A klíma nem működésről még annyit, hogy tavaly június elején picinykét csúnyán össze lett törve a kocsi jobb eleje és ott a jobb rugótoronyig mindent cserélni kellett, mert annyival elmozdult és deformálódott ott minden. Elvileg a kérdéses klímacsatlakozó ment tönkre, mert elvileg rosszul szerelték vissza a szervízesek és azt mondták, hogyha szerzünk hozzá anyagot, akkor ingyen megcsinálják...
3. Tekerők erősen leránt, mögötte mind a 2 tekerő alatt nagy 24-es anya kiteker, fabúrkolat felnyit. Ha nem nyílik, akkor a magnő fölött a fa aljába benézve fogja még két csavar, bár az E-Classekon ezt már elhagyták.
4. Egyik ABS jeladó rossz, leginkább az elsők egyike hal meg.
5. Melyik hővédő lemez? Ha a leömlő tetején amit 3db 6-os csavar fog, akkor azt szakival, avgy szaki tudás birtokában kifúrni, menetet javítani, réz, vagy rozsdamentes csavarral helyettesíteni.
6. Milyen eldeformálódás? Sértetlen csatlakozás látható a képen, és gyárilag ferde egy kicsit, ha nem megy a klímád akkor nem ez az oka, klímás szakival megnézetni!
A szerelésben jártas topiktársakat kérdezném, hogy van-e valami módja egy olajzabáló szörnyetegnél a motor teljes szétborítása nélkül behatárolni, hogy melyik tájéka lehet véres (szelepszár, dugógyűrű stb.)? Úgy 5000 km alatt 4 liter olajat öntöttem utána (M113 szívómotor, 4,3 V8), s bár ez még az 1 liter/1000 km lélektani határon belül van, én már alig tolerálom. Ritkán beindítás után (hidegen és melegen is) látom, hogy füstöl egy rövid ideig, de legnagyobbrészt nem észlelem ezt máskor. Az olajbetöltő nyílásban látni trutyidarabokat. A karterszellőztető hibájáról is olvastam, hogy okozhat ilyet. Szóval szeretnék kérni egy útbaigazítást, hogyan lehetne sorban kizárni dolgokat, hogy aztán eldönthessem, belevágok-e egy nagyobb javításba - a szervizekben rögtön neki akartak esni. Köszönöm!
Pár hete egy E200-as boldog tulajdonosa vagyok. Igyekszem mindent rendbe tenni, működésre bírni rajta.
A gyári telefonrendszert szeretném életre kelteni, de sehogy sem megy. Nokia 6210 telefont helyeztem a bölcsőbe, "Please wait" felirat jelenik meg. Kb 30 másodperc után ismét kéri, hogy helyezzem be a telefont.
...és ez így megy a végtelenségig.
Az előző gazdája nem tudom milyen telefonnal használta (lehet, hogy 6310-es Nokiával). A telefon bölcsője többféle telefonhoz jó (6210, 6310, stb.), legalább is ezt olvastam a neten.
Az általam használt Nokia 6210-es nem magyar menűs és nincs benne "hands free" beállítás. Nem tudom, hogy ez probléma lehet-e!?
Használ még valaki régi telefont az autójában? Ha igen, kérném a segítségét!
Az utolsó szériás 1994-ben gyártott W124-esünkben (124.022 E 220 Climatic) úgy néz ki, hogy egy-két dolog megadta magát. Valami oknál fogja az elakadás jelző kapcsolóját nem lehet benyomni, mintha a rugó megmerevedett volna teljesen. Illetve a másik műszerfallal kapcsolatos probléma az az, hogy a két ülés közötti függőleges részen a műszerfal bal oldalának minden világítása megadta magát(valszeg kicsúszott 1 csatlakozó). Ezekhez hol lehetne hozzáférni? A faburkolatnál nem találtunk csavarrögítési helyeket így elképzelhető, hogy ragasztva van? Ezt házilag le lehet valahogy szedni?
Van még 3 másik problémája még a kocsinak, az egyik az, hogy nem működik benne az ABS, kb 10 km/h-ás sebesség után felkapcsol a sárga visszajelző lámpája a műszerfalon? Ezt a hibát mi okozhatja? Egy másik hiba az az, hogy a hővédő lemeznek 3 darab csavarja beletört a menetbe, ezt így nem tudjuk kiszedni és emiatt veszettel zörög a hővédő lemez. Csavarlazítóval ki lehet ezt szedni vagy más praktikához kell folyamodni? A következő probléma az lenne, hogy a klímacső csatlakozója el van deformálódva, így a klímát nem tudjuk használni. (lásd kép: http://img1.indafoto.hu/2/0/246368_0bf8d1753d3c52bc3d560c568a22fd60/25939907_4ad31aac6a66d0e73db54c6089ca049e_m.jpg ) Ehhez hol tudnék alkatrészt venni és milyen néven kéne ezt keresni?
W124 200d motorháztető belső zajcsillapítóját ha pótolnám, (nem tudom gyárilag nincs vagy miért.) Lenne érdemben bármiféle érezhető változás? Most sem zavaró meg semmi, csak szeretem az ilyesmit pótolni.
Tehát kotyog a kormányoszlopban a kormányrúd. Gondoltam kicserélem egy bontottra. Talán most kicsit rosszabb lett...
Szóval keresek olyan szerelőt, műhelyt ahol ezt megbízhatóan javítják. Felhívtam a netről pár kormányművel foglalkozó céget, de nem foglalkoznak ilyennel. Talán az is megoldás lenne ha valaki tudna adni beszerzési forrást a csapágyakhoz és a tengely végén található műanyag vacakra ami levételnél természetesen ripityára törik..
Ezzel függ össze, hogy összerakásnál egy foggal arrébb raktam a kormányt, hogy szépen középen álljon, mivel eddig kicsit ferde volt. Sajnos az ABS lámpa égve maradt. Lehet ezzel valamit csinálni? Nem szeretném visszarakni úgy ahogy volt (ferdén). Természetesen a kalibrálást elvégeztem (kormány jobbra-balra forgatása) ami után ki is aludt az ABS visszajelző, de pár 100 méter után visszajött és azóta nem is alszik el.
Előbb mosd meg alaposan az összes érzékelőt egy kis kefével (pld. használt fogkefe), mert legtöbbször egy kis piszok is ugyanezt a hibát produkálja. Az esetek 90 százalékában ez segít. A diag ráér akkor is, ha ezzel nem javul meg.
Nekem egy motort cseréltek az kb. 70 ezresbe volt, megnéztem a selejtet, csupa műanyag fogaskerekeket tartalmazott, javítani nem lehetett, mert törés volt benne. Mo-on nem is volt hozzá alkatrész, Lengyelből hozták. Cseréhez a műszerfalat ki kellett bontani.
Üdv! A diag. kiadta, hogy az alsó két motor szorult meg a klíma vezérkőben. Mindig nyitva vannak és a lábhoz megy a levegő ,ha kell, ha nem. Mekkora szívás ezek cseréje? Valaki csinált már ilyet? Ezek a motorok javíthatóak, vagy cserélni kell mindenképpen? (w203) - Még egy kérdés, amit a diagnosztika nem írt ki, pedig rossz, a tolató radar. Ha bekapcsolom, sípol aztán kikapcsol. Honnan lehet megtudni, hogy mi a gondja? Köszi a válaszokat!
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Megbízható, korrekt turbó javítót keresek. Budapest és környékén. Fogy az olaj (kb 800km/liter) és a szerelőm a turbót javasolta hogy nézessem meg. Köszönöm szépen...
Levettem a kormány alatti burkolatot és nézegettem a motorokat. Elvileg azon az oldalon van az alsó szellőző elzáró/nyitó motorja. De lehet, hogy tévedek. Mindenesetre ,akárhova tekertem a beállító gombot a klíma vezérlőn, nem csinált semmit az a motor. Kábele a helyén van, semmi nyoma mechanikus sérülésnek. Hangot sem ad ki magából amikor állítom a vezérlést. Ráadásul olyan helyen van, hogy nem lehet hozzáférni a csavarjaihoz, hogy esetleg kivegyem megmérni.. Valami 5let?
Sziasztok! Az autóm w203 (2003-as benzines) A kérdés pedig az, hogy mit nézzek meg az autón ha a levegő befújásnál bárhova állítom a tekerőt (felfelé, középre, lefelé) a lábhoz mindíg jön a levegő. Valami elakadhatott, vagy a vezérlő okozhatja? Előre is köszönöm a segítséget!
Próbáld meg a reggeli hidegindítás előtt párszor csak a gyújtást ráadni, ha úgy könnyebben indul , akkoe érdemes lenne megnézni a benzinszűrőt , mert a nyomástartó szelep a benzinszűrőben van.
Nekem ugyanilyen évjáratú ugyanilyen motoros autóm van abban is APS-50 NTG-1 -es Command navi van én már vagy 6 alkalommal frissitettem a navi-t saját irt lemezzel és minden gond nélkül megy.Én a Mercedes.Benz.Navigations.DVD.COMMAND.APS.2017-2018.Europe.NTG1.V18. Ez a legújabb ami megjelent ImgBurn progival kirtam és soha nem volt gondom müködik nálad más gond lessz. Nálam az irott filmek is gond nélkül mennek.
köszi a választ, de biztos vagy abban, hogy ez univerzális kód? Van benne egy másik is az pl P2133, az izzítógyertya, a szabványos leírással ellentétben.
Segítségre szorulok, hátha tudtok nekem segíteni. Írtam egy friss navi dvd-t és nem működik. Azt írja ki hogy tegyek be navi dvd-t. :-( Az eredeti dvdvel (2006os) működik.
S211 / e320 cdi ntg1 van benne. Navi olvasó a csomagtérben.
Lehet hogy csak eredetivel működik? Vagy mit szúrtam el? DVD - R re írtam és 4x sebeséggel.
Segítséget kérnék abban, hogy w124 bukó-nyíló tetőablakot hogyan lehet szétbontani, ha nem működik egyik irányba sem? A motor zúg, viszont a szerkezet feladta, néha beesik, és kézzel ki tudom tolni. Ha becsukom az ajtót is kiugrik egy pillanatra. Illetve érdekelne, hogy w201 190e szintén bukó nyíló napfénytető szerkezete megegyezik e ezzel, mert olyanom éppen akad.
Ez a féktisztító kupak megoldás nekem is rémlik, és biztos, hogy egy éven belül volt. Azt viszont nem hinném, hogy a két-három napos állás utáni nehéz indítás "varázsszere" lett volna, de ha mégis, akkor sem túl elegáns megoldás, mert a hiba okát nem orvosolja.
A diagnosztikát "élőben" is el kellene végezni, tehát akkor, amikor a motort hosszabb állás után indítják. Nem minden rendellenességnek van ODB(2) hibakódja, különösen a régebbi kiadású kocsiknál elég szűk a "menü".
Szia! ezeket láttam én, de egyik oldalon sem találtam meg. Még 1 óra olvasás után rájöttem, hogy azért nincs a 3. doboz, mert az csak bizonyos felszereltség felett van benne.
A hibára időközben találtam megoldást.. gázt rátölteni, hibakód kiüt és újra bekapcsol az AC.
