Sziasztok!
Sajna nem tudok ott lenni a júliusi találkozó első napján. Ellenben 17-én, vasárnap reggel (délelőtt) lenéznék, ha nem zavarok!?
Kérdés1: mi a ˝belépő˝?
Kérdés2: van vkinek mobilszáma (mely akkor, ott él) kapcsolatfelvétileg?
Kérdés3: kivel kerüljük el egymást?
üdv.
szurkealadar
Szia!
Én is tapasztalom. Szerintem a légkondi kavar be. Próbáld ki úgy ha nem megy a klima. Szerintem ez a nagy meleg a klímát is -ezáltal a kocsit is - próbára teszi. Korábbi autóimnál is tapasztaltam ilyet. Szerintem semmi vész (legyalább is remélem!!!)
Gratula!!! Sok sikert hozzá. Nem fogsz benne csalódni!
Ui: A minap a szomszéd megjegyezte, hogy amikor lát az úton az utóbbi időben folyamatosan nevetek vezetés közben, Hmm.... hát én is honda tulaj lettem!
Xi!
A miénk is vmi hasonlót csinál, ha leveszed a lábad a gázról és óvatosan fékezel, először úgy érzed, mintha megtorpanna az autó, utána mintha szabadonfutóval menne és az utolsó méterken, szinte fék nélkül, magától is lelassul az autó.
A magyarázat az automata váltóban és abban van, hogy ezeket a motorokat 1 szalagfékkel is fékezik, mivel a tengelykapcsoló nem ad direkt összeköttetést a hajtott tengely és a motor között és valahogy létre kell hozni a motorfékhatást.
Meg kell szokni és élvezhető.
Tartogat még más meglepetést is az automata váltó, de használata nagyon emeli a városi közlekedés komfortját
Efy
Szia Balczo!
Nem tudom mennyire vagyok elkésve a talira való jelentkezéssel,de sajnos drága munkahelyemmen csak ilyenkor hó vége felé mondják meg a jövő havi beosztást.Most lett biztos a szabad 16-17-e.Nejemmel és a 10 éves Kiskölkömmel mennénk valszeg csak szombatra,mert mi is összekötjük rokonlátogatással /Ceglédre/.Igazából az ételre-italra nincsenek nagy igényeink ill. nem vagyunk válogatósak,a jó társaságra inkább,az meg ahogy a fórumot olvasom biztosított lesz.
Hello,
Igen a Cliom ugyanígy viselkedett (különösen hidegen volt ez feltűnő) és nekem is azt mondták, hogy motorfék üzemben ilyenkor (valahol 10 km/h alatt kicsivel ) 'kapja vissza ' az alapjáratához szükséges benzinmennyiséget.
Biztosan a Jazznél is így van ez, de eddig én nem éreztem, igaz az enyém nem automata .
Hétvégén voltam Szegeden (Bp-ről , régi ötösön) és visszafelé , mivel már jóval túl vagyunk a 2000 km-en úgy döntöttem, hogy vége a különösen kímélős időszaknak és kicsit bátrabbban toltam neki mint eddig. (persze csak rövid ideig kapta a nagyobb terheléseket - semmi kifogása nem volt ellene)
Mit mondjak, szerintem - mások véleményével ellentétben - kimondottan érdemes pörgetni ezt a motort . 80-90 -ről , harmadikban még klímával is szépen el tud rugaszkodni és 110-ig a legkisebb erőlködés nélkül kipörgött (~ 5000 ford.)
Szóval azt a 20-30 km/h órás sebesség többletet ami az előzéshez kell , így pillanatok alatt fel tudta venni . A hangja nem lett zavaróan erős és az előzések közben rendre utolértem az előttem előzésbe kezdőket.
Ezzel a kissé pörgetős stílussal,végig klímázva lett 5.6 az átlag....
Teljesen elégedett vagyok az autóval.
Oda vissza összesen 2 db másik Jazzel találkoztam .
