Igazabol minap szamolgattam...ha meg szeretnem olyanra csinalni az Astrat amilyenre szeretnem (2.3 16V Turob 4x4, specialis fotengely stb, kb 340LE, szelesebb futomu es kasztni, bor, stb) az meg cirka 2M forintot vesz igenyebe. Tok jo lenne, de azert nem szabadna tul gyakran bantani, mert nem ere terveztek.
Aztan latom a KAE-ben, hogy 2.2 es 3M kozott meglehetosen jo allapotu fullos M5-osoket lehet kapni...na itt gondolkoztam el. Az Astrat 2.3-ert siman el lehetne most adni, annyi minden van benne (pl: mint megtudtam, a gumik amik rajta vannak 50e/db)....Raadasul mindig is a BMW-hez huzott a szivem. Na de mindegy...
Tapasztalatot (no meg penzt) gyujtok, oszt meglatjuk.
"De a gatyad lezabalja rolad"
Lehetne egy kicsit konkretabban. Rettentsetek el ha lehet :)
Nocsak-nocsak mibűl lesz a cserebogár.Most már értem miért ír ide oly keveset.Kezdenek jól fizetni a Cora-nál.Vagy kapott kilométer téritést, vagy egyszerűen megjött a lóerőétvágya.:o)
Viszont látom Lore Te négy topikban szimultánban nyomod. Nem semmi.:o)
c20xe,
kepzeld, mit talaltam a BMW E30 topikban: neutront elkapta a sebesseglaz!
neu,
halld a tancsom: a vilag egyik legjobb autoja az M5, meg aregebbiek is. De a gatyad lezabalja rolad, tobbszorosen mint egy turbos calibra, hidd el! Azert ha netan vennel egyet szolj! :-))))
Az ingadozó alapjárat az elég összetett kérdes, sok, látszólag egymáshoz semmi köze nincs dolog eredménye lehet.Pl:
-Meg kell nézni, hogy:
1.a levegőszűrő útjától kezdve a vastag gumicső nincs-e valahol kiszakadva ergo falslevegő kerül a rendszerbe,
2.benzinszűrő tisztaságát,a benzinnyomás értéket,
3.injektorok nincsenek-e valamilyen mértékben eldugulva,
4.légőmenyiségmérő helyes értéket ad-e,
5.lambdaszondát,bár ez rögtön a magas fogyasztásról kiderűl,
6,gyújtás elosztót,kábeleket,ill. a gyergyákat.
Hát dióhéjban most ennyi,de persze lehet (sajnos),hogy egy teljesen más ok miatt csinálja.
Mennyire hullámzik, és mikor hidegen,melegen,stb?
LONG,
korabbi hozzaszolasodra reagalva: az indexen nem tusz a hozzaszolasok szovege szerint keresni. A topikban 'A' vectras tapasztalatokkal c20xe, vectragt (o az igazi ritka vendeg :-) es en rendelkezem. Az alapjaratodhoz lovesem nincs, illetve egy tippem igen: legtomegmero hibaja, jobb esetben kontakthibaja.
c20xe, mongy' valami okosat, de gyorsan! (az alapjaratok tulajdonsagairol, ha lehet :-)
Ha már off,akkor legyen off.
Essenbe az egyik barátom külön jön ( szép barátnőjével) ergo kokain+nők+kocsmaiverekedésből kimarad.A lényeg az amivel jön:Toyota Celica Carlos Sainz Edition.Na ezt már ki lehetne állitani.
Off én beszétem.
Leesett.. Kicsit feljebb néztem mint kellett volna... különben az nem a monitor sarka, hanem max az oldalé :)
Egyébként megint baj van...
Műanyag hangja volt.. Akkor most ez nem jó jel?
Kül ha kiherelem a pókot, akkor kihal és ki fog szerencsét hozni? Igaz mindegy, mert nem vagyok babonás, mert aki naponta kétszer köp napkelet felé, azt nem érheti baj ((c) Rejtő Jenő)
Most versenyzünk ki ér el hamarabb a 2200hoz? :)
Palik rulz :) sokszor izgalmasabb mint a verseny :)
Vajon az index miért írja ki azt, hogy még nem vagyok aktiválva?...
Nos: fordulj a monitor fele ugy, hogy ha megkocogtatod akkor uveges koccanast hallasz, nem pedig muanyagos kopogast. Ezutan tekints a jobb felso 'Forum' legordulomenu fole, ahol a kovetkezo sor olvashato:
2000. október 21. szombat - Orsolya. Internet idő: @847
Megvan? :-) Utana menj ki a partvisert es hereld ki a pokot, ne szaporodjon. Persze ne old meg, mert hasznos ;-)
Ejnye! Meg kell tanulni szorakozni rajta, nem haragudni! Nekem itt pl. kifejezetten hianyzik, varom is, hogy az F1 topikban megjelenjenek a szosszenetei.
hmm most vagy én nem ülök szemben a monitorral, vagy valami gáz van :)
Nincs a jobb felső sarokban csak az ablak méretező nyilacskái... Ha meg feljebb lévő sarokba tekintek, és megerőltetem a szemem, max a pókot látom :)