ML 270 cdi az utóbbi időben gyenge. A városban szinte nem tűnik fel, de autópályán 110-120 felett erőtlen, emelkedőn szintén. Hol kezdenétek a hiba megkeresését? (Össz km: 172.000, gázolajcsűrőcsere óta 30.000 km)
w204 2008-as jobb kormányos autóban hol találom meg a 119-es biztosítékot? a csomagtartó és a motorteres megvan, de a 3. doboz sem a kormány sem az utas felől nincs meg. az utas felől a kesztyűtartó van, a kormány felől meg nincs semmi.
Az a baj, hogy a klima gomb 3-at villan és kialszik. nyomás rendben, mindkét szelepen ereszt, nincs baja. Ötlet?
Holnap reggel indulnék vissza Angliába, de így kicsit meleg lesz.
Ha visszaolvasol akkor volt egy ilyen probléma és viszonylag egyszerűen orvosolható volt.Talán Smafu kolléga tollából származott az ötlet.De ha nem az Övé volt akkor elnézést kérek.
Annyi rémlik,hogy egy féktisztító kupak volt a megoldás
Feltehetően azért nem válaszolt (eddig) senki, mert a nehezen indíthatóságnak rengeteg oka lehet. Mindössze annyi állítható, hogy vagy az elektromos, vagy az üzemanyag ellátó rendszerben lehet a hiba, esetleg mindkettőben, vagy az ECU (motorvezérló elektronika) rendetlenkedik. Az első lépés ilyen "sok esélyes" esteben a találgatások és a hasraütéses alkatrész csere helyett a diagnosztika.
Üdv az uraknak. Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy az olajszűrő két részben jön ki? W124 200d. Mann filter. Most is azt tettem bele de kicsit aggaszt amit kivettem belőle. Már mondani sem merem mi volt ráírva hol gyártották.
De az igaz, hogy a 95ezres es a tied kozott nincs kulonbseg hangban, sot, tied vmivel jobb :)
A figura aki belemerult ebbe a motorba es versenyzesre hasznalja: SK8215 ha beutod a jutubba akkor kihozza az osszes videojat.
Szoval azt meselte, hogy ez az olajpumpa dolog 1 het alatt nyirta ki a motorjat. Szelepfedeltomitest cserelt 1 hettel a kikonyokoles elott es a veztengelyek teljesen hibatlanok voltak akkor.
Amikor meg szetszedte h megnezze h mitol robbant fel a motorja, akkor mar erosen meg voltak mar huzva
Szoval sztem ezt az olajpumpa ogyurut csak ugy cserelni azert eleg nagy melo, de talan ranezni a veztengelyekre, h milyen fenn a kenese a motornak az bevallalhato.
Meg amit te is irtal, h egy olajnyomas mero beszereles tan nem luxus.
Egyik napról a másikra elment az alapjárata. Ha beindítom tökéletes, viszont mihelyt adok egy bármekkora "gázfröccsöt" tízből kilencszer addig süllyed a fordulat, hogy megáll. A maradék egy alkalommal pedig nagy nehezen visszaküzdi magát ~600-700-as fordulatra. Ezek után ha újraindítom, megint minden tökéletes, ~850-es fordulat az első gárpedálra lépésig. Üzemanyagszűrő, olaj, olajszűrő, levegőszűrő 2000km-rel ezelőtt cserélve. Eddig vákuumcsövet törve, lecsúszva, kilyukadva nem találatam.
Megneztem a videot, az olajpumpaban egy o-gyuru ment neki tonkre.
ez vmi tipushiba lesz, mert vett egy csere motort es ott is ugyanez a problema volt.
az olajdekli kialakitasa ket reszes: hatul van a sok olaj, szenzor es a nivo palca helye, elol pedig egy kisebb resz, ami inditas utan toltodik fel olajjal.
az olajpumpa egy csorendszere ketesztul szivja fel az olajat, a cso es a pumpa csatlakozasanal van egy o-gyuru, ami a meleg olajtol felkemenyedik, majd darabjaira torik.
ha ott nem zar rendesen a rendszer, levegot sziv es nincs rendes olajozasa a motornak.
erdekes, h ahogy nem kap olajat, a hajtokarcsapagyak elforognak, nemcsak a belsejuk kopott, hanem a hatuk is.
Gyakorlatilag egy 1000ft-os tetel vagja tonkre ezeket a motorokat.
azt is mondja, h prb h nincs olajnyomas erzekelo ennel a motornal, csak szintjelzo.
egyebkent a szintjelzonel is hasonlo ogyuru van, ott viszont kivulrol is latszik mar ha oregedik, mert szivarog, olajos lesz a dekli.
Azt mondja, nincs a motorban olajnyomás érzékelő, csak olajszint és hőmérséklet érzékelő.
És mivel az a tömítés megkeményedett és eltört, egy darabját be is szívta a rendszer, amúgy meg levegőt szívott és olajnyomás nélkül szétment a motor. Azon a csövön szívná az olajat a szivattyú a fő "teknőből" majd nyomná a motor felé.
Ezek alapján, ha tud a szerelőd olajnyomást mérni, az első lépésnek jó lehet, bár ha ez a hiba, akkor gondolom nem nagyon kéne járatni a motort - nem vagyok szerelő, csak angolul értek :-)
Az angolom gyenge ehhez, de mintha a 10 perc előtt nem sokkal kezdene el valami okosságot magyarázni... sajnos nem tudom h mond e valamit ami segítene elkerülni azt ahogy ő járt...
8,5 a teljes mennyiség, én sem tudtam még 7,5-nél többet beleönteni cserekor. Nekem sincs a menüben semmi, én abban sem vagyok biztos, hogy szenzor van-e benne. Biztos olajszintet írt neked?
Ügyes! Amikor én kerestem a w202-höh, sokalltam a megkerdezett merci boltok árszabását, aztán az utángyártott csomagban merci jellel ellátott csavarok voltak. Szerencsém volt, ha jól emlékszem febit rendeltem.
Hali! Egy egyértelmű kérdéssel fordulok hozzáértőkhöz, ami mégsem tűnik egyértelműnek.. :D
W219 2006 320cdi (V6), mennyi olaj kell bele? Elvileg 8, tudom, szerelőm is annyit kért minden olajcserére. Na de, ugye én nem nézegettem a nívó pálcám, - mert akkor itt megjegyzem, ebben pálca van, menüben semmi.. - egyik nap kiírta, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Meg is néztem, a pálca szerint épp középen van, tehát ez alapján nem kellene hisztiznie. Aztán felhívtam a szerelőm, aki azt mondta, hogy 1 literes hiánynál kezd el hisztizni. Az meg ugye nem lehet fél nívónál. Ezen gondolatmenetemnél megemlítette, hogy múltkor nézte olajcsere közben, hogy 7 vagy 7.5 liter olajjal, már járatás után maxot mutatott a pálca.
Most akkor kinek/minek kell hinnem? Mennyi olaj kell bele, és mennyi után hisztizik? Nem a saját pálcája lehet az autómban??
Van esetleg valaki, aki adna w211 e55amg-vel pár hasznos tanácsot, megosztaná a tapasztalatait telefonon vagy egy személyes találkozó alkalmával, akár a szokásos találkozón?
Esetleg azt tudjátok, hogy a manuális klíma vezérlő helyett bele lehet tenni a digitálisat a w203 -nál? Ha már cserélni kell akkor lehet, hogy a digitálisat választanám.
Az én bálnámban már kétszer cseréltek fűtéscsapot, de ez az utolsó sem tökéletes, ugyanazt produkálja mint a tiéd, néha nyáron is fűtésre kapcsol. Lehet a fűtéscsap is hibás, vagy a belső hőmérséklet érzékelő, ami a középső visszapillantó tükörnél van. Mindkettő százezres nagyságrendű, ezért én most úgy használom, hogy a digit klímát mindkét oldalon a legalacsonyabb (HI) fokozatba kapcsolom, és csak a ventillátor fordulatszámával szabályzom a beáramló hideglevegő mennyiségét. Ezzel a módszerrel, nem kapcsol át fűtésre, mert ez a legalacsonyabb fokozat fix állásban tartja a hőfokszabályzást. Így is ugyanazt a hatást lehet elérni, mintha ő saját maga szabályozná a hőmérsékletet, csak nem kerül százezrekbe.
Sziasztok! Kis segítséget kérnék. Nemrég egy w208 ból átültem w203 c180 compresszor-ba 2003 évjárat. Azt vettem észre, hogy gyakran akkor is megy a fűtés , amikor meleg van és le van tekerve a hőfok szabályozó 18 fok alá. Ez minek a hibája ? A hőfok szabályozozó lehet a rossz, vagy a fűtés csap vagy a szoftveres beállítása? mit nézzek meg rajta? Köszönöm a válaszokat!
Nagyon nagyon köszi .....Valakit tudsz -e ajánlani aki megcsinálná itt Siófok Székesfehérvár környékén ?? Amúgy egy kiolvasás szerint a hibakódok 0703 ,0500 ,0335 ,0340.......De akitől vettem , Ő mondta,hogy Ő is kiolvastatta ás az Ő szerelője mondotta ezt a kormányszög jeladót . Ma meglesegettünk ezt azt , és nem írt semmi hibakódot ,míg a Fiam egy kicsit nem mozdított a kormányon. Utána megint ABS meg BAS/ESP......Az F betűnél gyakori , hogy csak nem mutatja hanyasban vagyunk ,míg meg nem állunk,de tudunk menni...De van mikor tilt az F .-nél....Pff...Dunsztom sincs:)Mégegyszer köszi:)
Úgy látom vannak bizonyos funkciók amik kimaradtak az életemből, pl. h ki lehet kapcsolni a belső világítással az ajtók azaz a kilépőfény világítását is...
Vettem egy 1998 Mercedes A 160 avantgarde autót ! A tulajdonos szerint kormányszög jeladó hibája van ,azonban az ABS és a BAS ESP lámpa világít .....Hol van szervó , hol nem van ....És ami a para, hogy ez egy ún. félautomata autó és menet közben a fokozatkijelző bedob egy F betűt , és ilyenkor vagy megy tovább, vagy le is tilt és csak akkor megy tovább ha újraindítom ....Ha valaki ÉRDEMLEGES infóval szolgál,feltöltöm vitaminnal:) Szép napot , legyetek rosszak:)
Én fekete belsejű W208-ba vettem egy W220 bőr-fakormányt, ami szürke volt és kopott. Elvittem ebbe a fóti műhelybe, ahol otthagytam az ülés hátsó bőrzsebét színmintának, ez alapján precízen kikeverték a tulajdonképp sötét antracit színét, és befestették a bőrt és a műanyag középrészt is. Ez jó egy éve volt, azóta is hibátlan, pedig tekergetem rendesen. A bőr időközben kifényesedett (nekem úgy jobban tetszik, az ülés is olyan), ám a színe tökéletes. Ha jól emlékszem, 13 ezer volt.
nekem a kisberi jön be lassan 10eve. 3eft-ert van futar a oda-vissza. merci kormany nehezebb ott 2eFt/iranyt szokott kerni. Mindig "lefosom a bokam", amikor meglatom, hogy milyen kiraly lett
Ugy láttam csak kormánnyal foglalkoznak,a férfi kicsit unközlékeny,a két hölgy kedves és így azért jó a team. Előre ke kell egyeztetni mit,miből akar az ember mert van anyag,csak kérni kell...,nyitvatartási időn túl is kiadják(ezt is persze az egyik hölgy ajánlotta).
