szomorú inkább h.igy gondolod!érdekes a budai vezetők mentalitása !reggel szalad a műszakhoz h.hiányzik az openning/door felirat a villamos oldaláról,miközben ha nincs ajtójelzése arra nem képes h.a szükségkapcsolót megnézze :(azért mert szépilonán a seggetek alatt tátrák vannak,lehetne megbecsülni az ics-t is!jobb villi a tátra de azért ennyi nyavalygó vezetőt mint budán,én nem láttam. pedig 12évig pesti oldalon dolgoztam!csak 3hónapot vezetnétek fradiba átértékelnéd a budai ics állomány minőségét.
Valóban nem poén. Inkább siralom. Akik Fradiban vezetik a CsMG-ket, azoktól miért nem halljuk ezt? Mert ott még ennél is rosszabb a helyzet. Gondolj csak bele, Budafokiként: 1440, 1441, 1442, 1445, 1439, 1313, 1342, és még sorolhatnám. Ha te/ti beleülnétek egy Fradis ICs-be, mit szólnál? Nem biztos, hogy mindkét oldalon ellehetne húzni az ablakot..... De ott legalább értenek hozzá, s nem akadnak ki olyanon, hogy miért ég a szükség-világítás.
Hát nem egészen értem ki volt az ajánlatkérő, de nekem mindegy...;-)
Viszont télire, ha már a főműhelyes, egyedisek Budára jönnek, egy-két hagyományos, de utastéri fűtéses kocsit el lehetne cserélni Fradival, mert ha jól gondolom jelenleg ott egy ilyen sincsen.
Köszi, de a 1456 így se kell, mert van itt is annyi dög, hogy ez már nem férne el az udvaron...:S
De van jobb ajánlatom is, csak az a baj, hogy a Fradis kocsikat nem ismerem. 1324 és 1349-et is elcserélhetjük valami jóra. Ezek már otthagyható és utastéri fűtésesek is, ráadásul a 1349 egyedis is (ez emel csak az értékén).