Hogy min ? Kb az egészen. Ne látszott jól, de gondolom a favágó valami idős úr lehet, mert csak kényelmesen derékba vágta a fát. Hogy mit pókolt a sárga inges a kötéllel, azt viszont nem tudtam megfejteni. De erről a videóról egy másik jutott eszembe. Viszont az vicc volt. :-))))
Csak husqvarna olajat használunk,Xp vagy Ls-t.Egyszer fater vett valami más fullszintetikus magasfordulatút,de sokkal nehezebben indult és szerinte nem is pörgött ki rendesen,nekem a simsonba jó volt :-)
Üdv az Uraknak! Azt szeretném kérdezni,Van egy öreg gépem "Dolmar 114" a tanksapkára 25-ös keverék van írva,ha Full szintetikus olajat használok a keverékhez ami 40-s az gond lehet?
Jó gép az biztos,nagyon megbízható.Még soha nem volt baja.Ezt le is kopogom. Viszont az első széria nem volt jó.1 éves korában eltört a főtengely,a gyár elismerte a gyártási hibát,rosszul volt kicentírozva.Hiába volt gyártási hiba,ki kellett fizetnünk a javítás teljes összegét ami kb 75e ft volt.Utána még 3 évig bírta,elment a csapágy ami megforgott a házban.Megcsinálták megütötték a házat,hogy benne maradjon a csapágy.Meg dugót cseréltünk.Rá egy évre megint szétment benne,a csapágy egy darabja végig húzta a hengert.Már nem volt érdemes javítani.Aztán megvettük a mostanit,az hibátlan.
Ezt a barnulásos dolgot nem igazán vágom, max tippem van az elszineződésre, ami a kuplung csúszása, felhevülése, és a fapor ráégése miatt lehet.
Hat köb fához azért kell néhány tank benya. Kéttankonként illik élezni. Ha száraz a fa, akkor akár tankonként.
Életlen láncnál csak reszelsz, de nem fullad a motor.
Az MTD tipikus hibája - amivel én találkoztam - hogy elállítódik a karbi.
Mivel írtad ezt az elszíneződéses dolgot, nem tartom lehetetlennek, hogy picit megégetted a kuplung oldali szimmeringet. Milyen olajat, milyen arányban használsz?
Szerencsés vagy,hogy egy ilyen igazi etalon gèppel dolgozhatsz.Nem is tudom melyik évben az év fűrésze volt.Vagyis akik èrtenek hozzà elismerték legjobbnak a vilàgon,gyanítom,hogy a mai napig nem lett rosszabb.