Keresés

Részletes keresés

850 T3 California Creative Commons License 2012.10.01 0 0 228

halicső!

na, mostmár én is belecsöppenek vmi Guzzis világba. itt az ideje, hiszen lassan 4 hónapja bitokolok 1 Nevadát. de nem ám vmi zöldfülű, ki-tudja-mit-akarok motorossal álltok szemben, 35 éve vagyok Guzzi fan (tifoso)! látom, nem túl sűrűn érkeznek a bejegyzések, de legalább van vmi életjel. Mandelloban én is jártam, persze augusztusban, holland, francia, meg ki tudja, miféle motorosokkal együtt szentségelve a ferragosto miatt. Adri71, jó utat! én is mennék, szívesen, főleg, h innen a nyugati határszéltől még közelebb van az imádott világ. Fogfutár: ha még érdekel a beállítás, találtam 1 vszeg hivatalos MG körlevelet, amiben a Nevada 750 karburációs problémáinak orvoslása is benne van. ha érdekel, lefordítom, és fellököm, v átküldöm. és ha bárkinek szüksége van olasz szöveg lefordítására (csak a témában!), akkor lehetőségemhez mérten besegítek.

ciao a tutti

 

 

Adri 71 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 227

Kedves Guzmuz!

Készülök Mandelloba októberben. Augusztusban hiába mentünk, zárva volt a múzeum. Most újra próbálkozunk.  Ha esetleg lesz infód gyárlátogatással kapcsolatban megköszönném, nagyon érdekelne. Ha gondolod elviszem amit küldeni szeretnél, (ha még eddig nem vitte el senki). 

Üdv.

Előzmény: Guzmuz (226)
Guzmuz Creative Commons License 2012.09.26 0 0 226

Kedves Atti369!

 

Beérsz mandellóba, a tábla után átmész a vonatsín alatt, utána azonnal körforgalom, ott az elsőn jobbra ki, és az orrod előtt jobbra már a gyár, középtájon a bejárattal, balra a parkoló. Nem kell fizetni a belépésért.

Nyitvatartás hétköznap 15.30-tól 17.00-ig biztos. Én akkor végeztem. Érdemes nyitásra odamenni.

Ha Pestről mész, és ráérsz, fussunk össze, küldenék nekik valamit. Te is kapsz belőle! :)

Előzmény: Atti369 (222)
H Simpson Creative Commons License 2012.08.29 0 0 225

Szia Fogfutár!

 

Bár szerelőt nem tudok ajánlani de szerintem érdemes lenne megnézni a szívócsonk gumik meg a vákumcsövek (mind a három) állapotát.

Szerintem sanszos, hogy valamelyik repedt és a motor fals levegőt szív.

Érdemes lenne még megnézni a szívató fúvókánál lévő O-gyűrüket is meg a főfúvókákat (gyárilag 105-ös) is a nagy fogyasztás miatt.

Szerintem benzinszag előfordulhat, ha oldalsztenderen nagyon dől a motor akkor túlfolyón csöpöghet a benzin.

 

Üdv.

Laci

Előzmény: fogfutár (224)
fogfutár Creative Commons License 2012.08.18 0 0 224

Sziasztok!

 

Tudna valaki ajánlani egy olyan szerelőt Budapesten, aki vágja a karburátor beállítást, és a szakértelme tovább mutat a próbálgatós alkatrészcserénél?

2002-es évjáratú MG Nevada 750 Club mocimon 2 db Dellorto karbi van. Alapjárat nincs, benzinszag van. Érzem a járásán, hogy csak úgy fulladozik a benyában. Amikor meghúzom a fülét, szinte megkönnyebbül, megindul mint a csatakanca.

Fogyasztás? Nos, amikor háromezerért tankolok a lámpa kigyulladásakor, a következő jelzésig kb. 48-53 kilométert tudok megtenni. Majdnem 7 l benzinnel!

Sajnos nem ez az egyetlen baja.

