Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59368

Valahol a szabályzatban olyasmi van, hogy ha egyébként nincs értéknyilvánítás, a feladási díj 15-szörösét kell téríteni a postának. De nem tudom, hogy minden esetben és milyen feltételekkel működik.

sjohn Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59367

...miről van dokumentumod?...hogy beletetted?...tréfálsz, viccelsz, ugye?

Előzmény: vega_fe (59365)
krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59366

Ha nincs értékbiztosítás akkor nem. Próbáld húzni az időt a vevőnél, és bizakodj. Mást nem nagyon tudsz tenni.

Előzmény: vega_fe (59365)
vega_fe Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59365

De én sokkot kapok,ha kiszúrják 10e Ft-al a szemem egy 100e cuccnál. Ha vannak dokumentumaim,hogy többet ért a csomag tartalma mint amit akarnak adni azzal el tudok érni valamit?

Előzmény: krisztike0000 (59364)
krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59364

Kiszúrják a szemed 10e Ft körüli összeggel. Egyébként nekem is van egy nov. 29-én feladott csomagom Németországba, ami még nem érkezett meg. 2 éve volt egy ilyen , ott tömeges (8-10) csomagom dugult be, és végül január elején kapták meg.

Előzmény: vega_fe (59363)
vega_fe Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59363

Tudnátok segíteni tapasztalatok megosztásával ,hogy mire számíthatok?

A helyzet a következő: Feladtam 11.28-én egy csomagot Németországba ajánlott levélként értéknyilvánítás nélkül. Mai napig nem érkezett meg. Ma voltam bent jelezni problémámat. Elindították a kerestetést meg lepecsételték a könyvelt küldeményes szelvényemet ,hogy jeleztem érdeklődésemet. Azt mondták,hogy feladástól számított 60! napi kell erre választ kapnom.

 

Mire számítsak kártérítés ügyében,ha erre kerül a sor? Kiszúrják a szemem legjobb esetben 30 DTS-el? Mit tehetek,ha az érték ennél jóval több(350€) volt? Van hasonló tapasztalatotok? 

krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59362

Működik.

Előzmény: radikál (59359)
krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59361

Borzalmas,,, nem tudom egyébként a postások milyen ésszel rendelkeznek. Dec 15-én feladott csomagjaimat ma kézbesítette az USPS. A november végén december elején küldöttekről pedig még se kép se hang. Gondolom ahogy érkeznek be a csomagok a reptérre a tetejéről szedegetik, annyi eszük nincs hogy ami ott dekkol egy hónapja, azt minél hamarabb szórják ki. :/

Előzmény: foveon (59360)
foveon Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59360

folytatodik a veget nem ero harcom a postaval, hogy megszerezzem a dec-5-en feladott csomagom. ma ujra felhivtam oket. sikerult egy ertelmesebbel beszelnem, megnezte tobb rendszerben (legalabbis ezt mondta). szte dec14en elkuldtek ferihegyrol a 112-es postara, de ott mar nem regisztraltak.

azt javasolta hogy menjek be es kerdezzem meg mert a telefont ugyse veszik fel...

bementem (persze ez se trivi, mert egy masik utcaban van a csomagozas es ez sehova nincs kiirva, az egyszeri halando meg nem erti miert nincs csomagos menupont).

na a megfelelo ablaknal bemondtam mit akarok, de azt a valaszt  kaptam hogy ooo mit akarok, ez 12ei azt meg nem kezdtek el, rengeteg csoomagot kaptak, varjak. hat faxa, nem tom meddig, lassan 1 honapja varok...

 

radikál Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59359

Románba kell küldenem a királyival.

Mi a tapasztalat?

Működik a tracking?

In Lak'ech Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59358

Kezdem gyanítani, hogy mi is lehet a történet mögött. Mindkét eladó ugyanazon személy. A monitoros, és egyben korábban lejáró aukció minimáláras volt, nem is érték el a minimálárat. Úgy vélem, nem is tudták volna elérni, mert valószínűleg irreálisan magasra volt állítva.

A másik fix áras, minimálárral. Lehetséges, hogy az előzőleg lejárt aukció licitjei alapján a még futó aukció minimálárát akarta belőni. Más magyarázatot nem nagyon találok.

Előzmény: Szándok Kan (59357)
Szándok Kan Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59357

Gondolom a monitor képes ezért is csak 100 eur 2 bidderrel.

Előzmény: In Lak'ech (59353)
pajaci Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59356

Én is úgy vagyok vele, jobb félni mint megijedni.

Előzmény: In Lak'ech (59355)
In Lak'ech Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59355

A biztonság kedvéért én is erre gondoltam zsigerből. :-)

Előzmény: pajaci (59354)
pajaci Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59354

Ez nálam azt jelenti, hogy messzire elkerülöm mindkettőt.

