Szép estét mindenkinek. Kérdésem lenne, hogy a ködlámpát lehet e állítani? Ha igen akkor hogyan kell. Bekuksiztam egy olyan 5-6 os körüli ha jól emlékszem 6 lapú fej van ott ami végig menetes. Esetleg képet az állítóról. Köszönöm előre is
Friss peugeot 407 tulajdonos vagyok.2 hónapja vettem egy 2.0hdi-t.segítségeteket szeretném kérni néhány kérdésben.
Első hibaüzenetem meg is jelent ma reggel: -Additivstand partikelfilter zu niedrig. ezt ha jól értem akkor a FAP folyadékom kevés.kérdésem a következő lenne: Meddig mehetek így még a kocsival kb?
Kinél tudok ilyen folyadékot beszerezni?
Mennyire macerás a feltöltése?
Találtam a neten részecskeszűrő kiktatási lehetőséget bizonyos összegért mennyire
biztonságos dolog ez?mik lehetnek a hátulütői?
a másik dolog az EGR levakítás.mi a véleményetek róla?
Srácok, az egyik keréknyomás szenzorom szarakszik. Mármint a fém sapka széjjelbarmolta a szelep szárát. Valakinek elfekvőben van ilyen? Ebay-en van, de 10font + 10-ért küldik el és sokallom a postát.
Jajj, de milyen vagy :) felszíni sérülés volt.. .sokba fájt, de azért nem az a totálkáros 2ből összehegesztett kategória!!... sajnos ilyen előfordul.. az én zsebem bánta, most meg szebb, mint volt.. ;-)
1.6-ban az Octávia futott nálunk sokat és az vidáman dalolva egy nap alatt kupplungozva lett. Az asszon Feliciája is egy délelött. Na mindegy nem reklámozok más márkákat csak hát nem ezt vártam.
Nem ismerem az 1.6-ost. De ez tiszta "szíváás..a köbön". Nem elég ,hogy 70 ezernél elfossa a váltószimering magát és azért most szétbontani a fél autót... Nagyot csalódtam és ezt nem tagadom. üdv.
Eddig csak elhessegettem az érzést, hogy egyre nehezebb kormányozni, de most már biztos vagyok benne, hogy valami baj van.
Bármilyen sebességnél, gyorsan és lassan is néha azt érzem, hogy nincs rásegítés. Ha erővel meghúzom pl. parkoláskor, akkor segít, néha meg teljesen hibátlan. Amikor nem segít, akkor hallom, hogy morog valami és remeg a kormány. Egyébként 2.0 HDI elektromos kütyüvel. (Nem értem, mire jó ez a túlbonyolított szervó, miért nem jó egy mechanikusan hajtott szivattyú, mint minden normális kocsin.)
Én is a csomagtartó ajtajával szívok. Ritkán nyílt rendesen, rá kellett tenyerelni. Tegnap kimostam wd-40-el de csak rosszabb lett. Olyan hangja van mintha gyenge volna a nyitómotor. Valakinek van ötlete?
Tegnap nekem sem működött egyáltalán, szerintem letiltott a sok gomb és távirányító nyomkodás miatt. Beindítottam a kocsit utána újra működött.
Két hete egyik este azt vettem észre, hogy nem nyílik a csomagtartóajtó a gombbal, csak távirányítóval (menüben nincs bekapcsolva a permanent lock). Mechanikai szorulást érezte, gondoltam befagyott... Ez igazolódni is látszott, mivel másnap mikor enyhült az idő, újra működött a gomb.
Tegnap este (nagy bevásárlás után, azaz fél nap alatt 50 nyitás-zárás) se távival, se gombbal nem nyílik...
Szia!! Nekem nem rég volt ilyen! Kivillant néha az ESP Fault A kijelzőn de indításra eltűnt mindig! Nekem akkor a fékpedálnál kellett a jeladót kicserélnem és utána megszűnt a hiba!
Üdv mindenki...mint mindenki, én is egy problémával fordulok a hozzáértőkhöz. 2005 -ös 1.6 hdi -s 407 esem van. Abs esp problémám van, még pedig a következő. A műszerfalon kivillanó hibajelentés után szenzorcserét csináltattam mind a négy keréknél, ám a baj nem oldódott meg, továbbra is ég a lámpa. És még egy érdekesség. Minden indulásnál elalszik a lámpa és érezhetően van abs, majd kb 200 méter múlva kigyullad a lámpa. Ha megállok és újra indítom az autót, kezdődik minden elölről. Kérlek benneteket segítsetek, ha lehet megszüntetni a problémát. előre is köszi
3-dik nyugtató ment be reggel 7:00 h -óta,.. a kupplung csere egy őrület. Sajtgyári tervezés ??.. Nem mondtátok ,hogy 2 nap szívás töménybe. Váltó szimering miatt csúszott meg, az már 100%. Na, irány vissza...
Bethlen Gábor BETG fórumtárstól szoktam venni 3litert és amennyi van benne úgy lesz tele kb. 1 liter kb 60.000 km-re elég. Vigyázz vele ha öntöd be mert fasza maró anyag. Többen tapasztaltuk már :)
Alapvetően csendes az ótó, de hátulról zörgő hangokat szoktam hallani. Miután a csomagtérben mindent lerögzítettem (tépőzáras szalaggal a szőnyeghez pl. az elak. háromszöget is; sedan) rájöttem, hogy a hátsó fejtámlák adnak kotyogó hangot. Felhúzva, pont az arretált pozícióban lötyögnek legjobban, a baloldali láb-hüvely párok laza illesztése miatt. :-(
Még új vagyok itt. Abban szeretném kérni a segítségetek, hogy a Peugeot 407 SW-en szeretnén lecserélni a díszléceket, olyanokra aminek a felső fele krómozott. Ez lehetséges? Vagy a sima díszléc helyére ne is akarjam feltenni a krómosat.
7466 Z9 cikkszámon kéne lennie külön (Napellenző függöny horog néven), 2 209 Ft/db áron. Mondjuk az ilyen kis izéknél ahol én veszem az alkatrészeket, azt szokták mondani, egyet nem rendelnek be, min 5 db, vagy ilyesmi. De hogy egyáltalán ne legyenek hajlandók, az fura. Nekem az akkumulátort leszorító gumi kis fém kampójára mondták, hogy 5-öt kell rendelnem, különben nem.
Olyan miatt szeretném kérni a segítségeteket,h 407 sw-hez keresnék a hátsó ajtón lévő rolókhoz ilyen kis fület mert mind a két oldalon le van törve és nem lehet így beakasztani!
Szerintetek hol találhatok ilyet?
Szervizben már kérdeztem de ott csak komplett ajtó burkolattal együtt lehetne venni...
Szerintem a gyári könnyűfém felnik közül van egy-két fajta ami olyan ótvar, hogy inkább a lemezfelni dísztárcsa nélkül .... :))
nekem külön van 2 szett 1 acél télre egy jobb féle nyárra, előnye amelett hogy nem kell idegeskedni hogy mikor végzem ki a drágábbikat az, hogy nem kell mindenféle remek szakemberre bíznon a gumikat évente 2x h kínozza le a felniről, ment így már tönkre gumiperem, nyomás szenzor, kerékperem stb és felénk nincs kiirva gumisok ajtajára "ma szar napom van lehet el fogom b@szni" és az se nyugtatott, hogy aznap 150 db-ot jól csinált... rohadt nehéz 1 db x- % ba kopott jó minőségű gumit leakasztani december közepén olcsón...
Vagy egy eset: Hegyalj út kb 2 éve február, jó fajta "olmos" eső domb tetőn kb 15 km/h autó megcsúszik, abs ,és minden 3 betűs barátja igyekszik de nem tudja megoldani kb 1 percig utazok irányíthatattlanul és nézem hogy a Erzsébethíd lábánál a lámpánál állnak és én nem fogok addig megállni, ott akkor bárki ülhatett volna ott... még arra is volt időm, h mindent kipróbáljak semmi eredmény. 1 maradt az akkor már 25-el csúszó autót a patkának vezetni kifordított kerékkel!! kb 10 nekicsapódás után megáltam! Na azt ha nem lemezfelni, csak öntésselalehetett volna újra formába hozni..
Munkámból adódóan kb 7. autót (céges) nyúzom mindegyiket 180e nél cseréltem és nekem meg sem fordulna a fejemben hogy másképp tegyek a maszek autómmal mint ahogy fent is írtam (külön kerekek)
egyébként mindenkinek igaza lehet csak nézőpont kérdése. :)
Nekem a harmadik telet húzza a 16-os gyári alu garnitúra a zalai sós utakon. Eddig nem vettem észre semmi kárt rajt leszámítva néhány kicsi horzsolást. Az első gumiszerelésnél nem voltam jelen és az az idióta ráverte kívülről a súlyokat, annak a helye meglátszik. Nyáron 17-es alu van fenn mert óccón jött, igaz festeni kellett, de nagyon mutat. Én amikor cserélem a felniket, téli-nyári, mindig rendesen lemosom (sokszor előkerül a fogkefe is, de csak a garázsban) és levaxolom őket., gumikat glicerinnel "tartósítom" :)
Évente háromszor a kasztni is megkapja a vaxot, mert megjár neki. Amikor egy egész napos foglalkozás után ránézek mindig az jut eszembe: "mert kell nekem" :))
Ezt azért nem mondanám, hogy az alufelni törik. Nekem akkora benyomódás volt a gyári alufelnin, hogy attól féltek a görgőzésnél, hogy el fog törni a helyrehozatalnál. Túlélte.
Ezek nem magnézium felnik. Amúgy volt már felnirepedésem is, azt simán meghegesztették.
Sziasztok! Már egyszer probáltam segítségetek kérni akkor nem sikerült talán most.
2008 5. havi 407sw -hez kellene ESP-ABS szivattyú!!! Boss száma:0265235273!!!
Már majdnem minden bontót felhívtam,újonan drága.Ha tudtok olyan valakit ki alkatrészként árulja az autóját vagy bontot alkatrészekkel foglalkozik írjon.Sűrgős lenne! Előre is köszi!!!
Hello. Valaki tudja,h az olajnyomás kapcsolót az 1,6 HDI.n merre találom. Mert jelzi a olajnyomás hibát,, szerviz elött kicserélem. Kapcsoló már megvan...neki is láttam kicserélni,de fél óra után feladtam a keresést. Ha esetleg valaki tudna képet mellékelni megköszönném.