Bp. III. Pacsirtamező, Perc u. sarkán ügyes mester dolgozik 2o e Ft a kormánybőrözés.Gyari vqrrasmintat es gyarival azonos mintajú bőrt használ. 3 ev /kb. 30 e km alatt nem volt kopas
EGR szelep cserére készülök egy A170 CDI járgányon (w168). Az új szelephez új tömítések is vannak. Egyszerűnek tűnik a dolog, de azért megkérdezem a szakikat: van valami "rejtett akna" a műveletben, amire ügyelni kell, azon kívül, hogy ne essenek le a rögzítő csavarok? :-)
Tisztelt Urak, kormány bőrözős szakembert keresnék. Van itthon nálunk google, találtam is jó párat, de olyan érdekelne, akivel személyes tapasztalata van a topikból valakinek, és jó szívvel meri ajánlani. Az ár másodlagos, a minőség lenne az első...
Sok sikert és gyors eladást kívánok akkor,bár amit írtál az is szóról szóra nepper folk,de innen nem ítélkezhetek,annyi minden esetre biztos hogy a számtalan kamus hirdető miatt alkul ki sok emberen a félelem ha egy hasonló hirdetést lát.
Egyébként sajnos ez a magyar valóság, én is ismerem, de lássátok be vannak azért jó autók is. Nem adnám el, de benézett az ablakon egy eredeti állapotú w126. Azt tartom inkább meg. Volt már néhány mercim, mind kiváló autó volt. Az is igaz, hogy sok időt emésztett fel a keresés..... rengeteg a rom, ebben egytértünk. Én romot nem veszek.
Látod,ezeket várom. Nem is a saját órája van benne,ez most többet is mutat mert eredetileg csak 36000-et futott,a papírjai el vannak egy széfbe rakva,az alja rituálisan lemosva akkutárusan minden hó végén,bakon áll mert kocka lesz a gumi,van rá licitáló duplájáért stb...
Nekem is van,két vizsga között 1000-1500 Km-t megy,most annyi sem volt mert nem volt időm vele foglalkozni. Ami a lényeg,hogy ERL... a rendszáma,tehát nem tegnapelőtt kapta a papírjait....
Szeretnék vásárolni egy Mercedest, egy 2005-ös C200-as CDI Sportcoupet hogy pontosabb legyek. Szerencsére nem vagyok teljesen hülye az autókhoz, de szeretnék érdeklődni, hogy mire érdemes figyelni ennél a motornál? Az autóban nincs semmi komoly extra: klíma, manuális váltó, napfénytető, és ennyi. A motorikus problémáktól tartok leginkább, ha jól tudom ez a modell már common-rail diesel, ráadásul DPF részecskeszűrő is van benne. Mit gondoltok, mire figyeljek oda nagyon vásárlásnál?
sziasztok,tanácsot szeretnék kérni.van egy w123 280ce -m és kinlódok vele mostanában.az a tünet hogy ,nem pörög ki teljesen a motor,ha hirtelen gázt adok fullad,ha szépen fokozatosan nyomom,akkor felgyorsul szép lassan és megy.a k -jet osztófejen a bemenő ágon lévő szűrös hollander tiszta,visszatérőn 40mp alatt 1l benzin jön.a légszűrőt ha befogom,akkor jobban felpörög gázadásra.ac pumpa relét átnéztem,átforrasztottam ami kérdéses volt.üzemanyagszűrő,tankszűrő tiszta.probáltam állitani az alapjárati csavaron és a co csavaron,de közel sem jó.nincs valami ötletetek?
Azért az még nem biztos, van ott még egy expanziós szelep is, meg szárító szűrő. Valamennyi reményt még ezek tartogathatnak. Én azért meglesném az üzemi nyomásokat, jó lenne tudni mik az értékek szívó, és nyomó ágon, és, hogy a nyomó oldal mennyire meleg.
Frissen van töltve, elég sanszos a 2. opció mert a klimásszaki is mormogott valami olyasmit, hogy kicsit nehezen vette a lapot a kompresszor, csak azt nem mondta ez mit jelent....
Egy amerikából behozott c230 coupe (2002-es) autómhoz vettem egy használt km/h-ás műszerfalat, hogy lecseréljem a benne lévő mérföldes órát. A számlapokat kicseréltem, a vezérlőegység része ugyanaz maradt mint eddig. Az LCD kijelzőm azóta teljesen sötét. Tud valaki segíteni ebben a témában vagy tudtok ajánlani szakembert, aki rá tud nézni a műszerfalamra?
Sziasztok. Gyors kérdésem lenne szekunder levegő szivatyúm elromlott emiatt világit a check lámpa. Ha kiveszem a biztosítékját és a reléjét akkor is világitana a check lámpa?
Kevés gáz, gyenge kompresszor, hibás ventilátor. Ha az első kettő valamelyike igaz, akkor nem a menetszél az ami segít, hanem, hogy menetszél akkor van ha fordulat is van, tehát nem alapjáraton ketyeg a motor. Klímával foglalkozó szervizt tessék meglátogatni, végig csinálják a szükséges ellenőrzéseket, és közlik a diagnózist. Annyit persze tehetsz, hogy mikor dugóban gyengének érzed, tartsd a fordulatot magasabb tartományban, pl 1500-2000, ha vissza erősödik, az első 2 lehetőség valamelyike okozza a jelenséget.
-A belső, központi zár gomb nyomásával nyit-zár? Ha igen, akkor a kulcs és a hozzá kapcsolódó vezérlésnél van a gond.
-Ha arra sem reagál, akkor a vákuum pumpa működése ellenőrizhető?
-Ha az is működik rendesen, akkor a pumpa után lehet lehet valahol lyuk a rendszerben, amitől nem épül fel a vákuum, így nem tudja mozgatni. Állítólag a záraknál lévő membránok hibája is okozhatja, vagy egy cső miatt sem tud megfelelő vákuum kialakulni, ezért nem tud nyitni. Lehet, hogy volt már, angolul tudóknak ha nem is Biblia, de sok mindent összegyűjtött az öreg és sok minden használható, még ha néhol kicsit kaotikus és fellengzős is:
Illetve van egy londoni csákó, Forrera néven a Facebookon, ő csak A osztályt szervizel, szóval van némi tapasztalata, tőle lehet kérdezni is, és van fent pár videója is:
Az óracsoport volt egyedül cserélve és utána kezte el pár nap mulva,bár szerintem ennek semmi köze nem lehet hozzá.
Elvileg lehet hozzá köze, mert a központi zár kapcsolatban van az indexlámpákkal, azok meg - ahogyan az egy w168-as fórumtárs esetében kiderült - az óracsoporttal. Első körben tehát ellenőrizd, hogy az óracsoportban lévő csatlakozók valamelyike nem lazult-e le.
Ha az rendben van, és a távirányítók is működnek (ezt úgy ellenőrizheted, hogy két-három másodpercig megnyomva az elején lévő piros lednek fel kell villannia) akkor elég nehéz lesz kideríteni a hiba okát. Okozhatja testzárlat, vezeték törés/szakadás, és bár ritkán fordul elő, de lehalhatott a központi zár elektronikus vezérlője is. A második körben talán érdemes lenne a vezérlőt kicserélni (nem nagy összeg), és ha az sem segít, akkor sajnos jön a vadászat.....
Szivesen; én is tanultam tőled, mert az óracsoport patentos csatlakozójára nem is gondoltam. Ami a cserét illeti: egy darabig ugyan én is rugóztam az óraállás "átköltöztetésén", de aztán hagytam a fenébe, annyit nem ér meg az egész.
Ugyanúgy működnek, mint ahogy jelez. Közben lehet megoldódott: levettem az óracsoport takaróját és úgy tűnik, hogy az egyik csatlakozó kiemelő és rögzítő karja le van törve és egy kicsit ki volt húzódva. Visszanyomtam, most jól jelez, kopp-kopp. Ez volt a Mercedes 0.1-es adatbuszos rendszere: a kormánykapcsoló jobbra indexnél egy ellenálláson keresztül engedi a 12v-ot, míg balra direktben. Ez egy szálon fut át a vezérlésbe, ami a beérkező feszültség alapján dönti el, hogy a jobb, vagy baloldalt kapcsolja. Ha itt valami gebasz van és csökken a feszültség pl kontakt hiba, elvékonyodó forrasztás, akkor a balra indexelést is jobbosnak értékeli és jobbra jelez. Csinált is olyat konkrétan, hogy balra indexelt egyet, aztán meg átváltott jobbra.... Erre az óracsoport csere a megoldás több fórum szerint, vagy egy elektronikai műszerész, aki tudja, hogy az alaplapon merre van ez a terület és meg tudja állapítani, hogy csak forrasztási hiba, vagy tönkrement alkatrész. Mivel a bontott óracsoport nem drága, ezért mindenki inkább cseréli, a km állásra meg tesznek.
Az első-hátsó indexek rendesen működnek, azaz jobbra is, és balra is villognak? Mert ha nem, akkor a hiba inkább az index relében, vagy a kormánykapcsolóban van. Érdemes tesztelni a vészvillogót is: ha bekapcsolod, mit jelez vissza az óracsoport? Akkor is csak egy irányba jelez?
Sziasztok! A feleségem W168-osában is előjött egy típushiba: balra indexelésnél is jobbra villog. Odáig eljutottam, hogy a hiba a műszercsoportban van, itt az index kétféle feszültségű jelet ad, attól függően, hogy melyik irányba fordítod, és a műszercsoportban lévő elektronika ez alapján kapcsolja a megfelelő oldalt. Esetleg tudja valaki, hogy ezt hogyan lehet javítani a cserén kívül (a csere miatt ódzkodok, mert egyrészt akkor kellene valaki aki átprogramozza a km állást, másrészt állítólag VIN-hez van a műszercsoport kódolva és előfordulhat kompatibilitási probléma).
Ez mostmár nem sztereotípia függő,az egész város(Kmét) ilyen. Nincs hogy csak a bömös vagy az MLös,kortól,autótól függetlenül csapong mindenki. Harmadik voltam egy körforgalmi sorban és néztem hogy ugrálnak be az emberek,utána meg vártak egymásra,szóval minden volt csak kulturált közlekedés nem. Szemét dolog,de örültem amikor hallottam apám munkatársától,hogy őt bizony megbüntették emiatt. Egy húsvéti iszok-nem iszok jó fej leszek razzia mellé egy index rongáló akciót is tartatnék🤔.
Smafu!!! Azt szeretném kérdezni ,hogy ML napfénytetö ugyében néztél kiszerelési lehetöséget??? Mikor a klimát raktátok rendbe beszéltünk rola mert ki van szakadva és a kárpitos csak ugy vállalja ha odaviszem kiszerelve... Köszönöm!
