Keresés

Részletes keresés

Adri 71 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 258

Szia California!

Azt hiszem kicsit megőszültem, de mintha látnám a képeimet. Még azért magam sem hiszem. Biztosan tudod, melyik hova tartozik. :)

A Te fotóidra még nem találtam, de majd egyszer talán az is sikerülni fog.

Ciao

Előzmény: 850 T3 California (251)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 257
Előzmény: 850 T3 California (251)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 256
Előzmény: 850 T3 California (251)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 255
Szia 850 T3 California!Próba szerencse! De nekem valahogy nincs ezekkel a képekkel szerencsém.Te ügyibb vagy mint én! De nem adom fel, próbálkozom szorgalmasan. Csak valami miatt a képek mindig lemaradnak. Vagy majd egyszerre mindenből ötöt fogsz látni. Még egy kicsit próbálkozom, aztán kitalálok valamit, mert már a türelmem fogytán van.
Előzmény: 850 T3 California (251)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 254

Szia 850 T3 California!

Te ügyibb vagy mint én! De nem adom fel olyan könnyen. Szeretnék pár képet feltenni, aztán valamikor majd csak sikerül.

 

Előzmény: 850 T3 California (251)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 253

Sziasztok!

Újból próbálkozom néhány képet feltenni Mandellóról. Az egyik "családtag".

 

 

 

H Simpson Creative Commons License 2012.10.30 0 0 252

Köszi.

Várom.

Előzmény: 850 T3 California (248)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.29 0 0 251

szia, Adri!

szuper lehetett! azt olvastam, h a tulajdonos Piaggio tervezi egy "igazi" múzeum létrehozását a gyár területén hosszabb nyitvatartással, tematikus üzletekkel, miegyéb. már csak egy vmit kell megtalálniuk ehhez: 8 millát, euróból.

szal, oda sem holnap megyünk, questo é sicuro! sajnos a fotóidat nem láttam, és nem is tudok róluk semmit. én, amikor beinzertálom ide, az meg is jelenik, nagyobb tapasztalatom nekem sincs. az albumaimat amúgy az indafotón tárolom, és oda várom az érdeklődőket is. azét szólj, ha meglesznek!

ciao ciao

 

 

Előzmény: Adri 71 (250)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 250
Hali California!
Valami miatt nem sikerült feltenni a képeket. Pedig küldtem Neked! :-) De lehet hogy Te jobban tudod hova kerültek mert elvileg sikerült...
Előzmény: 850 T3 California (247)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 249

Hello 850 T3 California!

Mandelloban sok érdekes dolgot láttunk. A múzeumban sok érdekes motort láttunk, kezdve a legelső Guzzi motortól a mai modellekig. Sok korát megelőző műszaki megoldással találkoztunk, mint pl.: kompresszoros motor a 30-as évekből. Ott volt az a motor is amivel Agostini versenyzett, voltunk az általa alapított boltban. A városban van egy kovácsműhely, ahol Carlo Guzzi az első motorját összerakta. Beszéltünk a kovács unokaöccsével aki a műhelyt megmutatta és sok értékes emléket is. A városka főterén a világ guzzistái egy szép szobor állításával tisztelegtek Carlo Guzzi emlékének.

Előzmény: 850 T3 California (247)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.26 0 0 248

készül!

 

hy

 

 

Előzmény: H Simpson (245)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.26 0 0 247

ááááááááááááááhhhhh, Adri! most irigykedem. de legalább ez is ad egy plusz lökést, h jövőre már én se halasszam tovább. élménybeszámoló lesz?

 

 

Előzmény: Adri 71 (246)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.25 0 0 246

Sziasztok!

Mandelloban a guzzi múzeum nagy élmény volt. Olyan sok moci van, hogy kevés az 1 óra rá. Kénytelen az ember visszamenni, ha tényleg mindent meg akar nézni. :) Az idő nagyon szuper volt, mocival is el lehetett volna menni.

