peugeot 307 nem indul de másnap reggel semmi baja és egyből indul. akumulátor és öninditó jó. kb egy hónap és ugyan ez a probléma. délután nem de reggel indul. valakinek esetleg volt már ilyen gondja? ati0101@freemail.hu cimre irhattok. előre is köszönöm
Graf az egyik legjobb vízpumpa. Amikor nézed a különféle ilyen-olyanokat, és melléjük raksz egy Grafot, akkor két dolog tűnik fel: Az, hogy a Graf lapátjai vagy 2x akkora felülettel kapaszkodnak a folyadékba, és hogy rendes fémből vannak, nem spiáterből valamiből, meg műanyagból. Vezérlés szettből én Contit használok, Ina csapágyakkal, de biztos jó a Dayco is, csak nézd meg, mi van benne.
Szimeringet, ha nem látni folyásnyomot, én békén hagynám.
Vezérléscsere lesz az oroszlánban 1.6 HDI 90 ló. Dayco KTb 493 szett teflonos, ezt mondták gyárival megegyezőnek. Vízpumpából Graf gyártmány lesz, ezt ismeri valaki? Illetve ajánlott cserélni főtengő szimeringet? 240e van benne.
Sziasztok, Úgy adta a sors, hogy megváltunk a pug307sw-énktől. Barátokhoz került, ezért még nyomom tudom kísérni a jövőjét, szervizelni, stb...
Ami eladó: - RD4 mp3-as fejegység, egyben van, szép külalak, fényszórómosó szivattyú új (mindkét 307-hez jó), ráncfelvarrotthoz fényszóró mosó fúvóka tartó (bontott és új). Akit érdekel írjon emailt.
A miénk 15 éves lesz, és "csak" 120 körül van benne. Azért ez sem rossz, ugye? :-)
Mondjuk ebben a korban azért már látszik itt-ott a kor, például az "ezüst" kilincsek és tetőcsomagtartó rudak kezdenek több helyen is megkopni s ott kiütközik a fekete alapszínük.
Nálam a gyermekeim már túl nőttek rajtam, a nagyobbik fiam 17 centivel magasabb nálam, így az SW már szűknek bizonyult számukra, így nem volt mese, "upgrade"-elni kellett.
Funkcionálisan még minden működik rajta. Pontosabban pont ma este adta be a kulcsot a fényszóró-magasság állító - majd hétvégén megkukkantom, mi lehet az oka. Bár a biztosíték cserén és a tenyérrel való jól-odacsapkodáson kívül nem sokat tudok tenni a magjavítása érdekében. :-)
Jaja, ennek a Bluetooth-szal megspékelt változatát linkeltem be ide vagy 20 kommenttel ezelőtt én is.
És akkor kérdeztem, s erre tényleg szeretném, ha tudna valaki válaszolni: a CD tár funkciót csak a szakszervizben tudják bekonfigurálni, vagy van erre valakinek otthon is (Debrecen környékén) lehetősége és kapacitása?
Az előző tulaj rossz felniket vett a cicus alá, így a nyomtávom oldalanként 1 centivel rövidebb a gyáritól. Most nemigen tudom eladni a felnit és gyárit venni rá, úgyhogy maradnom kell ennél. Milyen nyomtáv szélesítőt érdemes vennem és honnan? A tuning boltokban kaphatóak jók? 19ezerért egy pár ami tehermentesítős? Meg láttam egy odlalt ahol 60 ezerért hirdették az általuk esztergáltat.
Dede:) Azzal járok még egy darabig. Közel 170 ezer van benne és semmi nem indokolja - különösen az anyagi helyzetem -, hogy váltsak. Mivel kizárólag csak hosszútávon használom, igen apró hibáktól eltekintve szinte tökéletes. Vezérlést kicseréltettem, mert a gyártástól csak eltelt 10 év, volt egy kuplung cserém, kutyacsont és tanksapka jeladó, na meg a "befagyós" kézifék bowdent cseréltettem ki. Sajna az ülésfűtés nem müxik alattam, de minden más tökéletes. Hála Jena beavatkozásának a motor meg pláne. Szóval 7 üléssel, kezdettől nálam - mi indokolhatna egy cserét? Ja, hogy lassan várható, hogy ez-az romlik? Ha vennék egy használt luxusabbat, akkor lenne para, újra meg nem telik. Másra költik helyettem a pénzem...
Írtam még az előző hsz-nél én is - aztán kitöröltem, mit okoskodjak, ha már döntöttél a kihangosítás terén -, hogy én is fm transmittert használok. Van belső és micro SD memóriája is, csatlakozik rá lejátszó/telefon kanócon is. Rohadt xar, hogy ebben az országban nem lehet úgy megtenni 100 km-t, hogy ne hagyd el a rádió adót. Ennek okán nem is foglalkozom vele. Vettem Aliról egy Morul 2 Bt hangszórót, telón meg megy útközben a TuneIn Radio, ha nem akarok nagyon a transmitter párosítással bajlódni amiatt, hogy annak is kell ugye egy táp. Oké, van szivargyújtó elosztó is, tehát nem gond. A Morul 2-t meg csupán amiatt hoztam szóba, hogy nekem nem kellene semmilyen fejegység, hanszóró sem. Ezek a 30-50 dollár körüli kütyük szerintem elegendőek lennének egy autóba, ráadásul kihangosítóként is fungálnak. De persze tudom, ez nem kikerülhető, legfeljebb a Logannél, hiszen a compu adatokat onnan lehet leszedni, állítgatni dolgokat - csak megjegyzésként írtam, hogy szinte felesleges ma már a sok hagszóró, ami idővel zörög, nem olyan minőségű, hogy ne kelljen belenyúlni, stb. Mondjuk aki belenyúl a gyári szettbe, az igényes is a zenére, nekem bőven megteszi/ vagy tenné a kicsit komolyabb külső kütyü is.