Sziasztok!Valaki nem-e tudna nekem segiteni?A szekér indulásnál igen erőtlenül mozdul meg 1.6 hdi-ről van szó,viszont ha már mozog akkor nem érzek semmi problémát megy rendesen.Okozhat ilyen problémát esetleg a légszürő,mert múlt héten lett cserélve minden féle szürő és azóta érzem másnak.Bocsánat ha tul láma a kérdés de nem vagyok egy nagy autó guru.Válaszokat előre is köszönöm.
Én mindig úgy tettem, hogy a nyári volt alufelnin, mert szép, a téli meg vason, mert nem volt pénzem két garnitúra alufelnire, évente kétszer meg áthúzatni a gumikat felesleges kiadás, meg nem is használ a gumiknak, ha kínozzák a peremüket a gumisok.
Itt angolban meg nem is ismerik az útsózást, meg a téli gumit. Ha leesik valami semmiség, jó nézni a buta angolokat, ahogy nem tudnak vezetni hóban. Csak a gázt ismerik, nem tudnak hintáztatni. De a sóhiány miatt nem rohadnak a kocsik annyira, pedig az a kurva eső állandóan esik. A házam előtti gyep már szüttyög, úgy át van ázva.
Még jó hogy van mint vitatkozni. Régen a csetszoba a merkúr telep volt, a gumi meg jó kis pneumant diagonál tappancs. Ha lekopott, futózták és hajrá. Alufelni, téligumi, peremvédős meg defekttűrő, ezek a fogalmak nem léteztek még.
A véleményem leírását csak te vetted kioktatásnak, ráadásul úgy, hogy hozzád nem is szóltam. Úgyhogy keress magadnak valaki mást, akit b@szogathatsz. Épp neked nem kell nagyarcúzni senkit, mikor te magad vagy a legnagyobb arcú azok közül, akiket eddig itt a 407 topicban megismertem (más topicot nem látogatok az Indexen). Hála az égnek te vagy a kivétel, aki erősíti azt a szabályt, hogy itt jó arcok vannak. Mi itt SEGÍTENI szeretnénk egymásnak, nem pedig veszekedni, vagy b@szogatni a másikat.
Lehet, hogy páran a fórumon úgy ismertek meg mint egy csipkelődős, kellemetlen figurát. Pedig nem. Csak nem tudom szó nélkül hagyni az olyan megmondó nagyarcúak hozzászólásait, akik úgy nyilatkoznak (sőt kinyilatkoztatnak), a saját tapasztalataikról, hogy ezt másképp nem, csak így lehet, és aki nem eszerint cselekszik az mind hülye, és le kell osztani... Nem kell...
EWikipedia: E (named e plural ees) is the fifth letter and a vowel in the ISO basic Latin alphabet. →
Előre is köszönettel, ha közelebb nem találok embert a melóra, keresnélek majd az elérhetőség kapcsán. Úgyis le kell dobnom a gumikat a felnikről, mert kuka mind, vennem kell 4 nyárit majd. Nem vagyok amúgy elájulva a felhozataltól ebben a méretben, úgyhogy erősen gondolkodom méretváltáson.
Nekem kicsit nagyobb a mintavételem, mert mint említettem, ebben a szakmában dolgoztam. Láttam épp elég törött, repedt, görgőzésre, csiszolásra és szinterezésre váró alufelnit télvíz idején. Nyilván az, hogy télen a só mennyire tudja kikezdeni a felületet, az függ a felni minőségétől és összetételétől is. Az pedig, hogy VELED nem történt semmi különös 6 éve, nem az én tapasztalatomat cáfolja, hanem azt erősíti, hogy mázlis vagy. :)
Ja, ha meg valaki teszkós dísztárcsára reppen, annak nem való ilyen autó sem :D . Én nem ott vettem az enyém és nincs az az indok, amiért a csodás gyári alufelniket kitenném a téli közlekedés kockázatainak. Sajnos itt-ott látszanak a felniken, hogy az előző tulaj nem épp úgy gondolkodott, mint én: Horzsolások, kisebb ütődések a peremeken... Épp kutatok fel egy céget, akik szépen meg tudják csinálni.
A magabiztosságom abból fakad, hogy ebben a szakmában dolgoztam évekig, a gúnyos hangnemet pedig nem veszem figyelembe. Óvatosabb vagy? Akkor nyilván téli gumid sincs mert minek? Elvégre óvatosabb vagy. Nem vagy nagyobb biztonságban, a különbség annyi, hogy az acélfelni deformálódik, ha kap egy ütést, az alufelni pedig törik, jellegéből adódóan.
Szerintem egy gyári vagy egy jó minőségű alufelni erősebb mint egy acélfelni. Arról nem is beszélve, hogy alufelnivel az év 365 napján gyönyörű az autó. Szerintem ez már olyan kategóriás autó - hiába vén -, hogy nem illik hozzá a rozsdás acéltárcsa, és a tesco-s dísztárcsa. 6. éve járok télen nyáron alufelnivel, nem barmolta össze a só, nem padkáztam meg. Tavaly télen kellett az 1iket görgőzni, elég ipari kátyúba hajtottam éjszaka, és 3000 ft volt a javítása. Remélem Ratinak nem acélfelnije van :P ;)
Nekem most is alufelni van fent. Mért kéne hogy eltörjön? Ha nem látom mi van a hó alatt akkor óvatos vagyok. A lemezfelnivel mennyivel vagy nagyobb biztonságban?
Szia! Nekem ilyen van benne!Kb 6 éve használom ! Az előző autómba is ez volt és a mostaniba is rögtön vettem! Nem egy nagy összeg de ha valamit olyat rág meg akkor az drága lesz! Nekem elég sokszor kint áll a munkám miatt! De semmi rágás és lábnyom sincs a kocsin!
A nyest, vagy a menyét szereti megrágni az autókat. Nem csak a hangszigetelő anyagot szeretik, hanem minden rágható, vagyis a fémnél puhább anyagot is. Lehet kapni elektromos nyest és menyétriasztót, van többféle autóba szerelhető változat, úgy 5 000 és 10 000 ft között. Spray is van, amivel be kell fújkálni azokat a részeket, amit nem akarunk megetetni a szőrös kis banditákkal. :) Ezek 1000-3000 ft között mozognak. Én a spray-t használom, mert bár garázsban áll a verda túlnyomó többségében, sosem lehet tudni, néha lusta vagyok beállni. Havonta-kéthavonta egyszer kezelem le az autót, de ha nem garázsban állna, hanem a szabad ég alatt, én az elektromos (ultrahangos) változatot használnám.
Kösz az infót. Valóban nem írtam, hogy milyen: 2004-es 2.2i sedan.
Box szerint csak kézzel ki kell húzni a fúvókát, majd szépen visszaengedni a cserekor. Nincs erre valami trükk, amivel kicsalogatható?
Azt nem tudod/tudjátok, hogy mennyit kóstál a gyári festék? És mennyi a min. rendelhető? Egyáltalán lehet rendelni? Mert arra gondoltam, hogy akkor már kijavíttatnám a lökhárítók hibáit is.
Szervóolajat kívánnék utántölteni mert lelazult a tartálynál a bilincs és eléggé lefogyott. Nekem normál hidraulikus szervóm van, nem motoros. A gyári 9735EX 11640.- /liter. A Total Fluide DA nem jó hozzá.
Woa, egyszer majd élőben is megnézhetem? Ha nem mindenképp családi kombit kerestem volna, ziher, hogy a tiédhez hasonló 407-est választottam volna. Nagyon szép, gratula.
Nekem ilyen van, a második :) A fehér nem annyira tetszik, viszont érdekes, hogy még az életben más felnit nem láttam, ami jó lenne hozzá... a fehéren a krómfelni érdekes, ezüstön nem mutatna.
Ezt egy facebook oldalon láttam, gondolom kiteszem ide a leírást és a képet a rendszám miatt. Hátha valaki itt ismeri az autót, mert valakinek biztos hiányzik..
"Sziasztok! Ausztriában, St.Pölten-nél az A1-es autópálya mellett a múlt hét óta feltörve áll ez az autó. A belső alkatrészeket már fosztogatják, száraz bélyegzős földhivatali papírok és pár gyerek játék is van benne szétszorva, tehát fontos része lehet, egy család életének. Légyszives osszátok meg minnél többen, hátha eljut olyan emberhez aki érdemben intézkedni tud! Próbáljunk meg segíteni!"
Reggel a munkahelyen leparkolva észrevettem, hogy a bal oldali fényszórómosó fúvóka díszburkolata valahol elmaradt útközben. Lehet ilyen kapni valahol?
Nyáron nekem a gyári 17"-es alufelnik vannak fent, de amilyen ütemben romlik az úthálózat minősége nagyjából országszerte, lehet, hogy nem járok jobban, mintha télen is fent lenne... :D
Én a dísztárcsától is félek egy picit, alá tud szorulni a "gány", aztán.. aztán lehet, hogy mégis keresek rá egy dögösebbet. Nyáron felkerült a dísztárcsa, nagyon babás vele ;)
Azt nem tudom, hogy gyártják-e még jelenleg, de szoktam látni coupe-ból újabbat (mármint a "megszokott" 407-nél) és bizton kijelenthetem, hogy nagyon-nagyon állatul néz ki. Laposabbnak és szélesebbnek tűnik, lágyabbak a vonalai, de ettől függetlenül elég agresszív. Megtartották az alapvető 407 dizájnt, mégis friss a forma.
Gondolom itt nem kell senkit megyőzni, de a 407 az egyik legszebb autó, amit valaha láttam. Nekem az SW jön be igazán, és a mai napig szívmelengető, ahogy meglátom az enyémet pl. egy multi parkolójában a többi között. Olyan, mint egy szupermodell csaj egy házibuliban. Odavonzza a tekintetet. Igazából kívülről és belülről is nagyon szeretem, csak egy bajom van, hogy nem a kormányon vannak a hang és tempomat gombok. Az lenne az elegáns, ahogy ott derengenének diszkréten. Meg miért nincs TV a színes kijelzőn, amikor sok más tipusban alap (BMW, Rover75). Meg miért van olyan sötét a hátsó szekcióban. Oda még elfért volna egy lámpa a mennyezetre. De ennyi a bajom csak. Megtartom, amíg bírja szegény magát. Amúgy gyártják még? Mert akkor lesz helyette egy újabb.
Gratula, bordóban is nagyon szép. Valaki itt írta korábban, aki eladta a 407-esét, hogy elfáradt a forma. Francokat, szerintem még mindig ott van a toppon a forma.