Az "el fog-e férni" kérdésnél engem jobban izgatna a "mi fogja vezérelni" dilemma. 210-ben ugyanis van egy külön vezérlő elektronika a hűtőventilátornak, ami értelemszerűen fokozatmentesen vezérli. Direktben kötve pedig generátor legyen a talpán, ami kiszolgálja elég árammal, ezeknek azért van teljesítményük. Ennek értelmében továbbá az egyenletes hűtőteljesítmény is kérdéses lenne számomra.
Ha ezek után is van kedved kísérletezni a dologgal és földrajzi szempontból nem esünk túl messze egymástól, úgy dízelhez való 210 ventilátort tudok neked adni, akár csak egy próba erejéig is.
Üdv.Érdeklődnék hogy W211 e220-as mercedes 2004 évjárat világít az srs lámpa hol keresem a hibát? Az ülés alatt már ellenőriztem a csatáikat mi lehet még?
vettem egy 2003-as S500-as 4matic gépcsodát és el szeretném vinni futóműbeállításra. Namármost a közeli műhelynek nincsenek adatai, csak 1998-as évjáratig. Ha viszem neki az adatokat, akkor beállítja, de nem találom sehol a neten.
Tud valaki elérhetőséget vagy megvan valakinek, hogy mik a gyári értékek?
Minden nap olvasom,nem láttam,de rohadt jó szlogen. Egyébként rengeteg baj van az irányjelző nem használatából,az emberek 90%a nem jelez ha elhagyja a körforgalmat és ezzel feltartja a haladást,illetve a másik ember már gondolja hogy elhagyja a bent lévő a körforgalmat oszt mégsem mert majd a következőn megy ki stb akkor van a szín csere...Bosszantó és veszélyes.
De akkor milyen víz van alatta folyatmatosan klíma üzemnél?? Ha a kiegyenlítőben csökken a szint, mindjár kiabál!:-) Ablakmosónál szintén. További ötlet? ;-)
A segítségeteket szeretném kérni! Van egy Mercedes w203 ami kapott egy teljes külső belső kozmetikát (motorteret is mosták)! Na most sajnos azóta nem működik, nem kapcsol semmit se a bajuszkapcsoló (index reflektor ablaktörlő)! Tudnátok segíteni esetleg! Merre lehet a hiba? Biztosítékokat megnéztem azok elméletben jók!
Mercedes Benz w211 E270 CDI kombi 2003-as járművem van.
A klíma a meleg miatt állandóan megy. A kocsi alatt kb. a motorház hátfalánál az alsó műanyag burkolatból folyik a kocsi alá ví szerűség. Ez mitől lehet? Kondenvíz lehet? Illetve azt szeretném még kérdezni, hogy a ebben a típusban hol kell kifolynia a kondenzvíznek? várnám a segítségeteket.
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy W124 E250D ASD-s hátsó difijébe milyen típusú olajat keressek?
Kérdéseim:
ASD-s, tehát hidraulikusan vezérelt difizár van benne. Szóval nem limited slip-es olaj kell, ha jól sejtem? IGAZ?
Aral ajánlás szerint: Getriebeöl HYP 85W-90, vagy Getriebeöl BS LSX 75W-140. HYP valamilyen speciális kúpkerék kialakításra utal az olaj nevében? Azt is választhatom?
Nem létkérdés, inkább csak a kíváncsiság okán: műszercsoport csere óta (A 170 CDI, W168, 2001. december) az irányjelző kattogása szinte egyáltalán nem halható. Az eredeti óracsoportnál a hang markáns, mondhatni "férfias" volt, de nem zavaró, viszont kellően figyelmeztető. A mostani viszont meglehetősen szerény, mondhatni szűzies. :-) Mi lehet a különbség oka?
Kiegészítés: tulajdonképpen ebből a 124 4matic kormányösszekötőből rossz is jó lenne, mert fel lehet újíttatni és akkor lenne egy tartalékom polcon. Szóval ha akármilyen állapotú van valakinek, szóljon légyszi! Leginkább középső kellene, de ha van mindhárom, az mégjobb!
Te a rezgéscsillapítóra gondolsz :) Az a különbség, hogy az egyik erőátvitel közben energiát is nyel el, kímélendő pl a kardán keresztet, difit, a másik csak a forgó mozgást csillapítja, amolyan centírozó jelleggel, de erőátvitelre nem alkalmas.
Van hardy tárcsa,kardán függesztő(csillapitott gumi,benne egy csapággyal),kardàn kereszt. Ezek és ugye a kardán tengely alkotják összességében a kardán tengelyt majd.
Ha benzines,akkor a pillangószelepet takarítanám ki,nekem már alapjárat sem volt,annyira eltaknyosodott.Levegőellátás probléma elég sanszos,légtömegmérőt 5 évente cserélni illene,csak hát nem olcsó,tudom.....
Hello! 124 4matic középső kormányösszekötőt keresek Bp-en vagy közelében, reális áron. (Rossz nekem is van) :) Ha mondasz egy számot (akár priviben), szívesen felhívlak, nem kell levelezgetnünk.
Budafokon lakom. Tudna valaki Dél-Budán megbízható, mercihez értő szerelőt ajánlani, aki ráadásul nem túl drágán dolgozik? (Vagy ez így együtt már túl sok elvárás? :-)
Egy hónapja vásárolt w202-es (évj. 2000) motorja mintha nem járna teljesen "simán", nem rángat kifejezetten, de kicsit gyanús. Tegnap meg egy körforgalomban lefulladt (3-asban). Szeretném megnézetni valakivel.
Ilyen jellegű alapjárat ingadozás egyszer sem tűnt fel. 3 x villant eddig a MIL , 1x padlógáznál, utoljára 2x simán városi csordogálás közben. Első körben hivatalos merci szervízben voltam a kocsival , lambda szondára hivatkoztak , de pontosan nem mondták melyik a kettő közül, menjek a kocsival semmi baja jók az értékek, így váltunk el. Azóta inkább a kínai házi scannert használom és próbálnék rájönni a hibára mielőtt felesleges alkatrészeket cserélgetnék. Megakadtam a project-el az egyszer biztos :)
Fékezés utáni megálláskor egyet hullámzik a motor, nem áll le, de egy pillanatra a fodulatszámmérő a megszokott alapjárat alá esik de azonnal beáll a norm alapjáratra.Teljesítmény csökkenés nincs csak MIL lámpa. Alulról nézegesd mert a szűrőnél szokott szétcsúszni.
Bármi tünete van ennek a karter gáz cső mizériának? Kisebb teljesítmény bármi? Mert semmit nem veszek észre az autón :( a fogyasztás is a megszokott, a menetteljesítményén sem veszek észre különbséget.
Létezhet hogy a légszűrőház kiszerelése után csak fél munkát végeztem? Nagyon úgy fest mivel nekem ez a szelep ami a képen van nem rémlik csak a felső Karter cső. Áhhh :(
Ezek a karter szellőztető csövek rendben vannak ? A motor oldalán a kompresszor és a légszűrőház takarja, alulról ha tudod mit kell nézni nagy nehezen látható. Nagyon megtudja zavarni a motor észjárását. Amit föntről néztél kartergázcső annak a folytatása a forgattyúsházba megy egy szeleppel.
Eredeti merci diag neki, sajnos az egyéb diagok eléggé nehezen kezelik az MB hibakódokat, és gyakran tévesek, vagy tágan jelölnek. Pl beírhat olyan hibát is ami nincs, csak egy következmény, a gyári diag nem!
Sziasztok! m271 es 1.8 kompressoros clk-m check engine problémája nem akar megszűnni :( 100-150 km-enként újra felvillan. A hibakód mindig p0170 fuel trim és p2058 Reductant Injector Circuit High Bank 2 Unit 2. A légtömegmérőt kipucoltam, a vákumcsövek mind hibátlanok,légszűrő új. ( légszűrőházat kiszereltem alatta lévő csövet checkoltam Smafu tanácsára). Megkapta a kocsi az új vezérmű tengely mágneseket ÖLSTOPP kabelekkel karöltve, egy kevés olaj volt az ECU nál , és olajosak voltak a lambda szonda csatlakozók is.
Mind tisztára lett pucolva , az olaj megszűnt a csatiknál. A kérdésem az lenne felétek hogy mi lenne a következő ésszerű lépés a hibakód megszüntetésére? A lambda szondáim is még mind gyáriak nem voltak cserélve. Köszönöm- Üdv
sziasztok!nemreg vettem egy 97-es c180-as mercit.benzin ugye,1.8,sedan,vmi atp kiadas,de gondolom ez lenyegtelen.imadom,tok jol megy,de egy gond van vele.112 es 120 kozott,gazadasnal es folyamatos gazzal torteno haladasnal vmi ugy rezonal,hogy csomo dolgot rezegtet.utana alig,elotte egyaltalan.van otletetek,hogy mi lehet?
ha esetleg tudtok pesten es kozeleben megbizhato,mercikhez erto jo szerelo,az is johet.
Teljesen mások az autóvásárlási szokások, és a preferenciák is. Úgy indul hogy az átlag amerikai nem pár kilométert autózik ingázás témakörben, hanem adott esetben 50-60 mérföldeket. Az autóik pont erre vannak kitalálva. Kényelmesek, nagyok, ki vannak hegyezve az ottani sebességkorlát környékén való optimális működésre (az összes amcsi autóm 40-70 mph közöttre volt kigyúrva áttételezés szempontjából), minden, ami nem ezzel kapcsolatos, az olcsó, célszerű. Ezért aztán persze az autó maga is olcsó, és ahogy mondod: sima fogyasztási cikk, amit még csak nem is megvesznek, hanem fizetnek három évig heti pár 10 dollárt, aztán három év múlva ülnek a következőbe. Nyilván pontosan ezért nem is nagyon népszerűek (egy két rétegmodellt kivéve) máshol a világon, mert egyszerűen olyan szempontrendszer szerint készülnek, amik sehol máshol a világon nem állnak meg (kivéve még Ausztrália, na ott ugyanilyen autók is vannak főleg).
Az USÁban mindhárom cégnél volt egy Small block (5 liter körüli) meg egy Big block (8 liter körüli) motor, általában a 40-50-es évek konstrukciói, ezeknél volt 1-1 kisebb változtatás és ebből éltek a 80-as évekig. Gyakorlatilag mint nálunk a Lada szerelők, becsukott szemmel javították az autókat, mert ugyanaz volt a bele. Az olajválság miatt elterjedt pár 4 hengeres motor is, aztán jöttek a japánok.
Van Budafokon egy amerikai autó kiállítás, ott ezt jól lehet látni, csak kívülről változtattak az autóikon, belül ugyanaz a 40-es évekbeli teherautó technika volt mindegyikben.
Nagyon érdekes az eszmefuttatásod, nagy élvezettel olvastam, különösen a szakmai vonatkozásait. Az amerikai autógyártás valóban inkább a mennyiségre, mint a minőségre törekszik, de egyrészt azért ott is készülnek legendásan jó autók, másrészt ott az autó a többségnek valójában egy "eldobható" használati eszköz, amiben nem számítanak az ilyen-olyan kütyük, csak menjen, aztán ha lerohad, veszünk másikat. Ami a Mercedest illeti: az Amerikában éppen úgy státusz szimbólum, a luxus mércéje, mint szerte a világon - nálunk is.... Trump tehát hiába púposkodik, az a réteg, amelyik ragaszkodik a Mercedeshez, ki fogja pengetni a érte a védővámmal megemelt árat is. Ráadásul tíz luxus Merciből három Amerikában készül, amire a védővám nem vonatkozik, szóval, Trump papa Mercedes-ügyben fújhat egy rakás tollat....
