Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lord Vader Creative Commons License 2000.10.25 0 0 310
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem nekem is.
Adott '98-as Escort kombi, 1.6 16V ésatöbbi. Arra lennék kiváncsi, hogy ha az üzemanyagszintméro pirosban áll, mennyi nafta lehet még benne kábé? A múltkor ilyenkor tankoltam egyet, és a papir szerint 55 literes tankba csak 42 liter ment. Ezek szerint volt még benne 13 liter?? Elég hihetetlenül hangzik, valaki világositson fel légyszi!

kivi Creative Commons License 2000.10.23 0 0 309
Köszi. Akkor így már tiszta a dolog.
Előzmény: bogyó (306)
bogyó Creative Commons License 2000.10.23 0 0 308
Én nem próbáltam, de a fiatalembernek egy 1.8-as benzines Ghiá-ja volt... Lehet, hogy csak lenézte, vagy mittomén.

Más: mi lehet az, hogy időnként ráadom a gyújtást, és nem indul el? Se önindító, se semmilyen hang, csak a lámpák világítanak a műszerfalon. Egy ideig nem csinálta, de most megint. Ekkor pár perc után próbálkozva simán elindul. Elektronika a ludas? Káhás lenne vagy mi a faszom, de nagyon idegesít...

Előzmény: tihu (307)
tihu Creative Commons License 2000.10.23 0 0 307
Nem tudom, hogy miért féltek az 1.8 Tádétól, én lenyomtam vele közel 300.000-et és mondhatom, ha rendesen szervízeled és nem gyilkolod, akkor nagyon jó, tapasztalatból mondom, hogy összességében nem cseréltem el volna egy kétliteres benzinesre sem.
Ez így van!

Tihu, aki tudja.

Előzmény: bogyó (306)
bogyó Creative Commons License 2000.10.23 0 0 306
Még1x: 1.3-ast ne vegyél, az bevásárló-autóba való. Az 1.8 TD az állítólag elég gáz (egy tapasztalt escortos mondta, mikor én is kacsingattam felé). Marad az 1.4-es és az 1.6-os. Tekintve, hogy szinte decire egyforma a fogyasztásuk, érdemesebb az 1.6-ost venni, de ezt befolyásolja az autó állapota is. Én 1.6-ost szerettem volna venni, de találtam egy 1.4-es, 4 ajtós nagyon pöpec sötét-metálkék 30.000 km-es verdát, és megvettem, ráadásul ócsó is volt. Az 1.4-esnek 7500 a negyedévi kötelezője, az 1.6-osnak 10 körül lehet. Nem nagy különbség ez sem. Az 1.4-es 140-ig teljesen biztonságos, 160 a max, amit produkál, de ott már remeg, meg hörög. Olyan 80-120 között viszont az 1.6-os jobban húz, ami ugye előzésnél nem hátrány. 80 alatt meg mindegy, nem nagyon érzékelhető a különbség. Ja igen, ha meg klímát is akarsz, akkor egyértelműen az 1.6-os a jobb.

Összességében 1.6-os a nyerő, de az 1.4-essel sincs baj.

Előzmény: kivi (303)
kivi Creative Commons License 2000.10.22 0 0 305
Igen. Elgépeltem.
Előzmény: facts (304)
facts Creative Commons License 2000.10.22 0 0 304
Hali,
marmint 1.8TD?

f

Előzmény: kivi (303)
kivi Creative Commons License 2000.10.22 0 0 303
Egyre közelebb állok az Escort megvásárlásához, de még nem tudtam eldönteni, hogy mekkora motor legyen benne. Találtam nagyon jó állapotú 1.3-as, 1.4-es, 1.6-os, 1.7 TD-s kocsit is. Melyik az optimális kompromisszum ha az elfogadható fogyasztást, a normális teljesítményt (max. 140-el hajtjuk), és persze az adót nézzük?
tihu Creative Commons License 2000.10.21 0 0 302
ms02!

Elöször érdeklödj a javítási költség felöl, aztán bontott váltó felöl. Az enyémbe most rövidebb váltó került, így jobban gyorsul a gép, de azonos sebességnél többet is pörög.
A csere árát leírtam, ez kb. reális.

Tihu

Előzmény: ms02 (301)
ms02 Creative Commons License 2000.10.19 0 0 301
tihu!

Nekem is ilyen tütüm van és most lenne esedékes egy sebváltó generál. Azt mondod, hogy a cseréje olcsóbb?

Előzmény: tihu (298)
tihu Creative Commons License 2000.10.18 0 0 300
Enyém a 300.!

a 300 paci nekem is bejönne!:)))

Előzmény: cr2 (299)
cr2 Creative Commons License 2000.10.18 0 0 299
A Focus Cosworth-ot eddig 2féle teljesítmény-adattal láttam szerepelni, az egyik >200, a másik >300!
Szerintem a 200LE 2000-ben nem nagy cucc, a 300LE reális lenne a Cosworth névhez...
Előzmény: tihu (298)
tihu Creative Commons License 2000.10.18 0 0 298
kivi!

