végigolvastam a fórumot, és jópár weboldalt, annak érdekében hogy hol érdemes elkezdeni tanulni motors sárkányon repülni. Volt aki azt javasolta hogy ne a távolság számítson, de azért lehetőleg budapest környékén lenne ideális. Pl. a dunakeszi reptéren van ilyen oktatás? Hulla kezdő vagyok, viszont szeretném kpróbálni.
Esetleg ha valaki tud oktatót javasolni azt is megköszönném.
Van egy jó repülőtér Kenderesen, amely kizárólag profilba illő hasznosítási célra kiadó.
Zárt/körbekerített udvarral, közművekkel ellátott irányítóépülettel (vizesblokkokkal, szobákkal, garázzsal), hangárokkal, gépmosóval. Továbbá szilárd burkolatú nyűgözők is biztosítottak. A városból kivezető szilárdburkolatú út mellett található. További előnyök: a kedvező fekvés, a nagy terület, a könnyű és gyors megközelíthetőség, kiváló adottságok a repüléshez.
Érdeklődni a következő elérhetőségek valamelyikén lehet:
1. mail: rter@citromail.hu
2. telefon: minden nap 16.00-20.00-ig; a 06-30-435-44-07-es számon
Harmath Kadosa
Suzuki gsxr 1000 motorblokk 3000.- km futott, 160Le, 110Nm , 65kg, 300 000.- Ft
( a klubban már van egy ilyen blokkos gép mintának, ejtőernyösugratásnál tartósan 6-7 métert emelkedik, transzparens és vitorlavontatásnál sem hátrány ha mosolyog a megrendelő )
Kedves Fórumozók! Kiadónk egy megjelenés elött álló laphoz keres szerkesztőket. A lap fő témája a magyar sportrepülés. Ebbe beletartozik a motoros-, UL-, vitorlázó-repülés, helikopteresek, ballonozás, siklóernyőzés, gyalog- és motoros sárkány. Természetesen helyet kap a lapban a hazai polgári perülés valamint a mezőgazdasági repülés is. Szóval minden, ami a hazai repüléssel kapcsolatos. Egy olyan médiumot kívánunk létrehozni, mely szakmai körökben átlátható, teljes képet ad a hazai repülésről, valamint a civil szféra felé egy hiteles, informáló média szerepét tölti be. Arra kérem a fórum tagjait, olvasóit, hogy ha kellő motívációt, affinitást éreznek arra, hogy részt vegyenek a lap létrehozásában, és munkájukkal hosszú távon kívánják biztosítani a lap színvonalas megjelenését, azok pár soros bemutatkozásukat és véleményüket küldjék el a dtpmester@yahoo.com e-mail címre. További információ is a fenti címen kérhető! Üdvözlettel: Csizmazia Gábor
Hódgépes trike, 503 Rotax motorral, C-15 ös szárnyal, fa légcsavarral. Motor teljesen felujitva, még be sincs járatva, szárny-trike jó állapotban.Csak repülni kell vele jó sokat :-)
Sürgősen eladnám BB-02 Serpa gépemet, 503-as Rotax motorral. A sárkány gyakorlatilag vadonat új, kb 1 percet repült. 2003-ban épült, azóta nincs időm még reptér közelébe se menni. :-( A motor kb 500 órás, 2001-ben lett felújítva, azóta 10-12 órát ment, megbízható, 2 szivatás után "pöccre" indul.
1.15 millióért még házhoz is viszem, bárhova az országon belül.
Sziasztok! Könyveket vásárolnék gyalogsárkányozás, motorossárkány, valamint repülõgépépítés témára. Ha netán valakinek van ilyen és megválna tõle, vagy valakinél tud ilyesmit, írjon a tony@neobee.net címre. Elõre is köszi!
Tetszik a géped, szép munka! Kimondottan a motor érdekelne, mivel a rotax 503 aggregátom már kevésnek bizonyul a C-15 Jet-star-hoz. Ha tudsz infót,hogy honnan lehet beszerezni és alkalmassá tenni az üzemre, a gomoril@citromail.hu-ra megköszönném ha válaszolnál.
Hozzájutottam egy nagyon jó állapotú Horizint motorhoz.Öninditós,Jawa gyújtással.Aki tud róla valamit(mármint a motor képességeiről)kérem irja le.Állitólag a Jawa gyújtással sok gond volt!Ja, és központi Skoda karburátor van rajta.Főtengelyes kihajtása van,kéttollú fa sróffal.
Én is szeretném a trabi motoromat lecserélni valamire,szintúgy valami japán motorkerékpár motoron gondolkodom.Ha esetleg ezeket a képeket nekem is elküldenéd,nagyon megköszönném!A szárnyam egy CX19-es.
Nos tanácsot tudok adni, Én építettem Kawa.gpx750R-es motor felhasználással. Váltó kibelezve, primér hajtás marad, motor ültetve, fogazott szíjhajtás. A fentiek miatt súlypont mélyre került, nagyon stabil. Al. helyett KO. anyagot használtam, 50kp/mm2 szilárdság. Vékony keresztmetszet, jól hegeszthető. 7-ik éve hajtom fogyasztásom 6l./óra, 6-7m/sec emelkedésre képes. Szárny C-17. dobj egy emalt küldök fotót.