Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gsc77 Creative Commons License 2015.07.20 0 0 36719

Szia!

 

Mindenfélét, Dido-től Prodigy-ig, Depeche Mode-tól house-ig. Szeretem ha van mély. Ahogy írtam, van egy ládám is, ami egy Pioneer bass reflex, ezt tervezem használni.

 

Üdv: G.

Előzmény: Törölt nick (36718)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36718

Milyen zenéket hallgatsz??

Előzmény: gsc77 (36716)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36717

Jah, akkor megértelek. Nem olcsó mulatság egy kis átalakítás se sajnos....     talán amsoil elég naprakész ebben a témában. 

Előzmény: gsc77 (36716)
gsc77 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36716

Hali!

 

 

Én nem hallottam Logic 7-et, de nekem biztosan nem az van (ezért is szeretnék fejleszteni). Egyet értek azzal, hogy általában a gyári rendszerek plusz ára nincs arányban a beépített komponensekkel, elért minőséggel, de ezt így nem lehet vizsgálni egy autógyártónál, másképpen működik az árképzés (fejlesztés, folyamatok gyártástech...)

Ezen az oldalon szerintem jól leírták, hogy miről is van szó. Nekem eddig ez volt a legszimpatikusabb megközelítés. Két gond van (:-) ): Amerikában van a cég és 2000 USD-nél kezdődik az alap installáció.

 

 

Üdv: G.

Előzmény: EEE60 (36715)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36715

A témában csak annyi a véleményem, lehet botfülű vagyok, de nem érzem illetve hallom azt a millió Ft-os különbséget az E60 Logic7 Prof. Hifi és az F10 Bang@Olufsen közt van. Mert persze nem rossz az utóbbi, csupán az ár érték arányra célzok. Szóval szerintem ha Logic7-ed van (elég kellemesen szól az) akkor felesleges ba**tatni a dolgokat. Pénzkidobás.  

Előzmény: gsc77 (36714)
gsc77 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36714

Sziasztok!

 

"HIfi" témában szeretnék érdeklődni, tanácsot kérni.

(Korábbi autóimban saját magam építettem a hifiket, bár azokban nem voltak fedélzeti (integrált) rendszerek. Általában fej+4 csat. erősítő+szigetelt ajtóban 16-os komponens szett + láda a csomagtartóban, kábelezést, stb...)

 

Egy E61-esem van (2008 520d Touring), amiben prof navi és "hifi" van, 6 hangszóróval (2 első ajtó, 2 ülés alatt, 2 hátul a tetőben). Nem olyan (nagyon) rossz, de miután minőségi elemekből építesz hifit, hááát, visszalépés. Erősítőm (HXA-45), ládám van, de meg szeretném tartani a gyári rendszer integrált részét (azaz fejet nem cserélnék). Mivel sokféle infót találtam a neten, úgy gondoltam inkább kísérletezni fogok, mert a számomra is ideális megoldás olyan mélységű belenyúlást jelenteni, amit a "végére" hagynék.

 

Az első kérdés, hogy az erősítő bekötéséhez, honnan tudnék "remote" jelet szerezni? (12V 400-600 mA, és akkor "magas" ha szól a rendszer)

Továbbá azt is jó lenne tudnom, hogy hogyan is épül fel ez a 6 hangszórós rendszer? (találtam infókat a BM54-es (Becker) erősítőről, de ez lehet az én autómban is? Hol van? Hogyan lehet hozzáférni?)

 

Szívesen veszek minden tanácsot, javaslatot.

 

Üdv: G.

 

cbrnorbi Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36713

Mi a folyamata?

Előzmény: G.Gambino (36712)
G.Gambino Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36712

Vagy amcsi volt az autód vagy a másik kulcsot véletlenül átállította valaki mérföldre. A fedélzeti számítógépen írd át kilométerre és meg is oldódott a dolog. Magyarán kulcs specifikus a dolog, mindkét kulcshoz tud szabni eltérő vagy azonos beállításokat.

