Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2018.01.13 0 0 44285

Szerintem Istvántelek.

Előzmény: V46 021 (44284)
V46 021 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 44284

 

A „NYUGDÍJ”-as ráér válogatni az archívumában… 

 

Hol készült ez a kép?

 

Előzmény: Vendégsín (44283)
Vendégsín Creative Commons License 2018.01.13 0 0 44283

Egy régi kép. Zöld a zöldben.

 

negyesi_pal Creative Commons License 2018.01.12 0 0 44282

Érdemes megvárni a leírásokat is. Pár nap és élesedik az új sorozat. 

Előzmény: indexfan (44280)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.11 0 0 44281
indexfan Creative Commons License 2018.01.08 0 0 44280

Az összes kisméretű (képernyő méretű) képet letöltöttem magamnak. Igény esetén egy lépésben letölthetővé tudom tenni bárki számára.

A nagyméretű képek letöltő linkjeit is meg tudom adni. Ezek letöltése elég időigényes a képek nagy mérete miatt (15-20M egy kép) és lehet, hogy nincs is szükség ilyen nagy méretű/nagy felbontású  képre.

 

Előzmény: John Howard (44279)
John Howard Creative Commons License 2018.01.07 0 0 44279

Hmmm... A fortepan főlapjáról nem jelenik meg képszámra. Lehet, hogy ezek már egy napok múlva "élesítendő" albumhoz tartoznak? Egyébként hálás köszönet, így nem próbáltam (pedig nem ma nézek először fortepan-t... ;-) )

Előzmény: Fradista Utazó (44278)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.07 0 0 44278
Előzmény: John Howard (44277)
John Howard Creative Commons License 2018.01.07 0 0 44277

Lehet, hogy csodálatosak, de én nem találok ilyen számú képeket... :-(

Előzmény: Zsivany2 (44276)
Zsivany2 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 44276

Érdemes megnézni a fortepan 132375 és 132445 közti képeit. Csodálatos járműportrék!

batar1987 Creative Commons License 2018.01.04 -1 0 44275

Az ünnepek alatt ez el is kerülte a figyelmem. Na persze ez még csak szöveg, amiből eddig sem volt hiány. Mostanában kicsit túl sok a HÉV-es/metrós ígéret, ahogy közeledik a választás.

 

(Magyar Közlöny 223.szám, 2017. dec. 22.)

 

A Kormány 2016/2017. (XII. 22.) Korm. határozata a Kemény Ferenc Sportlétesítmény-fejlesztési Program, valamint egyéb dél-pesti és észak-csepeli beruházások előkészítése és megtervezése érdekében szükséges intézkedésekről

A Kormány

(...)

3. egyetért azzal, hogy az 1. pont szerinti kiemelt kormányzati célhoz kapcsolódóan a H6 és H7 HÉV vonalak fejlesztése a  fejlődő térség jelenlegi és távlati forgalmi igényeit is alapul véve, mennyiségben, minőségben és gyorsaságban a  mainál magasabb szinten kiszolgálni képes, a  2.  pontban meghatározott beruházások és egyéb urbanisztikai fejlesztések számára is kellően nagy kapacitástartalékkal rendelkező módon valósuljon meg, továbbá a Duna-part közterületi megújítása érdekében – a Petőfi híd és a Rákóczi híd közé eső HÉV vágányok megfelelő vezetésével – elő kell, hogy segítse a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája térségének és közvetlen környezetének kiemelt kulturális intézményekhez méltó kialakítását és a  területnek a  Duna-parttal való korlátozásmentes fizikai és gyalogos közlekedési kapcsolatát, ezért felhívja a közlekedési infrastrukturális fejlesztésekért felelős kormánybiztost, hogy ezek a kritériumok kötelező elemként kerüljenek érvényesítésre a fővárosi HÉV vonalakra vonatkozó egységes fejlesztési stratégia és program előkészítése során; Felelős: közlekedési infrastrukturális fejlesztésekért felelős kormánybiztos

Határidő: a fővárosi HÉV vonalakra vonatkozó egységes fejlesztési stratégia és program előkészítése során folyamatosan

(...)

8. felhívja a  kormánybiztost, hogy a  Petőfi híd és a  Rákóczi híd közötti Duna-part közterületi megújítása érdekében – beleértve a H7 HÉV vonal vágányainak 3. pont szerinti kiváltásával felszabaduló terület közösségi célú funkcionális hasznosítását, valamint a  terület csatlakozó vízfelületi és közlekedési kapcsolatainak kidolgozását, figyelembe véve a város és folyópart kapcsolatának erősítését, illetve a Budapesti Atlétikai Stadion északi feltárását – felkérés alapján Budapest Főváros Önkormányzatának és Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzatának közreműködésével gondoskodjon építészeti tervpályázat lefolytatásáról; Felelős: egyes kiemelt budapesti beruházásokért felelős kormánybiztos Határidő: 2018. december 31.

