"Hát Rözsavölgyben siralmas a pálya, nagyot dobnak az ívek, az tuti nem tesz jót."
Igen, azok az ívek is dobálnak, de ott nem megyünk gyorsan, mert nem kell.
Viszont a Fehérvári úton azért kell a 45-50, és a Fonyód utcai megálló előtt, illetve a Kondorosi út előtt Budafok felől is nagyon tud a pálya dobálni! Pedig a sínek nem kopottak, csak egy kis beszabályozás kellene neki! Ráadásul itt sokkal több kocsi is közlekedik.
1434-esről kimaradt egy fontos infó: Újra működik a motoros működtetésű áramszedője! A kötél leszerelésre is került. Mondjuk sokat úgyse fogjuk használni...
1316-os tényleg zörög, viszont ha jól néztem egy kerekét cserélték mivel a szép fekete volt a többihez képest.
1357 a múlt héten nagyon érdekes volt. Néha már azt hittem nem is a sínen megy. Olyan szitálós, dülöngélős, de főleg bizonytalan volt. Másnak is meséltem a tapasztalatokat, nem zárták ki hogy abroncslazulás esete áll fenn.
1423 "A" vége már megint jobban szitál, viszont a "B" még mindig nagyon faszán fut.
1434 is előkerült, ma 47-esen voltam vele. Nem tudom miért, de most nagyon zörög, 50-nél már szinte elviselhetetlen. És nem a fülkében lévő dolgok zörögnek, hanem alulról a forgóváz, így gondolom az utastérben is egy élmény lehet. Ami még érdekes, hogy a szabadonfutó forgóvázai vastagtalpúak, a hajtottak viszont ehhez képest vékonyabbak.
Jó pár teljes új forgóváz garnitúra kellene már az ICS-knek!
Utóbbira van jópár példa Budafokon, bár igaz hogy a vezetőállás jobboldali ablakai azokon már cserélve vannak. A 1308 biztos ilyen, de szerintem a 1458, 1459 is.
1315 meg már olyan régóta egyhelyben áll, hogy az egyik ajtóba egy hatalmas nagy pókháló szövődött. :)
A 1469-esen kívül sok olyan kocsi van ami nagy elhúzható kétoldaldalni vezetőtéri ablakos, de utastéri vonatablakokkal van szerelve? Hát fordítva, kisablakos vezetőllás, elhúzhatós utastéri?
Tegnap a 1462 magához képest jól teljesített. ;-) Mondhatnám, hogy meg is voltam elégedve, A végről, semmi baj nincs is vele, tehát még a Körútra jó lesz. :P Mondjuk esztétikailag nem egy szép látvány.
A 1439be meg még mindig benne van a múltkori eseményekor szerzett lap, zörög is rendesen. Egy kerékeszterga ráférne. Illetve ez is elkezdett szitálni, dobálni. A 1462 tök szépen futott ugyan ott, ahol a 1439 már dobált, szitált, csinált mindent. De amúgy jóó kocsi. :)
Ma elsőrészbe meg a 1448, egyszerűen élmény vezetni, annyira jóóó! :)
1329 orbitális csalódás! Persze jó irányban. Tegnap szinte egész nap vele voltam a 17-esen, és mindössze 2-szer kellett kiaksizni. Ez haladás a megállónként 2-szer-hez képest :o))) És így, hogy lehet vele közlekedni, rájön az ember, hogy egy egész jól vezethető kis KCSV :o)
1415: Igenjó, minden szempontból. Most fent volt az összes vonatablak, így ebben az időben a platón is viselhető hőmérséklet volt. A 47 foknál bele sem merek gondolni... :o)
1358: Még mindíg jó, kezes, jól dolgozik. Rögzítő picit buktat.
1454: Csak bevittem a Vágóhídról. Ő volt a tartalék. Ez is egész korrekt, megy megáll
1370: Megmondom, 2+2 kör Iparosodás után egy álom volt a 4 kör KCSV. És még jó is. (Ezt se hittem, hogy én fogom mondani valaha :o)
Megy megáll ezis, szépen dolgozik a szaggató is, csak egyszer dobta el az agyát, de egy pillanatnyi restartal orvosolni is lehetett... Kevés ilyen jó olasz szaggatós KCSV van.
Illetve sikerült megállapítani, hogy a 24-es Orczy tértől a Keleti felé eső szakaszának közönsége sokkal borzasztóbb mint a 21-es közönsége... :o/