Amúgy teljes hülyeség, 14 év alatt egyszer sem vettem le, állandóan belelóg a rendszámtáblába, senkit sem zavar. Az agila-n fent van a tábla, az a jobb megoldás, nem tudom Esztergom miért ragaszkodott az alsó rendszámtábla rögzítéshez?
Nagy nap a mai, most értem végig a fórum hozzászólások végigolvasásával. Bár belső háttértárolómban akad néhány bad szektor, de ennek ellenére ki merem jelenteni, hogy például a gumiméretre, pollenszűrőre, és jó pár hasonló dologra már nem fogok rákérdezni.
Mindent összegezve, ezúton fejezem ki köszönetemet mindenkinek, sokat tanultam, s megkockáztatom azt a kissé elhamarkodottnak tűnő kijelentést is, hogy némileg okosabb is lettem a wagonisztika nemes tudományának terén. :)
Valamikor a rendszerváltás imitálása előtti időkben már volt valami hasonló kivitelű, és hasonló ideológiával árusított kütyü, de valahogy nem igazán terjedt el.
Amúgy meg tartózkodok az ilyen csodás fogyasztáscsökkentőktől, ha sokfélét beszereznék, akkor mindig kellene vinnem pár marmonkannát a csomagtartóban, hogy az út közben termelődő üzemanyag felesleget valahova le tudjam engedni. Ez roppant kínos és macerás dolog lenne. :-)
Egy apró problémával küzdök. Van egy utolsó kiadású wagon r autóm. Ki szeretném cserélni a gyári órát egy opel agila TID kijelzőre.Mindenem meg van hozzá a kijelző a vezeték a hőérzékelő.
Találtam is hozzá bekötési rajzot.Két félét is.
Mind a kettő 12 láb kiosztású,de az egyiknek nem is olyan a csatlakozó alakja,az majdnem biztos vagyok benne az F Astra.
A másik az jó bekötöttem az asztalon adtam neki áramot labor táppal.Mutatja az órát dátumot hőfokot.
De a kérdésem az lenne a 8-as számú diagnosztikai vezetéket hova kell kötni?Meg vagyok lőve
Mert olvastam arról is,hogy gyári rádiónak is van egy ún.Diagnose csatlakozója. valaki meg azt írta,hogy a kocsi OBD csatlakozójához.
De így,hogy a sebesség jel és diagnosztikai vezeték nincs sehova bekötve ,így ha megnyomom egyszerre a két gombot a kijelzőn nem is lép be "szervíz" menübe.
Motort nem írtad, de a két hengerből és a gyertyapipából adódóan G10A lesz gondolom...
Mivel 14 éves az autó én a helyedben első körben kicserélném a rotort, elosztófejet, gyertyakábeleket és a gyertyapipákat (persze gyertyát is, ha nem volt mostanában). Ez így nem vészes költség, kb. 10 perc munka, és ezeket az alkatrészeket érdemes egyébként is idővel cserélgetni.
Nem hinném hogy letörné a mosó. Érzékeli elvileg hol van az autó szélessége, magassága. Meg egyébként is az a spoiler annyira nem kiálló darab gondolom. Én a múltkor a tükröt felejtettem el behajtani. Nem törte le, behajtotta a gép. :) Az antennát viszont le kell venni, azt mindenképpen letörné.
Mindig csak kérdezek, bár a jó válaszok hozzásegítenek ahhoz, hogy okosodjak. Már a huszonháromezerjópárszáznál tartok visszaolvasásilag, minden elismerésem a magamé, de eddig nem találkoztam a következő esettel:
Ma megálltam Keszthelyen a MOL kúton, az üzemanyagtartály légtelenítése céljából, s gépi autómosásra történő vetemedésen törtem a kis buksi fejemet. A kútkezelő leoltott azzal, hogy a hátsó spoiler az ajtó felett letörik olyankor. Kinek milyen tapasztalata van ezzel, illetve a gépi mosással kapcsolatban? Mindenesetre azon ritka embertípushoz tartozok, aki nem tud őszintén mosolyogni, ha autója jelentős hányadát kis kosárba összegyűjtögetve kell hazavinnie.
