A mostani DIGI kábel jobb sokkal minőségben, mint az UPC műholdas az Astráról, én is ezért váltottam. Arról nem beszélve, hogy lényegesen olcsóbb. A csatorna választéka is jobb(nekem), mint az UPC direct.
Digi-kábel nem volt rossz minőség (2004-ben megépült 5 emeletesben lakom), de azért a műholdas minőség (kockásodás nélkül:-) azért sokkal jobb (zenét hangosan és fejhallgatóval-- hallhatóan jobb:-) szvsz a kép is... de nem sokkal...
DVR+ van ( beltéri nyilván winyós és jó... --egyszer volt gondom vele -- seccperc kicserélték és akkor derült ki, hogy nem is betéri gond volt ), de nem problémáztak rajta... van HBO maxpakk (10 éves gyereknek van nézhető rajta, nem kevés)... és eddig az ASTRA minőség problémamentes volt... és bármikor programozható, eszembe sem tudott jutni, hogy esetleg közben esni is tud az eső...
írtad: "Ha van más és olcsóbb, akkor érdemes áttérni más megoldásra"
Digi-Thor? a UPC DVR-es beltéri azért nem rossz (szvsz), asszem a DIGI-műholdas részleg hasonlót sem kínál... (megvenni meg azért húzós és hát azt nem cserélnék puszira évek múlva)... meg ha minőség-bukta mindkettőnél ugyanaz, akkor szívás, akorhogy is nézem...
ezek szerint UPC a közép-európai régión akar "spórolni" (van nyugat-európai érdekeltségük is? ott valszeg ilyet nem tennének)...
még nem állítottak át (2 nap múlva fognak), de ha a THOR olyan amilyennek itt olvasom, akkor nem tök mindegy, hogy THOR-DIGI vagy THOR-UPC (műsorkínálat nélkül kérdem, kizárólag a vételi rész szempontjából???)
Attól függ, hogy milyen egyéb lehetőséged van és a UPC szerződés mikor jár le.A szerelővel megbeszéled a nagyobb lavórt és az anyagi vonzatát, csak kérdés, hogy megéri e neked.
Ha van más és olcsóbb, akkor érdemes áttérni más megoldásra.
""valóban ennyire rosszabb a THOR a nyaláb közepén is?""
sajnos upcnél még problémás helyzet , ugyan van valami dekodolási hiba is szerintem némely adón csúszik hang is. nem te vagy egyedüli aki irja itt kockásodást már sokan panaszkodtak sajnos upc hibálya hogy kicsi sávszéleséget bérel telenortol és most adásokat összetömöriti sávba hogy elférjen mindenadás és tapasztalható kockásodás
köszi a válaszodat (a francba:-)... merthogy a 60-ast, amit a tetőre szereltettem, azt 60-asra méretezett rögzítéssel szerelték, ergo alkalmatlan (lehet) nagyobb parabola rögzítésére...
UPC szerelő ma hívott telefonon, hogy kedden jönne átállítani a Thorra... (ez Bpest, X. kerület)... én több mint egy éve rakattam fel a tetőre (északi fekvésű 5. emeletes lakás) lemondva a Digikábelt, mert radírozták zenés csatikat... netjük, telefonjuk maradt, mert jó és olcsó: net 20/10 és állandóan 20/10... 2500.- HUF, telefon gyakorlatilag ingyen, csak Pesten belül beszélek vonalason, a kedvezmények miatt még eddig ingyen volt... alapdíj meg nincs...
ergo Digivel semmi bajom, kábeltévéjük is elfogadható minőséget adott, csak éppen a kedvenc zene csatijaimat (VH1-ek, MTV-k) törölték a kínálatukból (ez szubjektív:-)és ... útálom a karikás és közben a sarokban villogó előzetes-reklámoktól alig látható, filmenként 20-40 perc reklámot kényszerítő adókat --- nem is nézem egyiket sem (RTL-Klub, TV2... meg a klónjaik pl film+ Cool, stb. :-) ... a Viasatok már nézhetőbb valami... főleg a History... de mivel gyakran háttérben csak klipre van érkezésem, ezért UPC direct szerelés lett belőle (volt már 10 évvel ezelött is, de onnan elköltöztünk, de anno jó volt, hát erre szavaztam)... UPC direct az Astráról eddig soha de soha a legnagyobb zivatarban sem kockásodott -- zivatarból volt bőven mostanában--, most meg azt olvasom itt (és nem a nyalábon kintre kényszerültekre gondolok), hogy bárányfelhőnél is "nincs jel" vagy kockásodik...