Előzmény: cbrnorbi (36711)
cbrnorbi Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36711

Mi az oka,hogy az egyik kulcsa km. Màsikkal mérföld?  Valakinek ötlet?

iKereskedo Creative Commons License 2015.07.19 0 0 36710

Eladó egy 2005-ös 525D bontott turbója. Kicsit olajos, szóval inkább felújitási alap, de aki vállalkozó kedvű, az fel is teheti. 30.000 az ára. Tel: 06305069095

Cybertibi Creative Commons License 2015.07.18 0 0 36709

sziasztok

surgosen keresek 2006 e61 kombi 525d automata hoz légtömegmérőt.

 

70/9491616

 

koszi

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.16 0 0 36708

Enyemtol nem vagyok elajulva!tul lett feszitveenyemtol nem vagyok elajulva!tul lett feszitve

Előzmény: E_hatvan (36695)
Obici Creative Commons License 2015.07.16 0 0 36707

OK, majd 7vegen.... ilyenkor lennt van a melygarazsban en meg bicajjal kozlekedem :-)

Előzmény: 3.d (36705)
Laciboy2015 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 36706

Eladva

Előzmény: Laciboy2015 (36650)
3.d Creative Commons License 2015.07.15 0 0 36705

Tegyél felm képet direktbe.

Előzmény: Obici (36699)
iKereskedo Creative Commons License 2015.07.15 0 0 36704

06 70 454 9821 Arpad hid kornyeke

Előzmény: E_hatvan (36698)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.15 0 1 36703

: )

Előzmény: Obici (36702)
Obici Creative Commons License 2015.07.15 0 0 36702

Eddig meg nem.

A fene tudja, inkabb bevallom, igy  korrekt. Aztan ha kiprobalja es megkerdezi ,miert megy ugy mit egy 535d, mit mondok? Spurit onottem a gazolajhoz?! :-) :-)

Előzmény: EEE60 (36701)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36701

Steeef nem tanácsolt soha semmit lánc ügyileg? (Eladáskor a chip-et inkább ne mond.) : ) 

Előzmény: Obici (36699)
Obici Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36700

Na a link az csak "megnyitás új ablakban"-al vagy copy-paste-el működik.......

Előzmény: Obici (36699)
Obici Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36699

Sziasztok,

 

nagyon úgy fest, hogy a közeljövőben (aug.- szept.) eladó lesz az autóm, mivel céges kocsi áll a házhoz.

http://www.bmwarchiv.de/vin/ct46703.pdf

Remélem jó a link. 2009/5 Bmw 530d xDrive

Én tavaly év elején vettem No.-ban, 123k km-el, végig vezetett BMW szervizkönyves a Wallisba hordtam a tervezett szervizekre, nem tervezett szervizeket Steeef csinálta mindig (ezúton is köszi neki a gyors és precíz munkájáért). Most 175k km van benne, ez valszeg kikerekedik majd még 180k-ra.

Ami a rendes olajcsere szervizeken felül el lett végezve rajta (a teljesség igénye nélkül, mert fejből nyomom, de természetesen minden le van dokumentálva)

-komplett első fék csere

-szívócsonk dugózás

-összes izzító gyertya csere, jobb hátsó lámpafoglalat csere

-olajcsere az xDrive-ban

-termosztátok cseréje...... Természetesen csak gyári alkatrészekkel

125k-nél chip az autokorbelnél mérési jegyzőkönyvvel (278LE és 560Nm)

Szezon elején kapott gyári 18"-os styling 246 felniket új gumikkal, a gyári styling 243-on téli gumik vannak. Meg tetettem rá Westfalia levehető vonóhorgot. 

Sajna egy figyelmetlen parkolásnál meghúztuk a jobb hátsó sárvédőt ezt amennyire lehetett kipolíroztattam, de nem lett 100%-os. Szóval nem sérülésmentes......

jelenleg is német rendszámos, tehát magyarosítani kell a vevőnek majd

Az árát még nem találtam ki, de nem a 2,5-3 milliós kategória lesz :-)

Bővebb infó mailben ill. telefonon

E_hatvan Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36698

Jogos, ezzel kellett volna kezdenem :) Pest megye vagy Budapest.

Előzmény: bazsi260 (36697)
bazsi260 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36697

merre lax?Nagykanizsán is tudok egy nagyon jót!

