Keresés

Részletes keresés

AegonT Creative Commons License 2015.12.09 0 0 99128

Én viccnek szántam, de... a teljes beszélgetésből kiderül, hogy a Cicarok Dp-re mennek, nem a troliba, és ez alapján nem csak a svéd kocsiból áll össze az a 22 darab - vagy lehet, hogy tényleg alkatrésznek jönnek a citybus-ok. 

Előzmény: Törölt nick (99104)
BP-1 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 99127

"Elég megnézni, hogy a VT C2-i hol kezdtek 2 éve és most milyen az elosztás. "

 

Minden tiszteletem a tied, de szerintem a C2-k eleve kb. ezekre a vonalakra lettek vásárolva.

Az, hogy akkor úgy lettek leosztva az már más kérdés.

 

 

Előzmény: 18-09 (99124)
18-09 Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99126

Ennyi erővel a 13-as is. 

Előzmény: rm40 (99125)
rm40 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 99125

> Már rég nincs igazi kirakatvonal.

 

22-es család?

Előzmény: 18-09 (99124)
18-09 Creative Commons License 2015.12.08 -1 0 99124

Már rég nincs igazi kirakatvonal. 

 

Elég megnézni, hogy a VT C2-i hol kezdtek 2 éve és most milyen az elosztás. 

 

A trolibuherát meg felejtsük el, hiszen ismert alapanyagból is kínszenvedés a 2db GT életre keltése. 

Előzmény: Törölt nick (99121)
KápCity Creative Commons License 2015.12.08 0 2 99123

Linzi trolit max alkatrész utánpótlásnak 435/MAN-ba, ha egyáltalán jó bele, amúgy a kaszni kuka. Ja és inkább legyen még néhány csuklárisz :)

Előzmény: Törölt nick (99121)
nemeza Creative Commons License 2015.12.08 0 0 99122

Troli barkács: Ez nem olyan egyszerű, mint a legóban..

--

A V187 amúgy is törzs 7-es, szóval jöhetne ide a többi is! :)

A Hybrideken tényleg hamar tömeg lesz. Valahogy a Hamburgi elrendezés nekem jobban bejön. Valószínűleg a HHA (Hochbahn) is fontosnak tartja az utasok bevonzását egyébként.

 

Az a kérdés egyedül, hogy közel azonos tengelyterhelés adódik-e azzal a specifikációval, gépészettel - legalábbis hazai határértéken belüli-e.

Előzmény: Törölt nick (99121)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.08 -3 0 99121

A 7-esen a hibrid Volvók közlekednek; ott nem hinném, hogy pont a Karsan csuklósok fognak menni. Amúgy is inkább a MABI M168d legyen "a kirakatban" (szavaiddal élve), mint ez az ismeretlen típus. Ha a BKV kidobja majd a csuklós Van Hool AG300-asait, annak lesz kb. a méltó utódja.

 

Ha már a reszliről, meg a genfiekről szó esik:

(Viszont azon el lehetne gondolkodni, hogy amennyiben Budapest megvenné a Linzi Volvo trolikat, amelyek Kiepe hajtásúak, akkor régebbi Volvo-busz kasztnikba Ik.435T-kből átépíteni a Kiepe hajtást, úgy 18 (Linz)+14 (Bp.) =32 ap-s csuklós Volvo troli lenne) Bár ez lehet, hogy a "Mentsük meg a trolikat" csoportba való téma.)

Előzmény: Lucky76 (99115)
Aron_son Creative Commons License 2015.12.08 0 2 99120

Ma már a helyén volt (160/260).

Előzmény: dani1988 (99011)
JakiHUN Creative Commons License 2015.12.08 0 2 99119

A BKV-buszos rendszámokban le van írva; a Volvók kiemelhetőek, ezért azok mentek most a 36-osra, 136E-re, ahol építkezés miatt szükség van erre a képességre. Holnaputántól minden a régi lesz újra, pedig nekem is az volt az első gondolatom, hogy maradhatna így.

Előzmény: Lucky76 (99116)
BPO-331 Creative Commons License 2015.12.08 0 5 99118

Őszintén remélem, hogy nem lesz mindkét oldalon két széksor, bármelyik gyártó is nyer majd.

Volt szerencsém párszor a hibid csodajárgányokkal utazni és szerintem nem túlzás azt állítani, hogy már átlagos utaslétszámnál sem komfortos/kielégítő az utasáramlás.

Kitömött állapotban meg egyenesen botrányos.

 

Jó lenne, ha egy kiforrott, jól használható típust sikerülne szereznie a BKV-nak. Nem elővárosi kivitelben.

