Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46748

Ha csinaltatnam csak veluk sokat olvastam roluk engem inkabb a fogyasztas erdekelne meg a turbolyuk ,talan a kovetkezo autot a mostani BXE -es 1.9 pdtdi es jartak vele ugy hogy kikonyokolt a hajtokar(gyenge anyag minoseg miatt) a gyar meg nem adott uj motort bele a chipp miatt!Meg hozza itt a forumon is jart igy valaki !

Előzmény: Sándor-68 (46745)
lobelt77 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46747

Hello!

O2-nek az ablakmosó fejei eldugultak! Az egyikből alig jön a másik meg mindenhova

szór csak a szélvédőre nem! Kilehet valahogy pucolni őket mert próbáltam de nem látok rajtuk lukat!

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46746

Octinfo.com, stevie-13, srudolf1 köszönöm a segítségeteket, a linket különösen. Akkor a tanácsotokra maradok a 205 széles abroncsoknál.

Sándor-68 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46745

Több autómat is az általad linkelt cég csinált meg (:) ), és gond nélkül teljesítenek! Fontos, hogy  egy szét taposott autón nincs mit alakítani! A Misi meghallgatja igényedet, elvárásodat, és javaslatot tesz ! A gyári adatokat menti, amiket későbbiek során, ha szükséges vissza tudja tölteni. Mivel minden motor kicsit más, így inkább optimalizálásról kellene beszélni, mint sem tuningról!

 

Előzmény: Draganovic (46741)
ftoth Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46744

Sziasztok beléptem a klubba! Tavaly év végén egy 2007-es Octavia kombi 1,9 pdtdi tulajdonosa lettem. Az eddig megtett közel 3000 km-en minden hibátlanul működik :) remélem ez sokáig így is marad!

Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46743

Ez a legfobb ok amiert nem tennem!

Előzmény: robi25 (46742)
robi25 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46742

Aztán amikor a POHU megvonja a garit, megy a nyivákolás...

Előzmény: Draganovic (46741)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46741

"A 2000 után gyártott modellek 95%-át megbontás nélkül, a gyári szervizcsatlakozón keresztül programozzuk.
MMC Autochip"

 

Ugy latszik ok mar reg megoldottak ezt a kerdest.

 

http://www.autochip.hu/skoda-chiptuning

 

 

Előzmény: Törölt nick (46718)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46740

http://www.autochip.hu/skoda-chiptuning

 

Maradjunk a skodaknal :)

Előzmény: Draganovic (46738)
szirt Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46739

Minden tankban volt 3-400 km autópálya, illetve egy "menés" ritkán volt 15-20 km alatti.

Előzmény: Törölt nick (46734)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46738

Itt lehet olvasgatni akit erdekel ok eleg jartasak!

 

http://www.autochip.hu/chip-tuning-tipusvalasztas

szirt Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46737

A dízeleknél (2009-es Golf 1.9PD, 2008-as Passat 2.0CR) tankolásokkor mindig nulláztam a "kettes" adatokat. A következő tankoláskor a számolt fogyasztást néztem a "kettes" átlagával össze.Ha mondjuk a számolt 6,5 volt, akkor a műszer 6,0-6,1 körül jelzett.

Úgy tűnt, hogy ha több volt a város (alapjárat?) akkor kicsit többet is szépített.

Előzmény: Törölt nick (46734)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46736

Engem csak erdekel ,en nem nagyon mernem megchippeltetni az automat!Mondjuk egy valami zavar az a turbolyuk van mikor padlogaznal van az a 1 masodperc lomha megindulas !

 

Uj octavianal van 1.6 cr 90 LE .ben es 105 Le valtozatban is na itt csak ECU programozasa  mas vagy motor alkatreszekben is mas?

 

 

Előzmény: stevie-13 (46735)
stevie-13 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46735

Akkor 30% ot meg biztonsagosan birja a motor vagy ,ilyenkor ajanlatos inkabb a 20% vagy ez nem igy mukodik?

 

 

Ez egy sokismeretlenes egyenlet.

 

Ha például időnként 2000 méter felett is szeretnél autózni, akkor nem árt egy kicsit óvatosabbnak lenni.

 

Illetve ott a kötelező kérdés chiptuning előtt: milyen gyakran padlózod le a gázpedált? Ha soha vagy csak nagyon ritkán, akkor az autód mostani maximális teljesítményét sem használod ki.

 

Még egy elméleti kérdés: amikor a gyárak egy-egy csőbilincsen is hajlamosak spórolni, vajon miért építenék a szükségesnél több mint harmadával erősebbre a motort?

 

Az 1.9 PD motor 100 lovas és 131 lovas változatai között már mások a motoralkatrészek. Tehát a motorfejlesztők nem gondoltak arra, hogy a saját motorjuk "úgyis kibírja" azt a plusz 30 százalékot mechanikai beavatkozás nélkül...

