Most, hogy véget ért a nyár és jön a takony idő szembesülnöm kelett azzal a ténnyel, hogy bizony ideje kicsrélni az ablaktörlő a lapátokat (megint).
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy milyet vegyek ill. leginkább, hogy milyet ne.
Most Bosch van fönt, ne asszem ez nem az én világom,- már megint. A felrakás utáni 3. hónaptól már enyhén csíkozott, most így majd' két évesen - már csak maszatol. A két évet is csak azért húzta ki, met nem hazai klíma alatt "öregedett meg".
A gyári volt a legjobb, az öt évig húzta, de nem emlékszem milyen márka volt.
Az auó 2002-es, szóval még a régebbi lapát megy csak fel rá.
Az új fajta ablaktörlő karok felmennek a régi helyére ? Nem próbálta még v.ki kicserélni ? Mert akkor fel lehetne tenni az aerot is.
Legjobb lenne ha lehetne venni rá Bernert, csak gumi csíkot, a kisautón az van, szuper.
Ráadásul amikor azon az előző szériát cseréltem, a jobb oldali gumicsíkot megmentettem és felraktam a Pug-ra, hátulra, mondanom sem kell az még azóta is tökéletes. Csak sajnos a külön csíkot nem forgalmazták ekkora hosszban külön.
Az öcsémnek van egy 307 1,6 Riviera autója. Semmi rosszat nem tudok róla elmondani, csak egy zavaró dolog van. A vízhőfokmérő mutatója nem szorosan 90-en áll, mint a többi autóban, hanem 85-95 között ingadozik.
Meg tudnátok mondani, hogy ez mitől lehet? Köszi előre is.
Szombaton voltam Győrben és telibe fóliáztattam a szekeret a 35-ös fóliával.A navi csak a híd aljáig tudta az utcát de szerencsére onnan már láttam a műhelyét a srácnak így nem volt pánik,mi lenne velem gps nélkül.Nagyon fasza lett bár ilyen fos időben lassan szárad a ragsztó,1 helyen nem akar odaragadni az első kisüveg aljánál de kitámasztottam papírtörlővel hátha ma már jó lesz.Amint tudom lefényképezem.
engem olyan szinten viccelt meg egyszer, hogy még 50 km-t írt ki a köv. tankolásig és a fogyasztas alapján kb jogos is lett volna, erre beletoltam 60,4 litert a köv. kútnál, na ott már azért rákérdeztem, hogy most hol a gebasz, ha a tankom 60 l-t tud? a kút egyébként agip volt
Így már én is jártam. Világító sárga lámpa, tankoltam bele 5000-ért majd 20km után, egy kisebb emelkedőn orral felfele megálltam. Beülök indítózok kocsi nem indul. Végül az lett a megoldás hogy letoltuk egy sík területre és a pumpát nyomogatva+indítózva elindult (2.0 90le diesel). Azóta tele a tankom:-). Ja és közvetlenül előtte lett kitisztítva a tankom. Itt a Kisalföldön elhasználgatom, de mi lehet az Alpokban?
Bor mellett? Az nyarat jelent. Az meg nekem már késő!!!
(Igen, én abban hiszek, hogy az ember születése pillanatától a halálra készül :P No meg a köztes állomásokra. :) Szóval addigra már 2 hónapot kihagytam, ha nem tudom meg időben!! :))
Egyébként azért tényleg kiváncsi vagyok, a lányaid szerint mit tettél rosszul az ivari érésükkel összefüggésben... (Ez most komoly kérdés.)
Vettem egy Partnert amibe kiégett kicsit a műszerfal, ha valaki tud 1.6 hdi komplett kábelköteget, műszerfalat, BSI-t, kormánykereket, műszerfal héjat az kérem jelezze! Dánke
Jenőkét ismerve nem hinném, hogy ez lett volna az az utolsó gondolat... :)))
Jó, nem magyarázom tovább. :) De mint leendő apa, szívesen hallanám, te hogy mentél/mész keresztül ezen a fázison, mit élsz át közben, stb... Hogy okuljak...
Heves megye, Szilvásvárad. Egy csoda, nna meg a környék..
Kerek 1000 km került az autóba. Volt benne autópálya, országút, települések, meredek szerpentinek. Nem nagyon ügyeltem a fogyasztásra, a computer 7.0l átlagot jelez.
A zörgés végig kísértett bennünket (most már tényleg így vagy úgy, de orvosolni fogom a problémát), valamint egy kicsit elhalványult a központi kijelző bal oldala. Gondolom kiment vmi led, ezért visszalapozok, biztos előfordult már valamelyikőtökkel.
A jövő héten kezdődik a téli gumi szezonunk, szerencsére ott sem találkoztunk hóval, jeges utakkal.
A Heves megyei rendőrök "nagyon kedvesek voltak", (belefutottam egy közúti ellenőrzésbe), a fóliáról szót sem ejtettek, plasztikkártyát, valamint a téli gumit -még- nem kérték.
Az néztük, hogy a fedélzeti szerint még 120 km-nek megfelelő benzin van a kocsiban. Vácról kimentünk Nógrádra.
Hazafelé még 105 km-rt mutatott, de mikor elindúltúnk felfelé a dombon Nógrád határában akkor elkezdett ugrálni és hiába nyomtam a gézpedált, pedig a sárga lámpa (tartalék jelző) sem világított. Lefuladtunk. Gondoltam megint felakadt a usszó a tankban, vagy vákum van, így kinyitottam a üzemanyag tank nyilást, de még mindig nem világít a sárga. Sogor hozott 4 L benzint. Beleöntöttem és hipp-hopp elindúlt a kocsi. Hazajöttünk, tankolta rá 10 l-t és azóta megyünk és 230 km-t mutat a fedélzeti.
Meg tudná mondani valaki, hogy hogyan lehet kiszedni a AC pumpát, hogy a tankot kitakarítsam. Lehet, hogy tele van kosszal. Elméletem szerint.
nálam az ülőke okés, a támla köre szakadt, a kapcsolási rajzon a támla kör esetében ábrázol egy kapcsolási ikont, ezek szerint a támlában lehet a hőkapcsoló?. Ha a támla rövidre van zárva akkor a kapcsoló is ki van zárva, ergo amíg be van kapcsolva a rendszer addig müxik az ülőke fűtése? Azt hittem, hogy a kapcsoló/ relé foglalkozik a hőkapcsolással...
De általában nem a támla hanem az ülőke szakad. S mivel sorba van kötve ezért nem fűt. Amúgy ez fordítva is igaz. Ha rövidrezárod az ülőke fűtőszálát akkor fűteni fog a támla.
Szerinted amennyiben a támla fűtőszála szakadt, de az ülőke részé nem, akkor ha a támlához menő vezetéket rövidre köti az ember (folytonossá teszi), akkor működik az ülőke fűtése?
Ahogy néztem a támla csatija kap csak mínuszt (sárga/zöld vez.), így, ha a támla szakadt, akkor az ülőke sem kapja meg.
Igazából ezesetben nem értem még a sorbakötés elvét, de majd rájövök.