Előzmény: In Lak'ech (59353)
In Lak'ech Creative Commons License 2016.12.28 0 0 59353

 

   Szerintetek ez mi lehet? Szemmel láthatóan mindkét termék ugyanaz. Nem hasonló, hanem ugyanaz. Viszont az egyik csak egy lefényképezett monitoron van, és szemmel láthatóan két különböző eladó tette fel. És mindkettőre van érvényes licit. Mi itt a furfang?

 

http://www.ebay.de/itm/telementor-zeiss-completo-/182395700134?hash=item2a77a183a6:g:Wi8AAOSwa~BYWkWp

 

http://www.ebay.de/itm/Telementor-Zeiss-2-/322365978294?hash=item4b0e8276b6:g:oSYAAOSwZQRYWVKQ

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59352

Ez érdekes. Nekem eddig 21 napos kivárás volt. Most meg...

Neked nem volt.

Persze nem probléma, hogy nem kell várni, de mindenesetre furcsa. Tud erre valaki magyarázatot?

Ma adtam egy olyan full 0-ás értékelésű feedback-et a PP supportra, hogy majd szépen visszaállítják:D

 

 

Előzmény: In Lak'ech (59351)
In Lak'ech Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59351

Hogyne létezne. Nekem az elejétől fogva így van. Ahogy regisztráltam, már azonnal le tudtam venni az eladott cucc után a pénzt. Számomra az volt új, hogy azt írtátok, hogy 21 napig visszatartja a PP.

Előzmény: Törölt nick (59350)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59350

Az létezik, hogy a PP balance egyből hozzáférhető és nem kell 21 napot várni minden bejövő tétel után? Mert korábban volt az egyenleg, meg mellette, hogy ebből mennyi a hozzáférhető összeg.

Most meg csak a teljes egyenleget látom, és az egész "available", pedig van pár napja bejött összeg is benne.

mislenyi Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59349

A PP-s topikan írtam. Egy próbát megér, hogy írsz nekik.

Előzmény: Törölt nick (59348)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59348

Nos én ilyet nem nagyon találtam. Talán azért rejtik el ilyen jól, hogy minél kevesebb dologgal kelljen vesződniük? Csak a jutalékuk legyen meg, a többi le van sz*rva. Trágya egy cég.

Előzmény: krisztike0000 (59347)
krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59347

Amikor meg van nyitva az ügy , akkor ott szokott lenni egy fül, link vagy valami amivel tovább lehet vinni az ügyet, ami azt jelenti, hogy a pp dönti el a továbbiakban, hogy ki a hibás.

Előzmény: Törölt nick (59346)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59346

Mégis hogyan? A Message Centerben küldtem a PP-nek üzenetet az ügy számára hivatkozva, hogy nem fizet az eladó és nem jött meg a cucc.

Előzmény: krisztike0000 (59344)
krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59345

"you can escalate the dispute into a claim" -itt fontosak nagyon a határidők.

Előzmény: Törölt nick (59343)
krisztike0000 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59344

Tovább kellett volna vinned az ügyet, mert így bezáródott mielőtt bármi is történt volna.

Előzmény: Törölt nick (59343)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59343

Csak egy automatikus levél jött:

"Your Dispute has Automatically Closed: Case #PP-.......

The dispute that you opened regarding payment to     on Oct 22, 2016
(Transaction 8DS.......) has automatically closed because it has
been open for more than 20 days"

 

Valami olyasmit veszek ki, ha nem tudok megegyezni az eladóval, akkor 20 napon belül valami kérelmet is be kell nyújtani a PP-nek?

 

Helpnél:

"Step 2: Communicate directly with the seller and try to resolve the dispute amicably. If you're not satisfied with the seller's response, you can escalate the dispute into a claim. (Note: Your claim must be filed within 20 days of raising the dispute)"

 

Mégis milyen kérelmet? Írtam közben a PP-nek (még a zárás előtt), hogy nem akar fizetni az eladó, kérem a közreműködésüket, de arra sz*rt sem válaszoltak és a Message Centerben sincs semmi, amin elküldtem nekik.

radikál Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59342

Többnyire a PP case lezárással egyidőben landol is a lóvé a számládon.

 

Előzmény: Törölt nick (59340)
sjohn Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59341

Pp. nem írt semmit?

Előzmény: Törölt nick (59340)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59340

Azt tudja valaki esetleg, ha a Paypalon nyitottam egy ügyet, mert nem érdekezett meg a cucc, akkor - mivel 20 nap után a PP lezárta - vissza is kapom a pénzem? Az eladó nem refundolt, csak húzta az időt, legutóbb meg már nem is válaszolt.

Előzmény: krisztike0000 (59336)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 59339

Köszönöm szépen, időközben azért mégis vettem a bátorságot és úgy tettem:)

Előzmény: krisztike0000 (59336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!