Szia 850 T3 California!Próba szerencse! De nekem valahogy nincs ezekkel a képekkel szerencsém.Te ügyibb vagy mint én! De nem adom fel, próbálkozom szorgalmasan. Csak valami miatt a képek mindig lemaradnak. Vagy majd egyszerre mindenből ötöt fogsz látni. Még egy kicsit próbálkozom, aztán kitalálok valamit, mert már a türelmem fogytán van.
szuper lehetett! azt olvastam, h a tulajdonos Piaggio tervezi egy "igazi" múzeum létrehozását a gyár területén hosszabb nyitvatartással, tematikus üzletekkel, miegyéb. már csak egy vmit kell megtalálniuk ehhez: 8 millát, euróból.
szal, oda sem holnap megyünk, questo é sicuro! sajnos a fotóidat nem láttam, és nem is tudok róluk semmit. én, amikor beinzertálom ide, az meg is jelenik, nagyobb tapasztalatom nekem sincs. az albumaimat amúgy az indafotón tárolom, és oda várom az érdeklődőket is. azét szólj, ha meglesznek!
Hali California!
Valami miatt nem sikerült feltenni a képeket. Pedig küldtem Neked! :-) De lehet hogy Te jobban tudod hova kerültek mert elvileg sikerült...
Mandelloban sok érdekes dolgot láttunk. A múzeumban sok érdekes motort láttunk, kezdve a legelső Guzzi motortól a mai modellekig. Sok korát megelőző műszaki megoldással találkoztunk, mint pl.: kompresszoros motor a 30-as évekből. Ott volt az a motor is amivel Agostini versenyzett, voltunk az általa alapított boltban. A városban van egy kovácsműhely, ahol Carlo Guzzi az első motorját összerakta. Beszéltünk a kovács unokaöccsével aki a műhelyt megmutatta és sok értékes emléket is. A városka főterén a világ guzzistái egy szép szobor állításával tisztelegtek Carlo Guzzi emlékének.
Mandelloban a guzzi múzeum nagy élmény volt. Olyan sok moci van, hogy kevés az 1 óra rá. Kénytelen az ember visszamenni, ha tényleg mindent meg akar nézni. :) Az idő nagyon szuper volt, mocival is el lehetett volna menni.
Hát ma eldöl a kérdés, a pénz része is oké. Nekem jelenleg egy cbr600-am van, szóval én leszek az aki elhozza a motort, őszíntén szólva az én szívemet is jobban megdobogtatja ez a motor mint a hondám de mégis én képviselem a racionális oldalt (haverom már rózsaszínben van :D).
Budapestre hozzuk majd fel a gépet, hova vigyük szervízbe? Nem ismerek egy moto guzzi szakértőt sem.
Azt még megköszönném ha valaki megírná milyen akksi kell a motorba, jó lenne beindítani és meghallgatni.
Egyelőre még csak neten látta haver is, én e miatt is rákoppintottam, ne így vegyen motort. :)
Az év elején én is néztem ezt a mocit, de aztán Griso 8V lett belőle. Az enyém 2008-as, 0km-es volt, amikor megvettem márciusban. A gyári garancia miatt volt egy kis adok-kapok a Mille-vel, de azért megvan rá a két év gyári gari.
Nagyon karakteres motor, de szerintem ez igaz a többi Guzzi-ra is. A motor minden egyes alkatrészén látszik, hogy abszolut prémium kategóriás.
Ennek megfelelően a fenntartása egy kicsivel drágább lesz, de semmi veszélyes. A nullrevizio-n minden folyadékot lecseréltek. Ez- bár nem én fizettem- kb. 40-45e Ft-ot jelent.
A motor az eddigi 6000km alatt teljesen megbízható volt, semmi hiba, probléma. Nagyon jó vele menni, a súlyához, méretéhez képest elég kezes, bár azért nem városba való.
Nekem a fogyasztása 5,2-7,8 között volt. A hosszanti V-motor (amit még a gyári leírás is keresztben állónak ír :D), és a kardánhajtás nekem egy kicsit szokatlan volt az elején, de gyorsan meg lehet szokni. A futóműve eszméletlen stabil, bár nagyon kemény. A 187 cm-es magasságomhoz a lábtartók kicsit magasan vannak, emiatt hosszabb távon egy kicsit kényelmetlen, de azért ki lehet bírni.
A motort mindenhol megnézik, lassan szórólapot fogok készíteni a moci műszaki adataival, annyiszor kellett elmondanom már. :D Az Alpok-Adria kupán, a Pannoniaring parkolójában nem sok motort állnak körbe, de a Griso-t igen. Talán nincs túl nagy jelentősége, de néha elég nehéz a saját motorom közelébe férkőznöm. :)
Nem versenymotor, nem városi motor, de imádnivaló.