Előzmény: g86 (99114)
Lucky76 Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99117

...egyébként pont a 161-es az, ahová bőven jók lennének a szűkebb, 2x2-es elrendezésű csuklósok, csúcsban sem vészes, csak a 161A kocsijait (indulásait) kellene hangoltan beforgatni a 161-esbe. 

Előzmény: Lucky76 (99116)
Lucky76 Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99116

...jut eszembe, mi ez a VanHool-vendégszereplés cinkotai felségterületen?

 

202E-be ad Délpest? 161-esen is van vagy két LOV. 

Lucky76 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 99115

...reméljük, be is válnak majd prímán. Persze amilyen szerencsénk van, ha jók lesznek, mehetnek majd a hetesekre meg a kirakatba, máshová jó lesz a délpesti levetett FLR, a honosított genfi, meg a reszli. 

Előzmény: Törölt nick (99112)
g86 Creative Commons License 2015.12.08 -1 2 99114

miért nem hozhatja a MABI mind a 150 buszt

 

Ehhez először ajánlatot kellett volna tenni. Azt meg nehéz úgy, hogy nincs kapacitás fél év alatt 75 kész busz legyártására úgy, hogy közben a 75 PKD vázat is gyártják.

Előzmény: Törölt nick (99112)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 99113

2 tender van. Az egyikén szinte tuti győztes a PKD-"V187", a másikon pedig legutóbb még azt írták kristoofék, hogy bár a Karsan az első még lehetnek meglepetések, mert kicsit érdekes a fogyasztási adat.

Előzmény: Törölt nick (99112)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.08 -3 1 99112

Remélem ez csak valami elírás! Nem is értem, hogy miért nem hozhatja a MABI mind a 150 buszt (V187-et).

 

Mindenesetre ha a csuklós Karsanok idejönnek, akkor valahol Cinkotán járjanak majd; Budán jó lesz a C2-C2G! :D

Előzmény: Törölt nick (99111)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99111

Ha volt akkor bocsánat, de ebben a cikkben egy érdekes dologra lettem figyelmes, és a kérdésem az, hogy valóban így van, csak titkolják, vagy csak az újságíró fogalmazott rosszul.

 

A mozgássérültek szerint kirekesztik őket a 3-as metróból

Egyesületük nehezményezi, hogy hat megállót nem akadálymentesre terveznek a felújított vonalon. Tovább »

forrás: Index.hu

 

Ennek a végén a következő szöveg van:

 

"2015 őszén a BKV kiírt egy pályázatot 150 darab csuklós buszra, ezek fogják pótolni a 3-as metró szerelvényeit a felújítás ideje alatt. A mennyiség felét a török Karsan szállíthatja, a másikat pedig a magyar MABI."

 

Tehát a kérdés az, hogy tényleg a Karsan fogja szállítani a metrópótló buszok felét?

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.08 -2 2 99110

OFF De még mielőtt ismét megkapom a politikai elfogltság amúgy jogos vádját, az is lehet, hogy valamilyen kezdő gerillacsoport akciója. Végül is mindegy, nem komálom a ragasztgatókat, na... :)

Előzmény: Törölt nick (99109)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.08 -12 7 99109

Gondolom, a fikapárt újabb alkotása. Elvitetném őket némi közmunkára. Ja bocs, ennek az összetett szónak egyik tagját sem ismerik.

Előzmény: ujfigura (99108)
ujfigura Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99108

Ez valami vicc?

Előzmény: g86 (99105)
g86 Creative Commons License 2015.12.08 -1 2 99107

Elírás.

Előzmény: genki_ (99106)
genki_ Creative Commons License 2015.12.08 -2 1 99106

Mi az a piktorgam?

Előzmény: g86 (99105)
g86 Creative Commons License 2015.12.08 -3 1 99105
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.08 -5 6 99104

Használt szart ezerrel, még, még, még....

Előzmény: AegonT (99103)
AegonT Creative Commons License 2015.12.08 -6 1 99103

Ugyanakkor jöhetne ez is, hogy a szeptember is jó legyen. 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (99101)
18-09 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 99102

jogos :)

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (99101)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99101

Pedig jogos a március, mert nem volt róla szó, hogy melyik. ;)

Előzmény: 18-09 (99099)
AegonT Creative Commons License 2015.12.08 0 1 99100

Te vagy inkább ooptimista... az utrechtiek vagy a CNGs VH-k után a március simán reális. 

Előzmény: 18-09 (99099)
18-09 Creative Commons License 2015.12.08 0 5 99099

Ugyan kérlek, ne legyél ennyire optimista. Szeptember, alsó hangon:D 

Előzmény: Dante001 (99098)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!