Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

chriss1981 Creative Commons License 2000.11.14 0 0 2562
LOng!

Megjottek a borok, koszi, egy bajom van:
A kéziféké kb. 2 centivel rovidebb az eredetinel es az aljat kezzel szebben teptem volna le... :(
Na mind1 holnap megprobalom valahogy feleroltetni, a valtot mar megcsinaltam, az jo.
Hol vetted a bort? Nem cimre gondolok hanem hogy mi egy ilyen boltnak a megnevezese... Bordiszmuves vagy mi? :) Es milyen arba van mondjuk negyzetmetere? (Nem azert kerdezem mert ra akarok allni a valto-gatya gyartasra, masra kene..
Egyebkent ugy dontottem valtogombot is veszek mert az is eleg gusztustalan allapotba van. Ajanlat?

Mas:
Ugy vettem eszre mostanaban (lehet hogy a hideg miatt?) hangosabb lett belulrol az auto. Ez lehet annak is a jele hogy kezd szétherélödni a motor? Az utobbi fel evben gyakran eleg forszirozott tempoban hasznalom. Foleg 3-4000 folott elegge erces a hangja. Szinte biztos hogy nem kipufogo, mert azt azert megismernem...
Valamint mennyire art a motornak (1.6i, ha szamit) ha hidegen nyuzom? Itt nem a huzatasra gondolok, hanem az alacsony fordulaton, de eros gazzal..

Valaszokat elore is koszi, udv:
Chriss

C20NE Creative Commons License 2000.11.14 0 0 2561
Long

Végigsasoltam mindent. Megnéztem műszerrel a lambdaszondát is és dolgozik mint a kisangyal . Kifújásnak semmi nyoma és nem csattog nálam más csak a tropa féltengely + váltó. (kicsit húzós lesz a jav és még fizetem a részleteket :>((( )
Amúgy igazad volt nemcsak alapjáraton dolgozik, hanem részterhelésnél is, meg tolóüzemben....ettől aztán motorféken rángat illetve meg - meg lódul. Az vígasztal csak, hogy az új is elromlik és azt a szervízkönyv miatt vihetném a márkaszervíbe vagyonokért.

Üdv.: Zoli

Előzmény: LONG (2560)
LONG Creative Commons License 2000.11.14 0 0 2560
C20NE!

Mit jelent a korlátozott eredmény? Minden más lehetőséget megnéztél? Soroljam? Tanult kollégánk, C20XE elég kimerítően felsorolta lentebb. Az enyém se javult meg teljesen, ill az alapjárati bajok maradtak. Érdekes elméletem van még a dologról, nálam ha alacsony fokozatban és sebességnél elveszem a gázt akkor fémes csattanásokat hallok a motor felöl. Na most azt mondják a hozzáértők, hogy ezt okozhatja a motortató ill. a kipufogonál - leömlő csonk vége - lévő tüzkarika hiánya, kiégése is. Ha az utóbbi akkor esetleg a lambda szonda mérését megzavarhatja a kifujás, így a Motronic rángathatja az alapjáratot.
No mitszolsz?

Long

Előzmény: C20NE (2559)
C20NE Creative Commons License 2000.11.14 0 0 2559
Long

Szerintem nem hülyeség, mert megnéztem máshol is és ugyanaz amit leírtál. Marad azt hiszem a cseréje mert a pucolás korlátozott eredményt hozott.

A bőrt nagyon köszönöm, írd meg légszi a címet, meg az árat az anyagiak miatt.

Üdv.: Zoli

Előzmény: LONG (2555)
PÍT Creative Commons License 2000.11.14 0 0 2558
Halihó!
Ez a pangást, ami napok óta itt van... Hm! Nem semmi.
XII!
Nem javitani nem szokták, csere 7800,- kemény HUF.
GTI 16V Creative Commons License 2000.11.14 0 0 2557
Chriss!

Igen.

Előzmény: chriss1981 (2548)
XII Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2556
Sziasztok!
c20xe! A XII-t egy másik fórumon használtam és onnan maradt vissza a jelentése nem tul érdekes és hosszú is lenne elmagyarázni bocsi.
Lehet javítani az úszót vagy csak cserélni?
Köszi.
LONG Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2555
C20NE!

Megnéztem azt a szelepet. Ha kézbe veszem kb 2mm nyilás van rajta, delej rákapcsolásakor bezár ez a rés és az ellenkező oldal nyit arányosan a villannyal. Gondolom az inditáshoz ad egy fix levegő tömeget, majd ha beudrott a motor, ezt elzárja és a tulsó oldalról szabályoz. Lehet ez baromság de jól hangzik.