 

H Simpson Creative Commons License 2012.10.25 0 0 245

Hali 850 T3 California!

 

Élnék a felajánlásoddal és elkérném a karbibeállításhoz a gyári leírás fordítását.

Bár viszonylag jól kiismertem a motort (Nevada NT 2002) de azért mindíg tanul valamit az ember.

alu.geplast kukac gmail.com

 

Előre is köszi.

 

Üdv.

Laci

Előzmény: 850 T3 California (228)
predakon Creative Commons License 2012.10.17 0 0 244

thx

Előzmény: 850 T3 California (243)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.17 0 0 243

hali

én ezeket a paramétereket találtam:

12V / 18Ah - 270A

méret: 150 x 87 x 161mm (szél x hossz x mag)

típus pl:

Yuasa YTX20CH-BS

már én is izgulok!

sztem élete meghatározó döntése lesz.

aztán szervezünk ám 1 közös gurulást!

sok sikert!

 

Előzmény: predakon (242)
predakon Creative Commons License 2012.10.17 0 0 242

Köszi a válaszokat!

Hát ma eldöl a kérdés, a pénz része is oké. Nekem jelenleg egy cbr600-am van, szóval én leszek az aki elhozza a motort, őszíntén szólva az én szívemet is jobban megdobogtatja ez a motor mint a hondám de mégis én képviselem a racionális oldalt (haverom már rózsaszínben van :D).

 

Budapestre hozzuk majd fel a gépet, hova vigyük szervízbe? Nem ismerek egy moto guzzi szakértőt sem.

Azt még megköszönném ha valaki megírná milyen akksi kell a motorba, jó lenne beindítani és meghallgatni.

Egyelőre még csak neten látta haver is, én e miatt is rákoppintottam, ne így vegyen motort. :)

 

 

 

 

 

Adri 71 Creative Commons License 2012.10.16 0 0 241

Szia Predakon!

Ez a moci, nagyon dögös! Az ára is jó, de menj vele egy kört (kölcsön aksival). :)

Sokk sikert a vásárláshoz!

Előzmény: predakon (238)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.16 0 0 240

ciao

nem gondolkodni, vásárolni! ha utána érzed, amit kell, akkor jó nyeregbe ültél, ha nem, akkor nézz vmi japkót!

 

Előzmény: predakon (238)
gab55 Creative Commons License 2012.10.16 0 0 239

Szia!

Az év elején én is néztem ezt a mocit, de aztán Griso 8V lett belőle. Az enyém 2008-as, 0km-es volt, amikor megvettem márciusban. A gyári garancia miatt volt egy kis adok-kapok a Mille-vel, de azért megvan rá a két év gyári gari.

Nagyon karakteres motor, de szerintem ez igaz a többi Guzzi-ra is. A motor minden egyes alkatrészén látszik, hogy abszolut prémium kategóriás.

Ennek megfelelően a fenntartása egy kicsivel drágább lesz, de semmi veszélyes. A nullrevizio-n minden folyadékot lecseréltek. Ez- bár nem én fizettem- kb. 40-45e Ft-ot jelent.

A motor az eddigi 6000km alatt teljesen megbízható volt, semmi hiba, probléma. Nagyon jó vele menni, a súlyához, méretéhez képest elég kezes, bár azért nem városba való.

Nekem a fogyasztása 5,2-7,8 között volt. A hosszanti V-motor (amit még a gyári leírás is keresztben állónak ír :D), és a kardánhajtás nekem egy kicsit szokatlan volt az elején, de gyorsan meg lehet szokni. A futóműve eszméletlen stabil, bár nagyon kemény. A 187 cm-es magasságomhoz a lábtartók kicsit magasan vannak, emiatt hosszabb távon egy kicsit kényelmetlen, de azért ki lehet bírni.

