Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29403

Telefonos kép, s nem túl jó fényviszonyok között, ezért nem látszódik az oldás, amúgy meg én sem szoktam levenni.

Előzmény: sanyooo1 (29402)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29402

Amúgy teljes hülyeség, 14 év alatt egyszer sem vettem le, állandóan belelóg a rendszámtáblába, senkit sem zavar. Az agila-n fent van a tábla, az a jobb megoldás, nem tudom Esztergom miért ragaszkodott az alsó rendszámtábla rögzítéshez? 

Előzmény: agyilagzokni (29400)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29401

Nem látom az oldást. Van más horog is rá, csak nem szabályos. 

Előzmény: agyilagzokni (29400)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29400

A szabványos levehető vonóhorog, ha jól tudom, csak ilyen van a Wagonhoz.

Előzmény: sanyooo1 (29399)
sanyooo1 Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29399

Fix vonóhorog van rajta? 

Előzmény: agyilagzokni (29395)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29398

Nagy nap a mai, most értem végig a fórum hozzászólások végigolvasásával. Bár belső háttértárolómban akad néhány bad szektor, de ennek ellenére ki merem jelenteni, hogy például a gumiméretre, pollenszűrőre, és jó pár hasonló dologra már nem fogok rákérdezni. 

 

Mindent összegezve, ezúton fejezem ki köszönetemet mindenkinek, sokat tanultam, s megkockáztatom azt a kissé elhamarkodottnak tűnő kijelentést is, hogy némileg okosabb is lettem a wagonisztika nemes tudományának terén. :)

agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29397

Tükörben még nem volt módom megfigyelni a Wagon sajátosságait. :)

Előzmény: stegere (29396)
stegere Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29396

Csak nem a benzinbeöntő ....

 

Előzmény: agyilagzokni (29395)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29395

Megpályázzuk a fórum legöregebb Wagon R címet. :)

 

Van egy különlegesség, amit ha valaki kitalál, meg kell hajolnom a hozzáértése előtt. :-)

 

agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29394

Valamikor a rendszerváltás imitálása előtti időkben már volt valami hasonló kivitelű, és hasonló ideológiával árusított kütyü, de valahogy nem igazán terjedt el. 

 

Amúgy meg tartózkodok az ilyen csodás fogyasztáscsökkentőktől, ha sokfélét beszereznék, akkor mindig kellene vinnem pár marmonkannát a csomagtartóban, hogy az út közben termelődő üzemanyag felesleget valahova le tudjam engedni. Ez roppant kínos és macerás dolog lenne. :-)

Előzmény: stegere (29393)
stegere Creative Commons License 2016.01.23 0 0 29393

Sziasztok.

 

Erről hallottatok már ??

Esetleg tapasztalat ??

 

 

http://www.magnufuel.com/HU_official_T4/

prideland Creative Commons License 2016.01.21 0 0 29392

Üdvözlök mindenkit!

 

Egy apró problémával küzdök. Van egy utolsó kiadású wagon r autóm. Ki szeretném cserélni a gyári órát egy opel agila TID kijelzőre.Mindenem meg van hozzá a kijelző a vezeték a hőérzékelő.

Találtam is hozzá bekötési rajzot.Két félét is.

Mind a kettő 12 láb kiosztású,de az egyiknek nem is olyan a csatlakozó alakja,az majdnem biztos vagyok benne az F Astra.

A másik az jó bekötöttem az asztalon adtam neki áramot labor táppal.Mutatja az órát dátumot hőfokot.

De a kérdésem az lenne a 8-as számú diagnosztikai vezetéket hova kell kötni?Meg vagyok lőve

Mert olvastam arról is,hogy gyári rádiónak is van egy ún.Diagnose csatlakozója. valaki meg azt írta,hogy a kocsi OBD csatlakozójához.

De így,hogy a sebesség jel és diagnosztikai vezeték nincs sehova bekötve ,így ha megnyomom egyszerre a két gombot a kijelzőn nem is lép be "szervíz" menübe.

Tudna valaki segíteni nekem,nagyon megköszönném

 

 

 

1=gyújtás

2= rádió leveszi a dátumot

3=Állandó 12V

4= Világítás (félfénnyel világít a kijelző)

5=Hőmérséklet szenzor

6=Test

7=hőmérséklet szenzor

8=Diagnosztikai

9=Sebesség jel

10=rádió SCL

11=rádió SDA

12=rádió MRQ

JRevai Creative Commons License 2016.01.18 0 0 29391

Motort nem írtad, de a két hengerből és a gyertyapipából adódóan G10A lesz gondolom...