Escort Xr3i. 1988.dec
Az órában 77 k km van. 177k?

All!

Jön a Focus Cosworth!!!
>200 LE.

Jön az ST Focus is!
kb. 170 LE.

Tihu, aki ismét olvasta.

Előzmény: kivi (296)
ladybug Creative Commons License 2000.10.17 0 0 297
Édesapámnak egy scorpiója van és az is ugyanezt csinálja.
A fiestám nem a megszületésétől fogva az enyém.
Az egy kicsit drága lett volna :)
elérte az óvodás kort (3 év) és akkor vettem a pártfogásomba.
De lehet, hogy igazad van , majd azért megnézetem szakszervizben.

Előzmény: cr2 (294)
kivi Creative Commons License 2000.10.16 0 0 296
tihu,
konkrétan milyen típusú Forddal jársz? És hány km után jött ez a csere?
Előzmény: tihu (295)
tihu Creative Commons License 2000.10.16 0 0 295
Yo estét!

Hétvégén váltócsere volt. Az 5. seb. már majnem elforgott a bordás tengelyen, menet közben már rángatott. Most egy rövidebb váltó került fel, sokkal jobban gyorsul a gép. Nem mértem, de tuti. A javítás többe lett volna, mint a csere, úgyhogy nem volt kérdés. 48k volt, most nagyon jó, remélem marad is ilyen.

Tihu, akinek üres a zsebe.

cr2 Creative Commons License 2000.10.16 0 0 294
Ez érdekes, én nem tapasztaltam ilyet. Kezettől fogva csinálja? Mert ha nem, lehet hogy valamelyik szenzor hibásodott meg, vagy valami kontakthiba. Eszméletlen, hogy mennyi információ alapján dologzik a számítógépe...
Előzmény: ladybug (293)
ladybug Creative Commons License 2000.10.16 0 0 293
:) bocsi cr2 kicsit lemaradtam.

Szóval a fogyasztás nekem is kb. 6,5 körül van vegyes használaton( M0-s meg város részint).
A gumik zaját nem hallom igazán, amúgy
165/70/13-s gumik vannak rajta.
Imádom a gépet mert nagyon kis golyó :) fedőneve "táltos".
Csak azt kell még megszoknom, hogy hidegen (kb. 2 percig) egy kicsit berángat, ha finoman adom a gázt neki.

Előzmény: cr2 (252)
cr2 Creative Commons License 2000.10.16 0 0 292
Szerintem nem nehéz észrevenni, hogy a 'népi' kategóriába nem is nagyon akart a Ford korábban hiper-modern motorcsodákat bevetni, inkébb az egyszerű, olcsó konstrukcióvan célozták meg a minél szélesebb rétegeket.
'93 környékéről már voltak olyan sportos Escortok (XR3, RS200), amelyek 2000 ccm-ből 130 ill 150 LE-t szabadítottak fel, ezek már nem rossz liter/lóerő mutatók. A turbósok pedig egyszerűn kimeríthetelen tartalékokkal rendelkeznek, nem sok autóbol lehet egyszerű chiptuninggal +110LE-t kihozni, de a Sierra és Escort Cosworth ilyen volt.
'96 óta meg a kikategóriában ott van a Fiesta 1.2 75LE, 1.4 90LE, nagy igényes motor ill. autóépítés mellett.
Az, hogy a Ford mennyire képes felvenni a versenyt, asszem az új Mondeo dieseljei megmutatják:
2.0 Duratorq DI 16V, DOHC, turbointercooler, 1250 bar töltőnyomás, lánchajtás, előfecskendezés, 90 és 115 PS, 245 és 280 Nm nyomatékkal. Az erősebb változtatható geometriájú turbóval, rövid időre túltöltéssel 310 Nm-t produkál.
A benzinesek a Duratec HE családból kerülnek ki: 1.8 110 ill. 125 LE, 2.0 145 LE.
Újdonság a elektroniku termosztát, ami hirtelen gázadáskor 80 C-n nyit, amúgy 98 körül.

A többi újdonságot nem ecsetelem, mert nem a motorépítéshez tartozik. Ja, és ezeket a dízeleket gyakorlatilag a semmiből, illetve a 2.4-es Tranzitokból faragták...

Előzmény: Tóth Tibor János (291)
Tóth Tibor János Creative Commons License 2000.10.16 0 0 291
Szóval véleményem a FORD-ról.
Nekünk van egy 1997-es ESCORT-unk.
1400 cm3, injektoros, (nem 16 szelepes),
75 lóerős. Véleményem szerint a FORD
motorikusan a mai napig nem tudta utolérni
például a Toyotát, amelyekben már 1992-ben
1332cm3-es, 16 szelepes, injektoros motorok
voltak, 90 LE teljesítménnyel!

