Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SuperWoofer Creative Commons License 2000.11.29 0 0 2838
Köszi lore!

Bevallom kicsit kevesebbre szamítottam, ennyit szerintem nem igazán
ér meg. Csináltattál már: lore-1 -et? :)
A motorcserélhetőségről tudsz esetleg vmit?

SuperWoofer

Előzmény: lore (2837)
lore Creative Commons License 2000.11.29 0 0 2837
Van az egyedi rendszamokrol topik, ott leirjak, a 3 betu 3 szam cca. 50k, az 5 betu 1 szam cca. 100k. A Plaket Kft. (Sasadi ut) kesziti a rendszamot, ott kell megrendelni, aztan ertemenni, aztan rendorsegen atirati. Bar a legdragabb rendszam is 90k alatt van, de az atiratas, illetekek felnyomjak. Ha ceges akkor a Plaketthez es a rendorseghez is meghatalmazas kell.

lore

Előzmény: SuperWoofer (2834)
neutron Creative Commons License 2000.11.29 0 0 2836
SuperWoofer

Koszonom az elismerest. Igazabol az visz ra, hogy lehet hogy at tudnek nyergelni egy 400LE-s Full Extras M5-re :). Es ez eleg nyomos erv. Persze sajnalnam, mert nagyon sokat dolgoztunk vele. Ha megsem jon ossze, akkor emgcsinalom a vilag legbrutalisabb astrajat :)))

neu

Előzmény: SuperWoofer (2834)
gabriel_ Creative Commons License 2000.11.29 0 0 2835
Egy nyari emlek-kep :)

http://web.interware.hu/mscc/Image01a.jpg

SuperWoofer Creative Commons License 2000.11.28 0 0 2834
Hi Neutron!

Szepen feltuningoltad a kocsid, gratulalok hozza. Nem tudom
mi visz arra, hogy eladd, de szerintem ebbol csak megbanas lesz. :)

Az orra valahogy ezzel a optikai tuninggal Mitsubishi szeruve teszi,
nem?

egy offtopic kerdes: az egyedi rendszamot hogyan lehet elintezni,
es mennyibe kerul ha szabad kerdeznem?

egy ontopic kerdes: egy alap 1.4-es Astraba milyen motorcsere
engedelyeztetheto maximum?
Kell e meg valamit kicserelni hozza?

Koszi elore is ha valaszolsz!

SuperWoofer

gabriel_ Creative Commons License 2000.11.28 0 0 2833
Ez igaz. A generator meghajtasahoz a gerjesztes fuggvenyeben eltero forgatonyomatek kell.
A gerjesztes pedig a fogyasztok fuggvenyeben mas es mas.
Gondolom a 2.5TD alapjaraton olyan eros, hogy gyakorlatilag nem kell emelnie a fordulatszamot a generator nyomatekanak legyozesehez, ill. a Dieselekben nagyobb generator van altalaban.
A klima viszont kb. 5kW ha teljes gozzel megy, ami azert mar jelentos, emel is az alapjaraton egy kicsit (50-100 rpm-t talan) meg a fogyasztason is... :)

Előzmény: lore (2829)
PÍT Creative Commons License 2000.11.28 0 0 2832
Hali!
Ezen én is dolgozom már, ha lesz eredmény írok, léci közölj Te is.
üdv:c20xe
Előzmény: LONG (2831)
LONG Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2831
Üdv Mindenkinek!

Nekem még soha nem volt 1,4 l/óránál kevesebb az alapjárati fogyim. Minden ki vagyon kapcsolva, habekapcsolom a fogyasztókat klima, ablakfűtés stb akko szépen megy fölfelé. Azt próbálom kideríteni, hogy ez mitől lehet.

Long

Előzmény: PÍT (2818)
Asszem Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2830
Nem tévedés az ár.

