Én eddig még nem írtam, csak idönként olvasgattam a topicot, de most van egy kérdésem, amire reményeim szerint vki tud válaszolni.
Mivel még nem ismertek "magamról" csak annyit, hogy egy 3 ajtós fekete Astra G Sport 1.6 16V járgánynak vagyok az eddigiek alapján teljesen elégedett tulajdonosa.
A kérdésem ahhoz kapcsolódik, amit ma reggel tapasztaltam: megyek az autóhoz, akarom nyitni a távirányítóval - semmi. Megnéztem a kulcsot, hogy világít-e a LED - igen. Még egy pár próba - semmi. Gyorsan körbenéztem, hogy áll-e vmi gyanús autó a közelben, ami furgonszerü vagy többen is ülnek benne (azaz amiben a rosszfiúk frekvenciabeméröt üzemeltethetnék), vagy esetleg gyanús alakok - nem. Bementem a pótkulcsért, hátha mégis az elem merült le - a másik kulccsal sem történt semmi. Már ott tartottam, hogy akkor kinyitom mechanikusan a kulccsal, annak ellenére, hogy elkezd üvölteni a riasztó, hátha "helyrerázódik" a rendszer, erre az utolsó próbálkozásomra kinyílt.
Eddig még nem volt ilyesmi, remélem nem is nagyon ismétlödik meg. Mi történhetett vajon? Érintkezési hiba nem nagyon lehet, mert közben meg sem mozdult az autó. Talán az ugrókód állítódott el vhogy? Annyit még, hogy olyan riasztó van a kocsimban, amit a gyári kulcs élesít/nyit.
na itt a sokat emlegetett szemöldök Asszem kollegánál
-szép :)
-hogy van rögzítve?
-és milyenek az alufelnik, úgy értem méretre 13 vagy 14 colosak?
lore,
nagyon ráérhettél...így viszont szemmel tarthattad mit molyolnak kisgömbivel.
én szemszerint a VARTÁT ajánlanám a 44Ah -t a Corsába.szerintem 15K alatt megúszhatod
a Metróban vagy a Váci úton az Adidas bolt mellett van egy aksi bolt. itt elég korrektek
voltak velem 2x is, az aksik töltöttek,dátumozottak.a benzinkutakat kerüld, mert ott sokáig
tárolják őket.szerintem igyekezz a vásárlással , mert igy az idény,szezon /tél/ elött megugrik
az áruk....
némethonban nem olcsóbb a Varta???
Ami elérhető a XVIII. kerből.Opel Duna,Schiller,
Érdet is voltatok oly szívesek ajánlani,bár az okosság nem derült ki belőle,mert olyas valaki kellene,akinél a kötelező szervízek esetén nem kell a világ végére menni.Színe semmiképp nem metál,de van egy fajta bordó,meg piros,amit el tudnék képzelni.Szervízbe oda kötelező vinni,ahol
megvettem?
Köszönöm,hogy válaszolgattok,nekem új(főleg
Opel) területén nincsenek tapasztalataim.Ha valakit érdekel,én igazából a régi motorokat+
az öreg Bogarakat szeretem és csinálgatom home
sufni jelleggel magamnak.
Tenyleg el is felejtettem:
szal a 105ezresnel szoltam a szerelonek, hogy pucevalja le. Nem szedte le, csak kicsit megdorzsolgette, majd leontotte vizzel (!). Teljesen leoldta a trutyit. De mondtak, hogy mivel 4 eves az auto es 105ezer van benne, ez az aksi mar nem sokaig viszi, lehet, hogy repedt a polusnal az akkuhaz (ilyen volt a V6-osnal is) stb.
Mivel gabriel kollega jogosan hulyezett le a multkor, hogy a V6hoz gyari akkut vettem tobb mint 40k-ert ezert most kerlek, ajanljatok, hogy hol tudok akkut venni. Novemberben hazaugrom es a telet mar uj akkuval szeretnem vegigcsinalni. Amugy a szerelo is mashol venne, jo az opel akku, csakhat dupla-aron...
JAAAA! Emberek! Vegig ott voltam a szerviz alatt! Fejlodom mi? Se feleseg, se taxi nem jatszott be, ott neztem vegig (2 ora) mit muvelnek vele :-)
A régi aksi semmilyen látható jel (savporlódás, fröccsenés) nem volt. Szépen le voltak pucolva és valamilyen zsírral be voltak kenve. Semmilyen korrózió nem volt rajtuk. Nem tudom, hogy egy ilyen aksinak mennyi az élettartama, de ez kerek 4 éves volt.