1800-2500 fordulatszám tartományban ki-kihagy a gyújtás. Szerintem a két dolog összefügghet, mert egyszerre jelentkezett.

 

Aki tud valakit, kérem üzenjen.

 

Üdv Mindenkinek!

Fogfutár

 

 

Paki693 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 223

Sziasztok!   Van egy eladó V750 classic-om! Kb. 1500 km van benne, szinte új, még a folia is rajta van! Tegnap lett forgalomba helyezve! Beszámoltam a Bmw-m be , és most szeretném eladni! Ha valakit esetleg érdekel, hívjon bátran! 0670/332-55-00! (e-mailt ritkán van lehetőségem olvasni, inkább telefonon vagyok elérhető!) Üdvözlettel: Ákos  (ár megbeszélés szerint)

Atti369 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 222

Sziasztok!

Úgy néz ki,h végre sikerül eljutnom mandelloba. Meg tudná vki mondani,h a GUZZI múzeum mikor látogatható, hogyan van nyitva?

Előre is köszi a választ.

akos27 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 221

Üdv a klubban! :-)

Ha vizszintesen áll a motor akkor ennek a csavarnak az alsó szintjén:



Szervizkönyvet innen is tudsz menteni: http://www.manualedereparatie.info/hu/download/moto-guzzi-breva-750-ie-2003-Szervizkonyv.html

Előzmény: osknandi (220)
osknandi Creative Commons License 2012.06.29 0 0 220

Tiszteletem!

 

Breva 750 tulajdonos lettem a közeljövőben és azt szeretném tudni ,hogy a váltó olaj szintet hol kell nézni?Az olasz nyelvű kézikönyvön nem tudok elmenni. Előre is köszönöm  a segítséget!Magyar nyelvű leírást lehet valahol szerezni vagy vásárolni ehhez a típushoz?

 

Nándi

akos27 Creative Commons License 2012.06.17 0 0 219

Esetleg itt is, csak kisblokkosokkal foglalkoznak:

http://www.guzziepiushop.de/shop/index.php?page=index

Előzmény: pupak56 (215)
deskart Creative Commons License 2012.06.16 0 0 218

Ezt a képet az animaguzzista-n találtam. Azt hiszem szerelmes vagyok. Egy ilyen gyártását, hogy lehet kihagyni??? Még a toll gyűjteményem is eladnám ezért.

kiss4you Creative Commons License 2012.06.13 0 0 217

Itt mindent be tudsz szerezni:

www.stein-dinse.biz/eliste/

 

balra a megfelelő Moto Guzzi-t kiválasztod, robbantott ábrákon a számokra kattintva tudsz keresni, kosárba tenni, fizetni.

 

továbbá primlista motoguzzi fórumon lehet kérdezni:

primlista.hu/info/motoguzzi

 

Előzmény: pupak56 (215)
lkcar Creative Commons License 2012.05.26 0 0 216

Hello

 

A Breva 750 régebbi K3- K4 modelljei mennyire megbízhatóak pl. egy Japán mocihoz viszonyítva?

Mennyire eszik az olajat?

 

Jól néz ki a Berva...

 

köszi.

pupak56 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 215

Tiszteletem az uraknak!

Teljesen véletlenül sikerült belefutni egy 87 es V50 es Motoguzzi gyártmányú kerékpárba édesapámnak. Elsőre megtetszett neki is és nekem is maga a motor kialakítása, és főként az, hogy utánnajárva többféle variációja is létezik. Kérdésem a következő lenne: Azt sikerült leszűrni, hogy ritkaságnak számít maga a márka, azonban alkatrészügyileg fogalmunk nincs róla mennyire nehéz beszerezni a szükséges alkatrészeket. A kinézett motornak vannak hibái, főként műszakilag, a kardánnál folyik egy kis olaj, a szivató kar hiányzik, és sok sok alkotó elem is hiányos.

Ha valaki esetleg némi felvilágosítást tudna adni mire lehet számítani ennél a típusnál megköszönném!