Ponyváról valóban megoszlanak a vélemények, de szerintem a semminél jobb.
Téli csúszkáláshoz teljesen felesleges "szép" kerék, kivéve, ha valakinek sok pénze van görgőztetni, vagy esetleg eltört alufelni helyett másikat venni. Nekem is acélfelnin vannak a téli gumik, tettem rá dísztárcsát. :)
Persze. Épeszű ember nem esik neki egy full saras autónak. Jók ezek a szerek de csodát nem tudnak. Tőlem nem messze van egy mosó, először lecsapatom a nagyját a nagy nyomásúval. Angliában könnyebb volt, ott nem lett lett saras az autó. Nagyon kevés burkolat nélküli úttal találkoztam.
A kendőt használat után csak kiöblíted kézzel és mehet a mosógépbe.
Ilyenkor írni kell a seller-nek pár sort és elküldik ide is. Csak számolj azzal hogy 15 fontos árhoz még hozzáadódik a postaköltség ami nem szokott olcsó lenni.
Nekem ezzel csak egy bajom van, hogy ami a törléskor a kendőben marad kosz, az hosszútávon nem igazán lehet egészséges a fényezésnek. Én inkább ezt mosás után alkalmaznám. A fényesítőszert is értem, hogy ami karcok keletkeznek, mert tuti, hogy lesznek, azt ne lehessen észrevenni. Egy ideig.....
Basszus én meg egyfolytában a falnak mentem szemből és az istennek nem jött ki. Mostmár értem egy kézifékessel odaverem az oldalát ahogy tanácsoltad. Köszönöm a válaszokat:))))
Igen. Ha készletben veszed adnak mikrószálas törlőkendőt vagy vehetsz külön is. Ráfújod a szert, vársz pár másodpercet és letörlöd. Legalább 2 kendő kell. Az egyikkel letörlöd a másikkal fényesíted. Az AutoKit-es melegben szívás, mert gyorsan szárad. A párommal együtt szoktunk kocsit "mosni". Én szórom-törlöm, ő pedig a tiszta mikroszálassal fényesíti.
Ha törlés közben átnedvesedik a kendő csak kicsavarom és mehet tovább. Egy tisztításhoz kb. fél liter anyag kell. Könnyű dolgozni vele. Az ULTRA KLEAN hígabb, könnyebb dolgozni vele, viszont nem ad olyan fényt. Van videó is a youtube-on ezekről. Sok márka van, én ezt a kettőt próbáltam.
Kérdésem, lenne, hogy utólag beszerelhető e a gyári riasztó rendszer, úgy hogy középen is bent legyen a gyári kapcsolója meg minden. Lehet e valahol venni gyári riasztót, neten nézelődtem de nem találtam. Mennyiért lehet körülbelül, gondolom Bsi ben is tanítani kell.
A kijelzőn nincs semmi hibára utaló jel vagy üzenet. EBD-t nem tudok kiolvasni, itt meg hétvégén nem dolgozik senki sem.. Az autószerelőhöz sikerült egy mobilszámot kapni, de emberünk csütörtökön elment síelni, majd hétfőn lesz... :( Egyelőre sikerült kölcsönautót szerezni, így hétfőre tolódik a project.
Lassan indulok megnézni a gépsárkányt... tudna valaki valami hasznos infóval szolgálni? 2.0-ás, 16 szelepes HDi motor, 2006-os évjárat.
Köszi és jó hétvégét mindenkinek!
Amper
--------------------------------------
Sziasztok,
Kollégám 407-ese 2 napja nem indul. Ma esm,te indultak volna haza, de a környéken (Tirolban) nem találtunk senkit, aki hozzá tudna nyúlni. Leghamarabb hétfőre ígérték... ÖAMTC is volt kint, de nagyjából 10 perc után feladta.
Akksi jó, biztik jók, hibát nem ír, de az üzemanyagpumpa nem kap tápot. Olvasgattam a fórumot és a hibajelenség alapján a főtengelynél lévő jeladóra tippelek.. valaki meg tudná mondani, hol találom pontosan? Esetleg vmi szervízkönyv fellelhető hozzá?
Reggel megnézném, lehet, hogí tényleg csak ennyi baja van és el tudnának vele indulni haza...
Ezeket a "csodaszereket" nem lehet csak úgy forgalomba hozni. Mellékelni kell az árú biztonságtechnikai adatlapját, mely tartalmazza annak fő, ártalmas összetevőit.
Amit találtam:
- Metanol:0-0,05%
- Dimetoxi propán:0-0,1%
- petroleum: 0-5%
- Etanol: 0-1%
A nem veszélyes rész: placebo + szupertitkos részek :o)
Kollégám 407-ese 2 napja nem indul. Ma esm,te indultak volna haza, de a környéken (Tirolban) nem találtunk senkit, aki hozzá tudna nyúlni. Leghamarabb hétfőre ígérték... ÖAMTC is volt kint, de nagyjából 10 perc után feladta.
Akksi jó, biztik jók, hibát nem ír, de az üzemanyagpumpa nem kap tápot. Olvasgattam a fórumot és a hibajelenség alapján a főtengelynél lévő jeladóra tippelek.. valaki meg tudná mondani, hol találom pontosan? Esetleg vmi szervízkönyv fellelhető hozzá?
Reggel megnézném, lehet, hogí tényleg csak ennyi baja van és el tudnának vele indulni haza...
A marketingelés azért van, mert egy gyártó sem fogja kiírni a szer összetételét, és az arányokat. Mert félti a csodaszer receptjét, mert nem kevés munkapercet áldozott rá. A munkaóra az túlzás, mert csodák nincsenek, az alapszerekből keverte ki.
Ugyanilyen csodaság a WD40. Valami olaj, kevés rozsdaoldó, hordozószer, egy speciális illatanyag és kész is. S ezen cuccokhoz hozzátartozik egy kevés hit is. Ez az, amit hosszú évek alatt összegründol egy márka magának.
Kiégett a jobb oldali féklámpám a Peugeot 407 SW-n. Sajnos csak a szedán verzióhoz való kézikönyvem van, amiben nincs leírva hogyan kell az SW lámpájához hozzáférni.
Valaki le tudná írni hogyan tudom kicserélni a féklámpa izzóját?
Hogy nem vagyok meggyőzhető az nem teljesen igaz. Az alap problémát nálam az adta, hogy a termék csupa általános leírást, marketing bullshit-et tartalmaz. Egy univerzálisan felhasználható termék általában mindíg gyengébb minőségű, mint egy speciálisan kifejlesztett termék. Pl: hidraulika olajat sem önthetsz a szervóba bármilyet. A motorolaj is eltérő a benzines és a dízel motornál és a gázüzemhez is van direkt arra fejlesztett gyújtógyertya. Nyilvánvan olyan is hogy ugyanaz a termék csak más színű a doboza. Pont ezen apropóból tettem fel pár szakmai jellegű kérdést, amire várom a választ. Ha meggyőző lesz ki fogom én is próbálni. Ez nem erőlködés, hanem egészséges kíváncsiság.
"Természetesen az 5 centi vastag madárszart egy fújással eltávolítható csodaszerekben nem hiszünk." A spuritól függetlenül.
Vannak tisztító szerek, vízmentes autómosó szerek, melyek tényleg hatásosak. Még Angliából hoztam ilyen szert, ott azt használtam. Több márka van. Először szkeptikus voltam, de engem meggyőzött. A mostani szerrel letakarítottam a volt kocsim és 3 hónapig csillogott. Kint sűrűn esett, a víz szépen leöblítette mindig. A sár, kosz nem tapadt rá. Ha szép idő lesz letakarítom a gépet.
Hogy reklámszagú? Ha azt írta volna, hogy egy rakat szar, akkor elégedett lennél? Szerintem te az a fajta vagy, akit semmi és senki nem tud meggyőzni. Szerencsére van egy remek lehetőség. Ha meglátod a polcon egy boltban, akkor menj el mellette és ne vedd meg. Ennyire egyszerű. Más meg ha megveszi, az nem a te pénzedből van, vagyis nem értem, miért ez az erőlködés.
Egyébként ha semmi hatása nem lenne, akkor egy darabig futna csak a szekér egy placebó szerrel.
Természetesen az 5 centi vastag madárszart egy fújással eltávolítható csodaszerekben nem hiszünk. De pl. az üzemanyagrendszerbe bekerülő víz (párából, szar ukrán gázolajból) tényleg okozhat gondot, s a metanol feloldja a vizet kémialilag és megeteti a motorral lasacskán, ebben nincs semmi ördöngősség. Ha beletesznek valami olyan anyagot, amelyik magasabb hőmérsékleten ég, tényleg képes leégetni a koszt a nem kellő helyekről. Ha meg van benne egy kis kenőanyag, tényleg bekeni azokat a dolgokat, amin átfolyik. Az egész egy kikísérletezett anyagkeverék, amibe tesznek egy kicsit ebből, egy kicsit abból. Az eredményt meg eladják. Szerintem ez remek dolog. Ettől változatos a világ, kinek a kerek kocsi, kinek a szögletes forma jön be. Kinek a szőke bögyös, kinek a vékony fekete. Kinek a Spuri, kinek meg a szomszédban fusizó szerelő fikázó tanácsa.
:) Remegés. Ha az ember már kezd ideges lenni, hogy kifizet egy rakat lóvét és szar a kocsi, már másképp érzékeli a bejövő ingereket. Állsz a lámpánál, zene leteker, fülel... Gondolom már más is élte át.
Más. A rádió nem kapcsolható ki-be. Gyújtásnál bekapcsol, nélküle semmi. Hogy javítható? Menet közben néha jelez az "Elégtelen nyomást érzékelő rendszer jelzőlámpa" Leginkább rázós úton fordul elő. Mi a teendőm?
Jut eszembe, jött válasz spuri ügyben. A góré írt személyesen, de rövidesen válaszolni fog mert "több tucat" oldal kell hozzá. Ez volt egy mondat. aztán idézem:
"Addig is próbálja ki a terméket, meglátja hogy valóban működik ahogy a leírásba szerepel, immáron 1993-óta. Két évtized tapasztalata van összegezve! A SPURI-ba bízhat, bizonyítja a vásárlási több százezres évi darabszám is! Legtöbb vásárló ebből a törzsvevőink! Nem véletlen! Bizonyított a termék! Annak minősége! Ez a tény! Miért ne működne Ön-nél is?"