Az első indexből nagyon sokféle utágyártott darab van, sárga is, és fehér is. Ezek olcsók. Mivel oldalindex csak sárga létezik gyárilag, ezért a fehér, optikai tuningnak minősül, és az árát is ennek megfelelően pozicionálják. Persze lehet, hogy van olcsóbb is, akkor szóljatok.

Előzmény: chriss1981 (2827)
lore Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2829
Inkabb ez az erdekes amit irsz: az aram nem ingyé van! Az akkut tolteni kell, ezt a generator teszi, az pedig a fogyasztok bekapcsolasakor terhelodik, ha jol tudom ezt ki is tudjak merni.

Mas kerdes, hogy a BC csak tizedre mer, es egy 2.5TD-n a fogyasztok raadasaval orankent sem eszik tobbet 0.1 liternel...

Előzmény: gabriel_ (2828)
gabriel_ Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2828
Erdekes... nekem a kliman kivul semmi se birja megemelni az alapjarati fogyasztast...
Előzmény: PÍT (2818)
chriss1981 Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2827
Sziasztok!

Tudna nekem segiteni valaki abban hogy mi lehet az a ket darab csatlakozoval ellatott vezetek ami a valto mellett jon ki (kardan-box alatt)? Lehet hogy hasznos dolog, mert az antennahoz is hatra volt vive a vezerlokabel, igy egyszeru volt bekotni az motorost.. Vagy lehet hogy csak az automataknal van szerepe ennek a kettonek?

Regebben irta valaki hogy elore a feher index 4000? Nem volt az elirva? Mivel a hozzaszolasban az oldalso indexnek magasabb volt az ara (mondjuk nekem oldalso nincs). Letezik ez? Vagy ez hasznaltra vonatkozott es egy darabra?

Es vegul a ket-gombos sebessegmeros modszer: a 2 gomb nyomvatartasara par masodperc mulva a kozepso kijelzo osszes lehetseges funkcioja bekapcsolodik es vilagit par masodpercig.. Ergo nem muxik. Valszeg mert spiralos az oram..

Valaszokat elore koszi: Chriss

ps.neu: remelem a kovetkezo autodnak is ilyen jo elete lesz nalad... mindent bele! ;)

PÍT Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2826
Lore!
Már kezdem megszokni. Persze csak vitzelek.:o)
Előzmény: lore (2824)
agi521 Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2825
neu,
kár ezért a szép Autóért, nemcsak a Te szíved fog fájni érte...
reméljük olyan emberke talál rá , aki megérdemli!
/bár Neked van benne szíved -lelked , ez a gép a Te szüleményedet ízig-vérig/
sorry :((

üdv
zoli

lore Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2824
Naja, de minel tobben mondjuk, mi a "hozzaerto" emberek, akkor annal hitelesebbnek tunik nem? Ilyen ez az egesz forum! :-)))
Előzmény: PÍT (2821)
neutron Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2823
Na ide is berakom:

Valoszinuleg elado lesz az autom, melytol fajo szivvel de valoszinuleg megvalnek:


Opel Astra F 2.0 16V DOHC (4 ajtos) 1996 Novemberi, eredetileg 1.6 16V, engedelyezett, szakszeru motorcserevel, es a teljes hajtaslanc, futomu es fekek megerositesevel.

Szeriafelszereltseg:

Dupla legzsak
Allithato magassagu vezeto ules
Belurol allithato tukor (csak a gyari)
Kodlampa
Blaupunkt audio
Feher iranyjelzok

Motor: 2.0 16V DOHC (Calibra, Astra GSI, Vectra 2000/GT)
Teljesitmeny: 110kW/150LE+
Nyomatek: 200Nm+
0-100km/h: 8sec
Valto: 5seb + Sperr differencial

Legszuro:
JR Textil betetszuro a legszurohazban

Kipufogorendszer (70mm):
Sportleomlo
Sportkatalizator
Kozepdob
Vegdob 2x90-es teglalap alaku kromveggel (BS)

Futomu:
A gyari futomu atalakitva a Calibra erosebb elemeivel (pl: feltengely, golyalab)
Allithato kemenysegu Koni Sport gatlok (sarga)
Elol, hatul tarcsafek, elol leghuteses
7x16" 4x100-as hatkullos SR 300 Konnyufem felnik
Firestone Firehawk FHSZ40 205/45 R16 W (ultranagyteljesitmenyu, 270km/h-ig) gumik

Optika:

Az auto 14-es szinkodu, tompazold metal. Teljesen egyedi megjelenesu, sajat terveim alapjan keszult.

