Szia ! Nekem is hasonló jellegü volt a hibám , én elhordtam takaritattni egy autó villamoság szerlőhöz ,mert nálam a magasnyomású szabályzó adta be a kulcsot ,ami az üzemanyag elosztó rúd végén van a résolaj csövezet elött 1 elektromos cstlakozó és az üzemanyag csö ami megy bele 2 csavar fogja a tengalyhez ! A száma :A 611 780149 illetve 0281002241 az egyik a gyári száma a mászik pedig a bosch szám Magyar o.-gon ca.48.000-60.000 Ft kint Ném.o.ba 125Euró ( én meguntam és kicseréltem !) Azóta semmi hiba vele !:-DD Üdv. Csokiszem
Üdvözlet mindenkinek ! Nem akarok bele szolni a döntésébe ,de úgy tudom a 112 cdi-k szinte fullra fel vannak húzva a maximumra minden ami ezzel kapcsolatos! Bár nelegyen igazam !:-))))
biztosíték 30 A .Ez viszi a vezérlő panelt ( ventilátor, légkondi fűttés stb )Amikor kicserélem a biztosítékot minden ok de aztán egyszer csak megint azt veszem észre, hogy nem megy a ventilátor.Ha simán kapcsolom működik minden tehát nem veri ki egyből a biztit.
A másik, indulásnál hidegen sívító hang jön hátulról persze ezt is csak hetente egyszer, vagy kétszer csinálja ( gondolom az üza pumpából) kb két másodpercig, aztán már egész nap szépen indul..levegős vagy már csak az utolsókat rugja az üza pumpa?!
Ezek lennének a problémák, előre is köszönöm a segítséget.
Csak egy kérdésem lenne 112cdi vitóm van nagyon szeretem nincs is vele semmi gondom de szeretnék bele chip tuningot rakni valaki rakott már bele vagy valamilyen féle tapasztalat pl.fogyasztás vagy füst vagy akármiNa persze érdemes e vagy nem nem biztos hogy használ neki.
üdv vitó doki! érdeklődni szeretnék h mercedes vito 112cdi 2001 be a hőfok és a üa. szint jelző nem világít. biztos h égőt kell benne cserélni vagy csak lecsúszott a világítás csatlakozója?? vagy ilyn nincs is?? és az égőcsere bonyolult lenne számomra???? köszi előre is
Kéréssel fordulok felétek a családban már vam egy W124 Mercedes és szeretnék venni mellé egy nagyobbat (6-7-8-9 személyest).Mivel "hű" szeretnék lenni a márkához ezért Vitot vagy Vianoban gondolkozom,esetleg itt a fórum tagok között árul-e vki? Vagy esetleg tudtok segíteni a vásárlásnál mire figyeljek oda,mik a kririkus pontjaik.
a szizukit ne keverjük össze ezzel,mert azért picit más elven müködnek! itt ha szar a csúcs vagyis sok a résolaj akkor nincs meg a megfelelő nyomás,mer elengedi a csúcs,ezáltal nemis tud kopogni,mert egyszóval keveset nyom,mivel kevés a nyomás!a vezérmű tengely jeladó,még szokott szarakodni,ha felmelegszik az autó!de nem gyakori!ha rés olajat méretnél abból azonnal ki lehetne zárni a csúcsokat!Már nagyon sokan jártak itt nálam ,mert mindent szar jeladót kicserétettek velül,és ugyan oyan szar vot,és akkor azt mondták,hogy hát a gép azt írta!és szét tették a kezüket!:)iyen esetekbenmmindenképp értékeket kell mérni ,és akkor lehet már abból többet látni!