És veszel másikat aminek más bajai vannak. Egyet meg kell csinálni, oszt jó lesz. Minden márkának megvannak a maga bajai, sehol sincs kolbászból a kerítés. Vagy újat kell venni. Csilliárdokért.
Nemrég vettem a kocsit, ráköltöttem 200 at gázra, 60 at szervizre, ( csak folyadékok és szűrők, szíj) De most gondolkodom rajta, hogy lehet, hogy le kéne szívni a tankból 5 liter benyát, gyufa meg van a fiókban. Vagy eladni. :( Viccewt félretéve, zoolan65-el lebeszéltem már a szerelést. De a képek riasztóak :(
Több mint két éve autóelektronikai szakemberként dolgozom. Kb. 3 hete ugyanezzel a hibával javítottam egy 407-et. A hiba jelensége oka, a hideg/meleg állító lapát a hideg-meleg változástól egy idő után elgyengül, és egész egyszerűen eltörik. Maga a mozgató motorja jó. Ezt a lapátot mivel dupla klímás, párban lehet vásárolni kb. 30 ezer pénzért, jobb és bal oldal. A nagyobb baj a cseréje. Komplett műszerfal kiszerelés, a klima box, fűtő radiátor és elpárologtatóval együtt, viz, klímagáz lefejtés, tűzfalon csövek lebontása. Majd ha asztalon van a klima box akkor abban ez a lapát az utolsó elem. A nemrég javított autónál a bal oldali lapáton is látszott hogy nem sok van neki hátra. Típushiba, most jön elő, sajnos a bal is elfog törni. Ez a művelet 20-25 órát vesz igénybe. Szakszervizzel ne számolj az új autó ára. Nálunk ha kiszámolod a 4000 forintos óradíjjal akkor nagyságrendileg ez egy 100 ezres mutatvány. Remélem tudtam segíteni. Ha valakinek fenn áll ez a probléma tudok segíteni. Helyileg Mosonmagyaróváron.
Hollandból van a kocsi úgyhogy a gépkönyvet sajnos tényleg csak nézni tudom,de egy mukkot sem értek belőle,viszont világítani akkor is kellene neki ha megy ha nem,a másik az ég,ill 2 napig világított.
Sziasztok!4 napja vagyok 407 sw tulaj,lenne hozzátok egy kérdésem.Az autóban kanyar követős xenon lámpa van,ami azt a jelenséget kezdte tegnap óta produkálni hogy álló helyzetben a jobboldali lámpa nem világít.Vettem másik égőt kicseréltem de ugyan azt csinálja azzal is.Érdekessége hogy menet közben ég,mivel látom hogy a jobb oldalon hosszabban bevilágítja az adott útszakaszt.Ha valaki tudja a megoldást kérem segítsen köszönöm.
Eszembe jutott 2 kérdés még. Aki először válaszol, az nyer! :D
1. Nyomkodtam a computerét, és találtam egy aux bemenetet, amit engedélyeztem, de semmi lukat, csatit nem láttam, ami aux bemenet lehetne. Hol találom és lehátszik-e mp3-at usb-ről vagy cd-ről. Találtam még valami video beállítást is. Gondolom a navigációs cd helyére megy lemez és arról dolgozik. Mit játszik le? Cd-t vagy dvd-t is? Esetleg formátumokaból mit?
2. Ebbe xenon van, valami kanyar követős. Az csak guruló autónál megy, vagy ha álló helyzetben kitekerem a kormányt akkor is? Mert ezt nem próbáltam ki, elfelejtettem. Láttam, hogy ki-be lehet kapcsolni a menüben, de asszem kikapcsolva hagytam :D
Mo-i forgalomba helyezés majdnem 400e :) nem tudom még, hogy forgalomba helyezem-e otthon. Először itt használom októberig, mivel nem tudok addig haza menni. Addig kiderül, hogy minden oké-e vele és együtt maradunk-e hosszabb ideig. Ha igen, akkor magyarosítom, mert itt 110 euró a biztosítás rá havonta, ami 1 év alatt kb a magyarosítás ára. Hosdzú távon megéri, 2 év alatt viszont nem. Ez a jövő zenéje még, bár nagyon beleszerettem tegnap. Ki kellett kormolnom tegnap, mert az itteni használat miatt kicsit el volt lustulva, viszont kormolás után, már ment, mint egy álat! Ezért is vittem el egész napra,meg, hogy kapjak róla egy átfogó képet. Futóműről, viselkedésről, fogyasztásról, kényelemről, meg hát, úgy mindenről. Megfogott, ez a baj ;)
Sziasztok! Tanácsot szeretnek kerni. Alufelni vasarlas előtt vagyok csak nem tudom, hogy a kinézett felni passzolna e. A parameterei 7,5x17 5x108 et40 az auto amire vennem egy 407 2l hdi 2008 as. Válaszotokat előre is köszönöm.
Hm. Az én autóm majdnem 2 évet állt, mielőtt megvettem, de semmi olyan jel nem mutatkozott, mint pl. a kuplung téma, bár az enyém HDI, nem benyás.
Az alapján, amit leírtál ha valóban minden úgy van, én gyakorlatilag egy percet sem gondolkodnék a megvételén. 6000 EUR-ért jó árban van, ehhez azért számold hozzá a MO-i forgalomba helyezést (ha egyáltalán itthon akarod forgalomba helyeztetni), azaz regadó, vagyonszerzési illeték, forgalmi, törzskönyv, műszaki. Ez kb. szerintem 300 000 körül fog megállni (durva sacc, vannak kalkulátorok, amik pontosan megmondják), vagyis ha 300-al számoljuk az Eurót, akkor az annyi mint 1,8 milla + itthoni dolgok = 2,1 milla.
Összehasonlításképp az én 2009-ben forgalomba helyezett facelift utáni 2.0 HDI SW-m, prémium felszereltséggel tokkal-vonóval névre írva 2,5 misiért vettem meg. Vagyis az enyém 3 évvel fiatalabb, a tiédben viszont jóval kevesebb km van. Én megvenném, főleg ilyen patika állapotban és ennyire tiszta előélettel.
Szia, nekünk is sikerült 40 ezer alatti km-el venni egy 10 éves "nagypapis Dieselt". ,-)) Csodálatosan ketyeg, már lassan ugyan anyi belement gond nélkül. Most egy alapos kuppunk "vizsgálat" esetleg csere lesz. Fel a fejjel és jól megnézni, no meg a körülmények is önmagukért beszélnek. üdv.
Elfogadom, amit írsz. Viszont az autóban ennyi a km... lehet nem kuplung a baja, lehet csak lerakódott valami rozsda vagy lalami a kuplung tárcsára vagy a lamellákra. Az autó 5 hónapot állt, tegnap mentem vele kb 300km-t és folyamatosan javult a kuplung rugdosása, már csak épp hogy érzem...
az előző gazdája vett egy másik autót itt a szalonban és ezt a kocsit visszavették 6000 euróba (7100-ért árulják). A régi tulaj egy itteni étterem tulaj és a lakásától járt az étteremig kb 1,5 km (télen nem! Arra van neki egy 4 kerekes Jeepje). A felesége non-stop bringázik, ha 20x ült az anyósűlésen, akkor sokat mondok. A hátsón meg nem ült ember még :D az ember presztizs kocsinak vette mutatni, hogy ő ilyennel jár dolgozni. Nem az az utazgatós familia. A főnököm legjobb barátja a Peugeot szalon tulaja. És vállal egy év teljes körű garanciát az autóra, mivel mindent ott csináltak rajta! Miért tenné, ha babrált kocsi lenne? Én itt venném meg kint az első tulajtól, nem pedig magyar nepperen keresztül. Akkor nekem is kevésnek tünne a km a kocsiban...
(Az ördög soha sem alszik, épp ezért kérdezek árakat, ha netán...) :)
Tőlünk nyugatabbra nem nagyon vesz senki nagy köbcentis, erős intergalaktikus rombolót azért, hogy aztán ne használja... Azok a városlakók, akik kis autót vesznek a túlnyomóan városi- és agglomerációs közlekedéshez, már nem nagyon vesznek mellé egy nagyot a nyári vakáció párezer km-es, 2-3 hetes mutatványára, hanem inkább bérelnek.
Akik nagy autót vesznek, azok azért veszik, mert mennek, használják, sűrűbben mennek hosszabb utakra.
A kocsi jó... Kövezzetek meg! Lomhaság= magas szárú fűzős hótaposó vastag talpal. Teljesen más érzés a pedálnál. Útban a műhely felé próbálgattam, ha a cipő orrával nyomtam a pedált húzott mint a dög, a talpával meg nem. Én balf@sz! Ok, autó húz, maradt a zaj. Szerelő felnyitja a gépház tetőt, rányomja a tenyerét a burkolatra egyből csendes... A szar motorburkolat remeg be és erősíti fel a motorzajt. Hiányzik a burkolatból néhány gumi elem, szigszalaggal van/volt megtaknyolva ezért zörög. Valahonnan szereznem kell néhány olyan gumit.
Szóval egy szar cipő és egy zörgő burkolat volt a hiba.
Vigyél magaddal egy hozzáértő szakit. Ha nincs az ismerősök között, akkor akár bérelj egyet a közeli szervíz legényei közül, megéri.
És semmit ne higgy el! Minden eladó hazudik, mert ez az érdeke! Keress apró hibákat, karcokat és alkudj keményen. És a fő, ne szeress bele mindenáron a gépbe. Ha kétséged van, egyszerűen ne vedd meg!
A motortérben alaposan nézzetek szét! Annak nyoma van, ha megbontották a fő egységeket. Keressetek karcos, megcsúszott csavarkulcs nyomokat, hiányzó csavarokat, nem eredeti bilincseket, stb. Ez elmondja, hogy eredeti és igaz-e a km állás. (Biztosan nem)
Szerintem is 170 körül van a reális futás. 90-nél kevés kuplung szokott cserés lenni. Ez intő jel. De ha bele tudod alkudni a csere árát akkor simán jó lehet a verda sokáig.
2. ennyi km után szerintem nem menne szét a kuplung, (elgondolkodtató), javítható kuplungcserével
3. mindenre figyelj, mint minden autó vásárlásnál, akik elöttem írtak, az mind igaz, de még van egy fontos 2.2 benzinnél halgasd meg a motort hidegen ha nem hallsz semmi furát akkor ok.. (addíg nem irok kisregényt) vagy keress vissza vtc-re
4. 11.5 literre kb de min 10liter
5. kb 50e ft-ból megvan a nagyszerviz, abban benne van minden.
egyébként a motor elnyűhetettlen kb 25 éves konstrukció megy de eszik, viszont sose okádja össze magát...
