Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LeLe 112CDI Creative Commons License 2011.06.21 0 0 1363

Üdv! 

Két hete vagyok egy 112 CDI tulajdonosa, 99-es évjárat. Van pár apró probléma ebben szeretném a segítségeteket kérni. Az egyik az, hogy a fűtés ventillátor aminek 4 állása van, csak a 4. állásban működik. Találkozott e már valaki ilyennel és ha igen, akkor van e valami egyszerű és lehetőleg olcsó megoldás amivel meg lehet oldani? A másik a fordulatszámmérő, csak néha működik, akkor amikor esik vissza a fordulat. Láttam lehetne venni új jeladót, de egy vagyonért. Előre is köszönöm a segítséget. 

vitodoktor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1362

Igen az szokott lenni,hogy a nagynyomású ereszti a gázolajat,és az folyik rá a hosszbordás szíjra és egy idő után a szíj megdagad és elszakad egy gyorsításnál:) a szívattyú javítható ugy 60 vagy 70 ezer nemis tudom!de lehet,hogy joval több!nekem is van szívattyú ami nem folyik 50 ezerért!:)

Előzmény: RÉMES (1361)
RÉMES Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1361

Köszi!

 

Hát, Castrol Magnatech 10W40 van benn3, 10000km-t mentem vele, 3 hónapja.   

 

De közben ma (még nem is mondtam) elfosta magát a nagynyomású szivattyú, a felső tömítés mellett nyomja a gázolajat, ha jár a motor. Persze jó könnyű helyen van! :-)

Az olajos laposszíj miatt nincs szervom, és töltésem se nagyon. (ezt amúgy is cserélni akartam)

 

A múlt héten bezúztam a hátsó szélvédőt egy ággal. (ezt viszont nem)

 

De azért szép nap volt, láttam turbékoló galambokat, és szagoltam tömény hársfaillatot, miközben a mentést vártam az út szélén. :-)) 

 

De akkor is szeretem ezt a jószágot.

Szép az élet rutyutyu.

 

Esetleg nincs jóárasított szivattyúd, ha nem javítható a cucc?

Előzmény: vitodoktor (1360)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1360

Lehet az olaj is a gondja!Én csakis gyári merci shell olajat ,vagy castrolt javasolok,mert ezek a motorok ezzel müködnek tökéletesen!és ebből is a 10W40!volt már rá példa,hogy más olajjal világitott az olaj lámpa,de ahogy lecseréltem a z olajat utánna teljesen megszünt! de lehet az elektronika is szar,de azt a kiolvasó kíirja,ha nem jó:)

Előzmény: RÉMES (1359)
RÉMES Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1359

 

 

Köszi!

Akkor elképzelhető, hogy azért világít az olajoskannám pirosan, mert szar az olaj?

A motor nem csörög, szépen jár, a szint is ok, és leállítás után szépen csurog vissza a karterba.  

Előzmény: vitodoktor (1357)
ekikukac Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1358

Sziasztok!

V280-as viton a vízhőfok mérőm néha nem mér rendesen, vagyis mostanában inkább nem mutat. Merre keressem a bajt?

vitodoktor Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1357

Hali!

 

Az olajnyomás jeladóját sehol,mert ezeken a motorokon nincs(sajnos)Ezeken csak olajszintjelző van ami a karterbe van bele fogatva 3 csavarral!ez figyeli,hogy az olaj szint megfelelő-e,és esetekben az olaj minőségét is!Ha sok van benne akko ,,HI,, ikon jelenik meg a kijelzőn,ha meg kevés van benne akkor,,Lo,,!

de nem mikndegyik múszerfal egység képes erre(a felszereltségtől függ)

20/5698532

Előzmény: RÉMES (1356)
RÉMES Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1356

Sziasztok!

 

Merre találom a 112-es motoron az olajnyomás jeladóját?

 

Illetve az a fekete 3 külső torx-csavaros felfogatású, műanyag ketyere az mire szolgál az olajkarter alján? Rendesen be van ágyazva, 3 vezetékes csatlakozó meg rá.

 

Köszi!

 

niko.g Creative Commons License 2011.06.10 0 0 1355

Hello Doki !

 

Küldtem mélt'...

 

üdv. niko

Előzmény: vitodoktor (1351)
webinas Creative Commons License 2011.06.04 0 0 1354

Szia!

Nekem 4x volt olyan problémám, hogy nem ment a turbó, és 3000 nél letiltott.

3x csőlecsúszás (legutóbbi most húsvétkor, lentebb írtam róla) egyszer pedig - a legelső - egy vezérlő szelep ment tönkre.

Nem tudom már a nevét, de kettő tök egyforma van belőle a Vitóba.

