Keresés

Részletes keresés

BU 20-26 Creative Commons License 2015.12.02 0 1 98991

Az utolsó kérdésem nem neked szólt, hanem csak úgy a nagyérdeműnek. Egyébként meg direkt nem írok rendszámot.

1. Nem akarom a sofőr kollégát kellemetlen helyzetbe hozni.

2. A műszak meg nézze csak végig a 30akárhány darabot, ha ennyire trehányak, hogy a csavarokat nem teszik vissza, elvesztik, lesz@rják stb.

3. Meg már el is felejtettem, hogy melyik volt. 

Előzmény: Törölt nick (98987)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.12.02 0 4 98990

A Volvók (nem csak a 7000-ek) jelentős részén nincsenek jól rögzítve a motor előtti ülések (meg sok minden más se, nem véletlenül csörög-csattog az egész "busz"), de nekem nem úgy tűnik, mintha ez bárkit is érdekelne a BKV-nál.

Előzmény: Törölt nick (98987)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2015.12.02 0 2 98989

A máriaremetei variálást felejtsd el, nagyon zavarérzékeny lenne, meg amúgy is több évtizede így járnak (csak 57 meg 57A volt asszem még nagyon régen), és ez így jó, nem kell rá sok busz, kiszolgálja a környéket, felesleges lenne megpiszkálni. A többihez nem tudok érdemben hozzászólni, de ezt úgy-ahogy ismerem, és hidd el, az 57-257 az tökéletes úgy, ahogy van.

Előzmény: -Smiley- (98979)
IAtilla Creative Commons License 2015.12.02 0 1 98988

A pontosság kedvéért: a 3 futár nélkülin kívül még további 11 példány nincs forgalomban, tehát csak 23-at.

Előzmény: Törölt nick (98987)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.02 0 0 98987

 

Tőlem hiába kérded; de hátha olvassa ezen sorokat egy BKV-s, és irányítja a szerelő kollégákat az áttekintésre, majd jogos probléma esetén a hiba kijavítására.

Ezért fontos, hogy rendszámok is pontosan vissza legyenek leírva, mert máskülönben nem fogják végignézni mind a 37 példányt. (bár 3 db még nem futáros, tehát csak 34-et)

Előzmény: BU 20-26 (98986)
BU 20-26 Creative Commons License 2015.12.02 0 1 98986

Tegnap valamelyik NCZ-nek a motor előtti utolsó 2 üléséből hiányoztak az alsó csavarok. minden nagyobb fékezésnél a 2 ülés előrebillent (pontosabban himbálódzott) így sikerült betekintést nyerni a motortérbe :D. Amikor egy büdös, enyhén ittas csöves (első ajtós vonal!) elhelyezkedett rajtuk, a probléma ideiglenesen megoldódott. Másik: automata visszazárás: egy bácsinak majdnem odacsukta szatyrostul a kezét a 3as ajtó. Épp, hogy ki tudta rántani. Nem lehetnének ezek inkább manuálisak?

Előzmény: Törölt nick (98984)
AegonT Creative Commons License 2015.12.02 -3 3 98985
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.02 -1 3 98984

Utaztam oda és vissza a 212-es busszal, mindkétszer egy MFW-el.

 

MFW-525: hátul a motor előtti üléspárosnál az ajtóhoz közelebbi ülőrésze hiányzott.  Tehát ezt az ülést pótolni kell.

 

MFW-523: menet közben a motornál hátul valami eszméletlenül kopogott, vagy inkább hozzáverődött a oldalsó takaró fedőlemezhez; valami nem volt megfelelően rögzítve. Erre rá kéne nézni; mert valami tényleg nem oké ott.

Zahnrad Creative Commons License 2015.12.02 -1 3 98983

Van-e létjogosultsága Budapesten a nyitott vezetőfülkének?

Egy Mezei Autóbuszvezető barátunk ismét írásra jelentkezett. A gondolataival egyetértünk, nagyvárosba indokolt a zárt vezetőfülke. Lássuk miért! [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.12.02 0 0 98982

A Kuruclesi útnál nem tudsz busszal jobbra kanyarodni a Budakeszi útról, túl szűk.

Előzmény: -Smiley- (98979)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.02 0 0 98981

A 39 + 102 még azt mondom oké, de a 110/112 + 39 felejtős, teljesen más célközönség használja, teljesen más kihasználtsággal.

