nem fog, 20 eve mestersegesen tartjak eletben, es meg ekkora kaosz utan se dol ossze (ahogy a tobbi hasonlo sem, pl mav, bkv, volan, eu). ugyeletes nagyarc meg mindig akad aki kiall es elmondja hogy o nem is erti mirol beszel a nep hisz minden rendben van, sot egyenesen hangulatkeltes ha valaki nem ezt mondja.
Most néztem a nyomkövetést. Tegnap reggeli feladás. Ma már célországba elküldve. Kicsit szkeptikus vagyok, és felmerül a gyanú, hogy csak az ügyfél megnyugtatására került be ez a státusz.
Általában letöltöm a nyomkövetés képernyő képeit és visszanézve az esetek 95%-ában a küldéskor a postai átvétel másnapjára esik - legalábbis a dátum szerint - a célországba elküldés. Most nyilván nem lesz ilyesmi, de reméltem, hogy péntekig legalább elhagyja az országot és nem rostokol 27.-ig itt, mert az már 4-5 nap mínusz. Amúgy nem tettem fel a cuccot az ebayre, gondolván, hogy az ünnepek alatt úgyis gond lesz a postával. Aztán hirtelen elhatározásból relisteltem, aznap meg meg is vették. Úgyhogy el kell küldenem természetesen, csak fohászkodni tudok (vicc, hogy ilyesmire szükség van), hogy ne legyen nagyon sok idő a szállítás.
Javasolnam meg, hogy hivd fel oket telefonon, de ugysem fogjak felvenni. E-mailre szoktak valaszolni, bar a totalis kaosz miatt most valoszinuleg arra sincs nagyon kapacitasuk. Mint irtam, nalam mar volt ilyen, es megusztam fizetes nelkul.
Ha bekuldod nekik a PayPal/banki bizonylatot, amin latszik, hogy az ertekhatar alatt van, akkor nem fogjak felszamolni a koltsegeket. Jartam mar hasonlokeppen. Kiertesitettek, visszakuldtem a bizonylatot, amin rajta volt, hogy nem erte el az ertekhatart, es par nap mulva hoztak is, fizetni pedig nem kellett erte.
" szerencsétlen ügyfélszolgálatos mit kaphat egész nap az ügyfelektől. És nem ő a hibás, csak rajta csapódik minden"
Nem kotelezo ott dolgozni. Szamomra a ceg minden dolgozoja a ceget kepviseli, es egy emberkent felelos az osszes szarjukert. Ha nem igy erzi, akkor csak egy szimpla ertektelen hangya.
Persze, hogy nem válaszol és nem veszi fel a telefont mert nem tud már mit hazudni. Gondolj bele, szerencsétlen ügyfélszolgálatos mit kaphat egész nap az ügyfelektől. És nem ő a hibás, csak rajta csapódik minden. A szervezés rossz, kevés pénzért dolgoztatják az embereket. Én sem venném fel a telefont, ha egy ilyen cégnél dolgoznék.
nyilatkoznak, legalabbis ezt irjak a lapok, de hogy ki azt nem tudni, nev nelkul nyilatkozok vannak, de csomag nincs. a pofakonyvben is van ugyfelszolgalatuk, mindenkinek azt valaszolja hogy irj az ugyfelszolgalati emailra, oda meg irhatsz mert onnan az automata valaszon kivul nem jon semmi. igazabol nincs hova fordulni, es ez igy jo, gvh-nal a fogyasztovedelemnel, mindenutt megfelelo. telefont nem veszik fel. pedig tudtommal van valami joxabaly hogy ezeket az online/telefonos ufszeket x percen belul el kell tudni erni es erdemi valaszt kene kapni, de hat ez rajuk nem vonatkozik.
egyre rosszabb, mert elvettek az ems-tol is, aztan a dhl-tol is, meg meg a fene tudja kiktol, mar herotom van toluk hogy barmivel jon, a hatarnal atvaltozik postava es onnantol csak az ima segit.
Ha a futár cégek tudnak egy hasonló ajánlatot adni csomagszállításra, mint amennyiért a posta viszi el, akkor esélyes hogy sokan váltanak. És egyre jobban közelítenek az árak. Szerintem idő kérdése...
Ja.. és olyan is volt, hogy a csomag 8 cm-el hosszabb volt (nem méregettem), a futár felvette elvitte, majd délután visszaküldték a központból, hogy a különbözetet fizessem ki, de azonnal mert ha nem akkor nem szállítják le a csomagot.( és a csomaggal együtt jött vissza:D)
Az mindegy h másnap és majdnem minden nap járt arra az MPL, azonnal fizessek nehogymár 1000 Ft-al megrövidítsem őket. A csomag késéssel ment el, és pont egy s.o.s történet volt.
Sajnos ameddig politikai ellenakarat akadályozza, hogy a magyarpostának versenytársa legyen (lásd korábban emlékeim szerint az osztrák posta szándékait), addig itt semmi sem fog változni. Ja de. Csak rosszabb lesz.
Pár éve szerződtem a postával belföldi csomagszállításra. Szemrebbenés nélkül megcsinálták azt, hogy a futárt megrendeltem, és nem jött ki a csomagért:)) Ezt megtette 2x aztán megköszöntem a korrekt együttműködést és elfelejtettem őket.
Az az érdekes, hogy pl a futárcégek is naponta több ezer csomagot szállítanak ki,. Szombaton kaptam egy emailt szállításról. Jön a futár, kérdezem tőle hh szombaton is dolgoztok? Válasz: azért, hogy mindenki megkapja időben a csomagját. Ezt (is) át kellene gondolni a postának , mert még most monopol helyzetben van, de semmi nem tart örökké.
Ma egyébként nyilatkozott egy nő a postától, hogy minden a legnagyobb rendben van , uralják a helyzetet és nem igaz, hogy káosz van. Hülyének nézik az embert.
Nekem is van egy pont 3 hete feladott csomagom, ami Németországba ment és még nem érkezett meg..karácsonyi ajándék van benne, majd megkapja januárban (2 éve is ez volt)
Nem vagyok türelmetlen. Amúgy miért ne kerülhetne be a rendszerbe a ragszám már feladáskor? Hiszen már ott beolvassák a címke vonalkódját.
Ami a korábbi, a szállítás idejével kapcsolatos kérdésemet illeti, megpróbálom úgy megoldani, hogy egyrészt nem adom meg a ragszámot (nem tudja a vevő, hogy trackinggel megy), másrészt küldök a feladáskor egy külön levelet, hogy 3-6 hét a szállítás várható ideje, ahogy a terméklapon is szerepel. Ha ennek ellenére a tizenakárhányadik munkanapon problémázik, vagy ügyet nyit, akkor legalább tudom, hogy egy gyík.
Ahogy már olvastam a fórumban, pl. US-be küldött cuccnál egy idő után elvileg látható a usps nyomkövetőjében, vagy még hol érdemes nézni, mert a magyarposta jó esetben leginkább csak addig írja, hogy a célországba megérkezett.