Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155423
Előzmény: loganos (155404)
novothauto Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155422

Lehet, hogy rosszul húztad le a szerkezetet. Esetleg nem egyenletesen.

 

Előzmény: Mindenváró Ádám (155411)
loganos Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155421

És majd az okosok rámondják, hogy ülés háttámla :) vagy szerelési, vagy akármilyen hiba, csak nem garanciális. Mert olyan aztán nincs, ők a tökéletesség, a szerelők meg mindig elkúúúrják. Mondjuk tény, hogy sok helyen gyorsan összeszórnak mindent, de a selejt alkatrészekből is kijut bőven annak, aki minden nap ezt csinálja.

Előzmény: mica-r (155410)
FeZ_ Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155420

Com2000 hiba esetén ez mondjuk elő szokott fordulni, így együtt.

De majd diag után okosabb leszel.

 

Előzmény: sampler74 (155419)
sampler74 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155419

Ezt én is igy gondolom, de a két hiba együtt áll fent: ABS/ESP defekt, diebstahlsicherung defekt,

Előzmény: Quattroman (155417)
sampler74 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155418

Köszi, a diag nemsokára meg lesz ejtve.

Előzmény: FeZ_ (155415)
Quattroman Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155417

a lopásgátló (diebstahlsicherung) ami nem engedi indítani

Előzmény: sampler74 (155416)
sampler74 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155416

Sajnos nem, mert amikor újra akarom inditani és  nem indul, akkor mindig kiirja, hogy abs/esp defet, meg a digital diebstahlzicherung defekt. (ezt nem mindig) Ha nem irja ki, akkor pöcre indul.

Előzmény: Törölt nick (155414)
FeZ_ Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155415

Én immo hibánál megnézném a motortérben a dupla főrelé (elvileg barna) csatlakozóját és a relé lábait. Azonban az immo kódot a kormánykapcsoló (com2000) továbbítja, annak a hibája is okozhatja, ami elő szokott fordulni sajnos. (meg az ESP hibát is, mert pl. a kormányhelyzet jeladó is a com2000-ben van)

Egy diag nem ártana a gépnek szerintem. (lehetőleg gyári szintű : Lexia ill. Diagbox)

 

Előzmény: sampler74 (155413)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155414

Szerintem az ABS defekt hiba a le fulladás következménye...

 

mondjuk lehet akár egy felső holtpont jeladó akármi.

Előzmény: sampler74 (155413)
sampler74 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155413

Sziasztok!

 

Van nekem egy francia lanciám. Lancia Phedra, 2004 évj. 4HW  motorkód.

Egy ideje gondol egyet és megáll.

Az információs kijelzőn ABS/ESP defekt és Digital diebstalzicherung defet hibát ir ki.

(ABS/ESP, Imobilizer hiba)

gondolom valami elektromos baja lehet. Van esetleg valakinek ötlete, hogy miket kéne átnézni?

A segitséget előre is köszönöm.

FeZ_ Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155412

Egy ismerősömnek vidéken kuplungoztak meg egy gépet kb. fél éve, amit most kellett szétszednünk újból, váltócsere miatt. (ez időközben széthullott) 

Neki is rázogatott a kuplungja.

A benne levő Sachs szettet végül kicseréltük egy másik újra, mert látható volt, hogy a csapágy ferdén koptatta meg a szerkezetet, valószínűleg a ferde "fogás" miatt rázott kicsit.

Más mechanikai hibát (villa, villatengely, vezetőhüvely, lendítőkerék, stb.) nem találtunk.

Az új kuplunggal most hibátlan lett.

 

Esetleg ez is egy lehetőség.

 

 

Előzmény: Mindenváró Ádám (155411)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155411

Sziasztok,

 

Ha már éppen úgyis kuplungról szól a diskurzus... :

Hondámba tettem be pár héttel ez előtt egy Luk szettet. Váltócsapágy csere volt a bontás fő oka.A gyárit akár vissza is tehettem volna, alig volt kopás benne (200 e. km.),  de mivel előre megvettem a csere darabot mégis kicseréltem.

