Na ma a 21-esen jött a jól megszokott fradis színvonal :o) Szerintem a 1345-ön kívül mindent lecseréltünk egyszer :o)
1321: Szaggató letérdelt, Őt nem sikerült már visszaadni. Helyette kihoztam a 1352-t, melyet délután vitt be a kolléga hajtásjárművel. A javítás után ("Jóazmá', hült vagy 3 órát") valóban kifogástalan volt az utolsó körömre :o)
1352: Fentebb részletezve. Csere: 1333
1362: Hajtásjármű -> Vitte a helyére a műszak (alólam...) a 1350-et, aki már egyszer (menetrend szerint kivételesen) hazament.
1345: Szokás szerint király volt.
Egyéb: Az orrom előtt szedték ki, és teperték le a földre azt a 3 ajtósszekrény bűnöző gyilkos g***t (a nőjét és a GYEREKÉT IS!), aki elütötte a rendőrt a Keletinél. Mikor a földre került, hmm... hogyismondjam... a tükörből nem igazán láttam már, de igen hangos volt... :o) Remélem a műanyag lakat is rárohad, és nagyobb lesz a segglyuka, mint a BMW-jének a tankolónyílása...
Este hétig a Kén utca mh. mindkét irányban kimaradt.
Kelenföldön így már elég sok kocsi áll, az amúgy se bő állományból.
Viszont 1434-et valamelyik nap a piros X-es táblával próbázták, gondoltam, hogy az éppen csak vizsgálatos lehetett.
Egyébként a kelenföldi műszak már így is szűkösen van a kocsikkal. Amik éppen vizsgálatosak lennének azokat is kiadják reggel, majd napközben cserélik el, egy már levizsgálttal. Nem tehetik meg hogy mind a két kocsit benntartják, mert akkor nem lenne mit kiadni.
Ez eddíg csak 34Db. kitudja áll-e még valami ezeken kívül. (Tudom hogy Fradiban sok kocsi csak a szokásos nyári pihenőjét tölti). Tegnapelött eseményezett pl. a 1440 is az Astorián. Nem tudom vele most miva.
Úgyvan, mégis csak sikerült :o) Helyette volt két nagyonjó gép, a 1344 és a 1354. Végre nem piroslámpázott a 44-es sem... Egyszóval király. Olyan még úgysem volt, hogy magyarszaggatóssal dolgozzam végig a napot :o)
És végre megvan KCSV-n a helyes táblabeállítás a fülkeablakban, így mostmár jöhet bármilyen kánikula (de inkább ne legyen! :o)
Az a durva, hogy a 1329 a főjavítása előtt is ilyen volt és utána is. Kíváncsi lennék egy BKV - VJSZ közti szerződésre a KCSV főjavítást illetően. Ugyanilyan a 1327, abban még a betört és szétszakadozott hibajelző-panelt sem cserélték ki, az viszont remekül látszik, hogy a pultokat megbontás nélkül lefestették és kész.