Önálló német "válasz" nemigen képzelhető. Úniós is csak --azt hiszem, vagy inkább remélem-- érett megfontolások után, hogy ti. "megéri-é"? Trump törekvései mögött van egyébként valami ék egyszerűségű
érvelés, hogy ti a hazai termelés akkor is jobb ha drágább +még esetleg szarabb is . Az USA újautó ( light vehicle) piaca úgy évi 17millió+ ...ebből alig több mint 1.1 a jellemzően prémium EU márkák részesedése . ( még ezek egy részét is benn gyártják ) Prémium, drága , gazdag helyi menő csávók veszik , kiveri a szemedet ...pontosabban az elnökét. Ezért mászott rá, és a ottani plebsnek ez tetszik is, mérget veszek rá .
Nem tudom , echte US gyártású autó mennyi kél el az EU ban...valszeg kevesebb
Ez ott egy folyamat volt, ellustult a fejlesztés vagy 40 évvel ezelőtt. Eleve a mai napig kicsit más az ottani igény. Szerintem valamire való személyautót szinte nem is tudnék mondani. Egy Corvette, vagy valami ilyesmi talán, de annyi. Nem is fognak hipp-hopp felljönni az amerikai autók, rögtön kicsúszna alóluk a talaj, mert nem tudnának a külföldi gyártók helyére lépni. Japán gyártókról nincs is szó. Ha ők maradnak, akkor lesz ott normális szgk, de ugye nem lenne logikus kizárólag eu termékeket kinyomni onnan. ( kivéve ha ez eu ellenes gazdasági csata része)
1. Ha talán egyszer megtanulnak az amerikaiak autót gyártani, anyagminőséget elérni, akkor lehet több esélye lesz Európában, de egyenlőre kivül szépen megrajzolt, de amúgy évtizedekkel lemaradt szarhalmok gurulnak ki onnan. Jelenleg ott tartanak, hogy világújdonságként élik meg ha pl beraknak egy 7 colos monitort valamelyik autójukba, vagy éppen egy távolságtartó rendszert.... Olyan technológiákkal villognak, amit az európai gyártók 10 éve már meg is untak... Míg a 2000-es évek közepén még nem egységesen világító gombokat sikerült összehozniuk, meg foltosan világító feliratokat, addig egy MB már xenon világítást tett a W220 óraegységébe, a VW plazma technológiázott, és sorolhatnánk... Amikor az USA még OHV világháborús kotvány motorokat próbált piacon tartani injectorral, meg EGR-el, addig az EU gyártók változó szívósor hoszt gyártottak, meg tengely elfokolást, stb, és a japánokra ki sem térek... Amíg egy USA autóban epilepsziát kapsz a nyöszörgésektől, és bőr irritációt pl a kocsi szőnyegétől, addig egy EU prémium rád kell szóljon, nehogy elaludj, és orgazmusod van a kárpitok anyagától...... Szal összegezve van itt kb 50 év lemaradás, egyenlőre egy USA kocsi egy általában szép formába épített technológiai őskövület egy rakás szar anyagminőséggel keverve....
2. Azért gondolom Trump papa nem hiszi azt, hogy nagy kárt okozna, kb a kutyát nem érdekelné, Európának van hova terjeszkedni gazdaságilag (is!) míg az USA max kuncsoroghat Mexico és Canada felé, és addig van életben míg Európa van olyan hülye amilyen, de innentől már politika lenne, így off.
Voltam pár éve egy automataváltó szerelőnél a XVI. kerületben. Talán Székely Lászlónak hívják. Volt egy noteszom telefonszámokkal, de sehol sem találom..
Vezérműlánc hang, de nem biztos, hogy nyúlás okozza, első kőrben vegyél egy feszítőpatront, ennél a motornál elő elő fordul a halála, nem marad meg benne az olaj, és ütemváltásnál nem tudja tartani az fordító rántás okozta láncvibrációt, és a spanoló kopra veri. Nem drága, ha nem jön be, legalább az már új, de szerintem az a beteg.
Sajnos sokszor nehezen jutok olyan helyzetbe, hogy fel tudjam venni a telefont, nem ritka, hogy a saját Lányom is 10x hív mire jut valamire :D De ne add fel, mindig siker a vége, csak hát ketten vagyunk, millió kocsi, klímaszezon, szal erős a hegymenet. Egy rápillantásra bármikor jöhetsz amúgy.
Toncsi! Láttam, hogy hívtál, elfelejtettelek vissza hívni (bocsi), de ha gondolod jöhetsz holnap, megvan a lámpaállító is. Megvárós a melód, elvileg 20 perc alatt megvan!
210 kombi, első fék+tárcsa, már vagy 2 órája böngészem amiket irtatok eddig...
Ugyanolyan márkából tennék tárcsát + betétet, talán az a legbiztosabb. Ne rázzon 500 km után és ne csikorogjon. Az sem árt ha fékez rendesen persze. Szinte mindről olvastam ROSSZ véleményt itt. Talán a TRW-ről nem - erről rossz tapasztalat valakinek?
(hátul most zimmermann tárcsa + jurid/as betét = szar)
Isten vagy :) A különbség az, hogy az egyik egy memóriás Recaro CSE panelfedele :D És az enyéééém :) Holnap visszahívlak, láttam, hogy hívtál, csak épp vezettem, és nálam a telefont kizárja a vezetés :)
Most a szívócsonkról közvetlenül rákötöttem a vákumot a váltóra. A vákum bemenetnél a T alakú kis pöckön 360 fokot jobbra csavartam. Így a reakcióidő 6 mp és vegtelen közül lemenz 2-3 mpre. Továbbra sem hajlandó 1esből indulni.
A papíron 166 lóerős autó érzésre 70. Hajlanék egy teljes motor-váltó felújításra, de nem tudom, ez manapság mennyibe kerül.
Az a baj, hogy azt sem tudom, gyárilag hogy kellene működjön, és mért adataim sincsenek.
Felmérgeltem magam vettem egy bontott tényleg gyárit 5ért, és kiderül hogy mit fog bírni :) Nem gondoltam, hogy ebből is bontottat kell venni, mert tök mindegy mit vesz az ember egyforma kínai sz@r, csak a felirat más rajta...
Köszi az észrevételt, még most tudtam elolvasni :)
Ja, persze a váltónak a vákuum továbbra is az adagoló oldalán a szelepen keresztül menjen, szelep első bemenete a váltóra, és a hátsó a vákuum betáp, az oldalán lelógó gumibránerre semmit, az csak egy szuszogó.
Kösd újra a vákuum rendszert, hagyj ki minden gyári szart, egy vákuum a beltérnek a kissebbik ágról, a szervófék csövéről pedig a váltónak és a leállításnak. Egyenlőre hagyd ki a kickdown bovdenhez menő vákuumot, és így nézd meg mi az eredmény, aztán majd lehet tovább lépni.
Két vákum kivezető csonk van a szívócsonkon. Az egyik az 5.henger mellett, a másik a befecskendező mellett. Gyárilag melyikre kellene a 2es és a 3as közötti vákumcsövet kötni?
Évekig nem működött a Kickdown. Ma megreparáltam. A 7es biztosítékról ( többek között Automatic Transmission Electronic) vezettem áramot a négy vezetékes pedálkapcsolóra. Most működik, de nem jól. Ha benyomom a pedált, a kapcsoló kapcsol, de a visszakapcsolás vagy elmarad, vagy sokat gondolkodik. Kb 5-6 másodpercet. S-ben sem hajlandó 1esből indulni. Kettesből indul, és ha muszáj, visszakapcsol egyesbe.
A váltóban a szolenoid kattan.
Az S-E kapcsoló működik, és a vákumcsap a motortérben kinyit.
ATF van elég.
Vákum a csap végén van.
Ha leveszem a gyújtást, a motor most tovább jár 11 másodpercig.
Ha megnyomom bármelyik pedált leáll.
Ha elindulok, és tövig nyomva hagyom a gázpedált, a motor felpörög 5600ig, de a kocsi nem gyorsul vele.
Most pontosan megnéztem Sika Lastomer 710 a neve, de más cégeknek (Würth, 3M stb.) is van hasonló anyaga, soha meg nem kötő tömítőanyag a jó, kasznisoknak van.
Gyári diagot szeretnék a vasra,már egy éve hajtom.Gondolom nem árt megtudni mi a helyzet,meg hát szarakodik a rádiós fejegység(audio 50 aps)!Ha valaki tud ilyen szakit bács-kiskun megyében(környékén),annak megköszönném.
Univerzális tempomat jöhet szóba, azok amúgy teljesen rendben vannak, főleg ha valami ismertebb márkát veszel, és mivel rendszerint zárókapcsolással működnek a vezérlő gombjaik, rá kábelezheted a gyári kart, vagy komplikáltabb esetben egy szakival csináltatsz egy emulátort a gyári kapcsoló és a vezérlő közé, de ha nem zavar a hozzá kapott kapcsoló, az is jó. Diesel rész: Ha gondolod gyere felém valamikor, rálesek erre a rángatásra, előtőltést nézek rajta ha gondolod, próbálhatok majd állítani is, de nem garantált, hogy megoldódik a rángatás, az előtőltés csak egy lehetséges ok. De előbb látni/tapasztalni kellene milyen rángatás is ez.
Szerintem próbálkozzál még a kulccsal mert az egyik ajtóban kell lenni mechanikus zárnak amit nyithat a kulcs. A Videóban se elsőre nyilt hanem kicsit játszott vele.
mert addig amíg a motortérhez nem férsz oda töltés sincs már ha nem a csomagtartóba van az akku.
Bár akkor se jobb a helyzet csak a kombi csomagtartóját legalább belülről elérnéd.
A távirányítóban lévő kulcs. Hívjuk inkább szükségkulcsnak, így nevezi a szakirodalom.
Ezen a kocsin a nyitó nyílás a bal hátsó ajtón van elrejtve, de hogy ott ki lehessen nyitni az autót, ahhoz is kell nafta az aksiban legyen.
:( Valahol olvastam valami olyasmit, hogy régi modelleken az oldalindexnél lehet áramot adni neki, annyira, hogy kinyíljon, de ezen már olyan sincs. A tükörben van ledsor...
Na, ezért szeretem én ezeket a hiperszupermodern autókat, amelyek nem csak leállnak a senki földjén, ha egy filléres alkatrész meghal az agyonbonyolított elektronikában, de amelybe alkalomadtán még a saját tulajdonosa se tud bejutni. Amúgy szerintem Mercedes Assistance lesz a megoldás, ha csak nincs köztünk véletlenül egy profi autónyitó... :-)
Van egy olyan kérdésem, hogy van egy 2015-ös Mercedes C T-modellem, az autó egy ideje garázsban áll, fogta magát az akksi, és nullára lemerült. ennek köszönhetően még az ajtókat sem tudom kinyitni. a jobb hátsó ajtón lévő vésznyitó lehetőség sem játszik valamiért forgatom benne a vészkulcsot, és nem történik semmi.
