Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155448

A lènyeg, hogy kiemelt állapotban húzd le a szerkezetet.

Előzmény: d.jocov (155443)
cam aro Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155447

te nem hiszed, hanem tudod. 

en meg nem hittem /volna / hogy kuplung ennyit kibir. 

dehat latom, van pelda.. ugyhogy ennyit a hitrol. :D

Előzmény: Quattroman (155430)
Kisa Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155446

Ugyan ilyen Phedraval küzdötem tél elején. Mínuszokban nem indult, látszólag nem volt izzítása, de érdekes módon utóizzítás meg igen.

Itt is rákérdeztem.

 

Kiderült, hogy kb. 5 fok alatt nem izzít, de ha hidegebb volt, akkor már igen. Jól működik.

 

Hibatárolót nem nagyon tudtam olvasni. Az is bedobta az ABS hibát, és mintha az immora is gyanakodtam volna.

Beindult egy fél másodpercre aztán megállt. Aztán huszadika meg egyszer csak beindult.

Végül Matyókáék oldották meg, miután kimérték a CR rendszert kiderült, hogy főtengely jeladó a hibás.

Előzmény: sampler74 (155413)
Kisa Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155445

Nem, ez elsősorban nem központosításra való, hanem a szerkezet előfesztítéséhez. Erősen ajánlott a használata.

Előzmény: d.jocov (155443)
d.jocov Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155444

vagyis ilyen

Előzmény: d.jocov (155443)
d.jocov Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155443

Igazság szerint kellene hozzá célszerszám de az nincs, a kuplung tárcsát központosítják vele a szerkezet lehúzása előtt, de majd kiemelten odafigyelek a központosításra, persze a dobozba tehettek volna tárcsaközpontosítót, már mindennel spórolnak, vagy leszarják, egy 20ft-os múanyag már nem fér bele a 135 ezerbe. kénytelen leszek esztergálni gyorsan

egyet.

ilyen lenne a célszerszám

 

 

Előzmény: novothauto (155442)
novothauto Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155442

Arra figyelj, ha szüksèges hozzá cèlszerszám, azzal legyen feltève a szerkezet.

Nem kell mindent elhinni, ami ,,rajta van az interneten''.

 

 

Előzmény: d.jocov (155438)
loganos Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155441

Én Denso DG005 -öset rakok évek óta mindbe, nincs gond. Igaz nem 722-es K9K-ba, hanem a 790-estől felfelé szériába (Daciák) amik még Euro4-esek. (Euro5-be már nem ilyen kell)

Előzmény: gesszti (155440)
gesszti Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155440

Szép estét!

Kérdés 1.5 dci k9k 722-vel kapcsolatos.

 

Gyárilag BERU 518 11V-os (0 100 226 504 / 82 00 464 077) gyertya van/volt benne. Bosch 0 250 212 009 berakható helyette? Elvileg bosch oldalon látom az adott motort ehhez a gyertyához. A bosch a beruhoz képest minőségben, és izzítás gyorsaságában jobb, vagy rosszabb lehet?

loganos Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155439

Brutál, ettől leszakad az ember keze.

Előzmény: cam aro (155423)
d.jocov Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155438

Szeretném kikérni a véleményeteket
Peugeot 307 rhr 100Kw 260 ezer km, 140-etén mentem vele 4 év alatt. (sok pálya, kevés város)
Semmi hangja semmilyen körülmények között a kettőstömegűnek, viszont a kuplungom meg-meg csúszik teljes terhelésen emelkedőnek, tavasszal 5-ben, már most 6-ban is. Meg is vettem a Luk kettőstömegűt-kuplung szett-et. (Luk 600 140 00)
Ahogy olvasgatom a fórumokat, előfordulnak  remegős darabok, rohadtul nem szeretném kétszer szétszedni az autót, ezért is vettem mindent újat, főtengely és féltengely szimering-et is. Mi a véleményetek, tanácsos benthagyni a régi lendkereket, persze ha fizikai optikai vizsgálat szerint jó, menetben leálllításnál sem, nem remeg nem zörög....? Kiváncsi  vagyok a véleményekre.... merthogy a gyári lehet többet elmegy még mint az új? Tudom hülye kérdés de nem tudok igazán okos lenni.... a csere melett meg a 260 ezer km dominál....
köszönöm előre is a tanácsokat...

d.jocov Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155437

Én is így vagyok már a látással, főleg sötétben....

De még inkább magam csinálom, mert nem szeretnék belefutni egy trehány szerelőbe, és járhatok vissza vitázni.

Most fogok a két ünnep között szettet cserélni, reméllem nem szopok be vele.....

Előzmény: Mindenváró Ádám (155434)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155436

hiace

 

16 éves, 680ezer km, gyári kuplung 

 

400-nál levettem a váltót mert szétrepedt a kiemelő villa, de haverom nem akarta a kuplungot is kicserélni

 

ami durva , hogy a féktárcsák is még gyáriak, már 5 éve megvette a tárcsákat , de még ráér a csere (szerinte) 

 

félelmetesen néz ki a kocsi, ütött-kopott, gumipók tartja a hátsó ajtót

 

idén megjárta bp-london-bp utat is...