Ha a 850-est problémamentesen forgalomba lehet helyezni, akkor szerintem jó vétel lehet. Akkor viszont ragaszkodom egy közös fényképhez! :D
Én, (mi) idén már nem ülünk mocira. Nekem ez a pár fok, már hideg. Mociból lassan kikerül az aksi, és elmegy téli álmot aludni. Neked jó utat, lesz még pár nap amikor mehetsz egy kört. Szerencsés vagy, hogy a nyugati országrészben laksz, mert a határon túl, az utak sokkal jobb minőségűek. Itthon nehéz jó túra útvonalat találni (ami az utak minőségét illeti). Mert a Nevadának az első rugós tagja kicsit kemény és nem állítható, ezért a rossz utakon nagyon kényelmetlen tud lenni. Ti auguro tempo buono e strada larga. Forza guzzisti!
az olaszoknak a ferragosto teljesen evidens, olyan, mint h az ég kék.
nem gondolják, h ezt külön közölni kellene a külvilággal.
ma finomat gurultam. eszméletlen utakat találtam itt, a közeli alpokban, és csodás vidékeket. bár az idő később homályra fordult, és csak 10 fok volt, de a lényeget, a motorozást élveztem. találtam 1 fontos motoros havert is, úh ma nem volt felesleges felkelni.
Igen, a nyitvatartásnál az volt a baj, hogy elfelejtették a neten jelezni a nyári "szünetet". No de nincs nagy baj, most újra megprobáljuk. Majd megírom érdemes volt-e elmenni (bár egész biztos vagyok abban, hogy nagy élmény lesz).
Neked jó gurulást kívánok, de már vigyázni kell a megváltozott útviszonyokra!
Most októberben, már mi is 4 keréken autóval megyünk a múzeumba. Az időjárás ilyenkor már nem kedvez a motorosoknak. De ha most se jutunk be a múzeumba, akkor csak a 100. évfordulóra megyek legközelebb (mérgemben :)). Mivel augusztusban nem jártunk szerencsével, így szeptemberben elmentünk Faaker See-be a motoros találkozóra. Na az sem volt semmi! Úgy ahogy kell, eltévedtünk odafelé. De pont ezért jártunk olyan helyeken, hegyeken-völgyeken keresztül, ahol még sosem. Nem estünk pánikba, inkább nézelődtünk, és gyönyörködtünk a tájban. Most azt is tudjuk, hogy jövőre kerülővel fogunk menni, mert érdemes megnézni a környéket. Ha szerveznek a guzzi-s motorosok jövőre 1-1 hétvégét (az összes többi érdeklődővel együtt), mi biztosan elmennénk.
Köszi szépen az infót (bocs,hogy csak ilyen sokára reagáltam rá). Sajnos én is pont belfutottam a nyári szünetbe :-) pedig sejthettem volna,én sem először járok olaszországban. De sebaj, akkor is megnézem egyszer a múzeumot.
szerencsés vagy, h ilyen sűrűn járhatsz Itáliába! bár én sem panaszkodhatom, volt alkalmam jó soxor, és aránylag sok helyre eljutnom Olaszországban, és remélem, még nem zárult le a sor. sajnos, néha évek maradnak ki, amikor nem jutok el oda. Mandelloban 6 éve jártam, családdal, autóval. klassz a környék? ez volt nekik kéznél :)) . csodálatos hely a Comoi tó környéke ugyanúgy, mint Itália nagy része, de az oda vezető alpesi utakat se felejtsük megemlíteni! bár ebben az évszakban már elég merésznek tartom a motoros utazást (nem mondom, h én nem vágnék neki), ilyenkor bármi jöhet, köd, eső, hideg, az Alpokban havazás. amikor mi arra felé mentünk jól bekacskaringóztuk az Alpokat, 4 hágón is átmentünk 1200 - 2800m közötti magasságokban. ezt még meg kell ismételnem 2 keréken is! főleg a Stelvio 2800m-es hágója kb. 100 hajtűkanyarjával utolérhetetlen élmény. ok, ha találok vmi érdekességet, majd üzengetek, bár most épp a téli hibernáció időszaka következik. mondjuk, írogatni attól még lehet, élményeket megosztani, tippeket, tanácsokat kérni-adni. örülnék, ha összetartóbb lenne a Guzzis társaság, akár önálló programokat is szervezhetnénk magunknak, v más motorosokkal együtt. ha mást nem is, a 100 éves MG szülinapot ott fogom ünnepelni - 9 év múlva :) - a saját kerek évfordulómmal együtt. az nagy buli lesz, nincs kétségem, de addig is még jópár tízezer km áll előttünk.
Úgy látom nem voltam egyedül Mandelloban, aki augusztusban próbált szerencsét a motorokkal. Majd most! Októberben! :) Imádott világ? Leesett az álam, hogy milyen klassz környékre építették a gyárat. Nevada Club 750, kicsi motor és nagyon szerethető. Még nincs 3 hónapja, hogy az első Guzzi van a "családban". Ha lesz infód nyílt napról a gyárban (vagy valakinek aki olvassa) biztos elmennék megnézni. Légyszi írjatok. Jó motorozást!