 

Mivel 14 éves az autó én a helyedben első körben kicserélném a rotort, elosztófejet, gyertyakábeleket és a gyertyapipákat (persze gyertyát is, ha nem volt mostanában). Ez így nem vészes költség, kb. 10 perc munka, és ezeket az alkatrészeket érdemes egyébként is idővel cserélgetni. 

Nem hiszem, hogy más baja lenne.

 

Előzmény: pali papa (29384)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.01.17 0 0 29390

Nem hinném hogy letörné a mosó. Érzékeli elvileg hol van az autó szélessége, magassága. Meg egyébként is az a spoiler annyira nem kiálló darab gondolom. Én a múltkor a tükröt felejtettem el behajtani. Nem törte le, behajtotta a gép. :) Az antennát viszont le kell venni, azt mindenképpen letörné. 

Előzmény: agyilagzokni (29389)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.17 0 0 29389

Mindig csak kérdezek, bár a jó válaszok hozzásegítenek ahhoz, hogy okosodjak. Már a huszonháromezerjópárszáznál tartok visszaolvasásilag, minden elismerésem a magamé, de eddig nem találkoztam a következő esettel:

 

Ma megálltam Keszthelyen a MOL kúton, az üzemanyagtartály légtelenítése céljából, s gépi autómosásra történő vetemedésen törtem a kis buksi fejemet. A kútkezelő leoltott azzal, hogy a hátsó spoiler az ajtó felett letörik olyankor. Kinek milyen tapasztalata van ezzel, illetve a gépi mosással kapcsolatban? Mindenesetre azon ritka embertípushoz tartozok, aki nem tud őszintén mosolyogni, ha autója jelentős hányadát kis kosárba összegyűjtögetve kell hazavinnie. 

agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.17 0 0 29388

Ha párás és hideg időben csinálja, lehet, hogy a gyertyapipánál lehet a probléma? Elnézést, ha netán hülyeséget beszélek, de ebben az irányban indulnék el, hasonló esetben.

Előzmény: pali papa (29384)
vastagpeti Creative Commons License 2016.01.17 0 0 29387

Üdv Urak!

Egész véletlenül nincs valakinek Pest megyében 1db gyári lemez felnie eladó?

Ha van kérem jelezze a vastagpeti@gmail.com címen.

Ha nem pest megye, de el tudja juttatni Gödöllőre, az is jó lenne. A háromszöges lyukacsos kellene, nem a kör...köszönettel 

pali papa Creative Commons License 2016.01.17 0 0 29386

KÖSZÖNÖM VÁLASZT!! Gondoltam ,hogy így lesz! 

Előzmény: manyus_ (29385)
manyus_ Creative Commons License 2016.01.17 0 0 29385

Ahogy mondod! Az elmondottakból nem lehet diagnosztizálni a hibát, csak találgatni.

El kell vinni az autót egy szakemberhez, aki nyilván rendelkezik gyári diagnosztikával,

és a hiba fellépésekor meg is találja annak okát.

Előzmény: pali papa (29384)
pali papa Creative Commons License 2016.01.16 0 0 29384

Tisztelt autóstársaim,Nekem az a problémám,hogy az első indítás után! leállítom a motort. pár oerc után nem, indítható!  Viszont ha egy gyertyát kiveszek! Egy pöccre indul!! KÉT GYERTYÁVAL!!

Találgatások vannak!! Ez a probléma, csak ebben a párás! és hideg időben jött elő!! Nyáron ez nem volt!!  Még annyit hozzáteszek!! EZ!! CSAK AZ ELSŐ INDÍTÁS UTÁN VAN!  Egész nap bármikor indítok, tökéletesen sikerül!! 

Nem tudom, mi is lehet? ez hiba! Hibakódolvasó még nem volt rajta!

Ha valakinek van erre egy ötlete??? Vagy javaslata MEG KÖSZÖNNÉM!

2002-es -es 1.0 autóról van szó!  Nyugdíjas házaspár vagyunk!! És bizony kellemetlenül érint! mikor mennünk kellene!!

Köszönöm előre is!