Előzmény: PÍT (2540)
LONG Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2554
Chriss1981, C20NE!

Bőröket feladtam!

A váltógomb elég nehezen jön le, én gy határozott mozdulattal letéptem a fekete "puha" gombot. Alatta maradt egy bordázott müanyag , hogy ez hogy jön le nem tom, de nem is kell mert így már szerelhető a gatya. Én racsnis bilinccsel rögzítettem. Az irodai tüzőgép gyenge, bicosabb kell.

Long

Előzmény: XII (2547)
LONG Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2553
Kalif !

Örülünk (C20NE, Long)a sikeres beavatkozásnak. Az akksit terheléses vizsgálatnak kell alávetni - a.villany szer. 2 perc - ha jó akko öninditó puceva, nekem még hátra van.

A termosztátom valszeg. beragadt, már utánna néztem, sajna 2,8 kHuf.

- Ma megnéztem egy V6-os Calibrát: az MILYEN KIRÁLY!!!

Long

Előzmény: Kalif (2552)
Kalif Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2552
Long!

Az enyémen még soha nem ment 90 fok fölé a mutató. Országúton fel sem megy addig, városban pedig pont 90-nél bekapcsol a ventillátor. A céges Astrán meg állandóan 100 fokot mutat!?

Köszönöm a segítséget, alapjárati szelep megtisztítva, probléma megoldódott.

Ha néha nehezen forog az indítómotor az mechanikai (kopott és feszül) ok miatt van, vagy elektromos hiba is lehet?

C20NE neked is köszönöm a segítséget.

Üdv. Karcsi

Előzmény: LONG (2539)
PÍT Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2551
Hali,Jó Regg!
XII!
Mit takar ez nick ,ha nem vagyok indiszkrét?
Talán a kerületet, ahol laksz?
A hibás hűtővíz jelzésed, valszeg attól van, hogy a kiegyenlitő tartájod kupakján lévő erzékelő sz@rakodik.A kupak tengelyén, alul lévő úszónál lesz a gond.
űdv.c20xe
Előzmény: XII (2547)
lore Creative Commons License 2000.11.13 0 0 2550
Mar egyszer kimoderaltak flood-ert, nem? Nem hiszem, hogy jo forumot valsztottal kerdeseidnek...
Előzmény: muszaki (2549)
muszaki Creative Commons License 2000.11.12 0 0 2549
Udvozletem!
Lejart muszakiju Opelemet szeretnem vizsgaztatni (fek+kormanymu rendben) tenyleges vizsga nelkul + zold kartya. Kihez fordulhatnek? Tudna valaki segiteni? Van ilyen ismerose valakinek? Mennyibe kerulne?
chriss1981 Creative Commons License 2000.11.12 0 0 2548
LONG!

Haza erkeztem, kuldheted a bort... ha meg aktualis.

Koszi: Chriss

off: GTI16V veletlenul nem kaposztason laksz?? Kek 1-es Golf?

XII Creative Commons License 2000.11.12 0 0 2547
Sziasztok!
Örülök,hogy tetszik a gép!
A kihangosító és az a másik valami már nem volt benne mikor vettem ugyhogy fogalmam sincs mi volt :)
A vízhőfokhoz annyit,hogy nekem 80-100 közt mozog a városban ventilátor ki-be országúton beáll 85-90 re.
Amugy nekem sokszor bejelez a hűtőviz visszajelző mintha kevés lenne a víz de töbször leelenőriztem és mindíg ok. a szint ugyhogy valszinüleg a kapcsoló szarakodhat.
lore Creative Commons License 2000.11.12 0 0 2546
Nekem 90 fok folott tanyazik normal helyzetben a corsan is, vectran is. A V6 szinte sosem tud olyan hideg lenni mint az 1.4-es :-) Dugoban siman 100 fok fole megy, a ventillator nem is tudja kanikulaban 100 ala nyomni, foleg ha klimazok is. A corsaban azert hasonlo esetben valamivel 100 ala viszi...

lore

Előzmény: LONG (2539)
hulla Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2545
Üdv XII!

Király géped van!!!!

hulla

LONG Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2544
c20xe!

Akkor termosztát vizsgálat következik, mert gondolom hideg vízzel nagyobb afogyi.

Long

Előzmény: PÍT (2540)
NoGun Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2543
Az F Astrámon nekem is előfordult a dolog többször is, de mindig rendesen lehűtötte a vizet, csak azt vettem észre, hogy picit megremeg az autó amikor beindult a ventillátor.
Most a Gnél még 40 fokban, városban sem éreztem, valami változott! lehet, hogy nem remeg a venti...

