na, mostmár én is belecsöppenek vmi Guzzis világba. itt az ideje, hiszen lassan 4 hónapja bitokolok 1 Nevadát. de nem ám vmi zöldfülű, ki-tudja-mit-akarok motorossal álltok szemben, 35 éve vagyok Guzzi fan (tifoso)! látom, nem túl sűrűn érkeznek a bejegyzések, de legalább van vmi életjel. Mandelloban én is jártam, persze augusztusban, holland, francia, meg ki tudja, miféle motorosokkal együtt szentségelve a ferragosto miatt. Adri71, jó utat! én is mennék, szívesen, főleg, h innen a nyugati határszéltől még közelebb van az imádott világ. Fogfutár: ha még érdekel a beállítás, találtam 1 vszeg hivatalos MG körlevelet, amiben a Nevada 750 karburációs problémáinak orvoslása is benne van. ha érdekel, lefordítom, és fellököm, v átküldöm. és ha bárkinek szüksége van olasz szöveg lefordítására (csak a témában!), akkor lehetőségemhez mérten besegítek.
Készülök Mandelloba októberben. Augusztusban hiába mentünk, zárva volt a múzeum. Most újra próbálkozunk. Ha esetleg lesz infód gyárlátogatással kapcsolatban megköszönném, nagyon érdekelne. Ha gondolod elviszem amit küldeni szeretnél, (ha még eddig nem vitte el senki).
Beérsz mandellóba, a tábla után átmész a vonatsín alatt, utána azonnal körforgalom, ott az elsőn jobbra ki, és az orrod előtt jobbra már a gyár, középtájon a bejárattal, balra a parkoló. Nem kell fizetni a belépésért.
Nyitvatartás hétköznap 15.30-tól 17.00-ig biztos. Én akkor végeztem. Érdemes nyitásra odamenni.
Ha Pestről mész, és ráérsz, fussunk össze, küldenék nekik valamit. Te is kapsz belőle! :)
Tudna valaki ajánlani egy olyan szerelőt Budapesten, aki vágja a karburátor beállítást, és a szakértelme tovább mutat a próbálgatós alkatrészcserénél?
2002-es évjáratú MG Nevada 750 Club mocimon 2 db Dellorto karbi van. Alapjárat nincs, benzinszag van. Érzem a járásán, hogy csak úgy fulladozik a benyában. Amikor meghúzom a fülét, szinte megkönnyebbül, megindul mint a csatakanca.
Fogyasztás? Nos, amikor háromezerért tankolok a lámpa kigyulladásakor, a következő jelzésig kb. 48-53 kilométert tudok megtenni. Majdnem 7 l benzinnel!
Sajnos nem ez az egyetlen baja.
1800-2500 fordulatszám tartományban ki-kihagy a gyújtás. Szerintem a két dolog összefügghet, mert egyszerre jelentkezett.
Sziasztok! Van egy eladó V750 classic-om! Kb. 1500 km van benne, szinte új, még a folia is rajta van! Tegnap lett forgalomba helyezve! Beszámoltam a Bmw-m be , és most szeretném eladni! Ha valakit esetleg érdekel, hívjon bátran! 0670/332-55-00! (e-mailt ritkán van lehetőségem olvasni, inkább telefonon vagyok elérhető!) Üdvözlettel: Ákos (ár megbeszélés szerint)
Breva 750 tulajdonos lettem a közeljövőben és azt szeretném tudni ,hogy a váltó olaj szintet hol kell nézni?Az olasz nyelvű kézikönyvön nem tudok elmenni. Előre is köszönöm a segítséget!Magyar nyelvű leírást lehet valahol szerezni vagy vásárolni ehhez a típushoz?
Ezt a képet az animaguzzista-n találtam. Azt hiszem szerelmes vagyok. Egy ilyen gyártását, hogy lehet kihagyni??? Még a toll gyűjteményem is eladnám ezért.
Teljesen véletlenül sikerült belefutni egy 87 es V50 es Motoguzzi gyártmányú kerékpárba édesapámnak. Elsőre megtetszett neki is és nekem is maga a motor kialakítása, és főként az, hogy utánnajárva többféle variációja is létezik. Kérdésem a következő lenne: Azt sikerült leszűrni, hogy ritkaságnak számít maga a márka, azonban alkatrészügyileg fogalmunk nincs róla mennyire nehéz beszerezni a szükséges alkatrészeket. A kinézett motornak vannak hibái, főként műszakilag, a kardánnál folyik egy kis olaj, a szivató kar hiányzik, és sok sok alkotó elem is hiányos.