Akkor ideiglenesen megcserélték a kettőt amíg nem vettem újat. Addig is tudtam használni.

Akkor 22.000.- volt az ára. Összesen 30E HUF-ba van a négyszeri javítás.

Igazán nem sok.

 

Ma leszaladtam Tatabányára Bp-ről.

Kicsit húztam a seggem, mert már nem bízom ebben a Vitóban.

Várom, hogy mikor mi megy tönkre benne...

Pedig, ahogy olvasom itt a hozzászólásokat, sok bajom nem volt vele, de külföldre biztosan nem indulok el.

Ahhoz bizonyítania kell még :-)

Előzmény: Pista 112cdi (1353)
Pista 112cdi Creative Commons License 2011.06.04 0 0 1353

Köszönöm a segítséget de ezt a csőleszúszós problémát ki tudom zárni mert nem állandó a probléma ,például most már 2 napja semmi baja.

Meg a csöveket át is nézettem már rajta úgyhogy nekem valami más okozza.

Előzmény: 110CDI (1352)
110CDI Creative Commons License 2011.06.03 0 0 1352

Szia,

 

Ezt a problémát én is olvastam már többször itt a fórumon. Szinte minden esetben egy bizonyos (nem vagyok szakember) cső lecsúszása okozta a problémát...

Vitodik lehet tud tanácsot adni milyen csöveket és hol kell megnézni....

Családban van egy 307-es peugeot is, kb 2 hete annak is ilyen gondja volt.

Egyébként ahogy a vitodoki íjra, így jártunk mi is. Ahol cseréltetünkalapdolgoat (olaj, szűrők, stb), ott sem tudták kiolvasni a hibát, viszont a szakszervízben használt progi 2 perc alatt megadta és 1 perc alatt meg is oldották.....

Előzmény: Pista 112cdi (1348)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1351

Üdv Pisti!ha letílt 3000 -nél akkor mindenképp híba van benne!csak akkor nem gyári mercedes programmal nézték és azért nem írja ki a híbát!ha elhozod hozzám kiolvasom a híbát és ha gondolod,meg is csinálom,hogy müködjön normálisan!és csak azt az alkatrészt kell kifizetned ami nem jó,és nem küldenek mindenféle alkatrészért,hogy ezt vedd meg,azt vedd meg és a probléma még mindig meg van!nekem van mindenből több is,és ezáltan könnyebb a dolgom!20/5698532

Előzmény: Pista 112cdi (1348)
Frinyi Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1350

Gumiudvar,ha nem akarod leszedni a hengerfejet,és pécsi vagy,a Pappasnál ott van hidraulikus présük,amivel kitudják szedni,érdemes lenne bemenned,és az egyik emberkével megegyezni,meló után lehet hogy elmenne hozzád.Egy próbát megér,de van aki megvette a célszerszámot,és megy "házalni",darabját 20 ezerért kiszedi,de sajna a számát most pill nem tudom.

Előzmény: GUMIUDVAR (1345)
Frinyi Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1349

Vitodoktor,köszi szépen.Nem,nem működik tanítás nélkül,a kombiműszer meg a motorvezérlő  nem kommunikálnak vele,de átrakom az elektronikát,és kész.Már csináltam. Az  autó szinte már nem ér semmit,de nem akarják,hogy a lámpa világítson.A star diagnosis a visszaszállító szivattyút írja,de megvezéreltem,működik,úgyhogy a biztosíték jó,esetleg még a kábelköteg,de azt meg rábízom a villamossági kollégámra.Köszi mégegyszer.

Előzmény: vitodoktor (1344)
Pista 112cdi Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1348

Üdv Vitodoktor!

 

Az én problémám az lenne ,hogy 3000 ezer-nél letilt a gép dörmögö hangja van és erőtlen. Kicsit visszaolvasgattam a fórumot és úgy látom nem egyéni a problémám.

Megnézettem már géppel de nem írta ki a konkrétan mivel van a gond. A te programoddal ki tudnád olvasni a pontos okát? Mert nincs kedvem mindenféle alkatrészt megvenni méregdrágán és csak találgatózni.

Egyébként egy 2003-as 112cdi -ről lenne szó. Előre is köszönöm!