M3 tukrok (gyari is megvan)
Elso spoiler
Hatso spoiler (kipufogohoz igazitva)
Oldalspoiler
Hatsoszarny feklampaval
Rieger lampatakaro, ami gyakorlatilag a motorhazteto meghosszabbitasa
Foliatec hutoracs
Foliatec F1 uzemanyagtolto nyilas
Electra Blue halogen izzok

Muszaki allapota: 95%
Esztetikai allapota: 95%

neu

Turbo Lada Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2822
Hello Mindenkinek
Ismét téli gumi akció!
Mindenféle méretben és típusban! /Fulda Semperit,Yokohama,Kleber,Uniroyal,Vredestein,Bridgestone,Goodyear,Michelin,Dunlop/
205/ 60R15
Pirelli W190 D 25900
Fulda Gravito 24900
Kelly W5 21300
205/55R16
Fulda Rotego 35400
Yokohama F310 38700
185/65R14
Semperit Top Grip SLG2 17400
Dunlop Sp Winter sport M2 18900
Fulda Gravito 16900
Debica Frigo 13900
175/70R13
Goodyear Ultra grip 4 11700
Fulda Gravito 12900
Debica Frigo 11300
Ezen kívül Alufelnik 14",15" 16" méretben rendelhető, 60000 Ft/ garnitúra Ártól!
Érdeklődjetek a 06 30 9 422 197-es számon!
PÍT Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2821
Szasz Lore!
Nekem meg, mint ha már olvastam érzésem van.:o)
c20xe
Előzmény: lore (2820)
lore Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2820
3colornak igaza van...

En a 2.0i-t ajanlom, azt tartjak a legkiforrottabnak es legmegbizhatobbnak. Persze nagyobb elvezet a 3.0 24V Dual Ram, de a gatyad rakoltheted akarmi aprosag kell bele. (ergo Asszem mar megint megmondta a frankot :-)

lore

trikó Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2819
"A legfontosabb szempont szamomra a hosszu elettartam es megbizhatosag."

Volvo. Ha német muszáj: Mercedes. Opel ebben nem feltétlenül erős...

(Bocsi a másként érzőktől... :))) )

Előzmény: oomega (2814)
PÍT Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2818
Hali!
Nekem, nyáron 1.0-1.1 volt, talán ha 2x láttam 0.9-en. De, ahogy hűvösebb lett 1.1-1.2, de ha sok fogyasztó megy /lámpa+köd, hátsó ablakfütés, levegőkeringtetés,ablaktölő,stb/, akkor már 1.2-1.3. Ha bemelegett a víz akkor ez a max. Olyan, hogy 1.5 csak hidegen van. Közvetlen hideg inditás után olyan 2.8-3.0-ról kezd leesni.