Landsmann_ Creative Commons License 2016.01.15 0 0 29383

Nem a kapcsoló a hibás, hanem az aljzatban egy saru. Csak sajnos a kapcsoló az, ami tönkre tud menni és tönkre is megy. Az utángyártott valószínűleg még annyit sem bír mint az eredeti.

Előzmény: agyilagzokni (29382)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.15 0 0 29382

Kapcsoló lehet a hibás, a tompított fény nem mindig világít, csak ha erősebben tekerem rá. Mindig meg nem jó kiszállni az autóból megnézni, ég-e a világítás, bár ez sötétedés után már nem probléma. Az utángyártottra azért gondoltam, mert talán jobb lehet az eredeti Opel kapcsolónál. :)

Landsmann_ Creative Commons License 2016.01.15 0 0 29381

Nem sokkal drágább az eredeti, de garantáltan nem problémás mint az utángyártott. Viszont ha nincs is relézve, célszerű a kapcsoló csatlakozó alzatán az egyik sarut masszívabbra cserélni, mert az a baj forrása. Gyenge az érintkezés, megnő az átmeneti ellenállás, melegedik, majd megolvad a kapcsoló, de az aljzat és a keret is. Nekem a kocsiban van egy tartalék kapcsoló, de aligha lesz rá szükség. Azt az ominózus sarut kicseréltem. Már nekem is látszottak olvadásnyomok, de még használható maradt a kapcsoló.

JRevai Creative Commons License 2016.01.15 0 0 29380

A "magyar" Wagonban Opel Astra Corsa stb. kapcsoló van. Elég xar, viszont olcsó.

Minimum érdemes relézni a rendszert, mert - bármilyen megdöbbentő - azt bizony kihagyták!!!

 

Nem tudom a japánban milyen van, nyilván azzal tudod helyettesíteni, amit a helyére be tudsz faragni... Amúgy tökmindegy, csak jól nézzen ki.

Előzmény: agyilagzokni (29377)
Landsmann_ Creative Commons License 2016.01.15 0 0 29379

Utángyártottal voltak problémák. A visszajelző izzó egyik lába nem jó helyre volt forrasztva. Akkor viláhított mikor le volt kapcdolva és az akkut szépen lemerítette.

Előzmény: agyilagzokni (29377)
t.lantos Creative Commons License 2016.01.14 0 0 29378

Rohadjon meg az osszes ilyen tapir.

A szabvany kotelezo, olyan, mint egy jogszabaly. Ezt penzert adni...

Es nem is olcso. Idonkent veszunk, csak azert, hogy megtudjuk, mi van benne. Es piszok draga.

Ja es valami elb.szott modon kapod meg, talan kimasolni se lehet belole.

Előzmény: ratio (29370)
agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.14 0 0 29377

A régi és az újabb Wagon R világításkapcsolója megegyezik egymással? Van értelme javítgatni, vagy egyszerűbb venni egy utángyártottat?

agyilagzokni Creative Commons License 2016.01.12 0 0 29376

FIGYELMESEN olvastam a sorok között, így jutván némi többlet információhoz, ezt köszönöm még egyszer. :-)

Előzmény: RetteNETes Lalyos (29374)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2016.01.12 0 1 29375

Beillesztem ide is az észrevételemet erről a dologról...

 

Szép summáért kutatja a webet... Legalábbis amit a Suzukitól kap...

Egyébként, nem akarom kommentálni a dolgot. A szervízkönyv segítségével olyan megszállottak szerelték a kocsijaikat, akik amúgy sem vitték volna el szervízbe...
A szervíz bevételek nem a Suzuki bevételei...

Kedvenc gyártónk képes egy 10 filléres alkatrészt nem beépíteni, mert nagy darabszámban már milliós tétel lenne. Viszont nem kevés pénzt adott ki azért, hogy a saját vásárlóinak - ismét - keserű legyen a szájaíze...  

..és igen! Tisztában vagyok a szellemi tulajdon mibenlétével! Aki elolvasta a könyvet, az biztos nem Wagon szerelő zugműhelyt üzemeltet, milliós haszonnal... 

Előzmény: agyilagzokni (29372)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2016.01.12 0 0 29374

Csak arra figyelmeztettelek volna, hogy a leveledben olvass a sorok között és vedd észre a különbséget, hogy mit nem idéztem ide (ami pedig benne volt az eredeti levélben...) és mi a többlet a neked küldött levélben... (Ami tartalmazta azt is amit ide nem raktam be...

 

;-)

Előzmény: agyilagzokni (29371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!