Nem, az üveg illetve a plexi nincs egyáltalán bemattulva, söt mint ha új lenne. Nem lehet hogy 10 éve nem lett kocserélve és csak elhasználodott? Nincs lila fénye, egy sima halogén is jobban megvilágítja az utat mint nekem a xenon. D1S en belül milyet rendeljek szerintetek? Van valakinek ötlete esetleg egy konkrét tipust tud valaki ajánlani?
Nem,mikor elmegy arra a pár órára (1-200 km-re), akkor teljesen mindeggy mit hogyan csinálok egyszerűen mondjuk 70le-vel gyengébbnek érzem,,semmi rángatás,hiba jelzőlámpa stb..
nagyon gondolkodok már egy 25-30d f10-be de ez annyira egyben van még,(sérülés-karcmentes,170e km,1szakszervízben szervízelt végig csak gyári cuccal,állapota mint egy 2-3éves autó)nem tudom mi pluszt nyújtana az ujabb ötös.
első ránézésre vmi turbószabályzó elektronikát mondtak ami motortérrel szemben bal fönt kattog leállítás után még jó darabig....
turbófelujjítás után kb 1000-1500km-ként elmegy az autó ereje(mintha nem lenne turbo rajta) mondjuk jó pár órára 1-200km-ig ,majd visszajön és újból tökéletes 1000-1500km-n.
fütyülés-olajfogyasztás-tárolt hiba ,semmi más furcsaság" nincs
nincs bemattulva a az "üveg"? (mert ugye az műanyag, és az UV sugárzástól bemattul..)
A D1S xenonok nem a nagy fényerejükről híresek, nekem más márkában ez van és nem vagyok elájulva tőlük, attól függetlenül hogy nem mattosodott be a műanyag még rajta...
Nagy valószinuséggel a kábelköteg sérült ami a csomagtér ajtóboz megy. Viszaolvasva itt a fórumon láthatod, hogy többünknek is volt már hasonló problémája
Sziasztok. Egy kerdesem lenne, megpedig hogy 2005 E61 m nel ma furcsán viselkedett a csomagter ajtom záráskor, illetve a kulon nyithato hatso szelvedo nem nyilik....ez a ketto össztefugg?...? a furcsa viselkedes annyit takar hogy kinyilik rendesen de ugye mikor lezarom automatikusan be kellene huznia es lezarni az ajtot....lezarom de nem huz vissza es gyakorlatilag a csomagter ajtom folyamatosan nyitva van....lezart allapotban termeszetesen nem nyithato ki igy sem, de ugye vegeredmenyben igazabol nincs bezarva rendesen......köszönöm szepen a segitseget
E61 525d (2005) kocsimban szeretném a fényszóró xenon izzókat kicseréltetni mert már alíg világítja meg az utat. A reflektor az nagyon jó, csak a tompított gáz már nagyon.
Meg tudná mondani valaki hogy pontosan milyen tipusú ízzókat vegyek? Egy csere után látványos lesz a javulás?
az úgy nem jó mert akkor nem tudod csak gyújtáson hallgatni , van rá megoldás ha hívsz mondom , kell hozzá egy kis dolog + ban pár ezer FT és a can fogja kapcsolgatni :)
Érdeklődnék, hogy a DPF kikódolására tudtok-e ajánlani megbízható embert Budapest környékén.
Illetve korábban olvastam itt a fórumon egy pestszentlőrinci szakemberről, aki motorvezérlőt, és váltóvezérlőt is tud módosítani, ha esetleg valaki tudja az ő elérhetőségét, az is érdekelne.
a szervizkönyv semmire nem garancia.... 1. tulaj? nekem is szarakodott a kocsi többek között turbóvezérlő hiba, kipufogógáz érzékelő hiba, teljesítmény vesztés, lentebb visszaolvashatod: a kocsi motorvezérlését valami "hozzáértő" szépen átírta olyan értékekre ami ezeket a hibákat tolta, gyári program visszarakása után, hibamentes több ezer km van mögöttem...
A kocsiba valós a km-er. Van vezetett szervizkönyve. A turbót a tulaj elvileg azért újította fel, mert arra gyanakodtak. Ennyit tudtam csak meg a kocsiról.....
Te nem érzel némi ellentmondást a 120e km és a most lett felújítva a turbó állítások között? 120e km egy 9 éves autótól egyébként sem könnyen hihető, szóval alaposan járd körül azt az autót.
A kérdésedre a válasz: nagyon sok minden lehet az oka, hogy leginkább kézenfekvőt említsem ott van pl. az injektor, aminek mondjuk 120e km után éppen semmi bajának nem kéne lennie...
Nálam is felütötte a fejét egy bosszantó vészüzemes hiba. 520D/2008
Időről időre (most már gyakran) vészüzembe kapcsol az autó. Tünet még a lefújó/süvítő hang amikor megjön a turbónyomás.
Vészüzemben nincs ez a süvítő hang, de persze turbó sem.
Korábban hibakód volt a részecskeszűrő, ez most tisztítva de továbbra sem javult meg. Az intercooleren nem látszik sérülés vagy olajfolt. A be és kimenő csövek nem lyukasak.
Mi lehet a baj? Elrepedhetett a leömlő? Vagy valami más?
A kulcs szó az 50%. Éppen itt próbálok embert keresni aki tud segíteni. Lehet igazad van mert a hibaolvasó csak annyit írt ki hogy vészüzembe helyezés mert az elvártnál egy picit MAGASABB értéket adott le a kocsi azaz a gyári érték alacsonyabb mint amit leadott a turbonyomás. Nagyon szeretném megjavítani a kocsit, de valóban elkerülném azt hogy a turbo felujítás után is előjönne a hiba mondjuk Horvátországban a 40C melegben. Azért érdekelne a másik 50% is hogy mire készüljek fel anyagilag. Köszönöm!