sokszor és bosszantóan... vazze, nem túl jó előjelek (és mostanában túl gyakran dúrván felhős az ég)... gondolom a UPC-szerelő kellő szerkóval jön az átállításra, de mi van ha leszarja és minnél elöbb végezni szeretne? ahol már átállították és 1 kupac sz@r lett a vétel, az tudott-e reklamálni? ... lehet, hogy csak félmunkát végez az átállító ismeretlen, vagy valóban ennyire rosszabb a THOR a nyaláb közepén is?
Kijöttek, mondtuk, hogy ne szereljék fel, mert külföldre lesz kihozva, örültek a fejüknek, hogy nem kell melózni, majd mondták, hogy a tányér lehetőleg dél felé nézzen, majd elviharoztak.
a hiba náluk van mert nem figyelmeztették a családodat arra hogy 10nap áll rendelkezésre a kártya aktiválásához. az mondjuk alap lett volna ha a szereléstől megvannak kimélve akkor egy aktivált kártyát adjanak oda,tudván hogy kb 2000km-re lesz felrakva a cucc...
Ma nincs élő ügyfélfogadás(?), csak hétfő-pénteken.
Én online rendeltem meg a cuccot. Onnantól kezdve semmi más nem volt -a visszaigazoló emailt kivéve- , minthogy felhívtak (vagyis nem engem értelemszerűen, mert én kint vagyok itt, hanem az otthoni számunkon a család többi részét) és közölték, hogy mikor jönnek. Kijöttek, mondtuk, hogy ne szereljék fel, mert külföldre lesz kihozva, örültek a fejüknek, hogy nem kell melózni, majd mondták, hogy a tányér lehetőleg dél felé nézzen, majd elviharoztak. A szerződésen rajta van a pecsétjük, egy kiskunhalasi cég. Tehát azt mondod, hogy ha őket hívom fel, akkor megoldják?
erre van egy csel...a hibabejelentőt kell felhivni és ott elmagyarázni a telefont felkapó a mélyen tisztelt UPC előfizető pénzéből fizetést kapó delikvensnek hogy igen nagyon gyorsan kapcsolja a megfelelő embert.
de te most UPC-nél vagy UPC partnernél kötötted a szerződést? mert akinél mi kötöttük az tökön szúrná magát ha ilyen kártyaizé lett volna.még ő mondta el nekünk hogy vesz 3 magyar kamionos társbeltérikkel nála szerződést hogy az egyik németben a másik olaszban a harmadik angliában a parkolóból tudja nézni a tévét tapadókorongos lavórral amit felnyom a szélvédőre.
Még sajnos nem kaptunk számlát eddig, nekem csak az a bajom, hogy telefonálásnál hibabejelentéskor előtte be kell pötyögni az ügyfélszámot, ergo nem tudok továbbmenni... igaz csak egyszer próbáltam, mert lemerült a kézibeszélős telefon, nemsokára nekiugrik még egyszer.
Na kipróbáltam a kártyákat -nem működnek-. Nem igazán vagyok meglepve, na sebaj, legalább ez is tiszta. Mondom felhívom akkor ezeket az upc-s legényeket, hogy lesznek szíves aktiválni de nagyon gyorsan. Hívnám őket, erre kéri a telefon az ügyfélszámot...ügyfélszámot...nos, örömmel jelentem, hogy olyanom nekem _nincsen_. Az összes szerződést átnyálazván sem találtam ilyet. Van ilyen, hogy egyedi előfizetői szerződés/adatlap, és az ügyfélszám-hoz nincs semmi odaírva, a sorszám oda van ugyan nyomtatva, de annak köze sincs ahhoz.
Most akkor kérdezem, hogy mi a Jóisten alapján jelentkezzek be a telefonos műsorba, ha nem adták meg ezt az adatot? Járt már így más is?
hát ha a francia szerelő is olyan cuccal vonul ki mint hozzánk a török hollandban akkor nehogymááá ne találja meg a Thort. egy szerelőnek úgy kell vágnia az astrat siriust,thort mint az 1x1-et.
vagy nem érti a beltéri menűjét? franciák hajlamosak nem tudni angolul pölö...