A kérdés, hogy hogy lehet bejutás nélkül rátölteni a kocsira, hogy legalább kinyitni ki tudjam, akksit kivenni és feltölteni.
Igen, ez logikus annak alapján, amit a rendszer működéséről írtál. Már ki is néztem egy megbízhatónak tűnő szakműhelyt a közelben, akikre rábízom az átvizsgálást és a szükséges javítást, és "rákészülök" a várható költségre. Még egyszer köszönöm a szaktanácsot!
Nem teljesen, a gyógymód az összes csúcs vizsgálata, és a hibás csúcs javítását követően mind a 4 csúcs összhangba állítása! Egy csúcs helyre köpülése félmunka, ill ez esetben negyed... :) Ha egy meghalt, jön a többi is, visszajáró leszel mint kisiskolás fogszabályzó készítéskor.
Mivel közös nyomócsöves rendszer, így már akár egy csúcs hibája kihathat mindre, és igen, a hőmérséklet befolyásol a hődilatáció miatt. Pl ha hidegen kopás miatt sok ez elszökő gázolaj a porlasztón belül, melegen a kopás okozta egérutak lecsökkennek és kevesebb gázolaj megy "kárba". Ergo kicsit átmelegedve már helyreállnak az értékek. A közös nyomócső miatt meg a folyadék tulajdonságából adódóan ha egy helyen zuhan a nyomás, az a többi porlasztónál is azonnal nyomáscsökkenést okoz. Ebből következhet porlasztási hiba, befecskendezési késés. Ilyenkor történik az amit Te tapasztalsz.
sziasztok! azt kérdezném w124 5 gangos autómatán nem működik az economi ill a standart vagy sport?,ki hogy nevezi kapcsolom ill. a 4-es és a direkt funkció sem! hol keresem a hibát? köszi norbi!
Heló Urak! Kickdown javításhoz keresek profi szerelőt. Minden alkatrésze megvan, és működik is, de a hét állítanivaló összehangolása meghaladja a képességeimet.
Hát ez nem túl biztató....Minden esetre bevizsgáltatom. Annyit kérdeznék még, hogy elképzelhető, hogy az egyik (vagy mindegyik) porlasztó csak hideg motornál rendetlenkedik? Mert meleg motornál minden rendben: az alapjárat nyugodt, a motor rendesen húz.
Én is osztom. Gyárinak eladott első ablaktörlő lapát pár, leharcolt papírtokban, á lá nature (azaz semmi védőburkolat a dobozban a lapátokon), szélvédőt lepucol, felszerel, elindít, csíkot húz......
W169 Autotronic váltójáról van valami ellenjavallat?
(Mint ahogy pl. az Audi Multitronicja nagy ívben kerülendő...)
Oké, hogy a Merci jó ideje híresen jó automatákat gyárt, és a 7G tronic-okról olvasok is sokat, de a "kicsi autók" fokozatmenteséről szinte semmit, mert hát elég ritka is...
Bátyám ugyan ezt csinálta végig a 140 300TD-vel, hányingert keltő összegek voltak 3 kanyarban elköltve bakokra, volt Lemförder, Swag, gyári, és mikor 1 év elteltével, és vagy 200 000Ft-al hátrébb még mindig úgy érezte, hogy egy 200D 123-ban ül, besokallt, és a lista legolcsóbb firstline nevezetű bakjából megvette a motor és váltó bakokat. E 3 bak kevesebb mint 20(!!!!!) ezer ft volt, egy éve bent vannak, és 140-ben érzi magát! Tapasztalatból mondom, hogy az elmúlt 3-4 évben olyan szintű minőség romlás történt utángyártott, és gyári alkatrészek terén is, hogy az vérlázító, de szerintem simán fogyasztóvédelmi kategória! Mind1, hogy lemförder, febi, gyári, vagy a kis tököm, mind egy büdös nagy rakás szar..... Kirendelem a gyári tükörburkolatot, kiveszem a mercis dobozból és ütőeret vág a műanyag sorja? Sehol egy gyári cikkszám, vagy egy mb csillag, csak egy azonosíthatatlan számsor (pl D1241F) meg egy a műanyag fajtát jelölő PP felirat és szevasz? Veszek egy gyári vízpumpát, olyan köszörülések vannak benne ami az utángyártotton szokott lenni, és pecséttel egy MB cikkszám meg egy csillag?! Gyári támasztógömbfej merci dobozból egy jelölés nélkül, ugyan azzal a gumivétő műanyaggal ami egy olcsó kategóriáson van?! Febi motortartó bakot berakom a 250TD motor alá, áll egy helyben a kocsi, még indítva sem volt, pukkan egyet és olajtócsa, mert kihasadt az alján a gumi?! És sorolhatnám...... Igazából nem tudom mit lehetne tenni, az ember harcol, nagyítóval nézi az új alkatrészeket, és sakkjátszmát folytat a gyártókkal, és rulettkerekezik a márkák közt. Nem tudom mi történt ebben a világban, de lesújtó....
Mercedes A170 CDI (w168), 2001-es kiadás, 245 ezer kilométer.
A tünet: hidegen indítva alacsony (6-700 körüli) alapjárat, a szokásosnál erősebb rázkódás és kattogóbb dízel hang, és lassabb reagálás a gázpedálra. Pár perc melegedés után normális alapjárat, csendes, nyugodt motorjárás, harapós gázadás, városi menetben csak a kerékzaj hallatszik. Szűrők, olaj nemrég cserélve.
Szuper, köszi szépen, holnap kipróbálom. Bár állítható feszültségű tápom nincs - ahelyett jó lehet valami 12 Voltnál nagyobb feszültségű táp, pl. laptopé, nyomtatóé, azok olyan 18-20 Volt körül szoktak lenni. Ha a kimeneti oldalon 14 Voltot látok, az még jó?
Pont a múlt héten beszélgettem 1 szerelő ismerősömmel, aki aztán napi szinten lát dolgokat. Úgy döntöttem-megint-, hogy marad a jó öreg 210, és még mindíg sokkal kevesebb gondom van-lesz vele, mint az újabb "csodákkal".
Szídhatják ezt a típust, de ha karbantartod, kicsit "babusgatod", semmivel nem rosszabb autó, mint az újabbak. Pont azt mondtam a srácnak, hogy a motorja még mindíg gyönyörűen jár, elvisz a Holdra, legfeljebb kirohad alólam. :-) (De még akkor is visszahoz a Holdról!) :-))
Csak annyit tudok, hogy nehezen áll le hidegen, képes még 10-15 mp-et is járni, gázadásra leáll hamar! Tudni akartam melyik az, hogy szájal letesztelhessem! Gondolatom nekem is az volt, hogy a leállítókar feletti, de nem voltam biztos! Tudomásom szerint, ha megszívom, le kellene állnia, így eldől, vákum, vagy membrán! Jól gondolom?
Alapjárat ingadozás miatt,900-ról le esett 100-ra aztán vissza,ki lett takarítva a fojtószelep.A hiba megszünt,szépen tartja a 900-s alapjáratot,már nem esik le.
De egy dolog zavar,például ha este leteszem az autót,s másnap mennék vele,az első indításnál alig akar be indulni az autó,sokáig kell indítózni(2× vagy 3×,minimum hogy beinduljon.Utána már indúl normálisan.
Viszont ez a hibajelenség nem volt,mielőtt ki nem lett takarítva a fojtószelepház,azelőtt pöcre indult.
Másik dolog,hogy a fojtószelepházban a pillangó szelep alap helyzetben nem zár rendesen,kicsi rés van kb 1 vagy 2mm van.....ez normális,vagy ennek alaphelyzetben résmentesen kell zárnia????
Szeptember óta fent van a Hahun az autó, mondván árulom. Ahányszor visszaülök bele mindig úgy szállok ki, h de bitang jól megy :))) pedig vannak apróbb bajai.
Eddig nem is nagyon bántam, hogy még csak fel sem hívnak miatta. Csak amikor hetekig nem indítom be sem, csak áll a ház előtt, akkor érzem, hogy felesleges itt elporlasztani..., és azért költeni is lehetne még rá, azzal együtt hogy karbantartott napi használatra alkalmas autó.
Pénteken felhívott valaki, hogy kellene neki az autó, csak ilyet akar ezzel a motorral, ebből már nagyon kevés van, stb ...
Az tény, hogy klasszikus értelemben veterán autó nem lesz belőle, de van-e értelme fenntartani, csínosítgatni, pusztán érzelmi alapon egy 19 éves nagy zöld dízel kombit, ami az egyik legrosszabb megítélésű Mercedes?
1. Fogy a hűtővizem. Az ősszel cseréltem izzító gyertyákat, gondoltam, h valamelyik tömítést a hőmérő, vagy a gázolaj melegítő alatt nem jól tettem vissza, v nem húztam meg. Leszedtem a szívósort (OM 606 motor) tömítés szempontjából rendben találtam mindent. Viszont kb az első három henger vonalában az adagoló felett vízfolyás van a motor oldalán. A hengerfej tömítés magasságában látom az eredését, és talán a gázolaj melegítő mellett is. Itt egy kép:
Mi a véleményetek erről, v a javaslatotok a megoldásra?
Viszont a baj nem jár egyedül elven a tavaly szeptember óta csak alkalmanként használt jó öreg kombi w210-emet üzembe állítottam szerda reggel, aminek 5 km után elfolyt az összes hidraulika olaja, szervó semmi... útba esett egy autós bolt, vettem egy literrel, hogy hazamenjek, ennyi erővel azt 4000 Ft-ot az ablakon is kidobhattam volna, mert 1 km után kinyomta magából az egészet.
Alánéztem semmi látványos, kormánymű rendben, szervószivattyú rendben, motortérben minden rendben. Bóklászás közepette látom, hogy a sofőr alatti padló, és küszöb olajos. Végül a doblemez alatt a hátsó szintezőhöz tartó fémcső durrant el... Így meglett a hétvégi szerelés apropója.
Csak szeretném megosztani az R-osztály váltó problémájának az eredményét.
Szerdán du. 1,5 óra ügyeskedés, centizés, vacakolás után feljutott egy trélerre, kis bolygókerekes zsámoly segítségével, majd 1 óra alatt a Pappas udvarán földet ért. Szerencsém volt a türelmes tréleres kollégával. Bár annyira mert mert én fizettem a türelmét... 50 e Ft, szállítani csak 3 km-t kellett.
Péntek délben csörög a telefonom, a Pappastól keresnek, hozzá akartak kezdeni az autó diagnosztikájához, és megpróbáltak vele odébb állni, hátha nem kellenek a mankó kerekek, és az autó tökéletesen működik...
A diag szerint 155 X állítottam le úgy h nincs P-ben, és magának kellett reteszelnie a váltót...
Kérdés cseréljék-e ki az ISM modult 250 eFt-ért, vagy elhozom. Egyenlőre kifizettem 4800 Ft-ot a diag-ért és elhoztam. Remélem nem fogom megbánni és valahonnan a világ végén áll meg alattam...
