Melyek voltak a Szirmay-fővizsgás (SzigDanitól hallottam ezt a szót anno :) kocsik? Illetve az 1470-esek közül melyek azok, amelyek fűtöttek? 1475-öt tudom, de a többi?
őőő a forgóvázakat is hun csinálta(bontás-épités) csak a hajtásházat csinálta hozzá fehér út.jah és nyitott ajtóval is ment a villi mert azt sem csinálhatuk mi(kkt)mert biztonsági berendezést nem építhetünk be :)
A két említett 147X J1T-t kapott, SzT vezérhelyettes intézte még ezt a dolgot.
A hungária csinálta a kocsik nagyját, a vjsz csak fényezte (meg a forgóvázakat rendelték ki a főműhelynél, ha jól mondom), így nem lett fénycsöves.
Sokkal olcsóbb volt mint a főmühely árai, nem is rosszabbak, de hát ez nem csak szakmai döntés hanem ugye politika. Csak összesen 10 kocsi készült így, és vége lett.
1422 a legvalószínűbb. Amúgy ma alaposan meglepődtem az 50-esen. Életemre megesküdtem volna, hogy a 1478-1479-es páros fénycsöves világítású, erre ma megláttam bennük a villanykörtéket :P :D
Buszról, távolról láttam ma egy ICS-t ácsorogni a Határ útnál a 42/52 végállomásnál minden tábla nélkül, várt a bebocsátásra olyan negyed 3 körül.
Nem tudja vki hogy melyik volt? Csillogott-villogott, vagy friss festésű volt, vagy csak jó alaposan lemosták.......sajnos a pályaszámát nem láttam. :-(
jah budaiak lesznek.ma reggel is vitték ki a verdát.holnap,holnapután nem mennek gyakorolni mert vizsgálatos lesz:)-igen érdekes a gyakorlók elhelyezése fradiban még túlórázni is tudnak,mig budán....sokan vannak a vezetök:):O
Egy ideje nem volt róluk szó, ezért most legyen ismét:
Tudni valamit a 1313 és 1369-ről, mi van velük? Azért érdekes, hogy olyan fosok, mint a 1462 közlekednek, két friss főműhelyes meg hetek óta áll. (Bár most a 1317-et sem látom egy ideje, miután egyszer-kétszer sikerült az utóbbi hetekben.) Állnak a friss főműhelyes OFF Kátrák is, de az egy más tészta...
Nevedre íratjuk. :P 1357 egy gyenge 2-est ha kapna tőlem. Egyedül az emel az értékén hogy egyedis. Múltkor nekem az egyedis részével nem volt semmi problémám. Viszont a B vége, néha olyan bizonytalanul járt a sínen hogy féltem mindjárt leesik. Mindent csinált össze-vissza, de ezt itt írtam is a fórumon. A menetkapcsolók egyik oldalt se nyerték el a tetszésemet, és ehhez jött ha jól emlékszem a darabos fék is (ez sajnos nagyon sok kelenföldi kocsira jellemző...). Ezt is elcserélném a Fradiból a 1466-ra, ha van rá jelentkező....;-)
Reggel én hoztam ki, érdekes dolgokat produkált: Etele felé (már nem emléxem melyik végén volt) egyediben magától bejött a leszállás kérelem, s kinyílt az első két ajtó. Üres villamossal is eljátszotta, úgyhogy szellem költözött belé sztem:-) Kb minden 3.-ik megállóban csinálta ezt. Egyébként a menetdinamikája nagyon jó sztem a 1357-esnek. Ennél rosszabb gépet nem kérek ;-)