le van írva szájbarágósan valahol a telepítése és a használata? egyszer én is halásztam egy ilyen kábelt, mert valamihez adták szinte ingyen, és most kellene, mert szerintem az Arosa hőmérséklet-jeladója hidegben fals értéket ad a vezérlésnek, de mivel a szerelőmnél hideg motort nem tudok prezentálni, jó lenne itthon megnézni, hogy mennyi az annyi, mert ha nem az a gond, akkor inkább nem szórnék ki pénzt egy újabb jeladóra (nyáron volt cserélve, csak ~5°C alatt problémázik).
2008-ason szerelőm valami kis piros-fekete érintőképernyős akármivel próbálta, de nem akarta elfogadni. Erre gondolsz, vagy ez a kábel valami spéci cucc?
Flexibilisre és igen, kábellel minden további nélkül! (persze hivatalosan nem, de azért mégis... legalább is a 2008-as modellévig biztosan, mert azt már csináltam)
csak a kábellel, vagy a szokásos módon (egyébként a MaxiDOT-nál is így megy...) a napi számlálót benyomva ráadod a gyújtást és vársz, majd tekergetve a gombot kiválasztod azt amit nullázni akarsz és még egyszer megnyomod, de így automatikusan átáll fix 15000 vagy 1 év periódusra!
Megoldodott a gyujtasra felkapcsol a tompitott problemam!2008 -as octavia van a vezerlesben olyan funkciok hogy skandinav feny ,mediterran feny stb na a skandinav fenyt ki kellet kapcsolni es igy a nulla allas tenyleg nulla!
Sziasztok! Volt eza visszahívási hír. Bárki érintett van, aki már esetleg kapott értesítést a szervizétől? Vagy tud újabb infót? Sajna a VW saját, hazai honlapján ilyen hír meg sem jelenhet.
A Skodámnál egy kisebb probléma jelentkezett O2, BGU 2005. Olyan érzésem van. hogy a benzin indításnál nincs ott. Menet közben semmi probléma nincs az alapjárat is rendben, ha beindul. Sokat kell indítózni, ha öt - tíz percig áll. Egy két percen belül százszor is beindul gond nélkül. Mi a véleményetek?? Nyomás tartó szelep?
AC pumpa rendesen felbúg. 163ekm van a vasban, 100e körül volt már AC csere is anno.
Szia!
Szerintem az üzemanyag nyomástartó szeleppel lehet a gondod.
Nekem hasonló gondom volt egy Volvoval. Nekem is ha leállítás után indítottam újra a kocsit akkor gond nélkül indult.
Ha sokáig vártam akkor nehezen akart indulni.
Próbáld meg úgy indítani 10 perc állás után, hogy a gyujtást töbször ráadod. Az AC ilyenkor feltölti a rendszert. Ha ilyenkor is nehezen indul akkor más gond lehet.
Az általam ismert autók közül csak a VW-rokon autókon volt ilyen cucc. Nincs kizárva, hogy a Golf V idejére ők is rájöttek, hogy ezért tök felesleges egy plusz szelepet és egy kapcsolót beépíteni:-)
nem tudjátok véletlenül, hogy 5-ös Golfnál hogyan lehet teletankolni a tágulási teret? Az Octaviánál bal oldalt van a levegőztető pöcök, a Seatnál a jobb oldalon, de ezen nem találom.
Menet közben semmi probléma nincs az alapjárat is rendben, ha beindul. Sokat kell indítózni, ha öt - tíz percig áll. Egy két percen belül százszor is beindul gond nélkül. Mi a véleményetek??
Diagnosztika.
Az én OFF szívóbenzines autómnál ugyanilyen problémát a felső holtpont jeladó okozott. Tisztítás után pöccröff.
A Skodámnál egy kisebb probléma jelentkezett O2, BGU 2005. Olyan érzésem van. hogy a benzin indításnál nincs ott. Menet közben semmi probléma nincs az alapjárat is rendben, ha beindul. Sokat kell indítózni, ha öt - tíz percig áll. Egy két percen belül százszor is beindul gond nélkül. Mi a véleményetek?? Nyomás tartó szelep?
AC pumpa rendesen felbúg. 163ekm van a vasban, 100e körül volt már AC csere is anno.