Előzmény: vitodoktor (1339)
Zebulonnn Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1347

Most akarok venni egy Vitot és kinéztem egy 98-as 110D-t. Mielőtt elhozom átnézetem szerelővel. Mik azok amikre érdemes odafigyelni és jobban megvizsgáltatni? Mert állítólag most volt nagyszervizen az autó, de meg szeretnék bizonyosodni róla. Pl volt porlasztócsúcs csere állítólag. Ilyesmi dolgokat szeretnék leellenőriztetni, de még ha van olyan, amire érdemes odafigyelni, akkor szivesen várom a tanácsokat. Egy 98-as autónál lehetséges, hog 200.000 km van? Nagyon szép állapotú kivül-belül, de nekem elég kevésnek tűnik. Fogyasztással kapcsolatban tud valaki konkrétat? Gondolom 10 liter alatt fogyasz, én olyan 7-8 literes fogyasztásra tippelek.

vitodoktor Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1346

Elég kár,hogy messze vagytok:(mert különben elmennék és segítenék!de ha telefonon felhívsz,elmondok egy két trükköt amit itt hosszú lenne leírni:)

Előzmény: GUMIUDVAR (1345)
GUMIUDVAR Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1345

Tudom hogy nem egyszerű! :D   Tartozkodási hely Pécs!

Előzmény: vitodoktor (1343)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1344

Üdv Frinyí!Nos elvileg a személyautókkal is szoktam foglalkozni,de a vitó a kedvencem:)Ha bármi van szívesen segítek,ha tudok!a 903-on,ha az aktuátorral volt a probléma,akkor az fog müködni tanítás nélkül is!de ma már semmi sem bíztos sajnos!:)

Előzmény: Frinyi (1340)
vitodoktor Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1343

Hali:)Nos ha a csúcsok bele vannak égve akkor ha leveszed a hengerfejet akkor még nehezebben fogod tudni kiszedni:)Nem egyszerő a dolog!

csakis kiszedővel lehet ami erre van kialakitva!nekem van ilyen!merre vagy helyileg esetleg ????20/5698532

Előzmény: GUMIUDVAR (1342)
GUMIUDVAR Creative Commons License 2011.06.02 0 0 1342

Sziasztok!

 

Segítséget, ötleteket , megoldásokat szeretnék kérni! Van egy 2000 évjáratu 110CDI-m nem tudom kivenni a porlasztócsúcsokat! Van e valami olyan megoldás, amivel elkerülhetném a hengerfej leszedését!

Minden megoldás érdekel!

 

Köszönettel

 

ozsvarandras Creative Commons License 2011.06.01 0 0 1341

Sziasztok!

Keresek olcsó használt működőképes vito 110 d torbo feltöltőt garett tipusú.

Segítsetek!

Köszi: Ozsvár András 30-2098182 obudaijc@freemail.hu

 

Frinyi Creative Commons License 2011.05.31 0 0 1340

Helló,köszi a választ,és esetleg Sprinterekkel is szoktál foglalkozni?Ezekhez vannak bontott dolgaid?Pl lehet lesz egy ABS aktuátor cserém egy 903-ason,ma csináltam egy ilyet,most működik,de lehet nem sokáig.Merci személyautókkal hogy állsz?Pl 211-es SBC programozás?

Előzmény: vitodoktor (1339)
vitodoktor Creative Commons License 2011.05.30 0 0 1339

Üdv!Gyári programom van,és 2010 ig bármilyen mercit leovas,és pár nap mulva megkapom a legfrisebb ,,mercedes star,, programot is ami a legujabb verzió!most is vállalok,vezérlő szoftwer frissitést,és teljesen újraírást is!A 638-as megtudom csínálni autó nélkül is,de a 639 -hez kell már az egész autó is:)20/5698532

Előzmény: Frinyi (1338)
Frinyi Creative Commons License 2011.05.30 0 0 1338

Sziasztok!Vitodoktor,milyen diagnosztikai műszered van,pl a 639-es Vito-hoz?A régi 638-asokhoz HHT-t használsz?Csak kérdezem,kíváncsiságból.Esetleg vezérlőegységprogramozást (frissítést) is szoktál vállalni?

Előzmény: vitodoktor (1337)
vitodoktor Creative Commons License 2011.05.30 0 0 1337

Ha eljössz hozzám én be is szerelem,sőt kiolvasom neked gyári géppel és akkor minden kiderül:)20/5698532Mellesleg a porlasztók 20 ezer /db

 

Előzmény: david 112 (1336)
david 112 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 1336

Köszi! Menyibe kerüln a porlaszto és mi a garancia hogy jó?

Mert az én autom nem ál meg semmi jelentös baja nincs csak nem ughz ahogy szeretném meg füstöl

Előzmény: vitodoktor (1334)
david 112 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 1335

A porlasztonak az baja hogy füstöl az auto meg nem igazán bir menni, 2 nem jol porlaszt és azt akarom kicsrélni.

Válogomb van a vaterán cs az nem gyári és én gyárit szeretnék

 

vitodoktor Creative Commons License 2011.05.30 0 0 1334

Hali:)van porlasztom ha gondolod????

Előzmény: david 112 (1331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!