Sziasztok! Még most jutottam el odáig, hogy lefényképezzem a gyanusítottakat! A képen melyik lehet a ludas leállító szelep, ami miatt nehezen áll le hidegen a 190-es 200D, és ez még roszabb is lesz? Hol kapok ilyet újba, vagy bontott? Válaszokat köszönöm!
köszi! aki javította azt mondta elindul 5-ig felkapcsol motor le áll 5 percig,ezt 4-5 x meg ismétel és már fel is tanulta a vezetési stílust! mondjuk én is csodálkoztam!!!!!
Igen több mindent kispórolnak,de legfőképpen a pénzt.
Sima ,kommersz öntöttvasból öntik,3.1-3.3% C.és 1.7-1.8%Si tartalommal.A többi összetevőt mos
t nem sorolom,mert a jelzett problémára az említett két alkotó van hatással elsősorban.
Tudomásom szerint lehet un.magas carbon (szén)tartalmú tárcsákat is venni.Ebben az esetben a C =3.7-3.8 %.Mivel a magas C-tartalom rontja a szilárdságot,ezért többféle ötvöző anyaggal kell azt visszaállítani. (pl:Cu,Sn.)
Az ilyen módon öntött tárcsa jóval drágább a kommersz tárcsáknál és gyorsabban is kopik,viszont bírja az extrém igénybevételt is,nem reped nem pikkelyesedik és főleg nem "dobja el magát"akkor sem,ha erős,hosszú fékezés után pocsolyában megáztatjuk.
Elnézést,hogy a gépészeket fárasztom ilyen öntészeti apróságokkal.
A W210-re elől Brembo tárcsákat raktam, semmi gond velük.
A W203-ra vm. német tárcsákat raktam, azzal sem volt gond, amíg 1x itt hagytuk a kocsit a fiataloknak, mire hazajöttünk a nyaralásból, lecseréltették az első tárcsákat, mert szerintük ráztak! Ja.....Szerinted az "új" tárcsák mit csinálnak? Na, azok tényleg ráznak, de lesz@rom, így marad! .....ha már ilyen okosak.....
....ja, és fékolajat is cseréltem, amikor a tárcsákat is!
Nehogymár az új tárcsákat én hőkezeljem, meg szabályoztassam! Le ne gyártsam helyettük?? :-))
Új tárcsát felrakta a szerelő, darabig bírta, majd megint ütni kezdett. A tárcsa levéve, felszabályozva. Egy ideig jó volt, majd megint rázni kezdett. A szerelő haverom, át nem vágott az tuti, munkahengereket megjáratta, azt mondta könnyen jár, jó minőségű féktárcsát rakott fel. Azt mondja gyárit kellene felrakni. Ok felrakjuk az újat, de, ha az is ütni kezd, az már drága próbálkozás. Ezért kérem a tanácsokat, hátha valaki már járt így.
Én 210-esen az ülésfűtés-kapcsolók helyeit felsőmaróval, csapágyas késsel, sablonnal csináltam. A sablonkészítéssel el lehet elég sokat piszmogni, de anélkül szerintem elég rizikós.
Sajnos nem tudom a márkáját, viszont amiket megneveztél tengelyeket is kapott újat. Vigyem vissza hozzájuk? Ugyanez lesz a hiba ? Vagy megprobáljunk egy MAP szenzort?
Köszi szépen, ez megtörtént, azt elfelejtettem írni hogy a többi, kiszerelt (polcon lévő) generátort és feszszabályzót mérném. Azt lehet valahogy? Én egyelőre ellenállásokat mértem utóbbiakon, a szénkefék között + 1-1 szénkefe és az alsó, rugós érintkező között (mindkét irányban, tehát cserélgetve a multiméter kábeleit), ez a sok mért ellenállásérték mind-mind hajszálpontosan egyforma a 3 feszszabályzón (0,56 ill. 0,63 Ohm felcserélt kábelnél, valamint az egyik szénkefe és az alsó érintkező között 0 Ohm). És mindegyik pontosan 14 Voltra áll be járó motornál, már alapjáraton is. Akkor most mind jó vagy mind szar? :D
Az állító motorban egy csigatengelyes rendszer van, gyújtásnál csinál egy műveletet végtől végig, és a benne lévő jeladó infója alapján kezeli a geot, tehát igazából nem lehet rosszul összerakni, és a fix rudazat miatt rosszul beállítani. Ellenben ha kopott, vagy sérült a csigatengely, vagy a fogaskerék, akkor apró mozdulatszükség esetén futhat hibára, mert a jeladó nem az állítókilincset figyeli hanem a csigatengelyt (nem is értem ez mire volt jó), és ő azt látja, hogy nem mozdul a kilincs, pedig ő állít. Ekkor még tol rá egyet valamilyen idióta szoftveres megírás miatt, ez az a pillanat amikor ugrik egyet a kocsi, de tök feleslegesen mert ekkor már eldöntötte az ECU, hogy vészbe teszi a kocsit. Új állítómotort kapott? Ha igen, milyen márka?
Hali! Sajna megint kérdéssel / hibával jövök. Az autót annó így vettem, a turbót levetettem, kicserélték az állító motort, és tünetmentes volt egy darabig. Most egyre gyakrabban tilt, ezzel a hibával, amit a képen csatoltam. Általában autópályán, 140 körül gyorsítanék, leírhatatlan dolgot érzek is, mintha lökne egyet, ezekután már nincs erő újraindításig. A szerelőkkel tanácstalanok vagyunk, map szenzor, vagy koszos geometria, esetleg a végállást lőhették be rosszul? Majdnem mindig a kélen látható a hiba, multkor Bosch géppel írta a magas nyomást is. Érdemes MAP szenzort vennem, vagy merre induljunk el? Segítségeket köszönöm!
Sziasztok. Lehet volt már szó róla, de nem találok semmit. A problémám a következő:
adott egy Mercedes A class 2008as (w169). Kiírja, hogy a jobb oldali visszapillantó tükör index hibás. Ok, megnézem, nem hibás működik. Azonnali újra indítás után a hiba üzenet nem jelenik meg, csak friss indításnál. Mi lehet a probléma?
A legegyszerűbben az akkumulátor saruinál tudod megmérni egy multiméterrel. Érdemes terhelés nélkül és terhelve ( sok fogyasztót bekapcsolva ) is mérni.
UNIX vagyBárdi bármelyik üzletében kapsz feszszabályzót 3 -5000.-Ft között .
Köszönöm azoknak a segítséget, akik fakormány ügyben megkerestek! Sikerült vennem, küldök képet, ha a felújítása megtörtént! Hogy teljes legyen az összhang az autóba, szeretnék egy fa váltógomb is! Akinek van, kérem jelezze! 190-es, és a képhez hasonlót keresnék! Köszönöm előre is!Öröm itt lenni köztetek!!!
Segítséget szeretnék kérni ML 320 CDI W164 2007-es P1401 -es hibát dobott EGR temperatúr senzor Egr-t kitisztítottuk jónak tűnik de a hiba maradt és nem találjuk a hőérzékelő szenzort.
Ha valaki tudja merre van a motoron nagyon megköszönném.
Én nem tudom, Te milyen dimenzióban élsz? Volt egy eset, szerinted félreértés, szerintem meg szartál rá ha segítő szándékkal írtam, én szóvá tettem 1x és annyi. Te közölted, hogy szerinted én rosszul látom a dolgot, én ezt elfogadtam, nem álltam bele oda-vissza vitába. Ezzel le is volt zárva, de a tegnapi beirásoddal már a 3. esetben hánytorgatod fel, hol itt, hol a 124 fórumban, és ez kissé már baxa a csőröm! Mi az, hogy most az a bajom, hogy reagálsz?! Mire? Kire? Te nem reagáltál, van egy problémád, ezt leírtad tegnap, de Te nem reagáltál rám, vagy bárkire, hanem simán írtál az aktuális problémádról amivel semmi baj, ezért van a fórum, azzal viszont annál inkább, hogy lassan sportot űzöl abból, hogy a beirásaidat a "félreértés" emlegetésével kezded, vagy illeszted be..... Szóval komám Te nem reagáltál, csak megint felemlegetsz...... Engedd el a dolgot, lépj túl rajta, nem kell hónapokkal, évekkel később is ezen rugóznod, főleg nem úgy, hogy simán hülyeséget irsz!
"Eddig az volt abajod hogy nem reagálok arr aamit íraz, most meg az ellenkezőrje?"
Ez esetben mit takar az ellenkezője? A Tegnapi írásodban rám reagáltál? Nekem írtad? NEM! Tehát nem reagáltál Te rám, nem írtál nekem, és én sem.
Nincs semmilyen agresszivitás, semmi bajom Veled, csak anno volt egy dolog ami nem tetszett, szóvá tettem ennyi. Engedd el a dolgot!
Urak, S210 hátsó futóműnyikorgás esetén van olyan alkatrész, amiről kijelenthető, hogy jellemzően az okozhatja, vagy az ott található több tucatnyi lengőkar meg szilent közül bármi lehet?
Az izzítógyertya csere megoldotta a dolgot, végre újra pöc-röff reggelente!
A motortartó bak csere óta pedig megszűnt az az imbolygás, amit már február óta éreztem. Ki tudja, lehet hogy a két hátsó lengőkart se kellett volna kicserélni... (gonosz énem azt mondja, hogy ha hibát keresek, találnak is a szervizben)
Érzésre talán csendesebb, kevésbé vibrál alapjáraton, bár úgy gondolom, hogy a tökéletességhez (csend, vibráció) kellene a porlasztók beállítása is.
Hétvégén olajat cserélek, megnézem majd a difit is hogy ereszt-e, de szerintem nem fog, a váltó is száraz azóta, hogy lett cserélve szimering.
Sziasztok:-) Kérnék tanácsot!! 722.6 váltóm régóta rendetlenkedett. Folyamatosan szakértettem a fórumon a hozzászólásokat, tanácsokat. Többeknek volt ugyanezen jelenség, minden egy irányba mutatott: váltóvezérlő panel. Németből barátom megküldte a szettet, így hét elején csere megtörtént, olajjal, szűrővel, csatival együtt. Örömmámor, vajpuha váltások, minden szuper......két napig.:-( Tegnap délután Fehérváron, csúcsban, araszolgatással is nagyon szépen ment, majd megállás, nej felvesz, indul, kereszteződés és hidegzuhany....nem úszik induláskor, nagy gáz kell, és szerintem második, harmadik sebességgel indult, és sem fel, sem le nem váltott tovább. Megállás, újraindítás után megint helyreállt a béke. Tanítsam újra a váltót, vagy vegyem le a sarut kis időre, esetleg kulissza gond?
A múltkor sem voltál cenzúrázva, és azokban az esetekben sem amikben azóta is időről időre megemlíted azt a "szörnyű" esetet, de viszont mivel már a sokadik esetben állsz belém ez ügyben és teszel cinikus megemlékezést a sérelmedről, legközelebb Téged kompletten foglak cenzúrázni, fejezd ezt be, ez nem az óvoda!