 

Csináltam már életemben néhány kuplung cserét, de már több mint 25 éve csak a saját autóimat javítom.

Nem jártam még így, most az van, hogy rezonál, ráz az új kuplung. Nem túl vészes, tudom úgy is vezetni hogy nem is venni észre, de tudom hogy benne van. Például egy magasabb sebességnél 2-3 ba visszaváltás utáni kuplung felengedéskor mindig lehet érezni. Azon töröm a fejem, hogy mit csináljak vele. Használjam, kissé kellemetlen hogy nem százas, de nem lesz gondom miatta.... vagy idővel árt pl. akár a főtengelynek is és inkább szedjem szét és próbáljam kitalálni mi gond? Vagy ha nem találok semmit tegyem vissza a régit?

mica-r Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155410

Jövő héten szedhetek ki egy W169 Merciből ilyen minőségű zöld Valeo kuplungot. Recseg az ülés ha benyomom a kuplungot. Szerencse hogy nem női autó.

 

Előzmény: loganos (155407)
409 Creative Commons License 2016.12.13 0 1 155409

 

  Itt szoktuk venni a LUK szetteket, gondolom máshol is ezt árulják. Eddig nem volt ezekkel gondunk. (tucatnál valamivel több szett)

Előzmény: Törölt nick (155408)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155408

a komplett szettre a skodátol 500 e huf plusz 50 e munkadij aljanlatot kaptam. 

luk van benne gyárilag ők is azt tennének bele.

 

a luk komplett szett a neten 120 e ft...

 

nem tartom magam fillérbaszónak de a 380 e ft szabadszemmel jól látható összeg.

 

nem tudom mi tévő legyek....

loganos Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155407

Pár éve amikor a Láng szervezett Valeo-s kuplung, lendkerék stb. napot, ott a kuplungokkal kapcsolatban az Európai garanciális ügyeket intéző Cseh! mérnök el is mondta a minőségi lépcsőket, nem titok. Elég sok mindent elmondott a konkurenciáról is (nem szidta őket, és nem a terméküket szólta le), tehát mindennel tisztában van a más márkájú termékekkel kapcsolatban is. (gondolom a LUK-nális épp úgy tudják a Valeo ,,titkait")
1. Első kategóriás az, amit az autógyáraknak beszállítói szinten adnak. Ilyen minőséget sem boltban, sem márkaszervizben nem kapni többet. A nagyon szigorú minőségellenőrzés ellenére sokat vissza is küldenek a gyártóhoz.
2. Fenti visszaküldöttekből, meg ,,lazább" ellenőrzési-gyártási folyamaton átesettek lesznek a márkaszervizben megkaphatóak, gyári emblémával.

3. Az ugyan ilyen, vagy majdnem ugyan ilyen minőségűek a zöld dobozos Valeo-k, amikor már saját márkanéven is árulhatják.

4. A kínai narancssárga dobozos Valeo, meg amit ugyan ilyen minőségben gyártanak a megrendelőiknek azok fantázia márkanevén ( Staline, Unix, stb.)

Előzmény: mica-r (155406)
mica-r Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155406

Sokszor nem jelent semmit ha ugyanaz a gyártó. X évvel később utángyártásban mást fogsz kapni valószínűleg (és nem jobbat). 

LuK kuplungnál könnyen jégre lehet futni!

Előzmény: loganos (155405)
loganos Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155405

Konkrét típust nem ismerem, de nekem aranyszabály, hogy olyan márkát kell venni bele, amivel gyárilag is szerelték. Vannak típusok, amiket több félével is, így csak lebontás után derül ki.

Továbbá netről tuti nem rendelnék ilyen szettet. Hogy a bánatba garanciázod le, ha valami gond van? Csak mert szokott, minden márkánál. Van, hogy az újnak akkor a ,,játéka" , hogy át sem veszem a nagykerben.