MCA-001 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 44274

Itt az első pozitívum, hogy a MÁV-hoz került a HÉV. (bárcsak több ilyen lenne)

Kezdődhet 80A vasútvonal felújítása.

 

A közbeszerzés ismertetése:

 

A Gödöllő (bez.) – Hatvan (kiz.) 27,267 km hosszú vasúti vonalszakasz (345+65-618+32) hm sz. között), nyílt vonalainak és állomások átmenő fővágányainak teljes átépítése v = 100-120-160 km/h pályasebességre és 225 kN tengelyterhelésre.

Főbb mennyiségek:

— Hézagnélküli vágány al-és felépítményének átépítése 60 rendszerű sínnel, előfeszített vasbeton aljjal Gödöllő (bez.) – Hatvan (kiz.) vasútvonal-szakaszon a nyíltvonali vágány, valamint állomási átmenő és megelőző fővágányok átépítése keretében: ~57,2 vkm,

Állomási mellékvágányok és HÉV vágány al-és felépítményének átépítése ~3,0 vkm,

— A vágány átépítésen belül ~32000 vm hosszban az al- és felépítmény átépítése alépítményjavító géplánccal, nagygépes technológiával,

— Kitérők beépítése MÁV vágányban: Gödöllő állomáson 20 csoport-, Babatpuszta forgalmi kitérőnél 4 csoport, Aszód állomáson 19 csoport-, Hatvan „A” elágazásnál 2 csoport új kitérő beépítése, összesen: 45 csoport,

Kitérők beépítése HÉV vágányban: Gödöllő HÉV állomáson 6 csoport

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:517317-2017:TEXT:HU:HTML&src=0

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.01.02 0 1 44273

Pedig a helytelenben történő közlekedés üzemszerű, nagyvasúton akár menetrend szerint tervezett is lehet.

Előzmény: BaGira-79 (44272)
BaGira-79 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 44272

Erre bocs, hogy csak most válaszolok, de gondold át még egyszer, amit írtál! 

Valami vagy üzemszerű, vagy helytelen. A 2 együtt nem megy. :-)

Előzmény: Törölt nick (44198)
Rüby 2143 Creative Commons License 2018.01.02 0 0 44271

A kettőben együtt több tucat hiba is előfordul sajnos. Egyszerű ragozási, gépelési hibáktól a helyszín- és típustévesztésig... :/

Előzmény: Vendégsín (44267)
batar1987 Creative Commons License 2017.12.30 0 3 44270

Találtam egy ráckevei ingatlanhirdetést, de nem merem belinkelni, mert a végén reklámnak tekintik, csak egy érdekesség a szövegéből:

 

A helyközi és távolsági buszmegálló - amellyel akár közvetlenül is Budapestre, vagy a Csepeli HÉV ráckevei állomására juthatunk - a háztól 5 perc sétára található.

 

 

A hirdetés feladója vagy abszolút nincs képben, vagy egy olyan álomvilágban él, amiben én is szeretnék, ahol a csepeli HÉV-nek van egy ráckevei állomása is. :)

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.28 0 1 44269

OFF
Válaszlevél lényege: reklamáció jogos, menjenek be a pénzemért.

Technikai okok miatt nem utalhatnak.

Előzmény: Törölt nick (44220)
Viko88 Creative Commons License 2017.12.27 0 2 44268

1107 szvsz friss főméhelyesen jött át. Jelenleg a 833-617-834 van Cinkotán, 967-684-968 Harasztin. Az ő pótlásukra jött át elvileg, a 949-676-950 és a 1107-754-1108. Ezen kívül a 847-624-848 van tartósan leállítva, a veszélyesen kicsi kereke miatt. Egyébként az ő pótlására jöhetne még valami....

Üdv!

Előzmény: 6243 (44262)
Vendégsín Creative Commons License 2017.12.27 0 1 44267

A Hévkönyv fotói jobbak. (A kettő együtt meg egész használható... :-) )

Előzmény: Dash 9 (44252)
Vendégsín Creative Commons License 2017.12.27 0 2 44266

Zöldre festve kérünk

 

Ki festett minket zöldre? :-)

 

Előzmény: trizs77 (44254)
batar1987 Creative Commons License 2017.12.27 0 2 44265

Bár igazából csak annyi az új infó, hogy 2018 elején talán kiderül valami, mi a fenét terveznek a két déli HÉV-vonallal.