Előzmény: -Smiley- (98979)
430 322 Creative Commons License 2015.12.02 -4 3 98980

-Smiley- Creative Commons License 2015.12.01 -1 0 98979

Ezeket a 39-es, 102-es,  156-os , 129-es és 291-es meg a Zugliget, Libegő felő menő (mikor milyen számú) járatokat valahogy nagyon átvariálnám mert ritka pazarló megoldással üzemelnek. 

 

 

 

A 39-est visszavágnám a Széll Kálmán térig (Ha fel bír menni akkor a Roskovics utcán át járna, a

Délis kanyart kikerülné így napközben 1 busz, csúcsban 2 menne rajta)

 

vagy:

 

102-es 110/112-es - 39-es összevonás: Apor Vilmos térről jönne a 112-es felmenne a Szendrő útig (Thomán lakótelepre nem térne be) majd Fodor utca - Orbán tér - Istenhegyi út - Határőr út (itt kéne utcát bővíteni egy 100 méteren) - Alma utca - Városmajor u - Csaba u - Széll K. tér.  Itt is megszűnne a 110-112-es körforgalmi tekergései, átláthatóbb hálózat lenne. 

 

- 129-est meghagynám, és lehoznám a Batyira (39-est kiváltandó, Víziváros kapna közvetlen János kórházi járatot + a kerületi Maros utcai rendelőt is megközelítené) viszont ennek megfelelően az Akadémia és a Nagyajtaji utcai és Nagyhíd megállónál a villamos nem állna meg, ezzel segítve Hüvösvölgy gyorsabb elérhetőségét, helyette a 129-es látná el azt a minimális forgalmat amit ezen megállók generálnak

 

A 91-es megmaradna, de a 291-es Nyugati - Rózsadombtól egészen Pesthidegkút / Széphalom / bevásárlóközpontig járna, kiváltva az 57-est.

A 29-es Árpád híd metróállomástól Remetekertvároson át Széphalom bevásárlóközpontig járna, (kiváltva a 257-est, nem lenne körforgalom egyik vonalon sem) 

 

 

A 156-ost a Dániel úttól levinném Zugliget Libegőig ( a hisztizőkkel nem kell foglalkozni, más helyen is megy busz az iskola előtt és nem dől össze a világ) a 222-es buszt mindkét irányba beközlekedtetném a Mozaik tér felé.

Előzmény: Törölt nick (98931)
-Smiley- Creative Commons License 2015.12.01 -1 0 98978

Pénteken az egyiket már szerelni kellett :)  Egyébként meglepően jól megy a hegyre.

Nem szeretem ezeket a noname török csodákat, inkább S91-est fejlesztetettem volna tovább, de annyira nem szarok mint várnánk.  Csak azt az első ajtó nyitását miért nem lehet megfordíttatni valahogy, hogy ne vágja orrba az embert (meg néha a sofőrök nem tudják kinyitni a hátsó ajtót valami miatt, szóval vannak vicces szituk)

 

216-os járatot én is támogatnám csúcsidőben. A nagyobb koncentrált tömeg általában a Deákon meg a Clarkon jelentkezik. Ide 1-1 kis kültéri webkamerát fel lehetne berhelni fillérekből, aztán ha megjelenik egy egy nagyobb csoport akkor a tartalékhelyen parkoló busz már mehetne is.

Reggelente meg fel kéne mérni (elvileg tudja a Karsan rendszere) hogy melyik busz mennyire van kitömve, aztán a nagyon zsúfoltaknál lehetne a 216-ost ráindítani. 

Előzmény: Zahnrad (98915)
-Smiley- Creative Commons License 2015.12.01 0 0 98977

Valahogy ezek a felújított buszok nem olyan kék színűek, mint a classik sötét kékek (picit mintha lilás lenne. Miért?)

 

Az ülések műbőr színe is világosabb, gyerek koromban úgy emlékszem sötétebbek voltak

(meg volt fekete is)

Előzmény: 430 322 (98902)
g86 Creative Commons License 2015.12.01 0 3 98976

Na mert mekkora **** a hibrid Volvo? Az ajtóvezérléssel és a légkondicionálással voltak jelentős problémák itthon, a gyártó mindkettőt javította.

Előzmény: Törölt nick (98973)
Levi9562 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 98975

Ha a sofőr normálisan beáll a megállóba, közel a padkához és megtérdepelteti, szinte minden kerekesszékes gond nélkül fel tud szállni a buszra rámpa nélkül. 

