájuk rakni.  Dejólesz.

Előzmény: Törölt nick (64634)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 -1 0 64635

Én valamelyik nap KNyKK helyközi járatin kaptam Volanbuszos jegyet. Vagyis a szalag hátoldalan Volanbusz logó volt es a VB elerhetősegei... szerintem ez a márkanev bevezetes. gyorsabb lesz mint gondoljuk.

Előzmény: Törölt nick (64630)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 -1 0 64634

Egyelőre most én azt hallottam pletykaként, hogy KK-ból regionális igazgatósagok lesznek. Egyelőre nem változik semmi csak a beolvasztás törtenik meg ill. az egységes Volanbusz márkanév bevezetés...

Előzmény: Revir (64629)
dundalk Creative Commons License 2019.02.28 0 2 64633

és még ide jöhet: nem működik? nevezd át!

Előzmény: Lovrin (64631)
archlinux Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64632
Előzmény: Törölt nick (64625)
Lovrin Creative Commons License 2019.02.28 0 4 64631

Nem működik? Szervezd ki!

Nem működik? Vond össze!

Előzmény: -Smiley- (64628)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64630

És ennek a tervezett egységesítésnek lenne már az előszele az, hogy a Pxx-xxx rendszámos "Volán-tenderes" kocsik (legalább) egy részében (de lehet, hogy mindben?) van Volánbusz-logós utastájékoztató kijelző? Konkrét példák: PPH-s Tamási környéki Credo Econellek, Somogy megye-Bp távolsági vonalakon szolgáló PZW-s Neoplanok.

Előzmény: Törölt nick (64625)
Revir Creative Commons License 2019.02.28 0 0 64629

Üdv! Hallottam pletykát ezzel kapcsolatban.

Ha hinni lehet neki de facto visszajön a megyei volán rendszer, csak nem így fogják hívni. De csak pletyka, ahogy az is pletyka volt tavaly ősszel, hogy országos Volánbusz lesz, mindkét pletykát ugyanonnan hallottam, csak az egyik már hivatalos. Ettől még persze lehet másképp. Tehát felszínen egy szolgáltató és széles körű részegységi önállóság, amiről pletykálnak, olyasmi lehet mint anno a Volán-tröszt idején volt, csak nem lesznek számmal jelölt volánbusz vállalatok, még nem lesznek, aztán lehet lesznek és pár év múlva kitalálják, hogy a szolgáltatási területüket jobban jellemző nevet vegyenek fel, és tíz év múlva majd lesz Pannon Volánbusz, Tisza Volánbusz, Zala Volánbusz...

 

De pletyka. Lehet a végén tényleg egy MÁV 2.0 lesz belőle.

Előzmény: -Smiley- (64628)
-Smiley- Creative Commons License 2019.02.28 0 1 64628

Oké, de Pestről fogják majd kitalálni hogy Kistelektől Szegedre milyen gyakran járjon a busz? Vagy visszaállítják a megyei volánokat, csak egységes Volánbuszos arculattal?  Vagy mégis mi a terv?

 

Szerintem az eredeti felállás talán hatékonyabb volt, de ha már regionális közlekedési központról van szó, akkor miért nincs beleintegrálva a vasút meg mondjuk a megyszékhelyek elővárosi közlekedési

( a régi BEB bérlethez hasonlóan)

Előzmény: Törölt nick (64625)
torqmatic Creative Commons License 2019.02.28 0 2 64627

A KK-kért nem kár, csak attól félek, hogy méginkább elmávosodnak majd a társaságok :/

Előzmény: Törölt nick (64625)
dundalk Creative Commons License 2019.02.28 0 1 64626

reméljük a KK agymenés kitalálói már nem dolgoznak ott..