Ne érts félre, nem szeretnék semmit sem sugallni, de 8 éves, nagy köbcentis ausztriai utazóautóban a 90 000 km, nekem meglehetősen kevésnek tűnik, az átlagosan havi kb 900 km-es futást feltételez. Értem és elhiszem természetesen amit írsz, de egyáltalán nem tűnik reálisnak. A 407-esek eléggé strapabírók a belsejüket tekintve, például az enyém 2009-ben lett újonnan forgalomba helyezve Németországban, szintén első tulaj. Miután behozták az országba (ahol aztán én vettem meg tavaly augusztusban)) durván visszatekerték az óráját, egészen 67 000-ig. A belseje annyira megkímélt volt, hogy egy másodpercig majdnem elhittem. Mivel teljesen kipucolták a tárolókat ismeretlen "szakemberek" (hogy rohadna le a keze az ilyennek), a tapasztalt szervizek is csak saccolni tudták, hogy valahol 150-170 000 környékén lehet a valós futásteljesítmény. Persze elcsépelt frázis, de igaz, hogy autót nem km óra állás szerint veszünk, hanem állapot szerint. Én is így vettem, és apróbb bosszúságoktól eltekintve eddig még nem bántam meg. Remélem, hogy 4 év múlva is így fogok nyilatkozni. :)
Nézesd át a verdát, és ha rendben van, ha tetszik, ha jó érzéseid vannak, ne habozz! Én sok sikert kívánok a vételhez és jó egészséget, balesetmentes, örömteli kilométerek tömkelegét a használatához.
Rugdosni akkor szokik egy kuplung, ha pl a szerkezetben el van törve egy-két lamella. Ilyenkor ferdén nyomja a tárcsát a nyomólap és az okozza a "rugdosást". Kuplung szettet 60-100-ig láttam,Tárcsa/szerkezet/kinyomó. DE biztos van olcsóbban is. Vezérmű szett vizpumpával 60. de az is van biztos olcsóbban is.
Figyelj az első felfüggeztésnél a talpcsapágyra ropogó hang ha vége van, kormányszervó remegésre teljesen kitekert állapotban illetve menet közben, nézd meg hogy a hűtés/fűtésnél minden nyíláson jön e a levegő, mert a terelőlapátok törnek benne, nézd meg hogy lejönnek-e könnyen a szelepsapkák, mert ha letörik a szelep akkor az drága a szenzor miatt. Csináltass egy diagot nincs-e valami hibája amit nem jelez de beírja.
Vennék egy Peugeot 407 Coupe-t 2.2 benzin. 2006-os, 90e km, osztrák szervizkönyv, garantált km, garantált sérülés mentesség, full extrás, első tulajos, 17es gyári alu téli gumival, 19es alu nyári gumival, nagy koputeres, annyira első gazdás, hogy a hátsó ülések elött a lábnál még gyári fólia van a szőnyeg alatt, hárul még senki sem utazott :D
Kérdéseim:
1. Lehet-e angolra vagy magyarra állítani németről a kmlomputer nyelvét? (Próbáltam angolra, de kért valqmi intallation cd-t, ami nekem nincs :D
2. A kuplung rugdos kicsit. Kiemel, fog rendesen, nem csúszik, inkább benyomott kuplungnál fog, mint kiengedettnél. Mi lehet a gond? Kinyomó csapágy, kuplung tárcsa, szerkezet vagy mindegyik. Mik a tapasztalatok és ez mennyibe kerülhet nálunk? Tól-ig...
3. Mi az amikre figyeljek mielött megveszem?
4. Tegnap mentem vele 300km-t, kentem.is, városoztam.is, hegyek, lejtők, 7,2 átlag fogyasztás. Mire számitsak városban? :)
5. Milyen költségekkel kalkuláljak? Gondolok itt ilyenre, hogy lassan vezérműszíj, vízpumpa, meg ilyen dolgok, amik 100e km környékén jönnek. Meg ugye, akinek régóta van, az tudja, hogy esetleg mik a tipus hibák, amik előjönnek, és azok milyen költségekkel fognak járni.
A kocsi km-ét és sérülésmentességét nem kérdőjelezem meg, ezeke garantált adatok...
Köszönöm a válaszokat, ezzel megkönnyítitek és segítitek a döntésemet :)
(6000 euró a kocsi, mert valaki úgy is rákérdezne) :)
Ha nem volt gond vele a csere előtt akkor szerintem is az a baj. Egy fog ide vagy oda ilyet okoz, össze vissza jár alapjáraton, nem húz, remeg. Ha több foggal teszik odébb akkor szétveri a dugó szelepeket.
Még tartozok a képekkel a gépemről, de nézzétek el nekem! A mostani időjárástól nem túl fotogén szegény. Újra előjött nála a "rángatok nem megyek füstölök" dolog. ( 2.0 HDI) Szerencsére a szerviztől nem túl messze. Ott kellett hagyjam 2 napra. Állítólag valami turbó vákuumcső volt repedt. Tegnap előtt megcsinálták a vezérlés cserét, cseréltek egy kormány összekötőt, egy motortartó bakot.
Viszont azt tapasztaltam, hogy a vezérlés csere óta zajosabb az autó és kicsit erőtlenebbnek tűnik. Alapjáraton a legfeltűnőbb a zaj és jobban rezeg belül minden.
Mit gondoltok, mi lehet a baj? Vagy csak én képzelődöm?
A kezdeteknél lehetett a gond már ?? hmm..."- Amondó vagyok, ez az autó legszebb feketében, mindenféle csicsázás nélkül. Csak egy szép felni kell rá. :)"...- háát igen, a többi meg 20-adrendű dolog !!. xDD
,-)) Innen kezd érdekes kihívás lenni a dolog. A barátnőm is piros vagy rózsaszinü autót szeretett volna, amelyikbe csak beleülni, és a motorháztatő maradjon leragasztva. Szerintem majd elválik, mert nagyon sokat megy nálam a 407-is. Remélem nem okoz "megoldhatattlan" és férfiattlan kihívásokat majd. Persze ,hogy úgy egyébbként igazad is van ,mert és is egy kis csipetkével szeretem , meg legyen benne májgaluska is a krumplit is vékonyan szoktam hámozni hozzá...stb. xDD. üdv.
Köszi az infót, Zolival még hétfő váltottunk is levelet, valahogy megpróbálom összehozni, hogy elmenjek hozzá (sajnos most nekem elég macerás lesz ez), mert a segítőkészsége felbecsülhetetlen! ;-)
Amikor először csináltunk ilyet lent a cégnél, akkor nem fújtuk ki levegővel (ÓVATOSAN), a végén, csak kicsepegtettük, akkor volt egy ilyen elég durva 20km-res út, az autó után fehéres füstfelhő ha nyomtam neki. :)
Azóta szárítás után már nem gáz, de egy ilyen 20km-res utat szoktam nyomni, akkor bemelegszik normálisan a kipuff rendszer és kiszárad. Főleg télen, hogy ne verje szét a fagy belülről.
egy ilyen tisztítás után mennyit kell menni ahhoz, hogy teljesen eltűnjön a bentmaradó lötty-maradék? Gondolom célszerű kimenni pályára és szó szerint kiégetni. 1/2 óra vagy több napig is füstölni fog még? (szürkés-fehér füst???)
Az Autochem-es DPF cleader az olcsóbb megoldás, beleöntöd habzik mint az állat, gyorsan végzel vele, a PRO-TEC tisztítója pedig alaposabb tapasztalataim szerint, csak tovább tart vele a munka. Ezt szokták rutinosak átszűrni festékszűrőn és felhasználni még 1 mosáshoz.
Eladtam a gépem. 1.6HDi volt, közel 200E km-el. Utólagos véleményem, hogy egy nagyon szép autó volt a maga idejében, de mára a forma elfáradt és megosztó.
Kellemes a motor, de nem való a havi 2500km-re. Számomra az autó használati tárgy, és rá kellett jönnöm, hogy ezt az autót szeretni is kell, nem csak kímélni, hogy hálás legyen. Nekem pedig az a legfőbb szempont, hogy 10E km-ként olajat cserélek, cserébe reggel felkelek, oldalba rúgom, és megyek a dolgomra.
Kuplungot cseréltem, lendkereket cseréltem, futóművet javíttattam... aztán érett a turbo, porlasztók, stb, stb...
Hát levontam a következtetést... Ezek az autók 200E km-re vannak kalibrálva, utána gazdasági totálkár.
Szvsz, aki sokat közlekedik, és dízelben gondolkodik, ezeket felejtse el, mert ez a kis részecskeszűrős, eco, öko, greenpeace motor parasztvakítás.
Olyan franciába soha többet nem ülök, amit nekem kell fenntartani.
További minden jót a tulajdonosoknak, és több örömet a 407-ben. :-)
En se hajtom ki a belèt hidegen, meg vissza is szokom huteni, eleve ha tudom nemsoka megallok, nem is nyomom neki. Jobb felni mint megilyedni ezert kerdezoskodok :) Koszi a valaszt
Eolys 5/liter áron megy, és Zolforg megcsinálja neked szerintem szívesen. Maga a tisztitó anyag 8-10 körül van attól függ mennyi időre tudod nélkülözni az autódat. A 8ezres megvan pár óra alatt, a 10ezres sokkal jobb anyag, és 12 órás áztatást ír elő. De akkor patika a FAP.
Hiába írtam, azért csak sikerült magadra venni. Ez egy fórum, itt beszélgetünk sok mindenről, én leírom amit gondolok, ez beszélgetést, vitát generál. Ettől jó ez az egész. Mindenki beáltása szerint használ vagy nem adalékot, motormosót, egr tisztítót, gyári, nem gyári olajat, alkatrészt. Én csak leírtam laikusként mit gondolok erről, és csodaszerek véleményem szerint nem léteznek.
De a kedvedért írok a cégnek, lássuk mit mondanak. :)
Egy érdekes jelenségre lettem figyelmes ma reggel. Az autó a jobb oldalra teljesen hideg levegőt fúj üzemmeleg motornál,bal oldalra pedig meleget. A hőmérséklet egyformára volt állítva. Szóval nem értem mi lett vele, talán valami terelőlapát nem műxik rendesen? Mit lehet ezzel kezdeni? Elvileg amúgy kétzónás a cucc.