c20xe

Előzmény: gabriel_ (2817)
gabriel_ Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2817
Amint azt elobb valaki megirta, alapjaraton valamennyi benyat fogyaszt a gep, nyilvan orankent fix mennyiseget, sebessegtol fuggetlenul. Mivel a sebesseg csokken, az 1 ora alatt megtett ut csokken -> 100km-hez tobb ido kell -> tobb benya fogy. Ezert "no" a fogyasztas.
Tolouzemben nyilvan 0-t osztasz akarmennyivel, az csak 0 marad :)
Ha a sebesseged lecsokken bizonyos hatar ala (nalam kb. 13km/h ala) akkor mar l/ora -ban mer, ami sebessegtol fuggetlen, tehat tokmindegy milyen lassan mesz :)
Nekem amugy 0.9l/h-t fogyaszt alapjaraton legkedvezobb esetben, de ez elozoleges meghajtastol, klimatol is fugg, felmehet akar 1.3l/h-ig is. Hidegen persze akar 2.5-re is...
Előzmény: LONG (2800)
Asszem Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2816
Opelből minnél egyszerűbbet!
Előzmény: oomega (2814)
PÍT Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2815
Hello oomega!

Ha A Omega-t veszel, akkor szvsz csak a ráncfelvarráson átesettet szabad. Ismertető jele a lökháritóban króm betét (elöl-hátúl).A 3000 24v természetesen dögösebb, mint motorikusan, mint a külalakban /plussz spoilerek/, de szvsz nehéz olyat kigfogni, amit nem hajtottak sz@rá, ergo dől a lé a kocsiba. Ha sikerül jót kifogni akkor hajrá.A 2.0 8v 115 Le jó, megbizható erőforrás, csak hát gyengusz,de autópályán szvsz elég és nem mellékes, hogy olcsóbb a fenntartása.
Üdv: c20xe

Előzmény: oomega (2814)
oomega Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2814
Udvozlet mindenkinek,

Autocseren gondolkodom, es mindenkepp egy benzines Omega A-t szeretnek venni. Szerintetek erdemesebb-e a 2,6-es vagy netan a 3000 24v motort valasztani az "atlagos" 2.0i 115LE helyett? Megeri-e a 3000 24v motor, a +2 henger, +89LE, a joval magasabb biztositast es egyeb jarulekos ktg-ket (a fogyasztas katalogus alapjan 1,5l-rel magasabb a 3000 24v-nel 100km-kent mint a 2.0i eseteben) ?
A legfontosabb szempont szamomra a hosszu elettartam es megbizhatosag. (Az esetleges +1.5l-es magasabb fogyit meg elviselnem valahogy, ha 204LE tombolna a gepben 115LE helyett!)
Persze ez a katalogus szerinti +1,5liter a "valos" uzemben mar lehet hogy nem igaz, orulnek ha valaki informalna ezugyben.
Leginkabb autopalyan hasznalnam az autot, minimalis varosi furikazassal fuszerezve.
Kosz minden segitseget.

PÍT Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2813
Már vége!:o(
Most már igába hajtottam a fejem.:o(((
Előzmény: LONG (2809)
neutron Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2812
c20ne

"A 260 Km/h nál elkerülte a figyeledet, az a nagyra sikeredett vigyor :>)))))
Elméleti bölcselkedés volt a valóságalap nélkül."

Az enyem szinten :))) Ott is volt egy tonna smiley :)

neu

Előzmény: C20NE (2781)
SuperWoofer Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2811
Üdv Mindenki!

Hétvégén én is felrakattam a téli gumikat, mostmar csak
az a kérdés lesz e idén tél. :) Kormoran winter s-100 a márkája,
és ez sem nagyon hangos szerencsére. Fagyálló is feltöltve.

Ez a pillanatnyi sebességmérés nekem nem sikerült. Pedig
F Astrám van. Milyen két vezérlő gombot kell egyszerre megnyomni,
és mennyi ideig? Én azt a kettőt nyomtam meg amivel az
órát/dátumot kell beállítani. Rosszul csináltam?

SuperWoofer

ui: ja, öv csattomat is sikeresen kicseréltettem
jó érzés

Asszem Creative Commons License 2000.11.27 0 0 2810
Nem, már dolgozom. (Bent vagyok a gyárban)
Előzmény: LONG (2809)
LONG Creative Commons License 2000.11.26 0 0 2809
Skacok!

Mi van mindenki bulizni van?

C20NE! van ICQ ?

Long

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!