Előzmény: Törölt nick (64625)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.28 -1 0 64625

Ma voltam egy sajtó tajékoztatón, ahol Bártfai-Mager Andrea bejelentette, hogy a Volánbusz és a 6 KK egyesül. Az egyesítéssel a majdanj vezetéssel a Volánbusz menedzsmentjét bízta meg. A márkanév Volánbusz lesz orszagosan.

BSF-127 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 64624
HPéter1978 Creative Commons License 2019.02.21 0 1 64623

OFF

 

Amiatt főjön a következő polgármester/testület feje.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (64622)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.21 0 2 64622

És ezt hosszútávon hogyan fogják tudni kigazdálkodni?

Előzmény: sosiforda (64620)
dundalk Creative Commons License 2019.02.21 0 0 64621

nyilván a 450-500 ezer forintos havi bruttóval megoldható minden munkaerőhiány.

Előzmény: sosiforda (64620)
sosiforda Creative Commons License 2019.02.21 0 0 64620

Brit tudósok is kutatták, de a veszprémi helyi közösségi közlekedés jelenlegi gazdája, a V-Busz Kft. jött rá hamarabb, hogy mi a hazai autóbuszvezető hiány elleni eredményes fellépés legjobb módszere:

 

http://www.szaksz.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1051%3A2019-02-20-16-04-14&catid=4%3Afooldal&Itemid=1&fbclid=IwAR3_paDXuTxKGcLUrorcl2Etrx1k4r-Sk756KoSkrLYXn4ZjBgcZ1D2FNwo

siófoki35 Creative Commons License 2019.02.20 0 5 64619
Előzmény: -Smiley- (64618)
-Smiley- Creative Commons License 2019.02.20 0 0 64618

Nyilván lenne rá szabály hogy ezt ne tehesd meg, vagy fizesd ki a Nyíregyházi utat. 

Előzmény: kbn (64617)
kbn Creative Commons License 2019.02.19 0 0 64617

És ha én Budaörsről Érdre Nyíregyházán át akarok menni? Útmegszakítással, mert egy napra sok lenne.

Előzmény: -Smiley- (64615)
kbn Creative Commons License 2019.02.19 0 1 64616

Ennek mi értelme?

 

A legnagyobb telekocsi oldalon a holnapi napra 83 db Miskolc-Budapest hirdetés van fent, jellemzően 2000-2500 Ft közötti áron...

Előzmény: trizs77 (64614)
-Smiley- Creative Commons License 2019.02.19 -2 0 64615

Sosem értem miért olyan nagy was is das légvonali km alapú programot csinálni?

Megy a mókus Tiszafüredről Szombathelyre.  Google légvonalban leméri, hogy 400 km, erre kalkulál egy összeget,  oszt jónapot.  Nem kell foglalkozni hogy Ő most Szolnokon át vagy Füzesabony felé megy, esetleg Győr vagy Ajkai vonalon megy tovább, hisz az utas két város között kíván utazni. 

 

A buszvonalakon pedig a jegykiadást simán meg lehet hagyni, csak kizárólag arra a vonalra tudja kiadni a sofőr a jegyet (Bázakerettye alsóról mondjuk Lentiig) Lentiből meg már fogsz tudni venni Nyíracsádra is az állomáson kihelyezett kioszkból.  (vagy mobilon akár a legkisebb faluból az ország túloldalán lévő legkisebb faluig is)

Előzmény: sosiforda (64611)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.19 0 1 64614
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.19 0 0 64613

Távolságin ígyis van minden járaton egy olyan hülye, aki retúr akarja megvenni a jegyét és hüledezik, ha a buszvezető közli, hogy péntárban elővételben lehet így, vagy hazafele az adott járaton.

Előzmény: rezgaras (64612)
rezgaras Creative Commons License 2019.02.19 -1 0 64612

Franciaországban van közös vonat-busz jegy, de a buszon nem lehet a vezetőtől venni. Vagy Interneten, vagy az állomáson. A buszvezető csak az adott buszra ad.

Előzmény: sosiforda (64611)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!