Nem feltétlen köszön el a turbó 150 ezernél. Van azért amelyik bírja sokáig. A tartáson is múlik, olaj, olajszűrő, légszűrő satöbbi időben cserélése. Hidegen taposás, melegen azonnal leállítás, ezek károsítják a legjobban.Én ülök benne beindítás után 2-3 percet, autópályán ha többen vagyunk benne, le sem állítom ha megállunk mondjuk eü okból, ha hazaérek, akkor járatom 2-3 percet leállítás előtt. Sokan nem teszik ezt meg, az ismerős körben is vannak "jó gazdák" aztán mindíg szólnom kell hogy "hé -10 van ne indulj már el azonnal!". Persze használtnál ez nagy lutri, mert ki tudja hogy használták előtted.
Az, hogy milyen okból nincs forgalomban, nem derül ki, csak annyi, hogy nincs. A rendszám egy fekete PEUGEOT "6 RHR" típusú autóhoz tartozik (éljen a forgalmikba írt bejegyzések egységessége).
Hello! Mi volt a turbocsere elozmenye? Hangosabb volt a kelletenel, kikapcsolgatott, gyengebb volt? Enyemben 190ezer van, 172ezerrel vettem, es csak remenykedni tudok benne hogy màr volt turbo cserelve a gepben :)
Tényleg azt elhiszi valaki, hogy ha ezek a szerek működnének akkor ezt senki nem használná fel (motor fejlesztés, kenőanyag gyártás) hanem ott ülnek a TEsco polcán és csak egy-két rafkós fórumozó lát át dolgokon és menti meg a motor élettartamát amire több 100-1000 mérnök nem jött rá ??????
Urak.
Akkor létezik a hajhullás elleni sampon amikor nem láttsz többé kopasz embert addig az csak átbaxás
Ja, meg azért a pakurával meg nyersolajjal működő hajómotorokat ne vegyük már egy kalap alá egy személyautóéval. A mozdonyokét sem kéne, mert ott az egész egy célra van kihegyezve, hogy elhúzza az ezer tonnákat, bírja a strapát, minél alacsonyabb legyen a szervizelési idő és költség...
Azért én javaslom a Totalcar ezzel kapcsolatos cikkét. Abban nem divatoznak, hanem szakértenek. Azt javasolják, hogy kb. 20 másodperces (benzines) ill. 1-2 perces (dízel) melegítés után érdemes elindulni, finomgázzal, nem túl alacsony, de nem is túl magas fordulaton tartva a motort. Göbölyösnek azért mindezt elhiszem, mert nem tegnap kezdte a szakmát, meg nem is tegnapelőtt. :)
xDD Linkeljél léci egy megfizethető olajpumpát és már be is van szerelve. ,-)) Nyilvál való amit írtál, mert egyetlen értékes motort sem inditanak hidegen és szárazon. lásd a hajómotorok ugye, mind jó példa rá. A kis pumpa azért 2-3 bár nyomásra legyen képes. (egyszer találtam) egy kinai oldalon, csak hát conténer számra kellet volna rendelni, mert 1-2 darabal szóba sem álltak. üdv. u.i a Lamborginiben Murciélago 6,2-essekben van jó pumpa ,csak hát 899,euro. Grrr, pl. Ez már nyomna rendesen csak hát 300,- és használt. http://www.ebay.de/itm/141114869717?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fsch%2Fi.html%3F_sacat%3D0%26_from%3DR40%26_nkw%3D141114869717%26_rdc%3D1
Ezt divat hangoztatni, hogy a melegítés ártalmas lehet. Nem vitatindító, de a nagyobb motorokat melegíteni KELL, mert elreped a hengerfejük. A nagy hajómotorokat soha nem hagyják lehűlni. Ha nem járnak (pl. kikötőben rakodáskor), akkor külön hőtartó dízelmotorokkal melegítik őket. A mozdonyokban pedig elektronika biztosítja, hogy 60 C alatt nem is lehet terhelni a motort.
Azt mondják, hogy a felesleges melegítésnél a hengerfalra kerülő szívatott benzin belemosódik az olajba. A mai korszerű motorok adagolása már nem enged ilyen durva hibákat. Persze a Zsiguli a rajtafelejtett szívatóval tudott ilyet. A belekerülő benzin meg olyan illékony, hogy a kartergáz rendszer szívóhatása percek alatt eltávolítja azt a forró olajból.
Szóval én maradok amellett, hogy motor beindít (hagy pöfögjön, majd ablakjégtelenítés, zenebeállítás, stb.) majd ezután van indulás, eleinte csak normális pörgetéssel. Nekem eddig bevált.
Hát ez azért van, mert biztosan alapos autóismerő és felhasználó vagy. Melegíted a motor, hidegen nem taposod ki a szemét. Normális olajat kapott és cserélve időben. Ha ezt megkapja egy jó motor, akkor meghálálja.
Ha igazán nagyot akarsz tenni a gépeddel, ne csak olajhűtőt tegyél bele.
Ha már úgyis van(lesz) pogácsa, amelyik kivezeti az olajat, akkor én a helyedben egy előkenő olajszavattyút is rátennék. Ez egy elektromos picike fogaskerékszivattyú, amelyiket a motor indítása előtt egy gombal járatsz pár másodpercig. Így eljut az olaj mindenhova, abszolut nincs száraz járás, mint normál indításnál. Pedig a kopások 80%-át a hidegindítás és szárazjárás adja. Ez bevett dolog értékes és nagyobb motoroknál, például mozdonyok.
Hát az ízlések különböznek. Én Prolong párti vagyok. Szerintem egy milliószor odakenődő adalék többet ér, mint egy olyan, amelyik 1/50 sec alatt elég és kiürül.
Volt egy Opel Combom (1.7D) prolongozva, 440.000-el adtam eredeti motorral, bármilyen minuszban két pörkölés után indult, nem füstölt, egy gramm olajat nem evett. A másik egy Opel Omega volt, ugyanezt tudta 280.000-nél. Az Omi motorja sejtelmesen ment, húzott mint az ökör (6 henger). Szerintem Prolong.
Egyébként a Spuri tényleg feloldja a vizet. Nem diszpergálja (vagyis apró molekulákra bontja), hanem a benne levő metanol tartalom kémialilag köti meg a vizet és azt apránként megeszi a motor.
Csak azért írtam, mert nekem, mint laikusnak válaszolhatsz ilyeneket, nem tudok velük mit kezdeni. A cég fejlesztőmérnöke pedig talán igen.
Nekem a szerelőm ajánlotta a Spurit elsősorban téli használatkor, ő maga is évek óta használja az 1,6 HDI-jében. Ha BÁRMENNYIT is javít a motor élettartamán, vagy bármin az autón, nekem már megérte és szívesebben megveszem, mint a pl. a Prolongot. Nem 1-2 évre szoktam autót venni, és ezért kínosan ügyelek a rendes szervizre és karbantartásra. Ez is egy módja ennek.
Mielött kiveri a biztosítékokat másnál, minden megvan hozzá csak egy "pogácsa" kell a szűrőház alá. Eszterga meló. Majd meg lesz. Trakin van 2- tő is, nem is feka az olaja benne.. ,-))
Szia, bizony-bizony a tavaszi 30 ezer már majd 70 -re kerekedett az órán, szóval megy a lelkem gurúlgat rendesen és szolgál. ,-)) Sajnos a "papi" nagyon lenyalogatta a tárcsát a hegyes szász dombokon ,így elkerülhetettlen egy kupplung csere hétvégén. Ezért az "izzgi"-kiváncsiság...nedves tenyér és...és..nehogy valami nemvárt közbe szóljon aztán . Köszi az infó és szív. üdv.
Jah, emlékszem, a nagyfateros, külföldről hozott cumó.
Íme egy link blzsrchrd14242-es bejegyzéséből. Ebben megtalálod a sorrendet. És még sok mindent. Igaz francia de a lényeg érthető, és van jó kis google fordító.
- A SPURI kitunoen vizsgázott a hutoközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hutorendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hofokon 10-15 percet és üzemmelegen kiengedjük a hutoközeget, ami magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval!
Szóval erre is jó, meg gondolom a nedves porszívóba töltve kitünően tisztítja a bőr és szövet kárpitokat, de lehet vele tisztítani a műszerfalat és vízlepergető réteget képez a szélvédőn. A gumit megtisztítva jobb tapadás mellett kevésbé kopik a futófelület. :D
Hun_Fighter ez nem neked szól, ez az adaléknak, laikus, hozzá nem értő, józan paraszti ésszel átgondova. :)
- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
1.Ez a pont az égéssel kapcsolatos, nem a mechanikával.
2. Pont itt van a kutya elásva, hiszen hova a bánatba távolítaná el a koszt? Feloldja a vizet? Mire? atomjaira? A diszpergálás pedig a víz kisebb részre oszlatása,(Hideg leves vastag zsírréteg, meleg leves vékony zsírréteg) de attól még az ugyanúgy ott van a tankban, beszívja a szivattyú és elporlasztódik, korrodál.
- Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
1. Szintén semmi köze a mechanikához. 2. Vajon mi lehet az a "hatalmas" energiakoncentrátum ami 1 deciben annyi mint 5 liter gázolajban? Ha mondjuk 10%-ról beszélünk és 50 literes tankról. Ez benzinesnél valami oktánszám növelő vegyület lehetne, de azt nem öntheted a dízelbe hiszen ott az alacsony oktán a lényeg a könnyebb öngyulladás miatt. Akkor hogy lehet hogy mégis mindenféle motorban elérsz 5-12% megtakarírást??
- A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
1. Ez megint nem mechanikus téren elért javulás
2. Na ez a mondat aztán a legjobb. salakanyagmentes kipufogógáz??? Emberek a motorgyárban éveket szöszölnek hogy tökéletesebb legyen az égés, gondolod szórakoznának 1000báros nyomással való befecskendezésel ha egy adalék tökéletes égést eredményezne? nem hinném. Ha ólom kell az is van benne? :) Jó kenő hatás? A gázolaj nem ken? A benzinnél keni a szelepszárat? A szelepszárat, dugattyúgyűrűt szerintem a motorolaj keni, azt kell adalékolni.
- Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
1. Ez megint nem meghanika.
2. A hidegindítás oké a dermedésgátló miatt, de vajon okoz valami kárt ha benzinbe öntöd a dermedésgátlót? Az alapjáratot nem az elektronika állítja be? Hmmm nagyobb előgyujtás, mégiscsak az oktánszámal játszunk? Akkor miért is jó ez dízelhez is ahol előgyujtás nem játszik?
- Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
1. Na ez mechanikus.
2. Ebben lehet valami pozitív.
- Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
Ezt valaki magyarázza már el. Szerintem ez óriási baromság! Nekem nagyobb energia = Nagyobb hőfok= melegebb kipufogó gáz = melegebb motor. Fölteszem a levest nagygázra és lehül???
- Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
1. Ez sem mechanika.
2. Tökéletes égés, nem kell se EGR, se DPF hiszen minek. szegény motorgyárak feleslegesen dolgoztak évekig. A vízgőzt sem a kiáramló meleg távolítja el hanem a spuri. Remek. Ha nincs káros anyag nem is kell katalizátor!
- A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
Hát persze. - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
Ezt a kérdést nem értem. Az üzemanyag és annak meggyújtása hogyan jön ahhoz, amit írtam, miszerint az alapvető mechanikai működés ugyanaz? Motorblokk, hengerek, dugattyúk, hajtókatok, főtengely, szelepek satöbbi...
Engem eddig egyetlen adalék győzött meg hamár erről van szó, és ez a Prolong. Az a mechanikus elemeket védte, és látványos volt egy 400 ezret futott prolongos Tipo motor szétszedésénél, hogy szinte zéró kopás a hengerfalon, vezérműtengelyen, főtengelyen.
Viszont megoldódni látszik a lerobbanás mizériám. Azt írtam ugye hogy az előírtnál nagyobb volt a léghozam.
Ma garázsba le, légtömegmérő, map szenzor, szívott levegő hőmérő, pillangószelepek, miegymás kitisztítása, összerakás, majd indítás, és láss csodát, az értékek ugyanolyan rosszak. Magasabb turbónyomás, jóval az előírt feletti léghozam, hibakód p0401 újra. Há mondom akkor itt nem ez a baj. EGR ki, dugó ki (kiszedés/berakás rekorddöntés :)) EGR össze. Indítás, és jó. Fél óra nyúzás, az értékek gyáriak voltak míg a notebook akksim bírta. Most hibamentes. Vagyis fújnom kell a bal hátsó kerékbe mert beveri az abs/esp hibát. :)
Köszönet egyébként omada fórumtársnak a az okos mondatért és zoolannak a lelki támogatásért. :)
Tudtátok, hogy a kerék szenzor nemcsak nyomást hanem hőmérsékletet is mér?
Szevasztok 407 HDi 2 literes (136 paci) 2004 évjárat, kupplug csere elött állok. Kérdésem, hogy macerás lesz a váltó kivétele, vagy simán jön ki ahogy pl. egy vw esetében ?? Köszi minden infó. Nagyon szépen megköszöném ,hogy ha a kehúzási Nm-étereket is megmondanátok. üdv.
Keresek közép eu-s térképet RT3-as rádióba valót (asszem ez a tipus van a navigációhoz). Minél frissebb annál jobb.
Van 1 kis gondom a fedélzeti telefonnal. A hívott félt hallom, de ő nem hall engem. Csak súgást hall. Nekiugrottam volna szétszedni, de nem merek nekiállni nehogy eltörjek vagy elrontsak vmit. Utólagosan volt beleszerelve a navigáció, de én már így vettem.
Ez mind szép és jó, de ez az adalék természetesen jó a benzin, dízel és gáz üzemű autókhoz. LOL
A benzin és a dízel üzem totál eltérő, nem is beszélve a gázüzemről. Ez a remekmű tudja mikor mibe öntöd és ahhoz képest óvja a motort? Ugyanmár. De persze mindenki abban hisz amiben akar.
Úgy reklámozzák, hogy a motor energiaitala. Motortisztító és multifunkciós energiafolyadék.
Néhány jellemző, amit a gyártó állít:
- A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja. - A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. - Második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve. - Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi. - Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát. - Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!
- Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén. - Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével. - A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül. - Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás. - Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.) - Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag. - Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli! - A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is. - A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett. - A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.
Tegnap első helyzetjelzőt cseréltem. Ami nem lenne nagy mutatvány, de: mikor kihúztam a jobb oldalit, az izzó bent maradt, sőt beesett a búrába :( Ezért kénytelen voltam kivenni a távolsági fényszórót. Tudtam, hogy ez vicces lesz, mert amikor a szerelőm anno betette a xenont, elszívott izzónként 2-2 szál cigit Szóval kihalásztam a régi helyzetjelzőt, gondoltam mehet vissza a refi Persze nem sikerült visszaakasztani azt a szar drótot ami tartja, sőt néhány próbálkozás után a drót is leakadt, sőt sikerült beejtenem a motortérbe. Szerencsére végül meglett a drót, sikerült visszapattintanom, majd az izzót is bele A helyzetjelző ezután már nem volt probléma.
Szépen világít, de sajna csak 10 hónapig bírta, pedig nem megyek sokat, talán 20-ast se mentem ez idő alatt. Állítólag ezeknél már nem is a feszültségingadozás a probléma, hiszen ezek már stabilizátorral vannak szerelve, hanem a hőmérséklet.
Ez van benne most, rá van írva, hogy bírja a hőt :), meglátjuk meddig:
tudna nekem valaki segíteni az alábbi 2 kérdésben:
1. Milyen adalékot érdemes a gázolajhoz keverni, hogy reggel ne induljon nehezen a kocsi még ilyen -10 körlüli hőmérsékletben sem, esetleg egy kis benzint vagy az nem tesz jót a 2.0 HDI - nek?
2. Sajnos tegnapi nap elveszett az első rendszámtáblám tudja valaki esetleg mi a pótlás módja feltételei, hol kell hogy megtegyem, egyáltalán adank-e ugyanolyan rendszámot?
Sokat gondolkodtam a benzin vs. dízelen, végül azért döntöttem az 1.8 mellett, mert keveset fogok menni, ráadásul a kiszemeltem nagyon patika állapotban van.:)
Nekem is az előbb linkelt dekor betét kellene, remélem ebay-en találok, huszonsokezerért annyira nem fáj a karc :)
Azért mondanám, hogy a sokat fogyasztó 1.8 ról szóló írások az első kiadású 116 LE 8 szelepes motorról szólt a 125 lovasról már nem láttam tewszteket írásokat. Az enyém 9.5 körül megy a városban. Tudom a dizel.... de ez benzin, viszont nem tul nyomatékos a motor az már biztos. Ha keveset mész akkor benzin szerintem. Jó ez a kis 1,8 nekem bejött.
Sziasztok! Ausztriában, St.Pölten-nél az A1-es autópálya mellett a múlt hét óta feltörve áll ez az autó. A belső alkatrészeket már fosztogatják, száraz bélyegzős földhivatali papírok és pár gyerek játék is van benne szétszórva, tehát fontos része lehet, egy család életének. Légyszíves osszátok meg minél többen, hátha eljut olyan emberhez aki érdemben intézkedni tud! Próbáljunk meg segíteni!
Erősen úgy néz ki, hogy jövő héten boldog tulajdonosa leszek egy 2007-es sedan 1.8-as 407-esnek. Gyönyörű bordó színű, szinte patika állapotban, már csak a márkaszerviz "okéja" hiányzik a közös életünkhöz, de szerintem nem lesz gond.
Milyen utólag beszerelhető tolatóradart ajánlanátok bele?
A kereskedésben nem akartam agyonbuzerálni, mert annyira nem zavaró, de a sebváltónál / kéziféknél lévő króm ezüst díszléc cseréje mennyire macera? Van rajta egy-két mélyebb karc, ami bántja a szemem, tekintve, hogy az autó többi része makulátlan.
Előre is köszönöm a válaszokat, remélem hamarosan mint elégedett tulaj fogok írni! :)
Akkor nekem szerencsém van, hogy nem figyeli. Lassan már fél éve le van vakolva (1.6hdi). Szoftveresen nincs kiírtva. Egyébként olvastam, hogy szoftveresen is ki kell írni.
Itt egy IC-t említenek aminek a cseréje megoldást jelenthet. Ezt értelmezné nekem valaki aki jártasabb e témában, hogy ez konkrétan hol van vagy mi is ez?
A xenon szett mikor "ég" akkor 25000 voltos lökésekkel bombázza az izzót. Lásd stroboszkóp. A kínai gagyi vezetékek meg nem eléggé vastagok és jól szigeteltek. Áthúz valahol és azt kapja minden. Az ablaktörlő meg nem bírja.
Még egy kérdés eszembe jutott, hogy az ablaktörlő motorból ugye kettő van...Mit okoz konkrétan a xenon szett? Mindkettőt egyszerre tönkre vágja és cserés mindegyik?
Sziasztok! Érdekes jelenség ütötte fel a fejét. Egy 407-es ablaktörlő lapátja önálló életre kelt és minden előzmény nélkül elkezdett szakaszoson törölni. A kapcsolót hiába állítom semmi másra nem reagál, csak a szélvédőmosásra. Az autót ha leállítom akkor is 2mp-ként töröl. Akksi sarulevesz várok várok, visszarakom és ugyan úgy töröl tovább. Van valakinek ötlete?
Egyszerű a teszt. Tedd középállásba a tükörmozgató választógombját, majd húzd hátra. (Manuális becsukás). Ha így becsukódnak, akkor motorok-biztik jók, az agyközpont felejtette el a dolgát. Ha ígysem csukódnak, akkor bizti-vezeték-motorok stb.
Na jó. Nappali fény dolog egyenlőre jegelve. Más. Ha nem nagy kijelzős az autóm de mondjuk veszek bele egy nagy kijelzőt ( gyári nagy navis ), akkor szintén fel kell tanítani? Vagy mi van ilyenkor? Nézegetem a bontott cuccokat és kicsit fejleszteném az autót ilyen téren csak kéne hozzáértő segítség ( zoolan65? ). Vagy esetleg a kijelzőt a hozzávaló rádióval együtt? Konkrétan ez:
Olyan kérdésem lenne,hogy szerintetek mi hibásodott meg,ha amikor bezárom a kocsit, a visszapillantó tükröket nem hajtja be? Eddig behajtotta, most meg egyiket se... Minden más működik pedig. Mit gondoltok, hol keressem a hibát? Holnap megnézem a biztosítékját, de ahogy a könyvében olvastam, azon van más is, más hibát meg nem észleltem. Köszönöm válaszotokat!
Meg ha ilyen sima audio cd-s rádióm van és veszek bele bontottan egy telefonos, mp3-as rádiót ( gyárit ), akkor van más teendőm? Programozás, kijelző vagy más kütyü feltanítása stb...?
