Tönkre ment a váltóm az autómban ( 2002-es 1.6 16V 307-es). A kérdésem a következő: a service box szerint egy 20CP43 kódú váltó van alatta, az legtöbb bontós vagy váltó javító szerint egy fajta váltóval szerelték ami a 20CN20-as kódú. (vagy ha nem kód alapján akkor a váltó olajdekli felfogató csavarjainak a száma a meghatározó, az enyém a kevés csavarú). Sok külföldi weboldal tanulmányozása után sem jutottam előrébb. Mi a különbség a két váltó típus között, kompatibilisek-e?
Szia. Nekem is ez a gondom jelenleg. Tudsz nekem képet mutatni, hogy pontosan melyik műanyag doblemez betétről, műanyag dugóról és csavarokról van szó? Köszi: Loránd
Szia. Nyilván attól is függ, mennyit és milyen távokon használta az autót a tulaj. Ennyi km akár semmi is lehet, de meg is fektetheti a motort rövid távú menetekkel. Elég lassan éri el az üzemi hőfokot a 2 literes.
A segítségeteket szeretném kérni,két kérdés lenne:
-kettős tömegű ki lett cserélve nagyjából 100e km van benne,mennyi ennek a várható élettartama? -rhr motorral van-e valakinek rossz tapasztalata?
Nagyjából egyben van a gép szervizet rendszeresen látogatta,250ezer van az autóban,valós.
Mi az a dolog esetleg amit minden képen nézzek meg vásárlás előtt? (tudom hülye kérdés de mégis,ha van valami ami miatt vegyem meg vagy forduljak ki azonnal az udvarból)
Sziasztok! 1.6hdi,110le.,2006évj.,188ezer km. Hidegen(+11fok volt,másfél km. megtétele után )alapjáraton kissé remeg,nehezen észrevehetően,de remeg.Alacsony fordulaton néha,mintha megtorpanna gyorsításkor.pl. kereszteződésben kettesbe visszakapcsolva,kb. 1000fordulat körül. Volt már ilyen valakinél?
Szia Zolysys, a 307/Xsara Picasso kormánykapcsoló javítás mennyire tartós? Illetve érdemes a javítást azelőtt megcsinálni, hogy a tünetek megjelentek? Még nem csinálja, a visszaolvasások után borítékolható a dolog... a kocsinak meg mennie kell még hosszú évekig. Köszönöm szépen.
Sorolom a lehetőségeket: önindító bendix nem húz be, oka lehet, a szénkefe el van kopva, nincs megfelelő kontakt az önindító + vagy - sarukon, lehet a gyujtáskapcsoló is kontakthibás. Hirtelen ennyi.... ezeket le kell ellenőrizni első nekifutásra....
szia. először hideg motornál csinálta másodszor meleg motornál harmadszor meg langyos motornál:) nem forgat semmit. müszerfalon minden világit aminek kell de mikor öninditózom csak az aksi jel tünik el minden más marad de nem forgat. tegnap 18 órakor nem indult. jártam le óránként és próbálgattam inditani. 21 órakor beindult:) azt nem értem ha valami elromlott akkor miért indul az auto pár óra múlva? számolgattam és kb. egy hónapig indul hibátlanul minden nap. tippem sincs mi lehet.