Előzmény: Humarci (98961)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.12.01 0 0 98974

Már akkor is mondtam, hogy nem busz, hanem sofőrfüggő, hogy mennyit késnek vele.

Előzmény: attah (98952)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.01 -3 5 98973

Dehogy tart előrébb. Berlin jóval előrébb jár, ők csak tesztelik (majd remélhetőleg rájönnek, hogy mekkora egy **** és nem vesznek belőle), míg itt egyből jött 28, hogy villoghasson velük a főváros.

Előzmény: MCA-001 (98970)
D Carlos Creative Commons License 2015.12.01 0 1 98972

"Óbuda kapott mára virradóra 4 darab kocsit Cinkotától: 01-02, 01-39, 01-66, 01-82"

 

Tegyük hozzá, hogy a kiadás nem csökkent.

Reggel a garázsban nem is maradt hadra fogható 260-as.

Előzmény: 1433 (98945)
Zahnrad Creative Commons License 2015.12.01 0 3 98971

Jajj

Előzmény: MCA-001 (98970)
MCA-001 Creative Commons License 2015.12.01 -5 3 98970
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.01 0 1 98969

Miből gondolod, hogy ez nem fog megtörténni? :)

Előzmény: Törölt nick (98968)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.01 -1 2 98968

Ezeket a jó műbőr-üléseket a 2 selejtből nem lehetne átpakolni más 415-ösökbe, vagy 260-asokba?

Előzmény: 1244 (98934)
Humarci Creative Commons License 2015.12.01 0 5 98967

ma pl

02-05, 14-17

Előzmény: Törölt nick (98964)
gorcher Creative Commons License 2015.12.01 0 11 98966

Óda az ó1-hez (BPO-001, IK280):

Felújítása óta minden nap látom az Örsön a kocsit, de ma azt mondtam, hogy akkor is menni fogok vele, ha leszakad az ég és jönnek az apokalipszis lovasai.

Sikerült. Ez a kocsi gyönyörű nem csak kívül, hanem belül is!

A zöld-szürkére festett utastéri fűtő rácsok, a gyrososan szembefordított, első két ajtó közötti 4-es ülések, a sötétített ablaküvegek, a kék műbőr székek. Hogy a Rákosi úti vasúti átjárón meg se nyikkant a kocsi és 4,3 másodperc alatt (tudom... lestopperoltam:) van 50 km/órán, dombnak felfelé. Úgy megy, mintha most jött volna ki a gyárból.

Látszik rajta, hogy a garázs mindent beleadott: egy elfolyt festéknyomot nem láttam rajta belül. Tiszta a kocsi és az az újszerű szag... látszik rajta, hogy a gazdája és a garázs is vigyáz rá.

Tudom, hogy eljárt az idő a 200-asok felett, de ezzel az autóval valami olyat művelt a cinkotai műszak, hogy le a kalapom előttük.

És remélem, hogy áll még a meghívásom attah tt-től, hogy megmutassa mit tud egy VH (ment mail amúgy), de ne legyen harag, nekem ez A BUSZ és ez az a felújítási szint, ami minden típus esetében kéne történjen.

Nemsokára búcsúzunk a magaspadlósoktól, úgyhogy minden topiktársnak ajánlom egy utazás erejére, mert megéri, de tényleg.

Az LMG-032 vezérének meg innen is jó pihenést kívánok :)

HBweb hu Creative Commons License 2015.12.01 0 2 98965
Tán, mert az adatforrásom megkért rá.
Több ilyen eset van, mint gondolnád. Jóembert pedig nem illendő kellemetlen helyzetbe hozni.
Előzmény: Törölt nick (98963)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.01 -2 1 98964

Mikor fognak 405-ös midit selejtezni? És melyek lesznek azok a példányok?

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.01 -1 0 98963

Nem is értem hova titkolóztál itt a rendszámokkal, mert látod ma már mindenki tudja.

NGC rendszám a használt Merciről már ismerős.

Az a 3 db NHB miért lett más? Később lett rendelve?

Előzmény: HBweb hu (98959)
BPO-105 Creative Commons License 2015.12.01 0 1 98962

A belső burkolatot nem kellett volna elkövetni, és szerintem a külső lámpamódosításokat sem, de ezek amúgy se új dolgok már.

Előzmény: vrobee (98948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!