Jó napokat! Rég jártam erre. Lenne egy kérdésem. Nappali menetfényt ki szerelt már fel, milyet, hova, hogy stb...? Minden ezzel kapcsolatos dolog érdekelne. Vettem egyet ami irányjelzésnél sárga villogásra vált át és szeretném beépíteni. Dobhatnátok képet is irányadás képp! Előre is köszi!! Norbi
Az EGR lezárás nem mindig jön be, de azt nem tudom, hogy mitől függ, hogy bejön-e, vagy sem. Nálam is checkengine lámpát és depollution system faulty-t eredményezett. Miután kivettem a lezáró lapot, fél nap mászkálás után magától megszűnt a lámpa is, meg a faulty is, de a probléma, ami miatt le lett falazva az EGR, megmaradt... Van itt a fórumon ellenpélda is: A lezárás helyrehozta a hibát és azóta is boldogan működik...
Na, a lerobbanás szappanopera folytatódik tovább. EGR csere,ledugózás megtörtént, helyzetmásoló hiba nem jelentkezik tovább. Próbakör, rotty. Kb 500 méter után leáll és depollution... @&#{}˛@@ää]&@
Hiba: P0401 Előírt fölötti léghozam
Élő adatok:
Hengerenkénti hozam: 524
Előírt hozam:255
Ja és a turbónyomás is kissé az előírt felett mozog.
Érdekes, hogy ez a hiba az EGR csere előtt nem jelentkezett.
2.0HDi és NEM habosítja! Narancssárga színű az olaj. Bekagylósodott volna a szivattyúm?
Nemrég írtam itt, hogy a hideg reggelek beállta óta nem csinálja a kormányremegést, csak ha bemelegszik. Nah ez most megdőlt. Nyomást vagy motor áramfelvételt lehet mérni?
Nem, nem normális jelenség, levegőt szív, és habosítja az olajat. Várd meg, míg hidegen lemegy a szint. Öntsd fel a MAX fölé 2,5 cm-rel, úgy nem fog ismét levegőt szívni (kissé alulméretezett a tartály tartaléka). Majd nézesd meg a szervórendszert, általában valamelyik alsó csatlakozás szokott elengedni az alacsony nyomás oldalon. Rosszabb esetben, főleg ha sokat jártál így, a szivattyú adja meg magát.
Cartársak! Ha tekerem a kormányt, jól láthatóan halványodik a tompított lámpák fénye. Ez normális jelenség? Szervo oljanyomást lehet mérni valahol? Szvsz nincs elegendő nyomásom vagy a vill.motor erőlködik. Ugyanis alaphelyzetben is adja a jellegzetes kormányzáskori vinnyogó hangot.
A folyadékszintem hidegen MIN alatt van, melegen MIN-MAX között félúton. Hiba: Beremeg a kormány és nem mondhatnám, hogy könnyű tekerni. Nem túlszervózott, az biztos.
Már késő, beálltam a garázsba. Valóban égett szagot éreztem, de nem annyira hamu, mint inkább amikor valamilyen vegyi anyag ég. Ventilátor ment, kipuff nem pattogott és relé kattogást sem hallottam. Hogy erőtlen volt-e a motor nem tudom, mert akkor kezdte, mikor már álltam be a garázsba. Holnap reggel folytathatja... :)
Nem tudom, hogy egy helyen dolgozunk-e, de nekem nincs sárga P kártyám az ablakban. :)
Égett hamu szagot ad a kipuf, megy a ventillátor, időnként kattog egy relé a bal térdednél, pattog a forró kipufogócső, ércesebb hangja van a motornak és erőtlenebb. Olyan 15-20 perc a folyamat. Lehetőleg menj vele, amíg abba nem hagyja.
A melóhelyen a parkolóban nem a Te SW-det szoktam látni? Citromsárga P kártya az ablakban ???
Nagyon egyszerű az ügy, két méréssel felderítik, hogy nem tölt-e a gép, vagy az akksi öreg. Egyébként 10Euró körül már kapsz errefelé egy digitális mérőműszert, ha magad veszed kézbe az ügyet. Járó motornál (ha jól tudom) 14.2V körül kell mutatni, álló motornál sem lehet 12V körüli-alatti a feszkó. Mozgasd meg az akksi körül a vezetékeket, az akksisarukat, a testpontokat, nem lehet laza egyik sem. (Én itt vettem olyan dízel Rover 400-t, amire azt mondta a gazdája, hogy nem indul az a szar. A megtekintésnél vettem észre, hogy laza az egyik saru. Nem szóltam, lealkudtam 125Fontra, berántottuk fapofával, majd otthon meghúztam a sarut, mésfél évig használtam hiba nélkül, majd eladtam 300-ért.)
Vagy állítsd le a motort, és hagyd rajta afeszmérőt éás táthatod, mennyira gyorsan veszííti az akksi a töltést. Vagy egyszerűen kérj egy akksit kölcsön és teszteld azzal.
Mostanaban valahogy nincs szerencsem a verdaval folyamatosan meglep valamivel (nem ajandekkal:-) sajnos. Economy mode activ de ezt 15-20 perc autokazas utan ill. a kovetkezo inditasnal is ez jelenik meg. Nem igaz hogy kozel fel ora nem eleg neki erot velvenni vagy talan nem tolt a generator rendesen? Attol tartok ez azt jelenti hogy uj akksit szeretne vagy nem? Ebben szeretnek toletek tanacsot kerni.
Gondolom olcsóbb. Nincs fém, csak műanyag meg valami szövet. Bezzeg a gázolajszűrő az egyben van. Mert a régi betétes a 2.0 hdi-nél túl olcsó volt. Ki érti ezt.....
Amit tudok,h kapott a kocsi uj turbó olajcsövet illetve a turbó olajcsőnél 2 új csavart+ nagyobb olajteknöt. + 1 liter. Amit még tudni kell,h 15 e ként cseréltem az olajat. total 5w30 as új korától van nálam a kocsi tehát az elöéletét ismerem. servizelve mindig rendesen volt nem volt elhanyagolva. a vezetési stilusom meg nagyon sportos tehát nyomom neki. de ez a hiba a turbócsere elött 1 hónappal jelentkezett. utána autóztunk vele de óvatosan. addig amig nem ,,okosan,, megy vele az ember addig addig semmit sem jelez a kocsi amint gázt adok megáll.
Nem lehet egyértelműen rámondani hogy ez a baja. Gondolom a turbócserénél aki betette, kitakarítottta a teljes rendszert, turbócsövet, a csavarban a szűrőt, szivattyúszűrőt, hőcserélőt, megnézte a nyomáskapcsolót.
Arra figyelj, ha nincs olajnyomás az megint tönkrevágja a turbót, motort.
Biztos hogy jól raktátok vissza az olajszűrőt? Akkor szokott pl ilyet csinálni mikor nincs a helyén a kis gumi tömítés ami a szűrőn van. Ilyenkor átereszt és nem tud felépülni a nyomás.
Hell kérlek titeket segitsetek. peugeot 407 1,6HDI. 170e km van a kocsin. most volt a kocsin turbócsere, olajcsere +filterek. illetve olajteknöt leszedtük ,h kitisztitsuk,de szerencsére tiszta volt! A hiba viszont még mindig fent áll. mikor bemelegszik az olaj és hirtelen gázt adok azaz ,,padló,, a kocsi megáll és a hibaüzenet olaj nyomás alacsony. Mikor ujból inditom a motor pár másodpercig hagos mintha olaj nélkül müködne. Valami ötlet? Kérlek segitsetek!!!
Ezek a pegós srácok ott ecseren nagyon ráérősek. Pénteken négyig szombat-vasárnap egyáltalán nincsenek nyitva. Hát hogy jusson el ode az egyszeri ember?
Csak aztán férj bele a biztosítási keretbe... Arra azért figyelni kell, mert a károkozó biztosítója sem áll helyt korlátlan összegig, hanem megszab egy keretösszeg felső határt, amibe mindennek bele kell férnie. Az felett TK. A márkaszerviz tolla pedig nagyon vastagon fog. Az előző autómat egy kamion zúzta le, nem márkaszervizben javíttattam, hanem egy független, de a biztosítóval szerződött szervizzel. Úgy megcsinálták a verdát, hogy avatatlan szemek lényegében észre sem vehették. Kis reklám: BMG szerviz Székesfehérvár. Korrektek, szépen dolgoznak, nem márkaszervizes óradíjjal, de hasonló minőségben, teljes körű ügyintézéssel. A biztosító keretösszegénél annyival kedvezőbb áron javítottak (lakatos meló + fényezés + alkatrészek), hogy a keretösszeg kimerítéséhez tudtam autót is bérelni néhány napra. Reklám vége. :)
Én biztosítónál dolgozom (Allianz) és arra felé nem ismerem a mestereket se márkaszervizeket, de én márkaszervizt ajánlom. Talán a kárrendezés a biztosítóval nekik mégis csak napi szinten megoldott és így gördülékenyen megoldják a "bajod". :)
Nekem is szervizes kérdésem lenne, meghúzta a kis kedvencemet egy kedves 83 éves úriember aki túl nagy ívben szokott kanyarodni.
Úgy néz ki hogy a biztosító részéről rendben lesz minden.
Az lenne a kérdésem, hogy menjek nyugodt szívvel márkaszervizbe? Zuglói vagyok, szóval a Gablini Zugló lenne legközelebb.
Vagy tudtok mondani valakit, aki nagyon ért a fényezéshez, és jobb mint a márkszervíz? (Persze a fószer biztosítója fizeti, tehát olyan valaki kell, aki azt is intézi)
Eljött az ideje a vezérlés cserének, kompletten, vízpumpával.
407 coupe 2.7 V6 HDi
Úgy döntöttem, hogy márkaszervizt szeretnék választani, ahol adnak a szerelésükre garanciát, mivel a kocsi hibátlanul fut, de idén 7 éves és 160ezer km van benne 200nál kell cserélni, de azért már biztos öregedett a szíj ennyi idő alatt..
Szóval mivel kanizsai vagyok a boglári pugeot (máté?) ra gondoltam, de állítólag az bezárt és siófokon van még, meg én alapban pécsi származású vagyok és az jöhetne még számításba.
Érdeklődnék, hogy a garos szerviz meg ügyes kezek és korrektség szerintetek hol található még meg ahova nyugodt szívvel fordulhatnék??