Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atiTDI Creative Commons License 2015.07.27 0 0 36771

Mivel nem kapható hozzá alkatrész, elég nehéz lesz nekiállni egy felújításnak.:)

Előzmény: Mantler Hajnalka (36769)
combi27 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 36770

de biztos tudunk, csak az ország melyik részén szeretnéd? xD

Előzmény: Mantler Hajnalka (36769)
Mantler Hajnalka Creative Commons License 2015.07.27 0 0 36769

Sziasztok ! E60 M5 vàltót szeretnénk felújítatni ! Nem tudtok ajànlani valakit aki ezzel foglalkozik ! ? :)

atiTDI Creative Commons License 2015.07.27 -1 0 36768

Gyári beszállítói Osram-ot tudok adni kedvezményes áron.

bmwcucc kukac gmail.com

Előzmény: Jancsika0222 (36764)
cbrnorbi Creative Commons License 2015.07.26 0 0 36767

Mi lehet az oka,egyszer megy rendesen egyszer nem.?25d

Andras520d Creative Commons License 2015.07.26 0 0 36766

Az is lehet, hogy a vetítőlencse foncsora ment tönkre. 

Előzmény: Jancsika0222 (36764)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 36765

Nekem Osram volt benne gyárilag.

Előzmény: Jancsika0222 (36764)
Jancsika0222 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 36764

Nem, az üveg illetve a plexi nincs egyáltalán bemattulva, söt mint ha új lenne. Nem lehet hogy 10 éve nem lett kocserélve és csak elhasználodott? Nincs lila fénye, egy sima halogén is jobban megvilágítja az utat mint nekem a xenon. D1S en belül milyet rendeljek szerintetek? Van valakinek ötlete esetleg egy konkrét tipust tud valaki ajánlani?

Előzmény: combi27 (36759)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36763

Elektronika a legesélyesebb akkor. Ha egyben van a gép, felesleges lecserélned.

Előzmény: Törölt nick (36762)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36762

Nem,mikor elmegy arra a pár órára (1-200 km-re), akkor teljesen mindeggy mit hogyan csinálok egyszerűen mondjuk 70le-vel gyengébbnek érzem,,semmi rángatás,hiba jelzőlámpa stb..

nagyon gondolkodok már egy 25-30d f10-be de ez annyira egyben van még,(sérülés-karcmentes,170e km,1szakszervízben szervízelt végig csak gyári cuccal,állapota mint egy 2-3éves autó)nem tudom mi pluszt nyújtana az ujabb ötös.

 

 

első ránézésre vmi turbószabályzó elektronikát mondtak ami motortérrel szemben bal fönt kattog leállítás után még jó darabig....

Előzmény: EEE60 (36761)
EEE60 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36761

Véletlenül nem nagyobb gázadáskor megy el az ereje?

Előzmény: Törölt nick (36760)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36760

kiakasztó!!!!

turbófelujjítás után kb 1000-1500km-ként elmegy az autó ereje(mintha nem lenne turbo rajta) mondjuk jó pár órára 1-200km-ig ,majd visszajön és újból tökéletes 1000-1500km-n.

fütyülés-olajfogyasztás-tárolt hiba ,semmi más furcsaság" nincs

 

 

combi27 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36759

nincs bemattulva a az "üveg"? (mert ugye az műanyag, és az UV sugárzástól  bemattul..)

A D1S xenonok nem  a nagy fényerejükről híresek, nekem más márkában ez van és nem vagyok elájulva tőlük, attól függetlenül hogy nem mattosodott be a műanyag még rajta...

Előzmény: Jancsika0222 (36755)
Andras520d Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36758

Szia,

 

D1S izzó kell bele. Lilásan világít most az izzód?

Előzmény: Jancsika0222 (36755)
s_abel Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36757

Nagy valószinuséggel a kábelköteg sérült ami a csomagtér ajtóboz megy. Viszaolvasva itt a fórumon láthatod, hogy többünknek is volt már hasonló problémája

Előzmény: lesli30 (36756)
lesli30 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 36756

Sziasztok. Egy kerdesem lenne, megpedig hogy 2005 E61 m nel ma furcsán viselkedett a csomagter ajtom záráskor, illetve a kulon nyithato hatso szelvedo nem nyilik....ez a ketto össztefugg?...? a furcsa viselkedes annyit takar hogy kinyilik rendesen de ugye mikor lezarom automatikusan be kellene huznia es lezarni az ajtot....lezarom de nem huz vissza es gyakorlatilag a csomagter ajtom folyamatosan nyitva van....lezart allapotban termeszetesen nem nyithato ki igy sem, de ugye vegeredmenyben igazabol nincs bezarva rendesen......köszönöm szepen a segitseget

Jancsika0222 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36755

Sziasztok!

 

E61 525d (2005) kocsimban szeretném a fényszóró xenon izzókat kicseréltetni mert már alíg világítja meg az utat. A reflektor az nagyon jó, csak a tompított gáz már nagyon.