Üdv :Z
Hű, engem nagyon érdekel, amit írtál (még-még-még, írj vezetési fogásokat lécci :)). Saját tapasztalatom az, hogy ezt BP-en, ahol a pl. a rövid, feszes lámpatávolságok és az olyan szituációk miatt, ahol alárendendelt utakról csak hirtelen kitöréssel lehet kijutni (folyamatos, nyomulós keresztező forgalom) ritkán van időm megcsinálni. Ha meg gyorsan váltok vissza, rángat szegény kocsi, biztos nem is tesz jót neki... Pedig jó lenne optimalizálni, minthogy most 9-9,5-öt eszik alattam. Tuti van mit tanulnom. [d]
Sziasztok!
Hát, skacok! Egy napig nem vagyok, du. megnézem a fórumot és mit látok? Megy a flame ezerrel. Legyünk már toleránsabbak gyerekek! Vegyük észre a smiley-kat is a hozzászólásokban! Meg ha nincs is ott, képzeljük oda :) És ne bántsátok Kiflit :).
Kell az egészséges ellenvélemény is, hogy ne tűnjön hiteltelenül egyoldalúnek a fórum!
Szurkealadár!
Mint azt pár HSZ-sal előbb leírtam, a találkozón próbálok majd egy mini felmérést csinálni, amiben nagyjából a Te általad is felvetett adatok lennének. De azok is küldhetik ezen adatokat nekem, akik nem jönnek a talira, az Ő tapasztalataik is fontosak, hiszen annál több adatból tudunk majd levonni következtetéseket. Szóval hajrá mindenki, aki kívánja -természetesen névtetenül- megosztani a többiekkel az össes ilyen tapasztalatát. Ebből én majd kerekítek egy helyzetképet.
Egyébként...
Én például CSAK a talin résztvevők közül ennyi embert ismerek SZEMÉLYESEN és nagyon kellemes egyéniségeknek tartom őket: BALCZO Család, Fun13, MoonFace, NémethN és -kedvese, HondaDoc. Szóval már így is elég sok embert volt szerencsém megismerni és senkiben sem csalódtam a Fórumos tapasztalatokhoz képest!!!!
Üdv,
Royking
Szia!
Valami hasonlót én is szoktam tapasztalni, bár nem túl erősen. Nekem inkább úgy tűnt eddig, hogy amikor némi gurulás után picit fékezek, akkor kicsit felpörög a fordulatszám, és erősebb motorfékkel próbálja segíteni a fékezést. De ez félig csak következtetés, nem mindig jelentkezik, és nem sikerült még jól megfigyelnem.
Nekem akkor szokott összeesni a szöveg, ha először megírom a hozzászólást, s csak utána lépek be a jelszóval és névvel. Nem így csináltad esetleg?
Más: néhány hozzászólással ezelőtt szó volt a takarékos és kímélő vezetésről, valamint a motorfék szerepéről. Ezt szeretném nagyon megerősíteni: motorféknél nemhogy alapjáraton jár a motor, de még azon sem! Elektronikusan vezérelt motorokon ugyanis ilyenkor leáll a befecskendezés (a motor a tengelykpcsolón keresztül "kényszerhajtásban" üzemel), tehát a fogyasztás nulla. Érdemes megnézni olyan autó számítógépét, ami a pillanatnyi fogyasztást is kijelzi, az motorféknél nullát mutat.
Van a családban egy Vectra, az alapjáraton 1,8-2 l/óra fogyasztást mutat(motorféknél nullát).
Az én stratégiám az, hogy ha látom, hogy meg kell állni, 3.-ban engedem lassulni kis fékezésekkel, mert 2.-ban már nagyon erős a motorfék, 4.-ben meg alig hat. Ez a legtöbb helyzetben haszálhatónak bizonyul.
Sokan ajánlják a fokozatos visszakapcsolást egészen egyesig, mivel így szinte fékezés nélkül meg lehet állni. Ez biztosan radikálisan csökkenti a fogyasztást, de szerintem a sok váltás miatt a kuplung sokkal gyorsabban elhasználódik, hamarabbb kell cserélni.
Üdv:
dhi11
Ha leveszem a lábam a gázpedálról akkor igen, ha bármilyen picit nyomom a pedált akkor nem.
Elég hülye érzés, olyan mintha valaki egy pillanatra visszahúzná alattam az autót, majd újra elengedné.
hogy témánál maradjak, [kivételesen:)]
CVT. nekünk is az van. "majd pár másodperc múlva újra rendesen szabadon fut. " -írod.
Még még ne tapasztaltam ilyet, de ma kipróbálom. lejtőn lefele is ezt csinálja?