 

a haverom egy bolgár csávó :-)

Előzmény: cam aro (155429)
gesszti Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155435

150W-os halogén refi csodákra képes a műhelyben. Én is vaksiskodtam, és meguntam. Egyet állítható lábra, másikat meg kis cső keretbe, aztán adj neki. + néha hideg ellen is jó, amikor süti az ember kopaszodó fejét. ;-)

Előzmény: Mindenváró Ádám (155434)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155434

Á nem,  mivel nincs nagy gyakorlatom, különösen figyelmesen és komótosan csinálom. Több körben szépen nyomatékra húztam mindent,nem hiszem hogy ebbe hiba csúszott. 

Nem nagy kedvem van megint szétszedni, de lehet hogy az lesz a vége mert nem hagy békén, hogy nem olyan mint lennie kéne. Ha nem találok semmit, akkor megy vissza a gyári, ezt a szettet meg leírom veszteségbe. Az amúgy is össze volt egyensúlyozva a lendkerékkel, ez meg nyilván nincsen. 

Mondjuk a bukó elég bosszantó, hiszen nem azért csinálom magam, mert ez a hobbim, hanem főleg anyagi okokból.  

30 rugó ide vagy oda nem mindegy :-(. No, meglátom a két ünnep között talán szánok rá egy napot. Lehet a Jézuska hoz addig valami világítást is a műhelybe, mert így télen olyan sötét van, alig látok hiába világítok. Persze korral is jár, van egy távolság, ahova nem látok jól se szemüveggel, se anélkül. Mindenki más röhög rajta mikor látja mit bénázok, csak engem üt a guta megfele. :-)

 

Előzmény: novothauto (155422)
mica-r Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155433

Elmegy többet is, feltéve hogy nem pizzafutár használja.

Előzmény: cam aro (155428)
lacipécs Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155432

Fiat Ulysse 2.0 Jtd/Hdi EV2-es 2002-es,most 258.000 környéke,és csak leállításkor mintha lenne egy kis hangja.

Tipussal foglalkozó kolega szerint ezek a régiek 300E környékét elmennek.

Persze csere után már szar a helyzet.

Előzmény: cam aro (155428)
C200UF Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155431

Pl T4 2.5 TDI 88LE

Előzmény: cam aro (155428)
Quattroman Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155430

hát sajátom úgyhogy magamnak elhiszem

Előzmény: cam aro (155429)
cam aro Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155429

nem tudom mit foztel, de valami uveg valoszinu beleborult a porkoltbe.  :)

400k-s kuplung ? ...azt nagyon nehez hinni.. 

Előzmény: Quattroman (155426)
cam aro Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155428

mi az a csoda, amiben 260e kmet elmegy egy dmf ? 

Előzmény: diagnet (155425)
cam aro Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155427

ez lehet egy uj teknologia is. 

felulet noveles, fogaspont erzes jelszoval. :) 

 

lattam mar  tobb ilyen feluletet az elmult par honapban /evben ?/  sachs, luk vonalon.

 

sot.. talan mintha egyre tobb lenne az ilyen..

nekem sem tetszett,  de semmi kulonos, teszi a dolgat. 

(nem jott meg vissza, pedig vissza szokott. ) 

 

valami lehet abban a minoseg osztalyozasban.

(miszerint a piac szabalyozza a turest, es nem a minosegbiztositasi rendszer ) 

mert itt evente 3-4 - sincs- a kuplung garancialis problem,

pedig heti 2-3 csere az szinte a minimum. 

 

Előzmény: mica-r (155424)
Quattroman Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155426

Mi az hogy kuplung? :-D

 

az "öreglány" (A6 Avant '95) most fordult 400K fölé

eredeti kuplungja van pedig vontatunk is nem keveset

diagnet Creative Commons License 2016.12.14 0 0 155425

Gyári szerelésű luk kupplung&dmf-et 260e km-nel cseréltem, amiből 90ezret én tettem bele. A kuplung még 40%os volt.

A bolti luk szett 15 ezer km után már zörög...

Előzmény: mica-r (155424)
mica-r Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155424

Ez egy új LuK szerkezet súrlódófelülete. Bótban ezt árulják. Véletlenül beszéltem nemrég egy valakivel, aki a a szombathelyi gyárban dolgozik (nem segédmunkás). Szerinte ilyet nem csinálnak, illetve nem adnak ki...

Előzmény: loganos (155421)
cam aro Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155423
Előzmény: loganos (155404)
novothauto Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155422

Lehet, hogy rosszul húztad le a szerkezetet. Esetleg nem egyenletesen.

 

Előzmény: Mindenváró Ádám (155411)
loganos Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155421

És majd az okosok rámondják, hogy ülés háttámla :) vagy szerelési, vagy akármilyen hiba, csak nem garanciális. Mert olyan aztán nincs, ők a tökéletesség, a szerelők meg mindig elkúúúrják. Mondjuk tény, hogy sok helyen gyorsan összeszórnak mindent, de a selejt alkatrészekből is kijut bőven annak, aki minden nap ezt csinálja.

Előzmény: mica-r (155410)
FeZ_ Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155420

Com2000 hiba esetén ez mondjuk elő szokott fordulni, így együtt.

De majd diag után okosabb leszel.

 

Előzmény: sampler74 (155419)
sampler74 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155419

Ezt én is igy gondolom, de a két hiba együtt áll fent: ABS/ESP defekt, diebstahlsicherung defekt,

Előzmény: Quattroman (155417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!