Ha párás és hideg időben csinálja, lehet, hogy a gyertyapipánál lehet a probléma? Elnézést, ha netán hülyeséget beszélek, de ebben az irányban indulnék el, hasonló esetben.
Tisztelt autóstársaim,Nekem az a problémám,hogy az első indítás után! leállítom a motort. pár oerc után nem, indítható! Viszont ha egy gyertyát kiveszek! Egy pöccre indul!! KÉT GYERTYÁVAL!!
Találgatások vannak!! Ez a probléma, csak ebben a párás! és hideg időben jött elő!! Nyáron ez nem volt!! Még annyit hozzáteszek!! EZ!! CSAK AZ ELSŐ INDÍTÁS UTÁN VAN! Egész nap bármikor indítok, tökéletesen sikerül!!
Nem tudom, mi is lehet? ez hiba! Hibakódolvasó még nem volt rajta!
Ha valakinek van erre egy ötlete??? Vagy javaslata MEG KÖSZÖNNÉM!
2002-es -es 1.0 autóról van szó! Nyugdíjas házaspár vagyunk!! És bizony kellemetlenül érint! mikor mennünk kellene!!
Nem a kapcsoló a hibás, hanem az aljzatban egy saru. Csak sajnos a kapcsoló az, ami tönkre tud menni és tönkre is megy. Az utángyártott valószínűleg még annyit sem bír mint az eredeti.
Kapcsoló lehet a hibás, a tompított fény nem mindig világít, csak ha erősebben tekerem rá. Mindig meg nem jó kiszállni az autóból megnézni, ég-e a világítás, bár ez sötétedés után már nem probléma. Az utángyártottra azért gondoltam, mert talán jobb lehet az eredeti Opel kapcsolónál. :)
Nem sokkal drágább az eredeti, de garantáltan nem problémás mint az utángyártott. Viszont ha nincs is relézve, célszerű a kapcsoló csatlakozó alzatán az egyik sarut masszívabbra cserélni, mert az a baj forrása. Gyenge az érintkezés, megnő az átmeneti ellenállás, melegedik, majd megolvad a kapcsoló, de az aljzat és a keret is. Nekem a kocsiban van egy tartalék kapcsoló, de aligha lesz rá szükség. Azt az ominózus sarut kicseréltem. Már nekem is látszottak olvadásnyomok, de még használható maradt a kapcsoló.
Utángyártottal voltak problémák. A visszajelző izzó egyik lába nem jó helyre volt forrasztva. Akkor viláhított mikor le volt kapcdolva és az akkut szépen lemerítette.
Beillesztem ide is az észrevételemet erről a dologról...
Szép summáért kutatja a webet... Legalábbis amit a Suzukitól kap...
Egyébként, nem akarom kommentálni a dolgot. A szervízkönyv segítségével olyan megszállottak szerelték a kocsijaikat, akik amúgy sem vitték volna el szervízbe... A szervíz bevételek nem a Suzuki bevételei...
Kedvenc gyártónk képes egy 10 filléres alkatrészt nem beépíteni, mert nagy darabszámban már milliós tétel lenne. Viszont nem kevés pénzt adott ki azért, hogy a saját vásárlóinak - ismét - keserű legyen a szájaíze...
..és igen! Tisztában vagyok a szellemi tulajdon mibenlétével! Aki elolvasta a könyvet, az biztos nem Wagon szerelő zugműhelyt üzemeltet, milliós haszonnal...
Csak arra figyelmeztettelek volna, hogy a leveledben olvass a sorok között és vedd észre a különbséget, hogy mit nem idéztem ide (ami pedig benne volt az eredeti levélben...) és mi a többlet a neked küldött levélben... (Ami tartalmazta azt is amit ide nem raktam be...