Reggel fél kilenckor hoztak váltást Sorútra, a kilencá fél egy körül ért Csepelre...végig követtem, kelenföld-fradi kimaradt, muszáj volt hazamenni hunyni egyet...
A csepeli vonalon csak sikerült újabb lassújelet szülni: a híd már csak 30-cal járható 40 helyett. De fogjuk fel úgy, hogy volt ez rosszabb is a 90-es évek közepe tájékán. Bár a járművek azóta jó 20 évvel idősebbek, tehát összességében nem biztos.
Vissza kellett állítani a HÉV-es oszlopokat, mert így szólt a pályázat. Ettől még nem lesz HÉV-es felsővezeték, sőt az óbudai előjelző feléig MÁV-os drót jön ki.
Festés helyett külső fóliát kapott, ha jól tudom azért, mert így könnyebb egy esetleges külső rongálás utáni takarítás ( graffiti és hasonló "művészeti" alkotásokra gondolok...). A gödöllői vonalon már több ilyen egység is közlekedik, a szentendrei vonalon csak a 983-984, valamint a 978-977, de idővel úgy gondolom, h az összes ilyen lesz.
Múltkor utaztam a H5-ön és feltűnt, hogy egy 6 kocsis szerelvényből az egyik 3-as rész teljesen új festésű (ugyanúgy fehér-zöld, csak a zöld sötétebb árnyalatú) volt. MÁV-nál ez jelzi a felújítást? Psz-t sajnos nem tudok...
Kint van a 20-as mindegyik irányba, tehát Szentendre felől az 1-re, és a 2-ről Szentendre felé is...szóval ha 40-el járhatók, akkor ezeken az irányokon miért mégis 20-al mennek?
Mi bajod a Budakalász-Pomáz jobb vágánnyal? Lenfonótól most lett alépítményestől megcsinálva... Batyin meg a szűk váltók miatt van 20, amivel a hely szűke miatt nem is nagyon tudsz mit kezdeni...