üdv. Tibi

akos27 Creative Commons License 2011.11.29 0 0 214

Az "új" kisblokk. :)

jim32 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 213

Keresd Quattroman-t a motoros fórumokon. Nekem eddig bármilyen alkatrészt beszerzett a német e-bay-ről, a saját motorja meg egy Caponord, amit úgy rak össze- hasonló forrásból - egy töröttből. Szóval ha valaki, akkor ő tud szerezni. És be is szereli.

Előzmény: guzzirider (212)
guzzirider Creative Commons License 2011.08.09 0 0 212

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném Nevadám kinyomócsapágyának beszerzésével kapcsolatban.

 

Mocim:

Moto Guzzi Nevada 750 Club (karbis, nem az IE!)

Évjárat: 1998.

 

Két hónapja a szerelőnél "pihen" várva az új csapágyat. Bara Janó szerint - gondolom ismeritek sokan - már kétszer küldtek olyat, ami nem jó hozzá.

Hálás lennék, ha valaki tudna segíteni egy tuti hazai, vagy olasz beszerzési forrást. (Állítólag az olaszok szabin vannak, jelenleg nem szolgálnak ki.)

 

Előre is köszönöm a segítséget, minden segítséget, tippet örömmel fogadok!

 

Üdv mindenkinek!

 

guzzirider

deskart Creative Commons License 2011.05.02 0 0 211

Szia Guzzi750!

 

Köszönöm ezt a hatalmas áldozatot. Gondolom piszkosul "fájhatott" amikor ki kellet gurulnod és körözni egyett a tavaszi napsütésben egy Guzzi-val. Viszlát egy clubtalálkozón!

 

 

Előzmény: Guzzi750 (210)
Guzzi750 Creative Commons License 2011.03.31 0 0 210

Szia Deskart!

Csak miattad :) megnéztem, hogy mennyit forog a motor 100-on.

Guzzistának volt igaza, tényleg 3500 körül pörög.

A többi adatra jól emlékeztem.

 

Üdv!

Misi

Előzmény: deskart (207)
Guzzi750 Creative Commons License 2011.03.27 0 0 209

Szia Deskart!

A 750-es Nevada Clubom 80 km/h-nál kb. 3000-et, 100 km/h-nál kb. 4000-et pörög ötödikben.

2500-as fordulatszámtól már szépen húz. Az ötvenet nem nagyon szereti 5.-ben mert akkor a motor 2000 fordulat alatt van.

Sok sikert a motorvásárláshoz!

Misi

Előzmény: deskart (205)
Guzzista Creative Commons License 2011.03.22 0 0 208

Szia Deskart!

 

 

Nézd, mit találtam neked: Moto Guzzi(2008) V7 Classic 2008

 

Üdvözlettel: Attila.

Előzmény: deskart (207)
deskart Creative Commons License 2011.03.22 0 0 207

Ciao Guzzista!

 

Köszi mindent. Megnyugtató válasz, nagy kontinens utazó vagy pilóta lehetett, aki hiányolta a hatodikat. Ez nekem szerelem első látásra, csak tudnám ki fogja fizetni!

Előzmény: Guzzista (206)
Guzzista Creative Commons License 2011.03.21 0 0 206

Szia Deskart!

 

Látom neked ugyanúgy nem válaszolnak a kérdésedre mint az enyémre.

Ez azonban nem baj mert valószínűleg mindenki motorozik.

Egy kis segítséget próbálok neked nyújtani. Nekem ugy nem volt Nevadám,

viszont volt Floridám ami ugyan csak 650 ccm volt de paramétereit tekintve

mindenben megegyezett a Nevadával. A V 7 Classic pedig a Nevada

alapjaira épül. Nos, emlékezetem szerint a Florida 5. fokozatban

100 km-es sebességnél kb 3200-3500 körül forgott. Ha most megcáfolnak

az jó mert pontosítják az általam írt adatot. Szerintem ha csak ez a gondod

akkor várd meg amíg nyilt napot tart a Mille motor és akkor kipróbálhatod

a kiválasztott gépet vagy hívd fel őket és kérdezd med, hogy van-e

tesztmotorjuk.  Végül itt küldök egy táblázatot, ebből mindent megtudsz

 a Guzziról is. Motorcycle Specifications

 

Üdv: Attila.

