Sajnos jó híreket nem hallani róla. Szegeden áll a Volán telepen. Probléma az vele, hogy már nem gyártanak olyan típusú Rába hátsó hidat. Ugye a DDC-s autók hátsó hídja tárcsafékes, olyan lenne, csak az már típusmódosításnak minősülne. Ennyit tudok
Még nincs kész. Most folyik a belső kiszerelés. Az üvegek, ha jól emlékszem már benne voltak. Június végére vagy talán július elejére várható az elkészülte.
A költségvetési zárolásoknak köszönhetően nagy valószínűséggel idén sem látunk új Tiszás autóbuszokat Csongrád-megye útjain. Bár kicsit érdekes, hogy a pécsi buszbeszerzés abból a NFM hitelösszegből kerül finanszírozásra, amelyre a Volánok is várnak 2010 óta. Pécsnek úgy látszik szabad, az állami volán társaságok, csak küszködjenek, s kerüljenek még nehezebb helyzetbe a haza gyártókkal egyetmeben. Ennyit a megnyíló csapokról. Majd a Rába -Volvo megmenti a magyar autóbuszgyártás
Hoppááá!! Egy Alfával is történhet ilyen. Sajnálatos. Bár mintha már lett volna hasonló. Ja az nem az volt. Egy KMB-s Volvo, bocsánat Alfa (mert ugye a Volvo az minőségi termék) ázott be annyira, hogy több víz volt bent mint kint. Kb a fél buszt le kellett bontani. Hát igen, az összerakás minősége hagy némi kivánnivalót maga után.
Szeged-Debrecen-Hajdúszoboszló a járat. Ami régen ment ezen a vonalon az a HXG-923 és az FLM-963. 2013-ban meg bármi előfordulhat,már nem úgy jár jó pár autó ahogy régen. Egy szűk egy hét múlva felszabadul min. 3 autó is, igaz ezek korlátozós járatok voltak. A közút oldalán nem tudom vissza nézni a képeket, sem Békéscsabán, sem Debrecenben.
De hátha valaki tud pontosat vagy a békécsabai Urak ha esetleg olvassák ezen topikot.