Előzmény: Törölt nick (155403)
loganos Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155404

Dobsz egy típus számot, vagy egy linket róla?

Jó tudom, nekem úgy sem hoz a Jézuska, de álmodozni lehet :)
Amúgy én is levegős CP-vel dolgozom, eddig sosem hagyott cserben. Nem a legkényelmesebb megoldás, de azért ezt lehet húzkodni a földön, ha leesik az aknába sem lesz baja. Meg a külső agyonkarcolt felületet, és a kb. évente cserélt levegő tápcsatlakozót leszámítva 10 évesen is úgy megy mint új korában. Egy akku (meg a gép külső borítása) nem fog sajnos annyit kibírni, és rohadt drága az új.

Előzmény: cam aro (155401)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155403

a kuplungmestertől érdemes luk 2t lendkerekszettet rendelni 1.9 105ló BXE

vagy lukot érdemes? hamisitják? esetleg rossz tapasztalat? vagy gyenge minőség?

ha nem akkor milyet érdemes?

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155402

Nincs benne semmilyen bovden.  

Előzmény: Quattroman (155400)
cam aro Creative Commons License 2016.12.13 0 0 155401

ma ert ide egy milwaukee 1/2"-os 18V akksis vereto kulcs.

(meg egy 3/8-ados, de az most mindegy.)

 

dog nehez 3.3 kg, es nem is kicsi. 

. az akksi/mechanika terbeli aranya kb 1/3 az akksi javara. 

egy gnom.

nevetsegesen kis akksival.. es nevetsegesen nagy mechanikaval. 

brutalis elektronikaval.  

 

 lazan, csuklobol fasorba kulde az eddig imadott  levegos CP-met, ami lehet nem csoda mert 10+eves.

de a kollega egy eves high end levegos snapon-jat is..  :oo  (ami hajszal kulonbsegel jobb, mint enyem cp ) 

 

..az a tiz sec alatt sirasba fordulo kirohoges..amikor a velemenyed utkozik a tenyekkel..

az a  dobbenet, amikor a hihetetlent latod..  

(lebontottam vele ma egy MMT 1.8B corrola verso valtot.. alvazkeretestul, futomuvestul .  

akksi rohog,. koszi. 60%. )

 

szvsz en most itt mea culpa. 

Tesla nyert. 

============

 

 

Előzmény: cam aro (152827)
Quattroman Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155400

túl feszesre akasztod be a pici bovdent

Előzmény: Törölt nick (155399)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155399

Kiveszem a kilincset és mozgatom a kulcsot: működik, eltörve nincs.(szétszedtem, összeraktam) Ajtó rúdja ilyenkor könnyen mozog. Beszerelem a kilincset, erőlködés nélkül nyit-zár a kulcs, a húzórúd szinte ragad, alig lehet lenyomni

Előzmény: cam aro (155398)
cam aro Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155398

 nem az eros motor a megoldas,

rendbe kell tenni a zarat.

 

hogyha kiszerelem a kilincset, akkor nagyon könnyen mozog.""

csak tipp.

lehet elvan torve/rossz pozicioban van a kulcs nyelve, igy csak felig nyit/zar.. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (155393)
Juhi317 Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155397

Sziasztok.

Adott egy 2001-es 1.8 benzines 6FZ motorkódu citroen xsara picasso.

Motort szeretnék cserélni benne, a 2005-ös évjáratu jó vajon bele, váltó stb. passzol hozzá?

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155396

Bocsánat, igazad van, lemaradt: VW Polo 6n1 1999

Előzmény: lacipécs (155395)
lacipécs Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155395

Legfelső sor,zölddel!

 

Előzmény: Törölt nick (155393)
momo58 Creative Commons License 2016.12.12 0 0 155394

sziasztok van egy  2000 évi kiadású  daewoo lanos annak szeretném evap rendszer hol csatlakozik a motorhoz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!