Ha valaki esetleg némi felvilágosítást tudna adni mire lehet számítani ennél a típusnál megköszönném!
Keresd Quattroman-t a motoros fórumokon. Nekem eddig bármilyen alkatrészt beszerzett a német e-bay-ről, a saját motorja meg egy Caponord, amit úgy rak össze- hasonló forrásból - egy töröttből. Szóval ha valaki, akkor ő tud szerezni. És be is szereli.
Két hónapja a szerelőnél "pihen" várva az új csapágyat. Bara Janó szerint - gondolom ismeritek sokan - már kétszer küldtek olyat, ami nem jó hozzá.
Hálás lennék, ha valaki tudna segíteni egy tuti hazai, vagy olasz beszerzési forrást. (Állítólag az olaszok szabin vannak, jelenleg nem szolgálnak ki.)
Előre is köszönöm a segítséget, minden segítséget, tippet örömmel fogadok!
Köszönöm ezt a hatalmas áldozatot. Gondolom piszkosul "fájhatott" amikor ki kellet gurulnod és körözni egyett a tavaszi napsütésben egy Guzzi-val. Viszlát egy clubtalálkozón!
Köszi mindent. Megnyugtató válasz, nagy kontinens utazó vagy pilóta lehetett, aki hiányolta a hatodikat. Ez nekem szerelem első látásra, csak tudnám ki fogja fizetni!
Sziasztok! Szeretnék egy új V7 Classicot, de egy cikkben megzavart az a mondat, hogy "elkelne egy hatodik fokozat". Kérem, akinek van ilyen vagy Nevadája, írja meg nekem, hogy 90-100 körül mennyi a fordulatszám? Köszi.
Igen az MR színvonala egyre alacsonyabb. Az importőrrel csak egy minimális kapcsolatom volt, de akkor nagyon pozitívan csalódtam. Egy tesztnek pedig a motorról kellene szólnia nem az importőrről (és nem a kapcsolatukról), lehetőleg objektíven és szakmailag hibátlanul.
A te eseted is megerősíti a véleményemet a MR színvonaláról. Persze azért ahhoz, hogy így elfajuljon az a teszt, valószínüleg kellett az importőr inkompetenciája is, ami már szintén legendás.
Én írtam nekik miatta, de nem méltattak válaszra...
Ez volt: "
Tisztelt Szerzők!
Kis utánakereséssel meg lehetett volna találni a Guzzi szükséges méreteit, tűréseit pl. itt: http://www.servicemotoguzzi.com/public/mo/online/Guzzi/Breva%20750/en/ Az olajszintellenőrzést elmulasztani azzal az indoklással, hogy a Yamahánál mást jeleznek a visszajelzők és eleinte nem csökkent a szint, elég "érdekes" szakmai hozzáállást feltételez. Szerintem a minimum követelmény (egy szakma lap íróinál főleg) hogy a kezelési utasításban írtakat elovassák és annak megfelelően használják a járművet. Nekem Breva 750-esem van ami motorikusan ugyanaz mint a Classic és a kezelési utasítása elég részletesen taglalja a visszajelzők funkcióját. Sehol nem említi, hogy az EFI (Classicnál motor ikon) visszajelző olajproblémát is jelezne... A motor konstrukciójából is adódik a gyakori olajszint ellenőrzés szükségessége (anno a Nevadáná 500 km-enkéntit írt a gyár) . Kicsi feltöltött mennyiség, léghűtés olajhűtés nélkül ami magas olajhőmérsékletet eredményez, szelepvezetők szimmering nélküliek. A hátsó kerék nem 18 hanem csak 17 collos, a váz ugyanaz (néhány tartófültől eltekintve) mint a Breváé, vagy a Nevadáé, a hidegindításhoz pedig semmi "trükkre" nincs szükség, ha jól van beállítva a befecskendezőrendszeren az alapjárat a TPS és a szinkron. (legalább is az enyém kb 7 fokig lehűlve sem kíván mást mint indítózást.)
További hasonlóan nézelődővonzó tesztmotorokat kívánva, üdvözlettel: Szabó Ákos"