Az 1600cm3-es 16V Escort motorból bírtak
kihozni 90LE-t.
Szóval 1400-as, kultúrált, halk járású motorja
van, nem is fogyaszt sokat.
Négy emberrel is húz a kocsi, én eddig
150-nél nem mentem többet vele. Nagyon dícséretes
az utastér hangszigetelése: 120-130 km/h sebességnél SEMMIT nem hallok a motorból, a szélzajból vagy a futóműzajból!
A rugózása elég kemény, lehetne lágyabb is, rossz
uton kellemetlen. Az ülések kicsit kemények.
A kocsi belseje szép,elegáns. A műszerfal praktikus, jól áttekinthető, a szervókormány is
közvetlen kapcsolatot teremt az úttal.
Nagyon jó vezetni, hosszú úton nekem már kényelmetlen a kemény ülés.
Eddig 18000 km van benne, a 15000-es szervízben
meg kellett húzni a kormányszervó olajtartályába
menő cső szorítócsavarját, mert kilazult, és szivárgott az olaj. Összesen ennyi baja volt az autónak!
Összességében nagyon meg vagyunk vele elégedve!

Előzmény: kivi (287)
tihu Creative Commons License 2000.10.15 0 0 290
Ebben teljesen egyetértek veled!
Nekem is volt egy Escort 1,6D-m ´84-böl, marhára szerettem. A mostani tulaja azóta is dícséri.

Tihu, a tapasztalt.

Előzmény: soloyo (289)
soloyo Creative Commons License 2000.10.13 0 0 289
Fordra vágyó(k)nak

Volt szerencsém 6 évig használni egy Fiesta 1.6D -t ( a barátom még mindig nyúz egy 16 éves példányt) és azt tapasztaltam(tuk), hogy ha fillérekből akarsz fenntartani egy autót és nem vagy érzékeny az átlagtól némileg magasabb fogyasztásra (ez csak a benzinesre igaz) illetve a kicsit "kultúrálatlan" járású motorra(diesel), akkor talán a ford a legjobb választás. Az alkatrész árak minden olcsósági rekordot megdöntenek (Pld. Kiscelli utcai kereskedő) szerelni meg pofon egyszerű. Részemről én kevesebbet költöttem a 6 év alatt a Fordra mint mostanáig az új és márkaszervízben "kezelt" opelra 2 év alatt.

Szerintem legközelebb FORDulok.
solo yo

Előzmény: kivi (287)
tihu Creative Commons License 2000.10.08 0 0 288
kivi!

Fogyasztás: 7 és 9 között, attól függ, mekkora lábam van.:)))

Futómü: Az jó, az enyém le van ültetve, kemény rügókkal, gátlókkal, kicsit zörög rossz úton a sok müanyag, de nem veszélyes. Amúgy az Escortoknak ez mindig is erössége volt.

Kényelem: Jó úton jó, Pesten zörgös, nem oda való a sok xar út miatt. Itthon ( Mosonmagyaróvár ) jól megvagyok vele. Mondom egy normál Escorthoz képest keményebb.

Sportosság: Nem tudom pontosan, de 10 alatt van százon és 210 körül a vége.

Müszaki állapota: Nagyon szép, garázsautó, de jobboldal elöl törött volt és az egész újrafestve ( szépen ).

Megbízhatóság: Eddddddddig még sehol sem hagyott ott:)))

Ami még fontos: NEM drágák hozzá az alkatrészek (Ford általános). Többre számitottam...

Tihu.

Előzmény: KGst (285)
kivi Creative Commons License 2000.10.06 0 0 287
Még mindig várom az Escortról a véleményeket!
Előzmény: kivi (286)
kivi Creative Commons License 2000.10.06 0 0 286
Még mindig várom az Escortról a véleményeket!
KGst Creative Commons License 2000.10.03 0 0 285
tihu

Nem baj. Az is érdekel. Tapasztalatok.
Mindenre kíváncsi vagyok.
FOgyasztás, futómű, kényelem, sportosság, menetteljesítmények, tapasztalatok, műszaki állapota milyen, megbízhatóság? Stb.
Köszi előre is.

Előzmény: tihu (284)
tihu Creative Commons License 2000.10.02 0 0 284
Ebben sajnos nem vagyok illetékes, nekem ´88. decemberi Xr3i-m van.

Tihu.

Előzmény: KGst (283)
KGst Creative Commons License 2000.10.02 0 0 283
Sziasztok!

Ford Fiesta XR2i tapasztalatokra vagyok kíváncsi.
Egy 89-s évjáratot néztem ki magamnak a KAE-ben. Irányára asszem 739ezer Ft.

Szóval tapasztalata van valakinek fent említett autótípussal kapcsolatban?

G.

tihu Creative Commons License 2000.09.29 0 0 282
kivi!
Nekem nem a pecsét a meghatározó. Az annyira megbízható, mint az autó. Vagy jó vagy nem. Az autó attól még lehet rossz.
Előzmény: kivi (280)
bogyó Creative Commons License 2000.09.29 0 0 281
Nem nagyon. Pl. az enyémben van egy pecsét, amely tuti nem márkaszervíz, valami sufni szerelde. De a pöcsét azért ott van...
Előzmény: kivi (280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!