A motort mindenhol megnézik, lassan szórólapot fogok készíteni a moci műszaki adataival, annyiszor kellett elmondanom már. :D Az Alpok-Adria kupán, a Pannoniaring parkolójában nem sok motort állnak körbe, de a Griso-t igen. Talán nincs túl nagy jelentősége, de néha elég nehéz a saját motorom közelébe férkőznöm. :)

Nem versenymotor, nem városi motor, de imádnivaló.

Ha a 850-est problémamentesen forgalomba lehet helyezni, akkor szerintem jó vétel lehet. Akkor viszont ragaszkodom egy közös fényképhez! :D

Sok sikert!

 

Előzmény: predakon (238)
predakon Creative Commons License 2012.10.15 0 0 238

Sziasztok!

 

Sürgős segítségre van szükségem, egy barátom nagyon nézegeti ezt a mocit:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/moto_guzzi/moto_guzzi_griso_850-6224718

 

Nagyon tetszik neki a motor de nem találunk róla semmi információt, nulla magyar teszt stb...

Esetleg tud bárki bármit a linkelt motorról? Érdemes megvenni ezt a típust?

Esetleg van itt olyan fórumtag akinak azonos típusú motorja van?

 

Válaszokat köszönöm!

850 T3 California Creative Commons License 2012.10.14 0 0 237

 

azért az (motoros) élet nem áll meg, van reménysugár az őszi napokon!

 

 

Előzmény: Adri 71 (236)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 236

Ciao California!

Én, (mi) idén már nem ülünk mocira. Nekem ez a pár fok, már hideg. Mociból lassan kikerül az aksi, és elmegy téli álmot aludni. Neked jó utat, lesz még pár nap amikor mehetsz egy kört. Szerencsés vagy, hogy a nyugati országrészben laksz, mert a határon túl, az utak sokkal jobb minőségűek. Itthon nehéz jó túra útvonalat találni (ami az utak minőségét illeti). Mert a Nevadának az első rugós tagja kicsit kemény és nem állítható, ezért a rossz utakon nagyon kényelmetlen tud lenni. Ti auguro tempo buono e strada larga. Forza guzzisti!

 

Előzmény: 850 T3 California (235)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.11 0 0 235

Mr.

vagy Sig., h a "környezethez" alkalmazkodjunk.

az olaszoknak a ferragosto teljesen evidens, olyan, mint h az ég kék.

nem gondolják, h ezt külön közölni kellene a külvilággal.

ma finomat gurultam. eszméletlen utakat találtam itt, a közeli alpokban, és csodás vidékeket. bár az idő később homályra fordult, és csak 10 fok volt, de a lényeget, a motorozást élveztem. találtam 1 fontos motoros havert is, úh ma nem volt felesleges felkelni.

buon viaggio

Előzmény: Adri 71 (234)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 234

Szia Mr. vagy Mrs. California!

Szólíthatlak másképp? Vagy nem megengedett :)?

Igen, a nyitvatartásnál az volt a baj, hogy elfelejtették a neten jelezni a nyári "szünetet". No de nincs nagy baj, most újra megprobáljuk. Majd megírom érdemes volt-e elmenni (bár egész biztos vagyok abban, hogy nagy élmény lesz).

Neked jó gurulást kívánok, de már vigyázni kell a megváltozott útviszonyokra!

Csá

 

Előzmény: 850 T3 California (233)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.11 0 0 233

hali Adri!

a gyár honlapján ez áll: nyitva hétfőtől péntekig 15-16 óráig. hát, a fanatikusok nem kapnak túl sok időt az áhitatra..... 

november 1-4 ott is ünnep, munkaszünet, a múzeum is minden bizonnyal zárva lesz.ennél több infót nem találtam.

a tél is tartogat majd tennivalókat, de azért gyorsan gurulok még 1et az eső, meg a fagyok előtt.

szép élményeket!

 

Előzmény: Adri 71 (232)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 232

Helló 850 T3 California!

