Vissza kellett állítani a HÉV-es oszlopokat, mert így szólt a pályázat. Ettől még nem lesz HÉV-es felsővezeték, sőt az óbudai előjelző feléig MÁV-os drót jön ki.
Festés helyett külső fóliát kapott, ha jól tudom azért, mert így könnyebb egy esetleges külső rongálás utáni takarítás ( graffiti és hasonló "művészeti" alkotásokra gondolok...). A gödöllői vonalon már több ilyen egység is közlekedik, a szentendrei vonalon csak a 983-984, valamint a 978-977, de idővel úgy gondolom, h az összes ilyen lesz.
Múltkor utaztam a H5-ön és feltűnt, hogy egy 6 kocsis szerelvényből az egyik 3-as rész teljesen új festésű (ugyanúgy fehér-zöld, csak a zöld sötétebb árnyalatú) volt. MÁV-nál ez jelzi a felújítást? Psz-t sajnos nem tudok...
Kint van a 20-as mindegyik irányba, tehát Szentendre felől az 1-re, és a 2-ről Szentendre felé is...szóval ha 40-el járhatók, akkor ezeken az irányokon miért mégis 20-al mennek?
Mi bajod a Budakalász-Pomáz jobb vágánnyal? Lenfonótól most lett alépítményestől megcsinálva... Batyin meg a szűk váltók miatt van 20, amivel a hely szűke miatt nem is nagyon tudsz mit kezdeni...
Legjobb tudomásom szerint az az "ukász" van kiadva, hogy "szinten tartani" amit lehet addig, amíg (majd, Uniós pénzből) szét nem dobják az egész szentendrei vonalat. :-( (2020 után...)
Egyik HÉV-vonalon sem jobb a helyzet sajnos a lassújelekkel. A meglévő, nem állandó lassújelek nem akarnak eltűnni, az ember csak bízik benne, hogy legalább újabbak nem lesznek.
Engem inkább az érdekel, hogy a lassújelek mikor lesznek felszámolva?
Margit-hídnál az alagút-felszíni szakasz között, vagy a Batthyány téren a 20!!!-as váltók (katasztrófa), és akkor ne is említsük a Budakalász-Pomáz jobb vágányt...
Én úgy tapasztaltam, hogy ennek forgalmi okai vannak. Csúcsidőben mindkét vágányt használják, csak műszaki probléma esetén borul a rend. Valószínűleg csak így tudják tartani a megfelelő járatsűrűséget.