Keresés

Részletes keresés

EMD sound is music Creative Commons License 2018.02.26 -2 0 44323

Szerintem alapvető dolgokkal nem vagy tisztában. Így többek között Budakalász állomás vágányszámozásával sem.

Előzmény: király2644 (44322)
király2644 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 44322

Kint van a 20-as mindegyik irányba, tehát Szentendre felől az 1-re, és a 2-ről Szentendre felé is...szóval ha 40-el járhatók, akkor ezeken az irányokon miért mégis 20-al mennek?

Előzmény: EMD sound is music (44320)
Ep128 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 44321

Budakalászon minden sín 1986 -os. ("Olyan" is...) A falu vezetése szerint előbb lesz zajvédőfal, mint új vágányok. :-D

Előzmény: király2644 (44319)
EMD sound is music Creative Commons License 2018.02.25 0 3 44320

Egyenes állásban negyvennel járhatók most is.

Előzmény: király2644 (44319)
király2644 Creative Commons License 2018.02.25 0 1 44319

A Szentendre felé menő vágány Budakalász-Budakalász-Lenfonó közti része borzalmas, erre gondoltam.....

 

Régen emlékeim szerint ezek a váltók nem voltak 20-as váltók..... 

Előzmény: 6243 (44318)
6243 Creative Commons License 2018.02.25 0 2 44318

Mi bajod a Budakalász-Pomáz jobb vágánnyal? Lenfonótól most lett alépítményestől megcsinálva... Batyin meg a szűk váltók miatt van 20, amivel a hely szűke miatt nem is nagyon tudsz mit kezdeni...

Előzmény: király2644 (44312)
király2644 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 44317

Nagy csoda lesz, ha kihúzza 2020-ig...

Előzmény: Ep128 (44316)
Ep128 Creative Commons License 2018.02.24 0 1 44316

Legjobb tudomásom szerint az az "ukász" van kiadva, hogy "szinten tartani" amit lehet addig, amíg (majd, Uniós pénzből) szét nem dobják az egész szentendrei vonalat. :-( (2020 után...)

Előzmény: király2644 (44312)
Kendi14 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44315

Köszi szépen! :)

Előzmény: trizs77 (44311)
király2644 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44314

Sajnos én is sejtem, hogy a kérdésem költői volt....

 

Ha így folytatódik, sajnos újabbak biztos fognak "keletkezni" idén is...

Előzmény: batar1987 (44313)
batar1987 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44313

Egyik HÉV-vonalon sem jobb a helyzet sajnos a lassújelekkel. A meglévő, nem állandó lassújelek nem akarnak eltűnni, az ember csak bízik benne, hogy legalább újabbak nem lesznek.

Előzmény: király2644 (44312)
király2644 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44312

Engem inkább az érdekel, hogy a lassújelek mikor lesznek felszámolva?

 

Margit-hídnál az alagút-felszíni szakasz között, vagy a Batthyány téren a 20!!!-as váltók (katasztrófa), és akkor ne is említsük a Budakalász-Pomáz jobb vágányt...

Előzmény: Ep128 (44309)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.22 0 1 44311
Előzmény: Kendi14 (44310)
Kendi14 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 44310

Sziasztok!

Van akinek van képe a Törökőr HÉV rendezőről? :)

Ep128 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 44309

A következő 2 hétvégén vágányzár Margit híd és Batyi között. (Megint mit molyolnak az alagútban?)

trizs77 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 44308
6243 Creative Commons License 2018.02.07 -1 0 44307

Csúcsban mindkét vágány van használva, illetve esténként van még kétvágányos fordítás. Egyéb esetben az elsőről mennek a vonatok.

Előzmény: kristoof (44305)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.06 0 0 44306
kristoof Creative Commons License 2018.02.05 0 0 44305

Én úgy tapasztaltam, hogy ennek forgalmi okai vannak. Csúcsidőben mindkét vágányt használják, csak műszaki probléma esetén borul a rend. Valószínűleg csak így tudják tartani a megfelelő járatsűrűséget.

