Kint van a 20-as mindegyik irányba, tehát Szentendre felől az 1-re, és a 2-ről Szentendre felé is...szóval ha 40-el járhatók, akkor ezeken az irányokon miért mégis 20-al mennek?
Mi bajod a Budakalász-Pomáz jobb vágánnyal? Lenfonótól most lett alépítményestől megcsinálva... Batyin meg a szűk váltók miatt van 20, amivel a hely szűke miatt nem is nagyon tudsz mit kezdeni...
Legjobb tudomásom szerint az az "ukász" van kiadva, hogy "szinten tartani" amit lehet addig, amíg (majd, Uniós pénzből) szét nem dobják az egész szentendrei vonalat. :-( (2020 után...)
Egyik HÉV-vonalon sem jobb a helyzet sajnos a lassújelekkel. A meglévő, nem állandó lassújelek nem akarnak eltűnni, az ember csak bízik benne, hogy legalább újabbak nem lesznek.
Engem inkább az érdekel, hogy a lassújelek mikor lesznek felszámolva?
Margit-hídnál az alagút-felszíni szakasz között, vagy a Batthyány téren a 20!!!-as váltók (katasztrófa), és akkor ne is említsük a Budakalász-Pomáz jobb vágányt...
Én úgy tapasztaltam, hogy ennek forgalmi okai vannak. Csúcsidőben mindkét vágányt használják, csak műszaki probléma esetén borul a rend. Valószínűleg csak így tudják tartani a megfelelő járatsűrűséget.
FUTÁR kijelző indulások tájékoztató jellegűek, nem valós, hanem menetrendi adat.
Boráros tér: ha lehet, akkor a Dunához közelebbi vágányról induljanak (most nem vagyok biztos, az melyik vágány, s nem akarok hülyeséget mondani) a szerelvények.
A BKK infó alkalmazásban is benne vannak a HÉV-vel kapcsolatos infók, illetve a Futár kijelzőkön is fent vannak az indulások, szóval ezek alapján akár a többi is bekerülhetne.
Egy kérdés a Boráros térrel kapcsolatban:
Azt tudja valaki, hogy mitől függ, hogy az 1-es vagy a 2-es vágányra érkezik a szerelvény? Van erre valami fix logika, vagy a forgalmista hangulatától függ? Néha a 2.-ra érkezik, ha foglalt az 1., de néha megvárja kint a váltó előtt az indulást, aztán begurul a felszabadult 1-esre.
Mi a manónak terveznének? A Futár BKK project, a HÉV MÁV.
Ezen kívül a HÉV (kevés kivételtől eltekintve) percre pontosan jár. Untig elég volt felvenni a Futárba a menetrendjét. (Az idétlen idők óta ott van, jelzi a HÉV indulásokat is.)
Ebben a csepeli HÉV-ben az az igazi csavar, hogy ha egy Budapesten ismeretlen személy úgy indulna el akármelyik HÉV-vonal belső végállomásáról, hogy nem lenne tisztában Budapest közigazgatási határaival, és kizárólag a táj jellegéből kellene tippelnie, mikor lépte át Budapest határát, valószínűleg ennél a vonalnál tippelné leghamarabb, hogy már nem Budapesten van. :D