Előzmény: Draganovic (46733)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46734

Ezeket a többletértékeket hozza úgyis, hogy egybe kijársz egy tankot, meg úgy is, hogy közben van 20 hidegindításod, meg 30 meleg?

 

Előzmény: szirt (46732)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46733

Akkor 30% ot meg biztonsagosan birja a motor vagy ,ilyenkor ajanlatos inkabb a 20% vagy ez nem igy mukodik?

Előzmény: Törölt nick (46729)
szirt Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46732

A VAG dízelekkel az a tapasztalatom (1.9 PD, 2.0 CR) hogy úgy 4-5 decit szépítenek, viszont a két 1.4 TSI nagyjából pontos volt.

Előzmény: Törölt nick (46730)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46731

Általában 3-4 decit szoktak csalni a VAG autók fogyasztásmérői.

 

Előzmény: Törölt nick (46730)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46730

Ehhez kapcsolódva esetleg hátha valaki nézegette, ha a BUD motorkódon a fogyasztásmérő hosszú távokon 2-3-400 km-ek után 6.5-öt ír átlagra, akkor az visszatankolva mennyi lesz?

(Nem tudom hogyan működik, motortól, komputertől mitől függ egyáltalán. Na meg nekem van egy olyan gondolatom is, hogy ha néhanapján jól megközelítené a valóst, akkor is véletlenül lesz pontos, nem azért, mert jó a számolási mechanizmusa.)

Kösz.

Előzmény: meibez6 (46714)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46729

Passz...

szerintem 30%-ot rá lehet tenni, de ha ki is használod tutira "besűrűsödik" a regenerálás.

 

Az 1,9 Pd legendásan nagy mechanikai tartalékú motor.

Előzmény: Draganovic (46728)
Draganovic Creative Commons License 2014.02.10 0 0 46728

Egy 1.6 crtdi -ben (105 LE ) mennyi tartalek lehet?Mert egy 1.9 pdtdi-ben van ,kobcenti is nagyobb stb,de egy 1.6 -ban lehet meg tartalek ami meg nem is terhelne meg maga a motort?

Előzmény: Törölt nick (46710)
TWdoktor Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46727

Na de tényleg az utolsó: aki nem tolerálja, az ne csináltasson tuningot, vagy vegyen boxot, vagy vegyen csatlakozóról tuningolható autót:) (mint én).

Tényleg szevasztok!

Előzmény: Törölt nick (46725)
TWdoktor Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46726

Jó éjszakát mindenkinek, álmodjunk bivalyerős autókon pózoló szexi csajokról!

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46725

Doboz-felfeszítést minek nevezzünk?

Valaki nem is tolerálja.

Előzmény: TWdoktor (46724)
TWdoktor Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46724

Evvel az erővel minden forrasztással járó tuning (hangszeripar, gitáreffektek, ott ezt moddolásnak hívják) károkozás? Akkor már én is okoztam sok kárt, hisz ilyennel is foglalkozom. Bár a tulajok mind örültek neki... nem károkozásnak vették.

Előzmény: Törölt nick (46721)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46723

Hát akkor nem 17-es...

Előzmény: TWdoktor (46722)
TWdoktor Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46722

Hát tény, nem vagyok benne ennyire a dolgokban. Nekem nem szedte szét, csak becsatlakozott, és csinálta.

Előzmény: Törölt nick (46721)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46721

???

Látom nem értetted amit írtam.

Előzmény: TWdoktor (46720)
TWdoktor Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46720

Hát ez már csak felfogás kérdése... ha eltörte, akkor meg mindegy, kár így is úgy is...

De gondolom tanult belőle, különben hiába a tanulópénz, amit a másik motorvezérlőért fizetett.

Előzmény: Törölt nick (46718)
TWdoktor Creative Commons License 2014.02.09 0 0 46719

Már késő. Két éve vettem, másnap már benne volt a tuning...

Nekem alapvetően fogyasztás csökkentésre kellett a tuning (már látom, ebből baj lesz), jelen állás szerint 0,6 literrel csökkent a fogyasztásom(6,2-ről 5,6-ra), az ára már bejött.

Amit kell, azt belerakatok, kicseréltetem, időnként kihúzatom. Többet nem tudok tenni, nincs műhelyem, még aknám se. Marad az ésszerű használat.

Van ismerősöm, aki arra esküszik, hogy 2500-3500 között használja hidegen-melegen a kocsiját (2l-es benzin/gáz), hát lelke rajta. Én nem tudtam vele úgy menni, letilt a lábam... azért köszönöm a jótanácsokat, amit lehet, megfogadok, és még jobb lesz.

Előzmény: Törölt nick (46717)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!