 

 

Előzmény: batar1987 (44264)
batar1987 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 44264

Azt hiszem, ez még nem volt:

 

http://szigetszentmiklos.hu/index.php?p=news&act=show&cid=3134

 

Megkezdődött a H6 ráckevei és H7 csepeli HÉV fejlesztés előkészítésewszm - 2017. 12. 10.A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. tájékoztatása a HÉV fejlesztési projektről.

A Kormány a 1054/2016. (II. 15.) Korm. határozattal döntött arról, hogy a H6-os ráckevei és a H7-es csepeli HÉV fejlesztési beruházások előkészítése kezdődjön meg. A kormányhatározat alapján a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) 2016. április 29-én elrendelte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) részére a H6-os és H7-es HÉV fejlesztések előkészítését, majd 2016. december 23-án az NFM és a NIF Támogatási Szerződést kötött a projekt megvalósítására és finanszírozására.

A megrendelő NIF 2017-ben nyílt, közbeszerzési eljárást írt ki a fejlesztési projekt megvalósítására. A NIF a „H6-os ráckevei és H7-es csepeli hév fővárosi kötöttpályás hálózatba való integrálásának előkészítése" tárgyú tervezési feladatra a nyertes konzorciummal (Trenecon Kft., Utiber Kft., Főmterv Zrt., Infraplan Zrt.) 2017. július 31-én írt alá szerződést.

A szerződés értelmében a tervező feladata, hogy a két HÉV vonalat együttesen vizsgálva megvalósíthatósági tanulmányt készítsen 2018. január 27-ig. Ezt követően a szerződéses határidők szerint a H7-es HÉV vonalra engedélyezési tervek fognak készülni 2018. augusztus 25-ig. A H6-os HÉV vonal engedélyezési terveinek elkészítését a jelen tervezési szerződés nem tartalmazza.

A Kormány a 1655/2017. (IX. 13.) Korm. határozattal döntött a ráckevei HÉV vonal fejlesztésének engedélyezési terveinek elkészítéséről és forrásáról. A H6-os HÉV engedélyezési terveinek elkészítésére vonatkozó kiírásra a megvalósíthatósági tanulmány elkészítését (2018. január) és a további szükséges döntések meghozatalát követően kerülhet sor.

Jelen tervezési fázisban a budapesti H6-os ráckevei HÉV és H7-es csepeli HÉV fővárosi kötöttpályás hálózatba való integrálásához megvalósíthatósági tanulmányt és költség-haszon elemzést kell készíteni. A tervezésben változatelemzés készül mind a lehetséges üzemmódokban, mind vonalvezetésben. Üzemmód tekintetében vizsgálat alatt szerepel a jelenleg is alkalmazott gyorsvasúti üzemen túl a villamos, valamint a nagyvasúti üzem is. Ezzel összhangban a leendő járművek paraméterei is kidolgozás alatt vannak. A nyomvonal vezetésének változása érdemben a Közvágóhíd térségétől északra merül fel, az agglomerációban a vonal vezetése jellemzően változatlan marad, egyes megállóhelyek elhelyezkedése felülvizsgálatra kerül az időközben megváltozott viszonyok miatt.

A tervezés eredményéről a megvalósíthatósági tanulmány lezárását követően, 2018 elején várható részletes információ.

 

 

dani1988 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 44263

Köszönöm az infókat! :)

Előzmény: 6243 (44262)
6243 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 44262

Csepelen több vonat is le van különböző dolgok miatt állítva. Én már nem tudom követni melyik, és mi miatt, de addig kell nekik biztosan az 1107. Viszont lassan az is főműhely érett szerintem.

Előzmény: dani1988 (44261)
dani1988 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 44261

És a 1107-ről van bármi infód?

Előzmény: 6243 (44260)
6243 Creative Commons License 2017.12.26 0 1 44260

Már rég itthon volt, csak pár nap után bement a főműhelybe. Pár hónapot volt csak Csepelen. A 985 meg vagy 5 éve Gödöllőn van, hivatalosan is ott van már tudtommal állományban. Nem ugyanaz a kategória.

Előzmény: dani1988 (44259)
dani1988 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 44259

Ha jól láttam, 983-984 hosszú idő után hazatért Szentendrére. Kérdésem, hogy a párja (985-986), valamint a Csepelen vendégszereplő 1107-1108 is követi majd?

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.24 0 0 44258

👍👍👍

Előzmény: trizs77 (44254)
6243 Creative Commons License 2017.12.24 -2 2 44257

Nyelvtankönyv nem kell?

Előzmény: Törölt nick (44256)
Törölt nick Creative Commons License 2017.12.23 0 1 44256

Sziasztok. 

Hogy vagytok ? 

 

 

Tudom kicsit off de talán van.

Keresek megvételre HÉV utasításokat. 

 

Kellemes Karácsony kívánok mindenkinek. 

 

Választ előre köszönöm. 

További szép estét. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!