Az is érdekes, hogy a Cararama kiadott egyszer egy olyat, ami majdnem megegyezik a DLA-kiadvánnyal, még a kerekei is elfordíthatók fixen jobbra vagy balra, de a későbbi változat már le van butítva hozzá képest. Szerintem ezek annyira kedvező árúak, hogy megéri ezt is, azt is megvenni.
Igen, a modell a jugó változatot mintázza, ezért már megéri, mert egyik másik sem ilyen részleteiben, amiket felsoroltatok. Kár, hogy a típusjelzés lemaradt róla.
Csak arra nem emlékszem, hogy ez milyen sorozatban volt, vagy milyen gyártó terméke.
Azt tudom, hogy retro82 Peti hozta egyszer és elég szép plexivitrinje volt, de most nem találom.
Olyan zörgős, celofánszerű nylonzacskóban volt az egész egy németnyelvű újsággal...
Legfeljebb 3.500 Ft volt és úgy voltam vele, hogy a Käfer, mint autólegenda nekem sem hiányozhat a gyűjteményemből, hiszen ez a típus valahogyan sem a földrajzi, sem a politikai határokat nem ismerte hál' Istennek és szépen, szolídan szinte észrevehetetlenül, de hozzátartozott a mindennapos utcaképhez a 60-as 70-es és nyolcvanas években is. Egyrészt természetesen idelátogató túristák jöttek vele, de sok esetben olyan családok használták, ahol voltak "egyenlőbbek az egyenlőknél" és valahogyan lassan, de biztosan hozzájutottak.
És mint ilyen, bár véresen ragaszkodom ahhoz, hogy a retro valóban KELETI retro legyen, de ilyenek az előbb elmondottak alapján nem hiányozhatnak, meg hát egy kedves darab is (ha szépen megcsinálják).
Húú, Neked elfelejtettem szólni, hogy az Ikarus 311-es szórólap az valójában egy Pannonia-szórólap volt, amiért az ismerősöm felkeresett, szóval bocsi.
A Bogár meg szerintem nagyon gyenge, de ha többen vannak akiknek tetszik, az csak jó, dehát... na mindegy.