Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 2018.03.19 0 0 44334

És mi értelme volt ezt így beleírni a pályázatba?

Előzmény: fszt. (44333)
fszt. Creative Commons License 2018.03.19 0 0 44333

Vissza kellett állítani a HÉV-es oszlopokat, mert így szólt a pályázat. Ettől még nem lesz HÉV-es felsővezeték, sőt az óbudai előjelző feléig MÁV-os drót jön ki.

Előzmény: Ep128 (44197)
Rüby 2143 Creative Commons License 2018.03.13 0 0 44332

931, 941, 977, 983.

Előzmény: dani1988 (44331)
dani1988 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 44331

Festés helyett külső fóliát kapott, ha jól tudom azért, mert így könnyebb egy esetleges külső rongálás utáni takarítás ( graffiti és hasonló "művészeti" alkotásokra gondolok...). A gödöllői vonalon már több ilyen egység is közlekedik, a szentendrei vonalon csak a 983-984, valamint a 978-977, de idővel úgy gondolom, h az összes ilyen lesz. 

Előzmény: HarunBp (44329)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.09 0 0 44330

Szia! 

 

Hogyha jól tudom csak fóliázva van. 

 

De javítás fent áll. Hogyha nem jól mondom. 

 

További szép napot. 

Előzmény: HarunBp (44329)
HarunBp Creative Commons License 2018.03.09 0 0 44329

Múltkor utaztam a H5-ön és feltűnt, hogy egy 6 kocsis szerelvényből az egyik 3-as rész teljesen új festésű (ugyanúgy fehér-zöld, csak a zöld sötétebb árnyalatú) volt. MÁV-nál ez jelzi a felújítást? Psz-t sajnos nem tudok...

dani1988 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 44328

1133-767-1134 előreláthatólag mikor vonul főműhelybe? Mind külső, de főleg belső állapota alapján felettébb időszerű lenne már :/

r_tamas Creative Commons License 2018.03.01 0 1 44327
Ep128 Creative Commons License 2018.02.26 0 3 44326

Tudom, de ezt talán hagyjuk, mert vicc -kategória. :-)

(Legalább annyira "város", mint Simagöröngyös, meg Traptaharcsa. :-D )

Előzmény: EMD sound is music (44324)
király2644 Creative Commons License 2018.02.26 0 2 44325

a 44322-es hsz-em speciel a Battyhány térre vonatkozott... de biztos én nem vagyok vele tisztában, mert csak 10 éves vagyok....

 

ott egyébként miért is nem igaz amit leírtam?

Előzmény: EMD sound is music (44323)
EMD sound is music Creative Commons License 2018.02.26 0 1 44324

2009 július elseje óta város.

Előzmény: Ep128 (44321)
EMD sound is music Creative Commons License 2018.02.26 -2 0 44323

Szerintem alapvető dolgokkal nem vagy tisztában. Így többek között Budakalász állomás vágányszámozásával sem.

Előzmény: király2644 (44322)
király2644 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 44322

Kint van a 20-as mindegyik irányba, tehát Szentendre felől az 1-re, és a 2-ről Szentendre felé is...szóval ha 40-el járhatók, akkor ezeken az irányokon miért mégis 20-al mennek?

Előzmény: EMD sound is music (44320)
Ep128 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 44321

Budakalászon minden sín 1986 -os. ("Olyan" is...) A falu vezetése szerint előbb lesz zajvédőfal, mint új vágányok. :-D

Előzmény: király2644 (44319)
EMD sound is music Creative Commons License 2018.02.25 0 3 44320

Egyenes állásban negyvennel járhatók most is.

Előzmény: király2644 (44319)
király2644 Creative Commons License 2018.02.25 0 1 44319

A Szentendre felé menő vágány Budakalász-Budakalász-Lenfonó közti része borzalmas, erre gondoltam.....

 

Régen emlékeim szerint ezek a váltók nem voltak 20-as váltók..... 

Előzmény: 6243 (44318)
6243 Creative Commons License 2018.02.25 0 2 44318

Mi bajod a Budakalász-Pomáz jobb vágánnyal? Lenfonótól most lett alépítményestől megcsinálva... Batyin meg a szűk váltók miatt van 20, amivel a hely szűke miatt nem is nagyon tudsz mit kezdeni...

Előzmény: király2644 (44312)
király2644 Creative Commons License 2018.02.25 0 0 44317

Nagy csoda lesz, ha kihúzza 2020-ig...

Előzmény: Ep128 (44316)
Ep128 Creative Commons License 2018.02.24 0 1 44316

Legjobb tudomásom szerint az az "ukász" van kiadva, hogy "szinten tartani" amit lehet addig, amíg (majd, Uniós pénzből) szét nem dobják az egész szentendrei vonalat. :-( (2020 után...)

Előzmény: király2644 (44312)
Kendi14 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44315

Köszi szépen! :)

Előzmény: trizs77 (44311)
király2644 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44314

Sajnos én is sejtem, hogy a kérdésem költői volt....

 

Ha így folytatódik, sajnos újabbak biztos fognak "keletkezni" idén is...

Előzmény: batar1987 (44313)
batar1987 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44313

Egyik HÉV-vonalon sem jobb a helyzet sajnos a lassújelekkel. A meglévő, nem állandó lassújelek nem akarnak eltűnni, az ember csak bízik benne, hogy legalább újabbak nem lesznek.

Előzmény: király2644 (44312)
király2644 Creative Commons License 2018.02.24 0 0 44312

Engem inkább az érdekel, hogy a lassújelek mikor lesznek felszámolva?

 

Margit-hídnál az alagút-felszíni szakasz között, vagy a Batthyány téren a 20!!!-as váltók (katasztrófa), és akkor ne is említsük a Budakalász-Pomáz jobb vágányt...

Előzmény: Ep128 (44309)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.22 0 1 44311
Előzmény: Kendi14 (44310)
Kendi14 Creative Commons License 2018.02.22 0 0 44310

Sziasztok!

Van akinek van képe a Törökőr HÉV rendezőről? :)

Ep128 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 44309

A következő 2 hétvégén vágányzár Margit híd és Batyi között. (Megint mit molyolnak az alagútban?)

trizs77 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 44308
6243 Creative Commons License 2018.02.07 -1 0 44307

Csúcsban mindkét vágány van használva, illetve esténként van még kétvágányos fordítás. Egyéb esetben az elsőről mennek a vonatok.

Előzmény: kristoof (44305)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.06 0 0 44306
kristoof Creative Commons License 2018.02.05 0 0 44305

Én úgy tapasztaltam, hogy ennek forgalmi okai vannak. Csúcsidőben mindkét vágányt használják, csak műszaki probléma esetén borul a rend. Valószínűleg csak így tudják tartani a megfelelő járatsűrűséget.

Előzmény: Schmidi (44303)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!