Ha valaki túl alacsony fordulatszámon járatja a motort kapálás közben ott már annyira egyenetlen lehet a forgás, hogy a borda holtjátéka miatt előre-hátra koccanva adja át a hajtást. Így ki tud verődni és ahogy nő a bordáknál a holtjáték egyre rosszabb lesz a helyzet.
Nekem ez magas,megeszi meg még 3db, igaz robiból csak röpsúlyos van de kf04 azt használok meg többnek javítottam is, igaz egynél találkoztam kisebb bordakopással de ott központosítási hiba is volt (motor tartó csavarokat fellazította a tulaj egyszer s már nem volt központos mikor visszahúzta)
Köszi a lehetőséget.Olvastad a korábbi írásomat-miszerint az elmúlt évben 3 vagy 4 bordás tányért "zabált fel" a csigatengely?A felső csapágy cserélve volt ,a motor gyakorlatilag új -el nem tudom képzelni azt ,hogy központosítási hiba lenne.
Most hétvégén tervezek egy 10-15 üzemórás működést.Aztán megnézem a kopást.
Ha úgy látom-érdemes további pénzt beleölnöm ebbe a gépbe -feltétlenül jelentkezem.
Gondolkodtam én is az ültetőgépen,de elvetettem a gondolatot mert ha erősen csirás a vetőmag akkor le tőri a szemet. Így meg meg nyitom a sort bele a vetőmag,a műtrágya, a talajfertőtlenítő,át akasztom a töltögetőt egy kisebb bakháttal be zárom. Későbben pedig mikor előjönnek az apróbb gazok vagy ahogy az állomány engedi meg töltőm még egyszer készre.
Az első sor ami jóval nagyobb a többitől az még Március első hetiben.( Van amikor már Februárban vetek egy sort ha nem sáros már a talaj. Erősen fel töltőm. :-) ) Az lesz újkrumplinak.
A többit azt pedig Húsvét vasárnapján vetettem. Csak ott is a két sor az erősen csirában volt azért válik el. Egyébként Laura a fajtája.
Üdv.Én egy pár éve vettem egy vasöntvény hajtást kocsizni. Az eredeti alku maratt kapálni. Hogy ne kelljen a kuplungot is szerelgetni vettem egyet kompletten (fk megoldású a kapám). Azóta is hibamentesen működik. Így merem ajánlani az alábbi oldalt.
http://vaszkoshop.hu/sct/0/
Időközben rájöttem, hogy nem adtam elég alapos leírást a gépről. Ez egy olyan masina, amely a rotakapa résszel fixen van összeépítve, tehát nem az a megoldású gép, amelynél a motort egyszerűen és gyorsan le lehetne bontani, és a kapa helyett mondjuk egy fűnyíró adapterre rátenni.
Esetleg ez segít a beazonosításban, ha fölhívom ezt a céget, és ők is megkérdezik, hogy milyen a kuplung mérete? Mert azt csak úgy tudnám megállapítani, ha szétbontanám, de ehhez most éppen nem nagyon fűlik a fogam.
Ha kapnék ilyen felezőt hozzá, akkor egy szétbontással szeretném megúszni a szerelést!
Igaz, hogy nekem nem ilyen gépem van, de erre a kérdésre senki se fog tudni válaszolni. Mivel nem tudja senki, hogy melyik csavart hagytad el. Legalább egy képet tegyél fel, hogy lehessen látni, hogy honnét hiányzik a csavar. És akkor aki ismeri ezt a típust, az majd fog tudni válaszolni.
Segítségeteket szeretném kérni. Elhagytam egy Ducati Brumital MPM-10 (210 cm3, 10 LE) kapa karburátor egyik csavarját. Valaki tudna segíteni, hol találok valami leírást ahol megtudom milyen méretű a csavar? Nem találtam robbantott ábrát, se műszaki leírást, de még a különböző oldalakon se találtam hasonló elemet amit hozzá lehet kapni. Valaki tudna segíteni hogyan tudnám pótolni? Akár egy ábra ami alapján esztergáltathatunk egyet, vagy egy bolt ahol lehet kapni, nagy segítség lenne! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Van egy Robix kapagépem, (Robi-66 S40), 3,75-ös Briggs, kuplungos motorral. Sok éve megvan, keveset használtam, csak a nejem 50-70 nm-es konyhakertjét túrtam fel vele néha.
A korom előrehaladtával viszont azt érzem, hogy talán jobban esne, ha a kb. 1200 nm-es nagy kertben a kézi taszigálású tolókapa helyett a Robival végezném ezt a műveletet. De ahhoz a kapagép sebessége nagy.
Érdeklődöm: Lehet-e ehhez a típushoz kapni sebesség felező szerkezetet? Gyártanak-e ilyet, ki, hol, ...? Esetleg hol, milyen lapon lehet keresgélni használt ilyen elemet, ha egyáltalán létezik?