Előzmény: Schmidi (44303)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.05 0 1 44304

FUTÁR kijelző indulások tájékoztató jellegűek, nem valós, hanem menetrendi adat.

Boráros tér: ha lehet, akkor a Dunához közelebbi vágányról induljanak (most nem vagyok biztos, az melyik vágány, s nem akarok hülyeséget mondani) a szerelvények.

Előzmény: Schmidi (44303)
Schmidi Creative Commons License 2018.02.05 0 0 44303

A BKK infó alkalmazásban is benne vannak a HÉV-vel kapcsolatos infók, illetve a Futár kijelzőkön is fent vannak az indulások, szóval ezek alapján akár a többi is bekerülhetne.

 

Egy kérdés a Boráros térrel kapcsolatban:

Azt tudja valaki, hogy mitől függ, hogy az 1-es vagy a 2-es vágányra érkezik a szerelvény? Van erre valami fix logika, vagy a forgalmista hangulatától függ? Néha a 2.-ra érkezik, ha foglalt az 1., de néha megvárja kint a váltó előtt az indulást, aztán begurul a felszabadult 1-esre. 

_Nyuszi Creative Commons License 2018.02.05 0 1 44302

Osztán valahogy csak került a BKV-s, VT-s szekerekbe is. ;)

 

Tán volt róla szó valamikor az elején, de sokminden változott azóta a BKK-nál. :(

Előzmény: Ep128 (44300)
Dash 9 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 44301

Akkor majd E-miglesz felrakva rá!? 😉

Előzmény: Ep128 (44300)
Ep128 Creative Commons License 2018.02.05 0 2 44300

Mi a manónak terveznének? A Futár BKK project, a HÉV MÁV.

Ezen kívül a HÉV (kevés kivételtől eltekintve) percre pontosan jár. Untig elég volt felvenni a Futárba a menetrendjét. (Az idétlen idők óta ott van, jelzi a HÉV indulásokat is.)

Előzmény: Kendi14 (44299)
Kendi14 Creative Commons License 2018.02.04 0 2 44299

Hello!

Valaki tudja, hogy terveznek-e a HÉV szerelvényekbe FUTÁR számítógépet szerelni? :)

Törölt nick Creative Commons License 2018.02.01 0 3 44298

Pusztaszabolcson a Stadlernél járt kerékesztergán a 921-661-922 szerelvény:

http://iho.hu/hir/reg-jart-ilyen-messze-hev-szerelveny-a-hev-vonalaktol-180201

trizs77 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 44297

Szerintem annyihoz, semennyit.

 

Ha vállalsz túlórát - én javaslom - akkor símán kap(hatsz) annyit nettóban, mint amit most írtál bruttóban.

 

Nem tudom mennyi idős vagy de 40 év alatt, a havi 20-30 túlóra nem kottyan meg.

 

 

Előzmény: gustavsson85 (44295)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.25 0 2 44296

Tegnapi menet az Örsön:

https://youtu.be/Ic6ANrAIRQo

gustavsson85 Creative Commons License 2018.01.25 0 1 44295

Köszi a válaszokat, beadtam gyorsan, még hétfő reggel :)

 

Azt tudja valaki, hogy a havi elérhető bruttó bérhez (280-320 ezret írtak) mennyi túlórát/estét/hétvégét kell vállalni?

batar1987 Creative Commons License 2018.01.21 0 5 44294

Ebben a csepeli HÉV-ben az az igazi csavar, hogy ha egy Budapesten ismeretlen személy úgy indulna el akármelyik HÉV-vonal belső végállomásáról, hogy nem lenne tisztában Budapest közigazgatási határaival, és kizárólag a táj jellegéből kellene tippelnie, mikor lépte át Budapest határát, valószínűleg ennél a vonalnál tippelné leghamarabb, hogy már nem Budapesten van. :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!