Nem! Nekem mindig teljesen "el van csavarva", illetve be van kapcsolva teljes világítás helyzetbe! Ha olyasmit csinálok amihez csak gyújtást kell kapcsolni, de nem indítom be a motort, csak akkor szoktam kikapcsolni.
Mindenek előtt a vezérlőben kell aktiválni egy kábel segítségével és akkor a manüben lesz egy új pont(?) ha még nincs, valami olyasmi, hogy Lights&Vision ha jól emlékszem. Ott majd állítgatható 10s-es lépésekben vagy OFF helyzetbe kapcsolható. De ha aktiválva van akkor úgy fog működni ahogy lentebb írtam, ha viszont nincs aktiválva akkor a világítást bekapcsolva hagyva a helyzetjelző úgy fog maradni ha kihúzod a kulcsot. Ha ilyen beállításnál azt szeretnéd, hogy a helyzetjelzők világítsanak akkor egyszerűen csak át kell fordítani helyzetjelző állásba és kész!
Kicsit off téma; Ti milyen appot ajánlotok Android alá üzemenyag fogyasztás, és mindenféle ktg kalkulálására? Nekem volt egy nagyon jó Blackberry alá (http://www.dekerta.com/apps.php), de azt sajnos- még- nem írták meg Androidra.
Nem kell elcsavard a vilagitas kapcsolot amikor a fenyszoro tompitottfenyet fel szeretned gyujtani? Vagy az mindig bekapcsolva marad? Hol az ComingHome-LeavingHome a maxi-dot-ban?
Ha van Maxi-DOT kijelződ akkor a ComingHome-LeavingHome funkciók aktiválásával (és a Maxi-DOT menüben az időzítést nullára állítva ki kapcsolható) a világítást mindig bekapcsolva tartható (nem helyzetjelző helyzetben!). Nekem is így van és állandóan így használom. Nem szoktam kapcsolgatni...
Így, akkor amikor ráadom a gyújtást akkor bekapcsol a világítás (egyedül az indítás idejére kapcsol ki a tompított) és amint leveszem a gyújtást kikapcsol a tompított, de a helyzetjelző úgy marad addig amíg a kulcsot ki nem húzom.
Egy 75Ah-s akksim van és ennek nem okoz gondot a dolog. Persze neked a Xenon miatt nem a legjobb ez a megoldás, de szerintem nem nem is lenne vészes.
...persze, ha nincs Maxi-DOT akkor nem nagyon megy a dolog mert akkor csak kábellel lehet időzíteni a ComingHome és a LeavingHome funkciókat és akkor azt hiszem, hogy csak 10, vagy 30 másodpercig lehet levinni az időzítést, nem úgy mint a Maxi-DOT meüjében.
Ugy is olajcseres az auto azt akkor szolok az autoszerelonek, hogy allitsa at !Regebben is furcsa volt ez mindig is nekem ,de amiota xenon van meg tudom hogy at lehet alitani kifejezetten zavar!
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy 1-es Octaviara (2004-es,1.4 sedan) vonóhorgot szeretnék rakni majd! Van a vill.bekötéshez gyárilag levezetékelve valahová? Vagy a vezetékeket a dugaljhoz honnan kell vinni??
Szokott olyan lenni, hogy az utólagos fejegységnél van egy kapcsolt 12V-os kimenet, de ezt nem szokták ráültetni az antenna bemenetre. Ezt azért csinálják, hogy oda kell az antenna erősítőt (vagy a gyárilag erősítős antennával ellátott autóknál a fantompápot) kötni.
Ennek általában meg is van a helye a csatlakozóban, mert ha jobban megfigyeled akkor a fantomtápok tápvezetékén (általában vékony kék) van egy saru ami pont olyan mint ami az ISO csatlakozóban van! Nézd meg a fejegységeden lévő, vagy a dokumentációban lévő csatlakozó lábkiosztást és meg fogod találni.
A tompitottam 0 allasban gyujtasra kapcsol fel,na en ezt nem akarom azt szeretnem hogy a 0 allasban semmi ne vilagitson!Azt kideritettem ,ha VDCS kabeles kutyunel a 09 -es vezerlo Long Code.Nappali menetfenybol ki kell venni a pipat!
