Az eredeti akkut közben megnéztem, egy 44 Ah-ás , 360 A-es Varta volt, februárban lett volna 8 éves. Egy szakival cseréltettem le, ő megnézte a listáját, 55 Ah-ás Bannert javasolt, be is rakta, kimérte a régi akkut, megnézte a töltőáramot. A csere után csak a tankolás óta megtett km veszett el, és az időt kellett beállítanom. A szaki felhívta a figyelmemet, hogy egy darabig, max. 30 méter megtételéig világíthat egy sárga, kormány alakú kijelző. Tényleg világított pár méterig, aztán minden rendben volt.
Sűrűn jársz úgy, hogy csak rövid útszakaszra indítod be, aztán nemsokára megint leáll, pár órával később megint egy rövid... ergo nem marad ideje feltöltődni?
Egy 2006-os , 1,6-os MPI motorral szerelt II-es Octaviám van.Tegnap voltam vele éves szervízen, kimérték az akkumat, cserét javasoltak.Csak annyit mondtak, olyan kapacitásút tegyek bele, amilyen benne van. Az akkut még nem néztem meg, próbáltam a neten, meg a papírjaiból megtudni, mekkora kell bele. Nem jutottam semmire. Ráadásul furcsa leírást találtam arról, mi minden történhet a csere után.
Tudtok segíteni abban, hogy mekkora kapacitású akku kell, és merjek nekiállni a cserének, vagy vigyem el egy szakihoz?
Köszönöm! Sartit nézték ki az asszonyok már 3 éve. 2 évig sikerült elszaboltálnom, de az idén nem úszom meg. Nagyobb gond, hogy július 19-i indulást néztek ki. Félek a törököktől...
Stevie! Olvastam az írásod az utikalauz.hu-n: Szerbián, Macedónián át Görögországba. Úgy néz ki idén erre megyünk nyaralni. Történt valami lényeges változás a cikk keltéhez képest, az ott leírtakban?:) (átadtak új autópályákat, stb:)
De egy dolog biztos. A kombi Octiknal ( 3 darabrol beszelek) minden 91 sulyindexu gumi kipuposodott az oldalan. Mehettem venni egy-egy gumit- ha kaptam olyat amilyen a masik 3 volt.
Amiota 94 indexu gumikat hasznalok ilyesmi nem tortent.
A fekete Scout-on nyari Fulda 225/17/50-es gumik voltak 91 sulyindexel (kituno allapotban) amikor megvettem, most van a pinceben 3 ep es egy hibas ( a persze befele volt forditva az agyon es hatra szerelve).
A pup az oldalfalon jeletkezett mindig.
Persze neha be kell hajtsak rossz utakra es jardazok is, ha nincs mas lehetoseg.
sziasztok,BUÉK mindenkinek!.... lenne egy kérdésem...ki akarom szerelni a hűtőrácsot,az orrmotor fórumról vki feltöltött már ide egy képeket is tartalmazó leírást,de ott 16-20 műa. bolháról ír amit belülről kifelé ki kell nyomkodni ,én viszont az enyémen csak hatot látok.....elírás,v rejtve van a többi?
Nekem csak 4 kocsi kellett volna, volt standard ajanlatuk, 3 ev/80~100ekm (haszongepjarmunel 150ekm), ezen felul mintha idegenkedtek volna, mindenesetre horror arat mondtak. A Fordot nem kerdeztem:).
Biztos 30 kocsinal mas a helyzet.
Lehet meg kellett volna kerdezzem a fovarosi cegeket is, de vahogy idegenkedek a gondolattol, hogy a penzemet nekik adjam:)
De meg olyan ajanlatot, hogy evi 60ekm-re kossenek tartos berletet nem latam. Altalaban 3 evre kotik, max ~80- 100ekm futasra.
Nem, ez nincs így.
Tetszőleges futamidőre, tetszőleges futásteljesítményre, tetszőleges autóra kötik, minden esetben egyedi kalkuláció alapján. Nálunk is, és nálatok is. (A Forddal dolgoztam Romániában.)