Bevallom kicsit kevesebbre szamítottam, ennyit szerintem nem igazán
ér meg. Csináltattál már: lore-1 -et? :)
A motorcserélhetőségről tudsz esetleg vmit?
Van az egyedi rendszamokrol topik, ott leirjak, a 3 betu 3 szam cca. 50k, az 5 betu 1 szam cca. 100k. A Plaket Kft. (Sasadi ut) kesziti a rendszamot, ott kell megrendelni, aztan ertemenni, aztan rendorsegen atirati. Bar a legdragabb rendszam is 90k alatt van, de az atiratas, illetekek felnyomjak. Ha ceges akkor a Plaketthez es a rendorseghez is meghatalmazas kell.
Koszonom az elismerest. Igazabol az visz ra, hogy lehet hogy at tudnek nyergelni egy 400LE-s Full Extras M5-re :). Es ez eleg nyomos erv. Persze sajnalnam, mert nagyon sokat dolgoztunk vele. Ha megsem jon ossze, akkor emgcsinalom a vilag legbrutalisabb astrajat :)))
Ez igaz. A generator meghajtasahoz a gerjesztes fuggvenyeben eltero forgatonyomatek kell.
A gerjesztes pedig a fogyasztok fuggvenyeben mas es mas.
Gondolom a 2.5TD alapjaraton olyan eros, hogy gyakorlatilag nem kell emelnie a fordulatszamot a generator nyomatekanak legyozesehez, ill. a Dieselekben nagyobb generator van altalaban.
A klima viszont kb. 5kW ha teljes gozzel megy, ami azert mar jelentos, emel is az alapjaraton egy kicsit (50-100 rpm-t talan) meg a fogyasztason is... :)
Nekem még soha nem volt 1,4 l/óránál kevesebb az alapjárati fogyim. Minden ki vagyon kapcsolva, habekapcsolom a fogyasztókat klima, ablakfűtés stb akko szépen megy fölfelé. Azt próbálom kideríteni, hogy ez mitől lehet.
Az első indexből nagyon sokféle utágyártott darab van, sárga is, és fehér is. Ezek olcsók. Mivel oldalindex csak sárga létezik gyárilag, ezért a fehér, optikai tuningnak minősül, és az árát is ennek megfelelően pozicionálják. Persze lehet, hogy van olcsóbb is, akkor szóljatok.
Inkabb ez az erdekes amit irsz: az aram nem ingyé van! Az akkut tolteni kell, ezt a generator teszi, az pedig a fogyasztok bekapcsolasakor terhelodik, ha jol tudom ezt ki is tudjak merni.
Mas kerdes, hogy a BC csak tizedre mer, es egy 2.5TD-n a fogyasztok raadasaval orankent sem eszik tobbet 0.1 liternel...
Tudna nekem segiteni valaki abban hogy mi lehet az a ket darab csatlakozoval ellatott vezetek ami a valto mellett jon ki (kardan-box alatt)? Lehet hogy hasznos dolog, mert az antennahoz is hatra volt vive a vezerlokabel, igy egyszeru volt bekotni az motorost.. Vagy lehet hogy csak az automataknal van szerepe ennek a kettonek?
Regebben irta valaki hogy elore a feher index 4000? Nem volt az elirva? Mivel a hozzaszolasban az oldalso indexnek magasabb volt az ara (mondjuk nekem oldalso nincs). Letezik ez? Vagy ez hasznaltra vonatkozott es egy darabra?
Es vegul a ket-gombos sebessegmeros modszer: a 2 gomb nyomvatartasara par masodperc mulva a kozepso kijelzo osszes lehetseges funkcioja bekapcsolodik es vilagit par masodpercig.. Ergo nem muxik. Valszeg mert spiralos az oram..
Valaszokat elore koszi: Chriss
ps.neu: remelem a kovetkezo autodnak is ilyen jo elete lesz nalad... mindent bele! ;)
neu,
kár ezért a szép Autóért, nemcsak a Te szíved fog fájni érte...
reméljük olyan emberke talál rá , aki megérdemli!
/bár Neked van benne szíved -lelked , ez a gép a Te szüleményedet ízig-vérig/
sorry :((
Valoszinuleg elado lesz az autom, melytol fajo szivvel de valoszinuleg megvalnek:
Opel Astra F 2.0 16V DOHC (4 ajtos) 1996 Novemberi, eredetileg 1.6 16V, engedelyezett, szakszeru motorcserevel, es a teljes hajtaslanc, futomu es fekek megerositesevel.
