A fehéren a 2 hátsó ajtó alja és sarkai rohadtak, de nem tudni mennyire, mert a jóképességű osztrák lefújta alvázvédővel díszléc alatt midnegyik ajtót. Ezenfelül a fehéren indegyik ajtónál az ablak gumijánál volt itt-ott rozsdafolt. 2 hátsó íve kezdődő állapotban volt, még nem volt lyukas úgy láttam. De fogju krá, hogy közel hasonló állapotban vannak. A zöldnek a bal hátsó íve hibátlan pl., meg az ajtók gumijánál nincsen folt, csak a bal elsőn ott egy nagy hólyagosodás van már. Izlések és pofonok, én több fantáziát látok a zöldben:)
Kezdjük ott, hogy motorbölcső és első futómű szere. A V6-nak (talán a TD-nek is) a hátsó futóműve is komolyabb, azt hiszem van benne egy összekötő stab rúd is.
Hajtás lánc és fék csere, erősebbre. Motor kábelköteg csere, hűtő rendszer csere...
Jaja, láttam hogy a plusz üvegek és a szekunder levegő is bennemaradt:) Visszacsereberéljük majd:) Ajtókkal kapcsolatban kíváncsi lettem, hogy mit tud belőle alakítani kasztnis barátunk, ha faja lesz, akkor marad:)