Ma kiolvastam a hibakódot,ami forgattyústengely pozíció jeladó hibát írt be... végül is már ilyennel találkoztam suzuki ignisnél,ha porlasztócsúcs hiba lenne akkor magas fordulaton bekopogna meg kormolna,nem? most két napja nem jelentkezett a hiba,ma töröltülk a hibákat,hétfőig megnézzük mit ír be újra.... majd jelentkezem! köszönöm
üdv vitodoktor lenne 2 kérdésem az 1ik hol lehet téged megtalálni és van 1ojan gondom vito 110 cdi nem megy a turbo 2700 ig engedi kipörögni a fordulatot és utánna semmi nem megy feljebb azt mondták a volt tulajok hogy valami kis szelep nem volt benne elmentek megvenni de valamikor csinálta 1villamossági emberke és biztos nem jól kötött össze valamit a turbónál ebben szeretném segítségedet kérni mert nekünk nagyon kell az autó mert piacolunk előre is köszönöm válaszod
Üdv:) a probléma egyszerű,gondolom hidegen azonnal indul de ha bemelegszik a motor akkor nem akar indulni! valamelyik porlasztó vagy porlasztók meghaltak és azért van ez!ami csak melegen jelenkezik,mert akkor megnő a résolaj mennyíség!nem tudom merre laksz,mert mondanám,hogy gyere el hozzám és kimérem melyik a rossz,és tudok adni porlasztót is ha kell?! 20/5698532
nekem van egy V220 CDI Vitom és a héten bukkant elő az a problémám hogy legelsőre nem akart indulni csak harmadik negyedik hosszas indítózás után,két nap múlva egy órás út után leálltam és fél óra múlva mentem volna tovább,de nem indult be csak indítózott, negyedóránként próbáltam de nem indult be majd csak kb. 45 perc után! Tegnap szintén nem indult,egy óra mulva beleültem és pöccre indult....menet közben nem szokott leállni,tankban van bőven, sejtésem van h mi lehet a gond,tanácsokat várok!
Szia,az enyémnek(110 cdi)ugyanez volt a hibája,üzemanyag szűrő cserével megoldódott!az alsóról beszélek,a nevét sajna elfelejtettem.Kb 10 rugó de sokat szívtam vele,mire egy helyi szaki kitalálta mi a baja!Azóta ok!
A rossz hír az,hogy azok a tömitések nem cserélhetőek!egyben lehet cserélni a nyomás szabályzóval ami eléggé drága! a lényeg az,hogy az EDC mindig az üzemanyag ellátás problémára utal,vagyis vagy nincs megfelelő nyomás a rendszerben!vagy valamelyik üzemanyag elátó rendzer elektronikája halt meg!
Hali! Nos az már eleve probléma,hogy van benne chip tuning!ezekkel az a gond,hogy becsapják a rail csőben lévő nyomás érzékelőt,és a nyomás szabályzót!de senki nem gondol arra,hogy például a nyomásszabályzonál,van két darab tömités,egy gumi és egy teflon,(ezek tartják meg a nyomást)ezek nem nagyon bírják a nagyobb nyomást amit a chip csinál azzal,hogy becsapja a szabályzót,és ezáltal a rail nyomás megnő 10 vagy épp 20 % kal,de csak az a gond,hogy ezek a tömitések ezt a nagyobb nyomást nem sokáig bírják!egyszerűen átszakadnak és akkor máris jönnek az EDC híbák!ezek a motorok már eleve felvannak húzva maximumra! nem vettétek észre,hogy a legtöbb gond épen a 112 CDI vitokkal van(ezek vannak a legjobban felhuzva)
De lehet még más gond is!ehhez értékeket kellene mérni,stb!
Sziasztok miért van az hogy odalépek kielözésnél vagy pedig elhuzatom 3 ba vagy négy be és lefulad a motor és kiir egy EDC hibakodot magasnyomású szivatyún cseréltem már érzékelöt mert eddig az volt de kb 5 ezret mentem azota megint az lehet a baja vagy a Chip miatt mert hirtelen nagy terhelést ad a motornak??
Nem biztos, hogy megéri átíratni szgk-ra! Sok az adó, menetlevél meg úgysem kell már, ha magánszemély nevén van a tgk. Én sem vezetem, csak a jogszabály van kinyomtatva, ha valaki ellenkezik.
Segítséget szeretnék kérni, h egy mercedes vito 112 cdi ami tgk.-re van vizsgáztatva annak mi a menete ha egy cég nevén van h szgk.-ra vizsgáztassuk??? Illetve ha egy plusz hátsó üléssort beteszünk műszaki előtt akkor azt h lehet be íratni h 8 személyes lett??? előre is köszi üdv beimli
Hali:) ez egy igazán gyakori probléma a CDi vitoknál:) gépre kellene rakni és akkor kiderül (esetleg ha eljössz ide hozzám Szigetszenmiklósra akkor megnézem)de ha mégsem akkor elmondom,esetleg telefonon ha felhívsz,hogy hol kell keresni a problémát! mert hosszú lenne ide leírni:) 20/5698532