En a 2.0i-t ajanlom, azt tartjak a legkiforrottabnak es legmegbizhatobbnak. Persze nagyobb elvezet a 3.0 24V Dual Ram, de a gatyad rakoltheted akarmi aprosag kell bele. (ergo Asszem mar megint megmondta a frankot :-)
Hali!
Nekem, nyáron 1.0-1.1 volt, talán ha 2x láttam 0.9-en. De, ahogy hűvösebb lett 1.1-1.2, de ha sok fogyasztó megy /lámpa+köd, hátsó ablakfütés, levegőkeringtetés,ablaktölő,stb/, akkor már 1.2-1.3. Ha bemelegett a víz akkor ez a max. Olyan, hogy 1.5 csak hidegen van. Közvetlen hideg inditás után olyan 2.8-3.0-ról kezd leesni.
Amint azt elobb valaki megirta, alapjaraton valamennyi benyat fogyaszt a gep, nyilvan orankent fix mennyiseget, sebessegtol fuggetlenul. Mivel a sebesseg csokken, az 1 ora alatt megtett ut csokken -> 100km-hez tobb ido kell -> tobb benya fogy. Ezert "no" a fogyasztas.
Tolouzemben nyilvan 0-t osztasz akarmennyivel, az csak 0 marad :)
Ha a sebesseged lecsokken bizonyos hatar ala (nalam kb. 13km/h ala) akkor mar l/ora -ban mer, ami sebessegtol fuggetlen, tehat tokmindegy milyen lassan mesz :)
Nekem amugy 0.9l/h-t fogyaszt alapjaraton legkedvezobb esetben, de ez elozoleges meghajtastol, klimatol is fugg, felmehet akar 1.3l/h-ig is. Hidegen persze akar 2.5-re is...
Ha A Omega-t veszel, akkor szvsz csak a ráncfelvarráson átesettet szabad. Ismertető jele a lökháritóban króm betét (elöl-hátúl).A 3000 24v természetesen dögösebb, mint motorikusan, mint a külalakban /plussz spoilerek/, de szvsz nehéz olyat kigfogni, amit nem hajtottak sz@rá, ergo dől a lé a kocsiba. Ha sikerül jót kifogni akkor hajrá.A 2.0 8v 115 Le jó, megbizható erőforrás, csak hát gyengusz,de autópályán szvsz elég és nem mellékes, hogy olcsóbb a fenntartása.
Üdv: c20xe
Autocseren gondolkodom, es mindenkepp egy benzines Omega A-t szeretnek venni. Szerintetek erdemesebb-e a 2,6-es vagy netan a 3000 24v motort valasztani az "atlagos" 2.0i 115LE helyett? Megeri-e a 3000 24v motor, a +2 henger, +89LE, a joval magasabb biztositast es egyeb jarulekos ktg-ket (a fogyasztas katalogus alapjan 1,5l-rel magasabb a 3000 24v-nel 100km-kent mint a 2.0i eseteben) ?
A legfontosabb szempont szamomra a hosszu elettartam es megbizhatosag. (Az esetleges +1.5l-es magasabb fogyit meg elviselnem valahogy, ha 204LE tombolna a gepben 115LE helyett!)
Persze ez a katalogus szerinti +1,5liter a "valos" uzemben mar lehet hogy nem igaz, orulnek ha valaki informalna ezugyben.
Leginkabb autopalyan hasznalnam az autot, minimalis varosi furikazassal fuszerezve.
Kosz minden segitseget.
Hétvégén én is felrakattam a téli gumikat, mostmar csak
az a kérdés lesz e idén tél. :) Kormoran winter s-100 a márkája,
és ez sem nagyon hangos szerencsére. Fagyálló is feltöltve.
Ez a pillanatnyi sebességmérés nekem nem sikerült. Pedig
F Astrám van. Milyen két vezérlő gombot kell egyszerre megnyomni,
és mennyi ideig? Én azt a kettőt nyomtam meg amivel az
órát/dátumot kell beállítani. Rosszul csináltam?
SuperWoofer
ui: ja, öv csattomat is sikeresen kicseréltettem
jó érzés