Előzmény: E_hatvan (36695)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36696

Miskolcon ismerek egyet....   profi az illető. (De ott kell hagyni nála a kormányt legalább egy napra....)  

Előzmény: E_hatvan (36695)
E_hatvan Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36695

Sziasztok, 

tud valaki ajánlani jó kormánybőröző mesterembert?

fo_lo Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36694

Sziasztok, azt szeretnem kerdezni milyen olajat javasoltok a differenciál mübe? Es a manualis valtoba 

KrisszK7 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36693

De legelsőként vidd el egy Bmw szakszervizbe és csináljanak egy alapos diagnosztikát, (szinte az összes szenzort le lehet külön teszetelni) hibakód kiolvasást, ott minden kiderül. Reméljük nincs ekkora baja.

Előzmény: KrisszK7 (36692)
KrisszK7 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 36692

Szia!

Ha menet közben a fordulatszám hullámzik, akkor szerintem a wandler (konverter, turbina) hibásodott meg, egy egyszerű teszttel kiderítheted, hogy tuti az-e a hibás: indulás előtt lépj erősen a fékre, hogy a kocsi ne tudjon elindulni és maradjon végig álló helyzetben, majd fokozatosan a gázra, a fordulatszámmérő nem mehet 2000.-es fordulat fölé, ha jó a wandler.

Itthon a felújítása kb. 90.000 Ft, de ilyenkor már olajat is cserélnek a váltóban meg a munkadíj miatt összesen 200-250 ezer Ft körül áll meg a mutatvány. Odakint lehet, hogy ez még több.

Ha már meg kell bontani a váltódat és friss olajat is kap akkor sajnos további problémák is lehetnek (fokozatok csúszása, vészüzemmód, stb.) sajnos ez a sokéves tapasztalat a váltószerelőknél. (én is végigjártam ezt  a sajátommal)

Viszont rengeteg bontani való autót hoznak be ide is olcsón Angliából, én inkább vennék bele egy bontatlan, keveset futott garanciás bontott váltót ott kint, ha nem olyan nagy összeg.

 

Előzmény: herrattila79 (36690)
combi27 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 36691

jó lenne tudni hogy pontosan mikori évjárat is a kocsi....

 

plusz némi plusz infó sem ártana.

Arra gondolok hogy szerintem 1500 és 2000 között már fokozatot kellene váltania a kocsinak.

Fokozatkapcsolások előtt "hullámzik" ?

vagy csak mikor a legmagasabb fokozatba kapcsolt a váltó és tartod a sebességet?

A hullámzás mit takar? 

Azt hogy a kocsi halad állandó sebességgel, a fordulatszámmérő pedig ingázik?

 

Ha a fenti kérdéseim közül  igen a válasz arra hogy állandó sebességgel haladsz a legmagasabb fokozatban és a fordulatszámmérő ingázik fel-le, akkor sajna nem lesz olcsó az automata váltó javítása.

Ugyan is a Lock Up funkció a váltó kopása miatt tönkrement, és az autóban tuti nem 110 ezer km van... 

Előzmény: herrattila79 (36690)
herrattila79 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 36690

Udv!

 

Szombaton vettunk egy 520i-t, automata valtoval csodaszep allapotban.

Egy idos indiai hazaspar autoja volt 2009-tol, elotte egy szinten idos indiai orvose.

110e km van benne.

A vasarlasi szamla melle mellekeltek az osszes szerviz, alkatreszek szamlajat, minden vizsga papirja rendelkezesre all.

Egy kis problema van vele, 1500-2000es fordulat kozott hullamzik a gazadasnal.

Nem szaggat, hanem kicsit gondolkodik es hullamzik.

Azutan kicsit lustan, de megy szepen.

Az elmult 6 evben napi 20 kilometert mentek vele Londonban kb 30-50 km/h-val.

Total be van lustulva es el van kormosodva.

Volt valakinek hasonlo problemaja?

Mihez kezdjek vele.

Nagyon nem akarok kiserletezni vele, mert itt rettenetesen draga a szerviz.

Nekem az elso gondolatom a legtomegmero szenzor volt.

Koszonom a valaszokat annak, aki torodik ezzel a temaval kicsit.

Udv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!