 

Előzmény: deskart (205)
deskart Creative Commons License 2011.03.20 0 0 205

Sziasztok! Szeretnék egy új V7 Classicot, de egy cikkben megzavart az a mondat, hogy "elkelne egy hatodik fokozat". Kérem, akinek van ilyen vagy Nevadája, írja meg nekem, hogy 90-100 körül mennyi a fordulatszám? Köszi.

Guzzista Creative Commons License 2011.03.16 0 0 204

Sziasztok! Érdekelne a májusi találkozó, de nem találtam a helyszínről információt.

akos27 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 202

Igen az MR színvonala egyre alacsonyabb. Az importőrrel csak egy minimális kapcsolatom volt, de akkor nagyon pozitívan csalódtam. Egy tesztnek pedig a motorról kellene szólnia nem az importőrről (és nem a kapcsolatukról), lehetőleg objektíven és szakmailag hibátlanul.

Előzmény: osziboszi (201)
osziboszi Creative Commons License 2011.01.11 0 0 201

A te eseted is megerősíti a véleményemet a MR színvonaláról. Persze azért ahhoz, hogy így elfajuljon az a teszt, valószínüleg kellett az importőr inkompetenciája is, ami már szintén legendás.

Előzmény: akos27 (200)
akos27 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 200

Én írtam nekik miatta, de nem méltattak válaszra...

Ez volt: "

 

Tisztelt Szerzők!

Kis utánakereséssel meg lehetett volna találni a Guzzi szükséges méreteit, tűréseit pl. itt:
http://www.servicemotoguzzi.com/public/mo/online/Guzzi/Breva%20750/en/
Az olajszintellenőrzést elmulasztani azzal az indoklással, hogy a Yamahánál mást jeleznek a visszajelzők és eleinte nem csökkent a szint, elég "érdekes" szakmai hozzáállást feltételez. Szerintem a minimum követelmény (egy szakma lap íróinál főleg) hogy a kezelési utasításban írtakat elovassák és annak megfelelően használják a járművet. Nekem Breva 750-esem van ami motorikusan ugyanaz mint a Classic és a kezelési utasítása elég részletesen taglalja a visszajelzők funkcióját. Sehol nem említi, hogy az EFI (Classicnál motor ikon) visszajelző olajproblémát is jelezne...
A motor konstrukciójából is adódik a gyakori olajszint ellenőrzés szükségessége (anno a Nevadáná 500 km-enkéntit írt a gyár) . Kicsi feltöltött mennyiség, léghűtés olajhűtés nélkül ami magas olajhőmérsékletet eredményez, szelepvezetők szimmering nélküliek.
A hátsó kerék nem 18 hanem csak 17 collos, a váz ugyanaz (néhány tartófültől eltekintve) mint a Breváé, vagy a Nevadáé, a hidegindításhoz pedig semmi "trükkre" nincs szükség, ha jól van beállítva a befecskendezőrendszeren az alapjárat a TPS és a szinkron. (legalább is az enyém kb 7 fokig lehűlve sem kíván mást mint indítózást.)

További hasonlóan nézelődővonzó tesztmotorokat kívánva, üdvözlettel: Szabó Ákos"

Előzmény: osziboszi (194)
p44_ Creative Commons License 2010.12.27 0 0 199

Eladóak a képeken látható Moto Guzzi V65 SP alkatrészek, egyben, 115e Ft-os irányáron.

 

geyserKUKACfreemailPONThu

0630/85-24-55-hét

 

 

Bernáth69 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 198
Szerintem is sántít a cikk a MR-ben. Lehet hogy az importőr és az újságíró között nem volt felhőtlen a kapcsolat? A cikkből nekem ez jön le.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!