Reggel fél kilenckor hoztak váltást Sorútra, a kilencá fél egy körül ért Csepelre...végig követtem, kelenföld-fradi kimaradt, muszáj volt hazamenni hunyni egyet...
A csepeli vonalon csak sikerült újabb lassújelet szülni: a híd már csak 30-cal járható 40 helyett. De fogjuk fel úgy, hogy volt ez rosszabb is a 90-es évek közepe tájékán. Bár a járművek azóta jó 20 évvel idősebbek, tehát összességében nem biztos.
Vissza kellett állítani a HÉV-es oszlopokat, mert így szólt a pályázat. Ettől még nem lesz HÉV-es felsővezeték, sőt az óbudai előjelző feléig MÁV-os drót jön ki.
Festés helyett külső fóliát kapott, ha jól tudom azért, mert így könnyebb egy esetleges külső rongálás utáni takarítás ( graffiti és hasonló "művészeti" alkotásokra gondolok...). A gödöllői vonalon már több ilyen egység is közlekedik, a szentendrei vonalon csak a 983-984, valamint a 978-977, de idővel úgy gondolom, h az összes ilyen lesz.
Múltkor utaztam a H5-ön és feltűnt, hogy egy 6 kocsis szerelvényből az egyik 3-as rész teljesen új festésű (ugyanúgy fehér-zöld, csak a zöld sötétebb árnyalatú) volt. MÁV-nál ez jelzi a felújítást? Psz-t sajnos nem tudok...
Kint van a 20-as mindegyik irányba, tehát Szentendre felől az 1-re, és a 2-ről Szentendre felé is...szóval ha 40-el járhatók, akkor ezeken az irányokon miért mégis 20-al mennek?
Mi bajod a Budakalász-Pomáz jobb vágánnyal? Lenfonótól most lett alépítményestől megcsinálva... Batyin meg a szűk váltók miatt van 20, amivel a hely szűke miatt nem is nagyon tudsz mit kezdeni...
Legjobb tudomásom szerint az az "ukász" van kiadva, hogy "szinten tartani" amit lehet addig, amíg (majd, Uniós pénzből) szét nem dobják az egész szentendrei vonalat. :-( (2020 után...)