Lehet, hogy vevo lennek a 14-es teli gumiaidra felnistul!
Ha tenyleg 14"-es lemezfelni, 4x100-as osztassal 185/60-as teli gumival, mert pont ilyet keresek.
Milyen allapotban vannak a gumik?
a terhelésnél mért érték szerintem jónak számít,mivel úgy tudom benzinesnél 13-16 V között jó.azért nézd meg egy idő után nincs -e /a réginél nem volt?/ a + póluson
savporolódás, vagy nem fröcsögött -e ki a cellákból a sav. ez a túltöltés jele lehet.
a cella zárlat egyébként egyik pillanatról a másikra jöhet -ez aksi halál.
meg kell nézni azt is , hogy az akku jól rögzített -e? mert a rossz utak/rázkódás
nem tesz jót a celláknak.
lore,
mi van a kisgömbi csatlakozásaival, megpucoltad?
Mar eleg reg nem szoltam hozza(tok). Vasarnap kocsipucolas utan az auto nem akart beindulni. No gondoltam biztos lemerult az aksi, feltoltom. Egyebkent egy gondozasmentes BOSCH 55Ah aksirol van szo. Feltoltotten beszerelem az autoba, porget mint allat. OK ezt ennyivel megusztam. Gondoltam en barom, mer masnap ugyanaz a jelenseg jeletkezett. Apossal szerelohoz el, vettem egy uj aksit, azzal semmi gond. Elvittem ezek utan a rossz aksit a szerelohoz, aki ramert és kozolte, hogy zarlatos lett az aksi. Puff neki. Megmerte az autom tolteset is, terheles nelkul es terhelessel is, majd kozolte, hogy eleg alacsony a terhelesnel a toltesem, 13,6 V. Tud valaki abban segiteni, hogy ez az ertek mennyire alacsony? Tudok-e ezen az erteken valtoztatni? Egyebkent egy 1990-es, 2.0i Omegarol van szo. Segitsegeteket elore is koszi.
Az 1.7DTi-n szvsz nem lesz kisebb fék, mivel a blokk nehezebb, mint egy 1.6-os. Egyébként amikor a Snowfoxnál felnit néztem, akkor mondta a figura, hogy neki marhára kevés az, hogy G astra és 15”, mert ő már látott 4 és 5 lyukú gyári felnit is. Szerinte úgy szerelik, amilyen agy éppen kéznél van.
99% hogy jo lesz ra a 14-es kerek. Szerintem nem akkora auto az Astra, hogy ne legyen jo ra. Omegan meg tenyleg nem lattam 15-osnel kisebb kereket, de az mas kategoria :)
Azt meg nem akarom elhinni hogy pont a feknyereg miatt ne menne fel a felni.
Gondolom megér felnistől 4 db félig használt Semperit 30 ezret.
Ennyit minden képpen szeretnék kihozni belőle, mert már rágondolni is rossz arra, hogy mibe fog kerülni a 4 darab 15" -os lemezfelni, és a rávaló téli gumi.
Nemcsak a gumiról vanszó . A régi garnitúra felnistől van, és azon agonizálok, hogy eladjam-e a kocsival.
A G Astra 15-ös kerekeken gurul.( 1.4-es 5 ajtós)
A szervízben állítják, hogy a féknyereg miatt nem jó a 14-es felni, de a gumisnál azt állítják, hogy raktak már fel 14-es kereket G Astrára.
A Gumidiszkont - nál a táblázatban is szerepel a 14-es méret.
Gabriel!
Nem tudom felpróbálni, az új autó még nincs nálam.
Az ET méret is zavar, mert a 39 és a 49 között jelentős az eltérés . A Gumidiszkont hívatkozott táblázatában mindkettőt szerepeltetik.
Ezek szerint kétfajta kerékmérettel és kerékaggyal gyártják az új Astrát???
Nekem tavaly eltunt egy - akkor meg azt hittem, hogy elvesztettem - a potlas a dealernel majd 10 rugo volt.
Amikor kb. 2 honapja egy jonevu belvarosi parkolohazban delelottrol delutanra mind a 4 eltunt, akkor rajottem, ez nem a veletlen muve
(azon mar meg se lepodtem, mikor par het mulva az antennam is eltunt a kocsirol, szinten a parkolohazbol)
Szoval en ugy dontottem, 40 ezer helyett inkabb Auchan, 2,200 Ft, igaz hogy 'gagyi', de megis jobb mint a semmi, es ellentetben a gyarival tuti nem lopjak le, vagy ha megis, hat kisnyul...