PÍT Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2542
c20ne!
Abban igazad van, hogy az a "műszer" inkább egy saccoló szintjén áll.De az régi Opeloknál két fajta széria létezik e tekintetben:1.,mint a Tied is viszonylag pontosan mutatja az értéket a 90 Cfok az kb. ott van ahol a kalibrálás is, de (2.)
a másiknál egy rovátkával lejebb csúszott az egész és így a 90 cfok környéke az első csíkra kerűlt, a ventilátor is nem a piros tartomány elött kapcsol be, hanem kb. műszeren kalibrált 90 Cfoknál.
c20xe
Előzmény: C20NE (2541)
C20NE Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2541
Long

Nálam 90 Fok körül, de ha becammogok egy dugóba akkor bizony 95 - 100 fokig is elmegy aztán bekapcsol a venti és visszamegy 90 - re. Alatta nemigen szokott lenni. Szerintem ez a műszer által mutatott érték igencsak sacc érték. Műszernek nevezni azt a kijelzőt szerintem nem szabad. Ha pirosban vagy kékben van az szerintem baj, de , hogy a kettő között mit mutat ne adj rá. Vegyél egy hőmérőt, lehetőleg elektronikusat és mérd le.

Üdv.: Zoli

Előzmény: LONG (2539)
PÍT Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2540
Long!
Az első csíkon kell lennie, ott van az üzemihőfok.
c20xe
Előzmény: LONG (2539)
LONG Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2539
C20NE!

Sajna magáról az elektronikárol nincs, csak az Opel könyvben lévő kapcsirajzokat másoltam ki. EZ gondolom meg van neked is.
Lehet egy megoldás amit irtál az állandó nyomással. Asszem holnap kiveszem azt a comput és megnézem a tipusát hátha találunk valamit a neten róla.

Neked hol tanyázik a hőfokmérő mutatód? Nálam a kék sáv és az első vonal közt, vagyis e szerint 85 fok alatt van (második vonal 90fok), bár a gépkönyv szerint más a skála osztás.

Long

Előzmény: C20NE (2536)
PÍT Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2538
Szasz!
XII!
Szép a járgány és akkor elég visszafogott voltam.:o)
Apropó!A telefonkihangositónak a hangszorója miért oda került, ill mellette az micsoda?

Üdv:c20xe

Előzmény: XII (2531)
hulla Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2537
Üdv GTI 16V!

Köszönöm a válaszodat. Ugye a törésteszt még a megjelenés előtt volt? Durva lehetett.

hulla

Előzmény: GTI 16V (2530)
C20NE Creative Commons License 2000.11.11 0 0 2536
Long

A nyomásról azért nincs infó , mert egy szelep állandó értéken tartja ( elméletileg ) 3 bar - on. Ha ismert a szelep keresztmetszete ahol fecskendez ismert az idő akkor szerintem a nyomással együtt már számolható a fogyasztás, az útadó jelével együtt ! ( C20NE találgat )

A motronic - ról van kapcsolási rajzod ?

Köszi a bőrt , várom .

Üdv.: Zoli

Előzmény: LONG (2535)
LONG Creative Commons License 2000.11.10 0 0 2535
C20NE

Nézegettem a kapcsi rajzot, a compunek sokféle bemenete van.
Pl:
-tolatólámpa
-gyujtás jel
-megtett út induktiv adó
-üzemanyag tart. menyiség jeladó
-egy valami a motronicból

Noez utóbbirol nem derül ki, hogy mi lehet, tán a szelepek vezérlőjelével aranyos valami.

1. átfolyásmérőnek nyoma sincs
2. a befecskendezett üa. nyomását sem figyeli semmi, ill. nem találtam nyomát a compu bemenetek közt.

még kutakodást igényel a kérdés megválaszolása

Long

ui. kész a bőr jövő héten küldöm

Előzmény: C20NE (2529)
LONG Creative Commons License 2000.11.10 0 0 2534
XII

Szép az autó, gratula. Az ajtókárpit eredeti vagy meg lett pacsolva? Építenék áén is zenét ezért érdekeln, hogy érdemes-e az eredeti helyet használni.

Long

Előzmény: GTI 16V (2530)
lore Creative Commons License 2000.11.10 0 0 2533
Szia,
megneztem, nagyon szep, gratula!!!

De eleg keves infot lehet kiszurni rola. Azt latom, hogy klima es BC van benne, meg mintha turbos lenne a kormanya, de azert erdekelnenek az egyeb parameterei is!

lore

Előzmény: XII (2531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!