Viszont VAS-PC kabelesnel laptoppal hol talalhato ez a funkcio ugyan ott vagy egesz mas?
Ezért raktam be én tolató kamerát a kocsiba és a középső tükör mutatja a képet amikor tolatok. Így akár 2cm-re rálehet állni a másik kocsira! Természetesen csak a parkolási idő alatt! Így nagyobb tér jut a parkolásra.
Vettem egy 18 ledes csomagtér világítás-os lámpát itt a link: Link
Minden jól indult! Nagyon erős fénye volt mint ha nappal lett volna de beszerelés után kb. 1 órával a gyári riasztó megszólalt majd kikapcsoltam és kb. megint 1 órával megint megszólalt és utána még 1szer mivel már este volt ezért lementem a kocsihoz és vissza raktam bele a sima T10-es lámpákat. Remélem most nem fog megszólalni a riasztó. Vajon mi lehet a baja? Lehet semmi köze nincsen a led panelhoz?
Nekem nincsen saját programom hozzá, csak nekem is le lett véve, mert nem akartam, hogy minden lámpa világitson állandóan. Ő csinálta: tempomatszereles.hu
Most úgy van beállitva, hogy csak elől világit a tompitott állandóan 50%-on, mint nappali menetfény.
Beallitas en utana allitottam meg ugy hogy kimentem egy sotet mellek utra megalltam es megneztem meddig vilagit es mennyire az ut szelet vilagitjak ,mert mas a faltol 5 vagy 10 meterre es kicsit mas mikor 30 vagy tobb meterre mit mutat ott lehet finomitani rajta kicsit!
Akkor elvileg az autoszerelom ,ha viszem mindig megnezi torli a szerviz jelet,neztuk a vezerlesben mentett km allast,megmutatta mikor kettostomegu lendkereket kellet cserelni hol melyik senzornal van a hiba es mikor,elvileg akkor ezt is be tudja allitani.
Van valami menu amin hatarozottan latni hol es mit lehet allitani ,hogy gyujtasnal ne kapcsolja fel a tompitottat ?
Scout 2.0 TDI, 3.400km, aramvonalas 34 cm magass (400 literes) siboxal a tetejen es kb. 450kg hasznos terhelessel, ebbol 2.500km autopalya olyan 140-es tempoval, 98km/h atlag az egesz utra vonatkoztatva, fogyasztas 7,4% a kutnal merve.
Aki tetoboxal hasznal, vasaroljon/bereljen egy minosegi rudas csomagtartot (amit az autojara gyartottak) es egy markas tetoboxot, es ne hajtson 160 felett. Az elso 50km utan alljon meg es tuzetesen ellenorizze a box/csomagtarto rogziteseit.
A tegnap este az M7-en egy telepjarorol asszem leesett a box, az ot koveto tarsa kikerulte es belefutott a korlatba. Csunya baleset volt.
Sziasztok az autovillamossagi forum nagyon pang ,de hat ha itt is tud valaki segiteni.Arrol lenne szo hogy nagyon unom mikor gyujtast adok 0 allasban a kapcsolo ,meg is bekapcsol a tompitott fenyszoro,igy mindig helyzetjelzo allasba kell mozditanom a kapcsolot ,hogy inditasnal ne vilagitson a tompitott,mert hallottam nem tesz jot neki!
Fater superbje viszont azon a 0 az nulla nem vilagit semmi a helyzetjelzo az helyzetjelzo ,ha tovabb kapcsolja tompitottra akkor meg az vilagit!
Igy hat az en automban (2008 octavia 2 ) valami nem f....sza!
Mi ennek az oka ?Autovillamossagihoz kell vinnem vagy ,megoldhato otthon?
Mindíg a lámpa felé eső oldalát és a felső részét kell kirántani. Van, hogy erősebben kell, de eltörnöm sosem sikerült. Aztán még a lyukba benyúlva be kell nyomni a fület, ami a belső oldalon a lámpatestet tartja és kifordul. Visszafelé rakva csak be kell nyomni, bepattan a fül és a kis rácsot két jól irányzott rúgással finoman a helyére kell igazítani.