Igazság szerint kellene hozzá célszerszám de az nincs, a kuplung tárcsát központosítják vele a szerkezet lehúzása előtt, de majd kiemelten odafigyelek a központosításra, persze a dobozba tehettek volna tárcsaközpontosítót, már mindennel spórolnak, vagy leszarják, egy 20ft-os múanyag már nem fér bele a 135 ezerbe. kénytelen leszek esztergálni gyorsan
Én Denso DG005 -öset rakok évek óta mindbe, nincs gond. Igaz nem 722-es K9K-ba, hanem a 790-estől felfelé szériába (Daciák) amik még Euro4-esek. (Euro5-be már nem ilyen kell)
Gyárilag BERU 518 11V-os (0 100 226 504 / 82 00 464 077) gyertya van/volt benne. Bosch 0 250 212 009 berakható helyette? Elvileg bosch oldalon látom az adott motort ehhez a gyertyához. A bosch a beruhoz képest minőségben, és izzítás gyorsaságában jobb, vagy rosszabb lehet?
Szeretném kikérni a véleményeteket Peugeot 307 rhr 100Kw 260 ezer km, 140-etén mentem vele 4 év alatt. (sok pálya, kevés város) Semmi hangja semmilyen körülmények között a kettőstömegűnek, viszont a kuplungom meg-meg csúszik teljes terhelésen emelkedőnek, tavasszal 5-ben, már most 6-ban is. Meg is vettem a Luk kettőstömegűt-kuplung szett-et. (Luk 600 140 00) Ahogy olvasgatom a fórumokat, előfordulnak remegős darabok, rohadtul nem szeretném kétszer szétszedni az autót, ezért is vettem mindent újat, főtengely és féltengely szimering-et is. Mi a véleményetek, tanácsos benthagyni a régi lendkereket, persze ha fizikai optikai vizsgálat szerint jó, menetben leálllításnál sem, nem remeg nem zörög....? Kiváncsi vagyok a véleményekre.... merthogy a gyári lehet többet elmegy még mint az új? Tudom hülye kérdés de nem tudok igazán okos lenni.... a csere melett meg a 260 ezer km dominál.... köszönöm előre is a tanácsokat...
150W-os halogén refi csodákra képes a műhelyben. Én is vaksiskodtam, és meguntam. Egyet állítható lábra, másikat meg kis cső keretbe, aztán adj neki. + néha hideg ellen is jó, amikor süti az ember kopaszodó fejét. ;-)
Á nem, mivel nincs nagy gyakorlatom, különösen figyelmesen és komótosan csinálom. Több körben szépen nyomatékra húztam mindent,nem hiszem hogy ebbe hiba csúszott.
Nem nagy kedvem van megint szétszedni, de lehet hogy az lesz a vége mert nem hagy békén, hogy nem olyan mint lennie kéne. Ha nem találok semmit, akkor megy vissza a gyári, ezt a szettet meg leírom veszteségbe. Az amúgy is össze volt egyensúlyozva a lendkerékkel, ez meg nyilván nincsen.
Mondjuk a bukó elég bosszantó, hiszen nem azért csinálom magam, mert ez a hobbim, hanem főleg anyagi okokból.
30 rugó ide vagy oda nem mindegy :-(. No, meglátom a két ünnep között talán szánok rá egy napot. Lehet a Jézuska hoz addig valami világítást is a műhelybe, mert így télen olyan sötét van, alig látok hiába világítok. Persze korral is jár, van egy távolság, ahova nem látok jól se szemüveggel, se anélkül. Mindenki más röhög rajta mikor látja mit bénázok, csak engem üt a guta megfele. :-)
Ez egy új LuK szerkezet súrlódófelülete. Bótban ezt árulják. Véletlenül beszéltem nemrég egy valakivel, aki a a szombathelyi gyárban dolgozik (nem segédmunkás). Szerinte ilyet nem csinálnak, illetve nem adnak ki...
És majd az okosok rámondják, hogy ülés háttámla :) vagy szerelési, vagy akármilyen hiba, csak nem garanciális. Mert olyan aztán nincs, ők a tökéletesség, a szerelők meg mindig elkúúúrják. Mondjuk tény, hogy sok helyen gyorsan összeszórnak mindent, de a selejt alkatrészekből is kijut bőven annak, aki minden nap ezt csinálja.