 

 

Meg tudná mondani valaki hogy pontosan milyen tipusú ízzókat vegyek? Egy csere után látványos lesz a javulás?

 

 

AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36754

az úgy nem jó mert akkor nem tudod csak gyújtáson hallgatni , van rá megoldás ha hívsz mondom , kell hozzá egy kis dolog + ban pár ezer FT és a can fogja kapcsolgatni :)

Előzmény: gsc77 (36737)
labtec68 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36753

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d_head_up_display.napfenyteto-9167392

 

Vagy inkább ezt ???

Mondjuk nem sokkal többért F10 is meglenne kintről.

labtec68 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36752

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525d-9187028

 

Ezt az autót érdemes megnézni szerintetek ??? Persze nagyon erős alkuval csak: manual valtó :(

kszabi04 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36751

 

 

Van turbó elektronikám eladó ha érdekel valakit.

 

evil512 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36750

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy a DPF kikódolására tudtok-e ajánlani megbízható embert Budapest környékén.

Illetve korábban olvastam itt a fórumon egy pestszentlőrinci szakemberről, aki motorvezérlőt, és váltóvezérlőt is tud módosítani, ha esetleg valaki tudja az ő elérhetőségét, az is érdekelne.

 

Köszi,

István

EEE60 Creative Commons License 2015.07.24 0 0 36749

Azt a kocsit inkább hagyd…. 

Előzmény: Taszinger (36747)
lbalog01 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 36748

a szervizkönyv semmire nem garancia.... 1. tulaj? nekem is szarakodott a kocsi többek között turbóvezérlő hiba, kipufogógáz érzékelő hiba, teljesítmény vesztés, lentebb visszaolvashatod: a kocsi motorvezérlését valami "hozzáértő" szépen átírta olyan értékekre ami ezeket a hibákat tolta, gyári program visszarakása után, hibamentes több ezer km van mögöttem...

Előzmény: Taszinger (36747)
Taszinger Creative Commons License 2015.07.23 0 0 36747

A kocsiba valós a km-er. Van vezetett szervizkönyve. A turbót a tulaj elvileg azért újította fel, mert arra gyanakodtak. Ennyit tudtam csak meg a kocsiról.....

Előzmény: lbalog01 (36746)
lbalog01 Creative Commons License 2015.07.23 0 1 36746

Te nem érzel némi ellentmondást a 120e km és a most lett felújítva a turbó állítások között? 120e km egy 9 éves autótól egyébként sem könnyen hihető, szóval alaposan járd körül azt az autót.

A kérdésedre a válasz: nagyon sok minden lehet az oka, hogy leginkább kézenfekvőt említsem ott van pl. az injektor, aminek mondjuk 120e km után éppen semmi bajának nem kéne lennie...

Előzmény: Taszinger (36745)
Taszinger Creative Commons License 2015.07.23 0 0 36745

Sziasztok!

 

Segítséget/tanácsot szeretnék kérni. 

 

Kinéztem magamnak egy 535D, 2006 évjárat, kevés km (kb.120.000)

Motorral van probléma. Indítás után dadog a motor ill. erőtlen. Turbó fel lett újítva nemrég, hiba üzenetet nem hoz a kocsi.

Valaki találkozot már ilyennel?  Mi lehet a gond?

pepemaga Creative Commons License 2015.07.22 0 0 36744

Sziasztok!

 

Nálam is felütötte a fejét egy bosszantó vészüzemes hiba. 520D/2008

 

Időről időre (most már gyakran) vészüzembe kapcsol az autó. Tünet még a lefújó/süvítő hang amikor megjön a turbónyomás.

Vészüzemben nincs ez a süvítő hang, de persze turbó sem.

 

Korábban hibakód volt a részecskeszűrő, ez most tisztítva de továbbra sem javult meg. Az intercooleren nem látszik sérülés vagy olajfolt. A be és kimenő csövek nem lyukasak.  

 

Mi lehet a baj? Elrepedhetett a leömlő? Vagy valami más?  

 

iKereskedo Creative Commons License 2015.07.22 0 0 36743

Helyezd magad Steef kezebe, egy fokkal tutibb modszer mint a netes diagnosztika :)

Előzmény: Jancsika0222 (36742)
Jancsika0222 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 36742

A kulcs szó az 50%. Éppen itt próbálok embert keresni aki tud segíteni. Lehet igazad van mert a hibaolvasó csak annyit írt ki hogy vészüzembe helyezés mert az elvártnál egy picit MAGASABB értéket adott le a kocsi azaz a gyári érték alacsonyabb mint amit leadott a turbonyomás. Nagyon szeretném megjavítani a kocsit, de valóban elkerülném azt hogy a turbo felujítás után is előjönne a hiba mondjuk Horvátországban a 40C melegben. Azért érdekelne a másik 50% is hogy mire készüljek fel anyagilag. Köszönöm! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!