Barátságos Nyuszika megy a Jazzével az erdőben .
Jön szembe az Agresszív Kismalac egy másik Jazzel .
- Szervusz Kismalac ! Te is egy ilyen szép és jó Honda Jazz-t vettél ?
Akkor nekünk már biztosan van egy közös témánk !
- Kuss legyen !!! Apám vette nekem!
- :-< ???!!!
- De azért nagyon remek ! A Tied mennyit megy Nyuszika ?
Üdv : :-)
Mi ez a csörte!? Nahát!!!!!!!!
Ez egy szabad ország, mindenki oda megy ahova akar, (ha nem akar az is a szíve joga) és azokkal tölti idejét akik neki kedvesek.
Kár volna ilyen hülyeséggel szét off-olni ezt a jó kis topikot!
Más:
Nem tudom mire vélni JAZZikém viselkedését!
Mostanában tapasztalom, hogy ha leveszem a lábam a gázpedálról (pl. a piros lámpa felé gurulok) egy darabig egyenletesen megy az autó, még picit gyorsul is majd hírtelen mintha megfogná a motorfék, majd pár másodperc múlva újra rendesen szabadon fut. Egy-egy hosszabb gurulásnál/lejtőnél ez egymás után többször is előfordul.
Minden CVT-s így müxik? Vagy valami baj lehet!?
SOS ha tudtok!!!! nagyon parázok miatta!
Szasztok
Xi
Sziasztok!
Jót szóltál, Taki!
Bár nem akartam belefolyni, meg amúgy is off és nem is akarom itten a perszonális életemet tergetni, de ha már őszinteségi roham tört rám, hát tessék;
Nekem pont az a bajom, hogy Ti mind boldog párkapcsolatban élő emberkék vagytok (legalábbis a találkozón regisztráltak), én meg megjelennék a talin - a "városi szingli lány" sztereotip külsőségeivel és nem biztos, hogy erre lennétek kíváncsiak.... Nekem is kicsit riasztó, hogy idegen emberkékkel két napot eltöltsek (vannak egyébként barátaim:-))), akik lehet, hogy szuper fejek (valószínű!), de lehet, hogy egyetlen közös témánk sem lenne a kocsi fogyasztásán túl.... De ez minden új ismeretségnél benne van a pakliban, csak akkor lehet elkerülni, ha az ember nem nyitott másokra. Az meg, hogy tuti lesz-e a buli, csak akkor derül ki ugyebár, ha az ember nyitott, kíváncsi és elmegy........ Szóval; szerintem, akit érdekel a tali és új emberek megismerése (és ráér), az menjen el és érezze tök jól magát - kössön új ismeretségeket, talán barátságokat is, akit meg nem érdekel, az ne menjen. Ennyi, tök egyszerű. Visszatérve rám; lehet, hogy én köztes megoldást nyomok, lenézek, de nem maradok végig, mert mi van, ha kiderül ugyebár, amitől tartanék esetleg. Akkor kell egy menekülő út............ :-)))))))))))
Na cupp Mindenkinek és mostmár ne veszekedjünk, gyerekek!!!!! :-))))))))
C.
Kifli, én 2-3 éve rendszeresen járok Honda találkozókra. Az elején még a kiváncsiság meg a tudásszomj vezetett. Ma már a megismert emberek hiánya az ami leginkább vonz abban hogy lejárjak ilyen talikra. Rengeteg értelmes, becsülnivaló embert ismertem meg azóta. Ha Te nem szeretsz megismerni új embereket, új kapcsolatokat kialakítani, akkor az a Te dolgod, de mást ezért leszólni nem ildomos.
Norbi, szerintem lesz alkalmunk találkozni még. De most nem lehetséges. Majd meséljétek el a tali után, hogy milyen egy Jazz tulaj, hogy fel legyek készülve. :)
Én nem verekszem! Inkább arra voltam kíváncsi, hogy eljössz-e? Ha tudunk találkozni, leülhetnénk beszélgetni (ha tudsz)! Egyébként a találkozó célja a közös időtöltés, a tapasztalat csere, hasznos infók megtudása! Kíváncsi vagy egy ilyen összejövetelre? Nagyon nem baj, ha nem érsz rá! Szia: Norbi