Az antenna amugy is 4 rugoba fajt, de radio nelkul nem elet az elet....
Szia,
a legegyszerubb ha felprobalod. Szerintem a ket felni csereszabatos, viszont azt meg kell nezni, hogy a G-n levo abroncsmeretnek valtomerete-e a 185/60 R14 (papir + ceruza + szamologep vagy www.gumidiszkont.com. Ha nem, akkor a km-orad csalni fog. A szelessege is oke, ebben a kategoriaban teliguminak semmikeppen nem vennek szelesebbet.
A G astrakat szerelik 14-es kerekekkel is, de szerintem van olyan valtozat aminek akkora fekei vannak, hogy a feknyergektol nem fer ra a 14-es.
Ha nem tudod felprobalni, akkor fel kell hivni a szervizt.
Gepkonyvben tessek megnezni mi a gyari meret. Annak ki lehet szamolni a sugarat.
Ha ez a gumi nem ter el nagyon (1-2%) akkor jo, ellenkezo esetben csalni fog az ora, stb...
Amugy szerintem jo lesz a kerek, nem valoszinu hogy akkorat valtoztattak volna a ket auto kozott...
Ja, persze a lyukoszto meretet, es az ET szamot tudni kell, errol is van a gepkonyvben, vagy legrosszabb esetben a szervizben informacio. Az ET szam a gyari potkerek felnijen rajta szokott lenni.
Nincs senkinek ötlete a felni gondommal kapcsolatban ???
1987. számú hozzászólásban kérdeztem:
" - A G-re fel tudom -e tenni a régi téli gumi garnitúrámat, ami 14-es felnin van (185/60R14 )
Nem lesz túl kicsi a kerék ?? "
Jó lenne, ha írnátok valamit, mert ha nem jó a 14-es garnitúra, akkor megpróbálnám eladni az F Astrám vevőjénak, ugyanis az autót holnap viszik el tőlem.
vmit biztos mindenhol ki lehet alkudni. én a Danubiánál /Budaörsi út/horgonyoztam
le.anno kaptam 105K kedvezményt a bruttó vételárból, ezen felül oldalvédő csíkot, mert ez ugyibár mostanában nem széria. egyébként meg 20K felett lenne. de próbálkozhatsz rádiót
kérni ha nincs benne vagy casco kedvezmény. ez elég kereskedő függő :((
ajándék gumiszönyeget biztos igérgetnek majd...
milyen színű lesz?
üdv
zoli
ja,
melyik kereskedést céloztad meg? -hátha valamelyikünk ismeri :)
Semmi konkretra nem gondoltam. Eleinte aszittem, hogy alaptalanul fikazod az opelt, de a kesobbi hozzaszolasidbol kiedrult, hogy Te (es nemcsak Te) valoban sokat szivtal miatta. Az Ecotec-ek ilyen merteku olajgondjaival en itt a neten talakoztam eloszor, de sajnos szamomra is vilagossa valt, hogy nem alaptalok a hirek.
Sokat autozol, sok tapasztalatod van es eleg objektiven tudsz a temakhoz kozeliteni, szal jo lenne ha megosztanad velunk az epp aktualis opeles oromod-banatod. Persze egy-ket dolgot kapasbol megvitathatunk, pl. szerintem a belsovilagitas-kapcsolo es a 'forditva' mukodo ablaktorlo-kapcsolo egyaltalan nem hibak (mint szerinted).
A futomu konstrukcios hibajarol is meselhetnel, majd meg atlovasom figyelmesebben, mert egyelore nekem nem tiszta...
Ma körbe kérdezgettem egy pár Opel kereskedést,és azt mondták,hogy új corsa csak dec.1.
után lesz,addig árat sem tudnak,de a legalapabb sejtésük szerint 2.5Mft-ról indul.Az ötajtóst
csak jövő tavasztól lehet majd megrendelni,belülről kb.akkora,mint egy 4-es golf,de családi
autónak nem ajánlják.Marad akkor amit kinéztem ,az Astra Classic Caraván GL1.4
Azt honnan lehet megtudni,hogy melyik kereskedőnél érdemes megrendelni?Van ahol adnak valami extra kedvezményt?Mennyit kell rá várni a megrendeléstől számítva?Aki ilyet vett,tudja
jó szívvel ajánlani?Hol lehetne valami részletessebbet megtudni?