Most októberben, már mi is 4 keréken autóval megyünk a múzeumba. Az időjárás ilyenkor már nem kedvez a motorosoknak. De ha most se jutunk be a múzeumba, akkor csak a 100. évfordulóra megyek legközelebb (mérgemben :)). Mivel augusztusban nem jártunk szerencsével, így szeptemberben elmentünk Faaker See-be a motoros találkozóra. Na az sem volt semmi! Úgy ahogy kell, eltévedtünk odafelé. De pont ezért jártunk olyan helyeken, hegyeken-völgyeken keresztül, ahol még sosem. Nem estünk pánikba, inkább nézelődtünk, és gyönyörködtünk a tájban. Most azt is tudjuk, hogy jövőre kerülővel fogunk menni, mert érdemes megnézni a környéket. Ha szerveznek a guzzi-s motorosok jövőre 1-1 hétvégét (az összes többi érdeklődővel együtt), mi biztosan elmennénk.

Jó pihenést a téli időre!

 

Előzmény: 850 T3 California (230)
Atti369 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 231

Köszi szépen az infót (bocs,hogy csak ilyen sokára reagáltam rá). Sajnos én is pont belfutottam a nyári szünetbe :-) pedig sejthettem volna,én sem először járok olaszországban. De sebaj, akkor is megnézem egyszer a múzeumot.

Előzmény: Guzmuz (226)
850 T3 California Creative Commons License 2012.10.09 0 0 230

ciao, Adri!

szerencsés vagy, h ilyen sűrűn járhatsz Itáliába! bár én sem panaszkodhatom, volt alkalmam jó soxor, és aránylag sok helyre eljutnom Olaszországban, és remélem, még nem zárult le a sor. sajnos, néha évek maradnak ki, amikor nem jutok el oda. Mandelloban 6 éve jártam, családdal, autóval. klassz a környék? ez volt nekik kéznél :)) . csodálatos hely a Comoi tó környéke ugyanúgy, mint Itália nagy része, de az oda vezető alpesi utakat se felejtsük megemlíteni! bár ebben az évszakban már elég merésznek tartom a motoros utazást (nem mondom, h én nem vágnék neki), ilyenkor bármi jöhet, köd, eső, hideg, az Alpokban havazás. amikor mi arra felé mentünk jól bekacskaringóztuk az Alpokat, 4 hágón is átmentünk 1200 - 2800m közötti magasságokban. ezt még meg kell ismételnem 2 keréken is! főleg a Stelvio 2800m-es hágója kb. 100 hajtűkanyarjával utolérhetetlen élmény. ok, ha találok vmi érdekességet, majd üzengetek, bár most épp a téli hibernáció időszaka következik. mondjuk, írogatni attól még lehet, élményeket megosztani, tippeket, tanácsokat kérni-adni. örülnék, ha összetartóbb lenne a Guzzis társaság, akár önálló programokat is szervezhetnénk magunknak, v más motorosokkal együtt. ha mást nem is, a 100 éves MG szülinapot ott fogom ünnepelni - 9 év múlva :) - a saját kerek évfordulómmal együtt. az nagy buli lesz, nincs kétségem, de addig is még jópár tízezer km áll előttünk.


széles utat, gumifákat!

Előzmény: Adri 71 (229)
Adri 71 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 229

Szia 850 T3 California!

Úgy látom nem voltam egyedül Mandelloban, aki augusztusban próbált szerencsét a motorokkal. Majd most! Októberben! :) Imádott világ? Leesett az álam, hogy milyen klassz környékre építették a gyárat. Nevada Club 750, kicsi motor és nagyon szerethető. Még nincs 3 hónapja, hogy az első Guzzi van a "családban". Ha lesz infód nyílt napról a gyárban (vagy valakinek aki olvassa) biztos elmennék megnézni. Légyszi írjatok. Jó motorozást!

Előzmény: 850 T3 California (228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!