Segítségeteket szeretném kérni, egy R osztályos Mercedes automataváltó hibájával kapcsolatban.
Az este beálltam az udvarra, leállítottam az autót anélkül, hogy P-be raktam volna, erről írt hibát, visszaadtam a gyújtást, benyomtam a váltógombot, ekkor mintha váltott volna üresbe, vagy össze vissza, egy pillanat volt, aztán piros villogással és pityegéssel közölte, hogy nincs P-be és vigyem szervizbe...
Azóta is azt állítja, hogy nincs P-ben, ugyanakkor nem lehet gurítani, de sebességben sincs, mivel sem előre, sem hátra nem megy, és a váltó mozgatására nem reagál, csak egy elektromos motor szerű hang jön alóla, aztán ismét a hibaüzenet...
Első kérdésem, hogy hogyan lehetne legalább üresbe rakni, hogy egy trélerre fel lehessen vontatni?
Második, hogy maga a hibaleírás alapján van-e hasonló tapasztalatotok, vagy konkrét elképzelés a hibáról?
W140 350TD-ben a gyújtáskapcsolótól nem megy áram az indítómotorhoz. A váltókapcsoló jó. A gyújtáskapcsoló közelében van egy kettes csatlakozó lila és lila-fehér vezetékekkel, ha ezeket rövidre zárom, akkor P-ben, N-ben indít, ahogy kell. Ez a két vezeték a kormányoszlop fölött bemegy egy nagy kötegbe, és onnan nem tudom, hová tart. Valaki tudja esetleg, mi lehet még ebben az áramkörben, és merre keressem?
Van még egy kérdésem : Régi GL450 automata váltó elhalálozott (valami 722-es), az én váltós emberem nem nagyon Mercizik. valaki megbízható, bejáratott kellene Bp közelében.
Üdv az URAKNAK! Szereléssel foglalkozóktól bátorkodom érdeklődni. A 2. "A" sorozatnál is elküldenétek p....ba, ha szeretném javíttatni a motor körüli felmerülő problémákat? Tudom, hogy az 1. típusnál fent áll ez a lehetőség, mert nagyon körültekintően kitalálták annak az egyszerű karbantartását.
Sziasztok! W203-as C180 kombimmal bajban vagyok, ablakmosó nem működik, biztosítékra gyanakszom, de nem találok biztosítéktábla kiosztásról rajzot sehol. Tudtok segíteni? Előre is köszönöm!
Viszont ismét a tűző napon hagyva egy napot, kb 10 perc elteltével kezd csak hideget fújni. Utána már jó hideg, nem áll le, de valamiért ez a 10 perc megmaradt.. :(
Sziasztok! Melótárs nevében köszönöm a segítségetek. Pénteken érkezett a vidéki családtagokhoz akik elküldték egy középkorú szerelő bácsihoz. A családtagok annyit tudtak, hogy van valami régi Mercije is, aminek OT a rendszáma. Tegnap átballagott hozzá a 190-essel és ma írta, hogy sosem akarja eladni, levette a hirdetést. A szerelő bácsinak egy w123 200D-je is van, ami OT-s. Kb. ugyanazokat a szavakat használta a nézelődő pasasra (vevő)mint itt páran. Szerinte egy balfasz az akinek az a véleménye, hogy meg kell állnia a 100-asnak a blokkon. Ö azt gondolja, egy ilyen vevőnek szerelővel kellene járnia autót venni, mert jó esetben csak kicsit nyúl mellé. Tipikusan interneten szerezhette a tudását, ami nem összekeverendő azzal a szerelővel aki csakis ilyen autókat javít naponta. A beparáztatott melótársamnak elmondta, hogy nem nagyon fog találni olyan autót az országban amelyik ilyen állapotú, meg tudta győzni arról, hogy ne is akarja eladni. Ami fontos, nem közel lakik a bácsi, nem volt érdeke kuncsaftot szerezni, nem fogadott el pénzt. Még 1szer köszi Nektek...a nevében
Szeretnek köszönetet mondani azoknak akik tanácsokat adtak a w163 ml 430 váltó ügyében! Diagnosztika megvolt panel rendben ! Hasitjuk tovább az utat a tankkal ! A komplett müvelet 10 euroba került !
Sziasztok! Olyan dologban szeretnem a segítségeteket kérni, hogy a Mercedes-Benz c220 2009 évjáratú 2.1 170 Lovas gepjarmuvem hidegen egyenletlenul jár ( beráz , fordulatszámmerő ugrál ) ! Első lépésként elvittem a porlasztokat bemeretni es 4ből 3ra azt mondtak hogy rossz azokat ki is cseréltem utána egy hétig jó volt es megint elkezdett ràngatni , elmenten a szerelomhoz ratettuk a gépet de nem volt hiba üzenet .. azt mondta a szerelom hogy a 4. Porlasztoz is csereljuk ki de hat .... mi a velemenyetek ? Előre is köszönöm a segítséget !! Üdv Milan!
Olyan gondom lenne hogy van egy W168 Mercim A140 és kormol és büdös is azt irja lamda jel gyenge de a katalizátorba a két szonda cserélve lett fojtószelep tisztitva és még mindig ugyan olyan.Sok üzemanyagot kap tiszta korom az összes gyertya, indul szépen megy is rendesen bár annyira nem húz jól.Köszi a segitséget előre is.
Szép napot mindenkinek! Ha kérdezhetek, érdekelne, hogy 190-es 2000D ha jól tudom 601-es, hidegen nehezen áll le, gyujtás levétele után! Melegen jó, vagy néha sokkal jobb! Vákum probléma, vagy adagoló? Merre keresgéljem? Válaszokat előre is köszönöm!
Olyan gondom lenne vele,menet közben oda érek például egy kereszteződéshez,kuplung benyom,váltok,akkor az alapjárat leesik szinte nullára,de nem áll le az autó,aztán vissza áll 800-900-ra,se töbre se kevesebre. Mitől eshet le az alapjárat,aztán vissza áll a normális állásba??
Köszönöm a segítségetek. Nem gondoltam, hogy ez egy ilyen jó hely. Már ezért érdemes lenne vennem egy Mercedes-Benz car-t. Abban még segítenétek, hogy be lehet-e állítani a fém napfénytetőt? A jobb hátsó sarka kb 3 mm-el van lejjebb, optikailag van csak vele "gond", nem ázik be.
Figy! 20-30 éves kőkorszaki diesel motorral szerelt kocsikról beszélünk ebben az esetben, még is mit várunk? Sokkal fiatalabb, sokkal fejlettebb MB dieselek esetében is vannak jelenségek.... Adott egy igen öreg 4 hengeres diesel merci, nem várhatjuk 20-30 év után azt, hogy semmit ne éreztessen abból, hogy él :)
Oksa. Sok olyan ember lesz, (van) aki ezekbe a "régi", vasakba vissza szeretne ülni, pénzt nem sajnálva, mindenféle elektronikus rendszerek nélkül. Élvezve a fém kulcs előnyeit-elfordítod--aztán mész. Élvezve a nyers mechanikát, mindenféle elektronikus agyonvágás nélkül. Van értéke, sőt nő, hidd el.
Nálam jó az elektronika, nem azért mondom, mert bajom van vele, mert abszolút nincs. De én is jobb szeretném full mechanikusan a 210-et, ami ugye sajnos nem az. Meg a többi már főleg nem lesz az.
Nem egy olyan finom járású-rezgésű motor mint a maiak, de ha ilyened van, ennek már ára van, egyre ritkább. Olcsón ne add, várd ki, megéri. Ne kapkodj. Megjön a vevő, aki tudja, mit akar. Nyugi.
Na ja! Nekem amikor a 124 200D-t nézegette egy "vevő", ugyanezt a trükköt játszotta. Meg letépett egy botos szárat, azt tette a járó motor és a füle közé, természetesen, közben nagy szakértő arcot vágva, megállapította, hogy a motor egy nagy kaki. Mondtam nem engedek, nem érdekel, mivel bűvészkedik, én azt úgy pont lexarom. Én tudom, hogy jó a gép. (pöccre indult, én szerettem) Más meg elvitte mindenféle bűvészkedés nélkül, azóta sem érkezett reklamáció, pedig ennek már 3 éve is van.
Lehet tovább tudja megbízhatóan használni, mint én a 210-et, pedig ez is egy nagy túlélő gép. (az elektronika ellenére)
Hülye az ember, a 200D technológiájából adódóan nem képes lábon tartani egy pénzérmét, még gyári újként sem. Ne parázzon a barátod, ne hagyja magát befolyásolni.
Sziasztok! Kis segítség kellene a hozzáértőktől. Tegnap épp amikor a munkatársamnál voltam, akkor jött oda egy vevő nagy szakértelemmel. Megnézte a 1991-es 190, 2.0 D-t. majd nagy hangon elkezdte mondani, hogy ez a motor nem jó mert meg kellene állnia rajta 100 Ft-osnak és nem rázhatná a karosszériát egyáltalán a motor. Amikor beültem kíváncsiságból, egy kicsit éreztem bent egy bizsergést, ennyire rázza, tehát nem mozgott benne a wunderbaum, meg ilyesmi. Most ott tart a srác, hogy henger nyomás veszteséget akar méretni annyira beparázott. Mi a véleményetek erről? Köszönöm
Valahol azt is halottam, hogy nem hőkezelik eléggé mostanság a nyers tárcsákat és amikor elvetemedik használat alatt akkor kapja meg tul. képpen a szükséges kezelést élesben... Ezután ha felszabályoztatod akkor már jó lesz, talán egy próbát megér...
Valszeg limp modban van. Eldo korben erdemes megnezni az elek. Csatlakozot, meg merni diagot. Sztem az elektromos panel a ludas, 250e-300e km utan elfarad, valto meg jo lehet.
Van 5 éve egy w163 ml430 soha semmi gondom nem volt vele . Majd egy hete nehezen váltott fel 3ból 4 be a váltó. Lecseréltettem az olajat gyári merecedes olaj szürö. A hiba megoldodott. Viszont tegnap kihajtott elém egy auto majd triptronokba vissza váltottam ,hogy a manővert végrehajtsam azota 2 fokozatban mardt. Probáltam resetelni : a ráadom a gyujtást a gázpedált 30 mp tövig nyomva p fokozatban álló motornál , de semmi . És most ha p böl D be teszem gyengén üt . Szerintetek kuka lett a váltó
Akkor jó. Tudod van olyan aki elfelejti ezt a műveletet. Az alapoktől kell kezdeni,a fel tisztított agyat megmérni pl,az üt e esetleg,majd onnan tovább. Off autóknál láttam már szép,de ütős agyat,sajnos van ilyen. Ate vagy gyári tárcsában gondolkodnék ha cserélni kellene. Kérj árat mindkettőről majd...
Sziasztok sbc service brake visit work shop virít a műszeren hibakód c235c törlésre keresek segítőt bp -en sbc tökéletesen mükszik karbantartva lett kárpátban. 305154476 hábele mihály köszi
Jó a szemed, de lebeszéltek már róla az ismerőseim! Pont ezeket az érveket hozták fel! Egyébként, ha viszonylag hibátlan lenne, szabad ennyit adni érte?