Ma szervó olaj utántöltés közben láttam, hogy ugrál a motorburkolatom (2.0 HDI). Levettem és nincsenek meg motorburkolat füleiben levő gumigyűrűk, vagy nagyon deformáltak. Mi ezeknek a hivatalos nevük, hogy keressem a neten:
Ez zsír új egy év garival, ingyen postával. Errefelé az E-bay elég megbízható.
A bontott is lehet rossz vagy a rossz közelében, inkább legyen új.
Egyébként ma belekukkantottam az olajtartályba és nem volt benne olaj, csak a visszatérő ág fújt valami habos löttyöt. Vettem bele, feltöltöttem, most jó. De nem vagyok naiv, az a lé valahogy csak eltűnt a rendszerből, bár nem látok foltot a kocsi alatt. Tesztelem, ha ismét eltűnik, akkor megyek szerelőhöz tanácskozni. De köszönöm az ötleteket.
Remélem beválik, azért én küldenék nekik egy vázszámot, hogy nézzék meg jó-e hozzá. Vagy nézz körül felújítás ügyben vagy bontóban. Akármelyik működhet, lényeg hogy megbízható forrásból legyen és legyen rá gari... Nekem anno bontóból hozták 60-ért garival.
Voltam is bárdiéknál de ez is a javító szett ami NEM tartalmazza a szelepet. Csak azokat a három forintos termékeket amik soha nem kellenek. Bárdiban egyébként 3300 a pegónál ugyanaz 1200 :)
Szóval ilyet külön nemigen lehet kepni, csak ebay.
Hali. Lehet, a kerékjárati kis ajtót felnyitod és egy hatszögletű bit (ha jól rémlik 8-as vagy 5/16"-os) fejjel a magasságát be tudod lőni. Bővebben ld. a 14868 hsz-nál.
Én sajnos nem nagyon ismertem az oldalt, de múltkor láttam, és erre itt olvasom, hogy Te pont ilyet keresel! :) Utána meg már csak vissza kellett találnom :)
Újévi jókívánságom alkalmával beígértem, hogy követelőzni és hisztizni fogok, de természetesen távol áll tőlem ez a viselkedés, viszont eljött az idő, hogy szeretném felderíteni a torpanás hiba gyökérokát, ami tudvalevőleg nem csinál bejegyzést a komputer hibagyűjtőjében. Szóval aki szeretné szakmai kvalitásait fejleszteni ennek a meglehetősen misztikus hibajelenségnek a diagnosztizálásával, bitte jelezze itt, vagy email-ben. Értelemszerű, hogy ha megvan a hiba, akkor a szerencsés "nyertessel" intézném a javítást is. Ha itt nincs jelentkező, akkor a közismert szakembereket kezdem majd el spammelni email-ekkel. :)
Tényleg fontos lenne, hogy a végére járjak már a dolognak és megjavítsuk.
Szép estét mindenkinek. Kérdésem lenne, hogy a ködlámpát lehet e állítani? Ha igen akkor hogyan kell. Bekuksiztam egy olyan 5-6 os körüli ha jól emlékszem 6 lapú fej van ott ami végig menetes. Esetleg képet az állítóról. Köszönöm előre is
Friss peugeot 407 tulajdonos vagyok.2 hónapja vettem egy 2.0hdi-t.segítségeteket szeretném kérni néhány kérdésben.
Első hibaüzenetem meg is jelent ma reggel: -Additivstand partikelfilter zu niedrig. ezt ha jól értem akkor a FAP folyadékom kevés.kérdésem a következő lenne: Meddig mehetek így még a kocsival kb?
Kinél tudok ilyen folyadékot beszerezni?
Mennyire macerás a feltöltése?
Találtam a neten részecskeszűrő kiktatási lehetőséget bizonyos összegért mennyire
biztonságos dolog ez?mik lehetnek a hátulütői?
a másik dolog az EGR levakítás.mi a véleményetek róla?
Srácok, az egyik keréknyomás szenzorom szarakszik. Mármint a fém sapka széjjelbarmolta a szelep szárát. Valakinek elfekvőben van ilyen? Ebay-en van, de 10font + 10-ért küldik el és sokallom a postát.
Jajj, de milyen vagy :) felszíni sérülés volt.. .sokba fájt, de azért nem az a totálkáros 2ből összehegesztett kategória!!... sajnos ilyen előfordul.. az én zsebem bánta, most meg szebb, mint volt.. ;-)
1.6-ban az Octávia futott nálunk sokat és az vidáman dalolva egy nap alatt kupplungozva lett. Az asszon Feliciája is egy délelött. Na mindegy nem reklámozok más márkákat csak hát nem ezt vártam.
Nem ismerem az 1.6-ost. De ez tiszta "szíváás..a köbön". Nem elég ,hogy 70 ezernél elfossa a váltószimering magát és azért most szétbontani a fél autót... Nagyot csalódtam és ezt nem tagadom. üdv.